Lezen schat! Ik zou het niet normaal vinden als ik een Marokkaanse dame heel RESOLUUT hoor zeggen dat ze ABSOLUUT GEEN Marokkaanse man vind. Dat vind ik onnatuurlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:13 schreef JohnShooter het volgende:
Dus iemand willen die niet je eigen afkomst heeft is onnatuurlijk? Waarom?
Ik hoef geen blanke vrouw ondanks dat ik zelf wel blank ben.
Als je op straat enkel afkeurende blikken krijgt moet je toch wat hè.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:31 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Mevrouw zal wel een natte kelder hebben van al die aandacht.
Lijkt me meer wat voor in KLB of in een SC.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:59 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Zijn gekick uit gc en ts blijft maar nieuwe delen openen.
Of maroc-dating.comquote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me meer wat voor in KLB of in een SC.
Doe je ding.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lezen schat! Ik zou het niet normaal vinden als ik een Marokkaanse dame heel RESOLUUT hoor zeggen dat ze ABSOLUUT GEEN Marokkaanse man vind. Dat vind ik onnatuurlijk.
Lijkt me een saaie men. Ik wil uitdaging. Verder, ik wil een man uit Noord-Marokko. Grens is Larache.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Doe je ding.
http://m.marokko.nl/forum(...)iegene-die-ik-zoek-/
Salam wa3likoem,
Leuk dat je op mijn oproep hebt geklikt , ik zal het kort houden.
De rede van deze oproep is dat ik in het dagelijkse leven niet echt iemand tegen kom waarvan ik denk ''Dit is het!''
vandaar dat ik het via deze weg wil proberen, ze zeggen ook wel is niet geschoten is altijd mis.. dus waag ik een kans!
Wat ik zoek is een lieve spontane meid die loyaal is, betrouwbaar en eerlijk is
Die weet wat ze precies wil en toekomst plannen voor ogen heeft.
Ik ben absoluut niet veel eisend, ik hou het simpel..wil een vrouw met haar hartje op de juiste plaats
Ik wil iemand die verzorgd is , netjes en waar je veel mee kan lachen
ik beschik over een goede dosis humor.. dus waarom elkaar niet aan het lachen maken ?
Ben een getinte jongeman afkomstig uit het zuiden van Marokko & woonachtig in midden Nederland
ben een vrolijke spontane jongen die veel praat veder ben ik een familiemens en breng ik veel tijd met hen door
Ik ben absoluut geen uitgaanstype gewoon lekker ouderwets thuis op de bank zitten.
Ik kan wel uren doorgaan maar vind het leuker om hier samen met jou gezellig over te praten
Heb ik je interesse gewekt of wil je gewoon iets weten dan kan je me altijd een pm sturen.
Gair inshAllah
Beslama!
Jij..echtquote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lijkt me een saaie men. Ik wil uitdaging. Verder, ik wil een man uit Noord-Marokko. Grens is Larache.
Eisen hebben is normaal. Zou juist bizar zijn als ik maar genoegen neem met elke man om maar getrouwd te zijn. Iets wat je terugvindt bij vele Marokkaanse vrouwen/huwelijken en ook de reden van de vele scheidingen.quote:
Hoezo? Ik wil gewoon een noordeling. Marokkanen zijn heel divers en elke regio/stam heeft een eigen accent, keuken en cultuur. Ik wil iemand die hetzelfde is als ik.quote:
Je hebt het nog niet geprobeerd of hij word al afgekeurd. Hoe kun je nou zeggen dat je geen onredelijke eisen hebt??quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lijkt me een saaie men. Ik wil uitdaging. Verder, ik wil een man uit Noord-Marokko. Grens is Larache.
Waarom aan iets beginnen waarvan ik weet dat ik dat op voorhand al niet wil?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:30 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Je hebt het nog niet geprobeerd of hij word al afgekeurd. Hoe kun je nou zeggen dat je geen onredelijke eisen hebt??
Zoek je echte liefde of gewoon iemand die aan jouw ideale plaatje voldoet? Is het een man zoeken omdat je niet alleen wil overblijven? Of zoek je je soulmate?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom aan iets beginnen waarvan ik weet dat ik dat op voorhand al niet wil?
Wie??quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:32 schreef LurkJeRot het volgende:
Zou me trouwens niets verbazen als deze ts een kloon is van de befaamde 'marrokanenlullen' poster.
Er is er zo een die om de zoveel tijd een nieuwe kloon maak(te, weet niet of die nog actief is) om te posten dat Marokkanen de grootste lullen van iedereen hebben. Geen idee of er nog een verschil is tussen zuid en noord Marokko, dat weet ts misschien.quote:
Hmmm, ik geloof niet in liefde buiten een huwelijk. Liefde en gevoelens komen dus pas na het huwelijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:33 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Zoek je echte liefde of gewoon iemand die aan jouw ideale plaatje voldoet? Is het een man zoeken omdat je niet alleen wil overblijven? Of zoek je je soulmate?
Ah zo. Die kwam ook op een ander groot forum??quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:34 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Er is er zo een die om de zoveel tijd een nieuwe kloon maak(te, weet niet of die nog actief is) om te posten dat Marokkanen de grootste lullen van iedereen hebben. Geen idee of er nog een verschil is tussen zuid en noord Marokko, dat weet ts misschien.
Tuurlijk zijn er grote verschillen tussen Noord en Zuid-Marokko.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:34 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Er is er zo een die om de zoveel tijd een nieuwe kloon maak(te, weet niet of die nog actief is) om te posten dat Marokkanen de grootste lullen van iedereen hebben. Geen idee of er nog een verschil is tussen zuid en noord Marokko, dat weet ts misschien.
Geen idee, ik kom niet op andere Nederlandstalige fora.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:35 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Ah zo. Die kwam ook op een ander groot forum??
Dan neem ik aan dat de grotere lullen in het noorden zitten aangezien je specifiek een noorderling wil?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er grote verschillen tussen Noord en Zuid-Marokko.
Ik heb et over die mannen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Eisen hebben is normaal. Zou juist bizar zijn als ik maar genoegen neem met elke man om maar getrouwd te zijn. Iets wat je terugvindt bij vele Marokkaanse vrouwen/huwelijken en ook de reden van de vele scheidingen.
Mohim, twa7estek a khti.
WTF???? Echt vrouw, ik val hier bijna van mijn stoel. Hoe kun je trouwen met je verstand ipv met je hart?? Is dit normaal onder Marokkaanse mensen? Er moeten toch eerst gevoelens zijn voor je gaat trouwen met iemand?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hmmm, ik geloof niet in liefde buiten een huwelijk. Liefde en gevoelens komen dus pas na het huwelijk.
Nee. Dat zijn westerse denkbeelden over het huwelijk. Ik hoef helemaal niet verliefd te zijn, maar juist gezond verstand gebruiken.. liefde komt daarna wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:38 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
WTF???? Echt vrouw, ik val hier bijna van mijn stoel. Hoe kun je trouwen met je verstand ipv met je hart?? Is dit normaal onder Marokkaanse mensen? Er moeten toch eerst gevoelens zijn voor je gaat trouwen met iemand?
In de islam is het zo dat je geen relatie voor het huwelijk mag.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:38 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
WTF???? Echt vrouw, ik val hier bijna van mijn stoel. Hoe kun je trouwen met je verstand ipv met je hart?? Is dit normaal onder Marokkaanse mensen? Er moeten toch eerst gevoelens zijn voor je gaat trouwen met iemand?
Ik geloof ook oprecht dat een relatie voor het huwelijk een huwelijk geen goed zal doen. Hoe kan je om zegeningen vragen als je diezelfde Allah aan wie je het vraagt niet hebt gehoorzaamd?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:41 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
In de islam is het zo dat je geen relatie voor het huwelijk mag.
Goeie God.. je wil dus niet overblijven? Want daar komt dit op neer. Niet trouwen uit liefde zou voor mij niet trouwen betekenen. Misschien kun je een Marokkaan importeren? Als liefde verder toch niet er toe doet. Klinkt als een verstandshuwelijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee. Dat zijn westerse denkbeelden over het huwelijk. Ik hoef helemaal niet verliefd te zijn, maar juist gezond verstand gebruiken.. liefde komt daarna wel.
Dat ook, maar je leert elkaar pas kennen NA het huwlijk. Ookal zou je al jaren een relatie hebben met iemand, zodra je trouwt komt de echte hij of zij naar boven.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik geloof ook oprecht dat een relatie voor het huwelijk een huwelijk geen goed zal doen. Hoe kan je om zegeningen vragen als je diezelfde Allah aan wie je het vraagt niet hebt gehoorzaamd?
Wat een onzin zeg.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:45 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Dat ook, maar je leert elkaar pas kennen NA het huwlijk. Ookal zou je al jaren een relatie hebben met iemand, zodra je trouwt komt de echte hij of zij naar boven.
En die zegeningen krijg je niet, je krijgt alleen maar stress.
Dus als je man na het ja woord een grote kloothommel blijkt te zijn zit je dus al vast aan je huwelijk? Moet je seks hebben metquote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:41 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
In de islam is het zo dat je geen relatie voor het huwelijk mag.
Je snapt ons geloof niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:44 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Goeie God.. je wil dus niet overblijven? Want daar komt dit op neer. Niet trouwen uit liefde zou voor mij niet trouwen betekenen. Misschien kun je een Marokkaan importeren? Als liefde verder toch niet er toe doet. Klinkt als een verstandshuwelijk.
Dit zeggen ze toch ook in het westen " ik ga scheiden want hij of zij is toch heel anders " ewaja. Niks onzin.quote:
Nee, drm zoek je een man die bij jou past. En stel je hem eerst voor bij je thuis samen met zijn ouders. Als die daarna nog een zak blijkt ze zijn geef je hem 3 a 4 kansen, als die bij de 1e kans het al zodanig verpest dan scheidt je van hem.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:47 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Dus als je man na het ja woord een grote kloothommel blijkt te zijn zit je dus al vast aan je huwelijk? Moet je seks hebben met
hem en zijn kindjes baren
Wat weet jij er van? Jij hebt schijnbaar nooit een lange relatie voor het huwelijk gehad.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:48 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Dit zeggen ze toch ook in het westen " ik ga scheiden want hij of zij is toch heel anders " ewaja. Niks onzin.
Hoe weet je dan dat je de juiste man trouwt?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:47 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Je snapt ons geloof niet.
Wij mogen geen relatie voor het huwlijk aan gaan. Verdiep je er eens in, dan zul je snel de reden er achter weten
Ik heb mensen om me heen die dat soort dingen mee maken. Jij niet? Vrouwlijke familieleden die met de "verkeerde persoon" getrouwd waren? Ik ben al vanaf mijn 18e getrouwd, ben nu 33 jr. Heb veel gezien om me heen, genoeg.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:49 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Wat weet jij er van? Jij hebt schijnbaar nooit een lange relatie voor het huwelijk gehad.
Vrouwelijke Marokkaanse familie?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:52 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ik heb mensen om me heen die dat soort dingen mee maken. Jij niet? Vrouwlijke familieleden die met de "verkeerde persoon" getrouwd waren? Ik ben al vanaf mijn 18e getrouwd, ben nu 33 jr. Heb veel gezien om me heen, genoeg.
En jij bent met de goede getrouwd? Hoe weet jij van te voren of je met de goede of slechte trouwt, wanneer je nooit hebt samengewoond?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:52 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ik heb mensen om me heen die dat soort dingen mee maken. Jij niet? Vrouwlijke familieleden die met de "verkeerde persoon" getrouwd waren? Ik ben al vanaf mijn 18e getrouwd, ben nu 33 jr. Heb veel gezien om me heen, genoeg.
Ik heb het over jullie familieleden, niet over mijnes.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:53 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Vrouwelijke Marokkaanse familie?
Goed of slecht, als die slecht doet moet die eraan werken, simpel. Zolang ik het accepteer is het goed. Zoniet, 3 kansen en dan uit mijn huis.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:53 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
En jij bent met de goede getrouwd? Hoe weet jij van te voren of je met de goede of slechte trouwt, wanneer je nooit hebt samengewoond?
Ik ben niet gescheiden, mijn vrouw leeft niet meer.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:54 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ik heb het over jullie familieleden, niet over mijnes.
Maar ook bij Marokkaanse zie ik vrouwlijke dames scheiden omdat het niet gaat. Die hadden een relatie voor het huwlijk. Jij bent toch ook gescheiden? Wat was daar de reden van "niet zoals hoe je dacht" ?
Nog even dit:quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:58 schreef BellaaElisa het volgende:
Maar goed. Maghrebijnse zoekt een man, reageer ontopic.
Oja dat was het. Sorry voor dat.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:58 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Ik ben niet gescheiden, mijn vrouw leeft niet meer.
Er zullen ook vast westerse vrouwen in zitten, en ik praat niet alle goede mannen goed met wie je dan trouwt. Er zullen vast een paar zakken bij zitten, maar dan moet je durven weg gaan, en niet blijven. Anders komt het zo ver. Maar dat is ook in de nederlandse cultuur.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:59 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Nog even dit:
dat op dit moment 60% van de vrouwen die gebruik maken van Blijf-van-mijn-Lijfhuizen allochtoon is. Daarvan heeft �slechts�12% van de vrouwen een Turkse achtergrond en�13% een Marokkaanse. Daarnaast is er een nog een klein percentage moslimvrouwen met een andere etnische achtergrond. Meestal bestaat iets meer dan de helft van de allochtone vrouwen (dus circa 30% van de bewoners van Blijf-huizen)uit vrouwen met een islamitische achtergrond. (Een andere grote groep zijn vrouwen met een Surinaamse achtergrond).
Is op hoop van zegen zeg maar. Maar ik ken haar al een hele tijd, dus ik weet ongeveer wel hoe ze in elkaar zit.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:59 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Oja dat was het. Sorry voor dat.
Maar nu heb je een vriendin die binnen een paar maanden zwanger is, wat als zij niet blijkt hoe ze is?
Zo succes is het dus niet wanneer 30% van de vrouwen in een blijf van mn lijf huis moslim is. Terwijl 5% van de landspopulatie moslim is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:02 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Er zullen ook vast westerse vrouwen in zitten, en ik praat niet alle goede mannen goed met wie je dan trouwt. Er zullen vast een paar zakken bij zitten, maar dan moet je durven weg gaan, en niet blijven. Anders komt het zo ver. Maar dat is ook in de nederlandse cultuur.
Nou bij ons is het ook hoop op zegen. Je leert elkaar wel kennen natuurlijk, maar geen relatie. Wij laten relatieshit vallen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:03 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Is op hoop van zegen zeg maar. Maar ik ken haar al een hele tijd, dus ik weet ongeveer wel hoe ze in elkaar zit.
En als het niet werkt scheiden?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:05 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Nou bij ons is het ook hoop op zegen. Je leert elkaar wel kennen natuurlijk, maar geen relatie. Wij laten relatieshit vallen.
Nee, culturele verschillen. Iemand uit Marokko is toch anders.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:44 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Goeie God.. je wil dus niet overblijven? Want daar komt dit op neer. Niet trouwen uit liefde zou voor mij niet trouwen betekenen. Misschien kun je een Marokkaan importeren? Als liefde verder toch niet er toe doet. Klinkt als een verstandshuwelijk.
Net had je het nog over een uitdaging.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoezo? Ik wil gewoon een noordeling. Marokkanen zijn heel divers en elke regio/stam heeft een eigen accent, keuken en cultuur. Ik wil iemand die hetzelfde is als ik.
Intellectuele uitdaging.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Net had je het nog over een uitdaging.
Daar hoef je toch geen relatie voor te hebben gehad? Mensenkennis en gezond verstand.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:49 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Wat weet jij er van? Jij hebt schijnbaar nooit een lange relatie voor het huwelijk gehad.
Dat zegt je ook of iemand een goede minnaar is? Lijkt me vreselijk als dat tegenvalt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen relatie voor te hebben gehad? Mensenkennis en gezond verstand.
Omdat jij denkt dat het beter is om iemand eerst te leren kennen. Maar weet je, soms denk je dat iets goed is voor je terwijl dat niet het geval is. En soms denk je dat iets of een bepaalde manier niet goed voor je is terwijl dat juist wel het geval is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:25 schreef JohnShooter het volgende:
Lijkt mij heel vreemd als je gaat trouwen met iemand die je nauwelijks kent iig.
Je kan iemand toch wel leren kennen op de toegestane manier, dus in het bijzijn van je vader.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:40 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Dat zegt je ook of iemand een goede minnaar is? Lijkt me vreselijk als dat tegenvalt.
Dus in bijzijn van je pa moet hij vragen of je goed kan pijpen en zo?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je kan iemand toch wel leren kennen op de toegestane manier, dus in het bijzijn van je vader.
Een fatsoenlijke man zou zoiets nooit vragen. Als hij het lef heeft dat überhaupt te vragen zal ik hem eens laten zien wat ik met mijn Marokkaanse agressie kan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:45 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Dus in bijzijn van je pa moet hij vragen of je goed kan pijpen en zo?
Ik zou het niet vragen maar ik heb de mogelijkheid om het eerst uit te proberen dus ik hoef het niet te vragen. Maar jouw toekomstige man krijgt een verrassingspaket dus?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke man zou zoiets nooit vragen. Als hij het lef heeft dat überhaupt te vragen zal ik hem eens laten zien wat ik met mijn Marokkaanse agressie kan.
Kerel, ik ben geen product hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:50 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Ik zou het niet vragen maar ik heb de mogelijkheid om het eerst uit te proberen dus ik hoef het niet te vragen. Maar jouw toekomstige man krijgt een verrassingspaket dus?
Je bent trots op je agressie?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke man zou zoiets nooit vragen. Als hij het lef heeft dat überhaupt te vragen zal ik hem eens laten zien wat ik met mijn Marokkaanse agressie kan.
Jawel, je bent een product van je moeder en je vader.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Kerel, ik ben geen product hoor.
Als iemand erom vraagt en me zulke walgelijke vragen durft te stellen....quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je bent trots op je agressie?
Meeste boze Marokkanen hier in NL komen niet verder dan: Watz jouw probleemz en schreeuwen dat ze je moeder gaan neuken en wensen iedereen de kanker toe.
Dat dit topic nog open is trouwens.
Het overgrote deel dat op de straten hangt hoor je meer van en over dan de gene zoals jij die wel "normaal" kunnen doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Als iemand erom vraagt en me zulke walgelijke vragen durft te stellen....
En nee, ik heb niet zo een accent. Vraag me altijd af welke soort Marokkanen jullie wel niet kennen.
Dat je dit een walgelijke vraag vind zegt ook wat he... maar ik snap nu waarom die Marokkaanse schone waar ik lang verliefd op ben geweest niks van mij wilde weten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Als iemand erom vraagt en me zulke walgelijke vragen durft te stellen....
En nee, ik heb niet zo een accent. Vraag me altijd af welke soort Marokkanen jullie wel niet kennen.
Ik hang niet rond op straat en de Marokkanen die ik ken ook niet. Noch praten ze in dat taaltje.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het overgrote deel dat op de straten hangt hoor je meer van en over dan de gene zoals jij die wel "normaal" kunnen doen.
Ik denk dat ze niks van je wou weten omdat je geen islamitische man ben. Klopt dat?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:57 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Dat je dit een walgelijke vraag vind zegt ook wat he... maar ik snap nu waarom die Marokkaanse schone waar ik lang verliefd op ben geweest niks van mij wilde weten.
Ik denk meer om dat ik een reiziger ben. Ze ging wel daten met andere jongens namelijk, die trut brak mijn 16jarige hart.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niks van je wou weten omdat je geen islamitische man ben. Klopt dat?
Wat een onzin is dit zeg.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:45 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Dus in bijzijn van je pa moet hij vragen of je goed kan pijpen en zo?
Westerlingen proberen het gewoon eerst uit en kunnen elkaar leren kennen zonder dat hun vaders erbij zitten. Dus zodoendequote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:31 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Wat een onzin is dit zeg.
Een echte man zou dat soort dingen nooit vragen. En een westerling met een beetje respect ook niet. En zoja als een man dat zou vragen, dan trapt een vader in kwestie die man het huis uit. Wat geheel logisch is, dat zou een Nederlandse vader ook doen.
Jij zal je bezig moeten houden met je dochter, in plaats van hier dat soort onnozele sh*t vragen/plaatsen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:38 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Westerlingen proberen het gewoon eerst uit en kunnen elkaar leren kennen zonder dat hun vaders erbij zitten. Dus zodoende
hoef ik zulke dingen niet te vragen.
En dat beslis jij?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:42 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Jij zal je bezig moeten houden met je dochter, in plaats van hier dat soort onnozele sh*t vragen/plaatsen.
En dat beslis jij? Dan moet je niet zielig komen doen in OUD over je dochter.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:45 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
En dat beslis jij?
Maar ik begrijp dat seks kennelijk een vervelend onderwerp voor je is. De vraag was ook niet aan jou gericht.
Ben jij geen Nederlander, Montelly? Ik dacht en denk namelijk steeds van wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:21 schreef Montelly het volgende:
Sommmige tatta's hierecht next lvl cringe.
En dan afvragen waarom sommigen geen Nederlandse man willen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:48 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
En dat beslis jij? Dan moet je niet zielig komen doen in OUD over je dochter.
Het is een onderwerp wat respect vraagt. Dat gooi je niet zomaar in een topic met mensen die een geloof hebben. Je mag beetje respect hebben voor een ander zijn of haar afkomst. Ookal is de vraag niet aan mij gericht, wel aan een zuster van mij. Dus daar mag ik op reageren. Ik erger me gewoon aan jouw onrespectloze houding.
Naja, ik voel mij wel een een Nederlander maar ben het van origine nietquote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ben jij geen Nederlander, Montelly? Ik dacht en denk namelijk steeds van wel.
Volgens mij ben ik behoorlijk respectvol geweest dat jij dat anders ziet kan ik niks aan doen. Ik dacht trouwens dat dit topic ging over iemand die al 10 delen een manquote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:48 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
En dat beslis jij? Dan moet je niet zielig komen doen in OUD over je dochter.
Het is een onderwerp wat respect vraagt. Dat gooi je niet zomaar in een topic met mensen die een geloof hebben. Je mag beetje respect hebben voor een ander zijn of haar afkomst. Ookal is de vraag niet aan mij gericht, wel aan een zuster van mij. Dus daar mag ik op reageren. Ik erger me gewoon aan jouw onrespectloze houding.
Ja, ontopic!!!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:57 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik behoorlijk respectvol geweest dat jij dat anders ziet kan ik niks aan doen. Ik dacht trouwens dat dit topic ging over iemand die al 10 delen een man
zoekt ipv over jullie achtergebleven geloof.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:57 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik behoorlijk respectvol geweest dat jij dat anders ziet kan ik niks aan doen. Ik dacht trouwens dat dit topic ging over iemand die al 10 delen een man
zoekt ipv over jullie achtergebleven geloof.
Arawli zayn djel jbel, zjibou be gayta ou tbel, arawli zayn djel jbel. Arawli zayn 7lou. En hettie mellie koulou....quote:
Fok maroc is iets verderop.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Arawli zayn djel jbel, zjibou be gayta ou tbel, arawli zayn djel jbel. Arawli zayn 7lou. En hettie mellie koulou....
Dat is wel een erg vrije interpretatie van een dergelijk statistisch gegeven.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:03 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Zo succes is het dus niet wanneer 30% van de vrouwen in een blijf van mn lijf huis moslim is. Terwijl 5% van de landspopulatie moslim is.
Hier blijkt uit dat juist moslimrelaties veel vaker eindigen in grote dramas dan westerse relaties
Mag ik dat beschouwen als een compliment?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je wordt met de dag irritanter.
Omdat het haram is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik begrijp serieus niet waarom mannen geen vrouwen durven aan te spreken. Reed vandaag naast me een Franse auto met, vermoedelijk, Algerijnen in de auto. De bestuurder stopte naast me. Keek me aan en lachte naar me. Ik lach terug en daar bleef het bij. Wel kijken, zelfs toen hij wegreed blijf hij maar draaien en kijken....
Yeah right. Alsof zij daar zich wat van aantrekken. Bovendien, ik geef natuurlijk nummer van mijn vader.quote:
Doe eens niet zo wanhopig zeg.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Yeah right. Alsof zij daar zich wat van aantrekken. Bovendien, ik geef natuurlijk nummer van mijn vader.
HALLO, ik was bereid een Algerijn een kans te geven en verder te kijken dan mijn neus lang is.
Hahaha, alles komt goed. Allah heeft een perfecte timing. Ik wil niet trouwen om het trouwen en wacht dus geduldig op mijn aparte Marokkaanse prins.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:52 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
[..]
Ik vergeet steeds dat we in ONZ zitten, en neem het dan per abuis serieus.
Jeetje hoor. niet zo serieus.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:52 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
[..]
Ik vergeet steeds dat we in ONZ zitten, en neem het dan per abuis serieus.
Hij was toch echt te laat met bier koud zetten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
Korreltje zout mensen!
Tuurlijk wil ik graag trouwen, maar alleen Allah weet wanneer en met wie. Zijn timing is perfect.![]()
Ik ook als ik zo door blijf gaan met vreten.quote:
1.80 ofzo en dan weeg ik 94. Jij bent Skinny echt stil.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik ook als ik zo door blijf gaan met vreten.
Hoeveel weeg je dan? En wat is je lengte.
Ik ben 1.71 en weeg 56 kilo. Maar al het vet zit bij mij in de borsten en kont.
Mooi lang jij. Masa Allah.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
1.80 ofzo en dan weeg ik 94. Jij bent Skinny echt stil.
Dit schreeuwt om pics natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
Maar al het vet zit bij mij in de borsten en kont.
Zitten die er na eid al-Fitr er niet weer gewoon aan?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wat een geluk dat ramadan nadert en ik dan standaard 4 kilo afval.
Ik heb grote borsten en aardig wat kont en zou dat wel minder willen ja. Ik stoor mij aan de blikken van mannen en merk dat ik mijn kleding daar al op heb aangepast.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mooi lang jij. Masa Allah.
Geloof me, valt mee met die slankheid. Heb borsten en kont waarvan je zou denken waar komen die vandaan!!! Moet minder!!!!! Oh en ik krijg een buikje, maar dat komt door de afgelopen dagen. Vreetbuien.
Wat een geluk dat ramadan nadert en ik dan standaard 4 kilo afval.
S&Gquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:09 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Dit schreeuwt om pics natuurlijk.
Oh, echt? Sinds wanneer stoor je je aan de blikken? En op welke manier heb je je kleding aangepast?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb grote borsten en aardig wat kont en zou dat wel minder willen ja. Ik stoor mij aan de blikken van mannen en merk dat ik mijn kleding daar al op heb aangepast.
Ergerlijk.
Al jaren valt eid of in periode Marokko of net voor vertrek naar Marokko. Perfect omdat ik in Marokko altijd wel een paar kilo's afval.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:09 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Zitten die er na eid al-Fitr er niet weer gewoon aan?
Oefff..veel vrouw.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
1.80 ofzo en dan weeg ik 94. Jij bent Skinny echt stil.
Sinds m'n boobs huge zijn door t vet en ik sinds een paar jaar vnml met mannen werk. Trek vaak een vest aan. Voel me zoooooo ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh, echt? Sinds wanneer stoor je je aan de blikken? En op welke manier heb je je kleding aangepast?
Waar woon jij? Hahaha.. ik heb het idee dat je een bekende bent.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sinds m'n boobs huge zijn door t vet en ik sinds een paar jaar vnml met mannen werk. Trek vaak een vest aan. Voel me zoooooo ongemakkelijk.
Misschien maar beter ook dan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sinds m'n boobs huge zijn door t vet en ik sinds een paar jaar vnml met mannen werk. Trek vaak een vest aan. Voel me zoooooo ongemakkelijk.
Alsof ik dat hier ga zetten. Maar je kent mij niet, want ik ga niet om met Marokkaanse damesquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:16 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Waar woon jij? Hahaha.. ik heb het idee dat je een bekende bent.
Niks mis mee, toch? Alsof men je herkent aan je woonplaats. Zolang je je voornaam maar niet geeft.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof ik dat hier ga zetten. Maar je kent mij niet, want ik ga niet om met Marokkaanse dames
Geven is HARAMquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Niks mis mee, toch? Alsof men je herkent aan je woonplaats. Zolang je je voornaam maar niet geeft.
Wat niet hebben? Borsten en kont?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:18 schreef Stimorol- het volgende:
Nog altijd wel beter dit dan helemaal niets. Als ik ze toon aan m'n familie kijken die wel eens vol bewondering omdat zij niets hebbenwaarom hebben we t hier over eigk.
Boobs.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat niet hebben? Borsten en kont?
Tja, Marokkaanse familie. Kont en borsten volop aanwezig hier, hahaha.
Als we toch aan het gokken zijn gok ik op Aysegül, en bij jou op Fikria.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, je lijkt me wel een Bahar. Of een Arzu.
O Ne bequote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:24 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Als we toch aan het gokken zijn gok ik op Aysegül, en bij jou op Fikria.
Nee, denk eerder Arzu!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:24 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Als we toch aan het gokken zijn gok ik op Aysegül, en bij jou op Fikria.
Saidaquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee, opnieuw. Zit wel een ai in mijn naam.
Wat? Is mooie naam toch?quote:
Aïcha?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee, opnieuw. Zit wel een ai in mijn naam.
Nooit van gehoord? Dat is wel vreemd aangezien het een islamitische naam is. Wil je de betekenis wel geven maar dan weet men met google wat mijn naam is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:32 schreef Hamzoef het volgende:
Ja. Nog nooit van gehoord, klinkt wel mooi. Wat betekent het?
Doe maar in DM danquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nooit van gehoord? Dat is wel vreemd aangezien het een islamitische naam is. Wil je de betekenis wel geven maar dan weet men met google wat mijn naam is.
Jij heet vast Sara?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:37 schreef BellaaElisa het volgende:
Nee heet geen Samira![]()
Maghrebijnse heb je naam gemist, dm me is.
Dank daarvoor nog.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, heb hem de betekenis al in een bericht gestuurd.
Nee. Wel een mooie naam trouwens. Een van mijn favoriete namen naast Kenza, Assia en Louiza.quote:
Zo heet m'n schoonzusjequote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee. Wel een mooie naam trouwens. Een van mijn favoriete namen naast Kenza, Assia en Louiza.
Heb je gezien, je bent gewoon fors.quote:
Hahaha, geen fijn mens? Ze heeft wel een prachtige naam.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:40 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Zo heet m'n schoonzusje![]()
Alaika ?
Waar heb je mij zogenaamd gezien?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je gezien, je bent gewoon fors.
Le geen fijn mens, ze draagt wel een mooie naam, that's truequote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahaha, geen fijn mens? Ze heeft wel een prachtige naam.
Ook geen Alaika.
Leuk al die namen maar je bent dus 28 en nooit aan de man geweest???quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jahaa. Kenza ook. Assia ook. Louiza ook. Soukaina ook.
Hehehe, je dm.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:42 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Le geen fijn mens, ze draagt wel een mooie naam, that's true
K geef 't op
En dat is vreemd?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Leuk al die namen maar je bent dus 28 en nooit aan de man geweest???
Vanuit de Westerse cultuur beschouwd is dat vreemd ja. Kunnen we kappen met weer dezelfde discussiequote:
Ja, vind ik wel, dan moet er echt iets mankeren. Kom nou, je bent bijna 30 en moet eerste piemel nog krijgenquote:
Nou, dan is hun cultuur maar vreemd en niet ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vanuit de Westerse cultuur beschouwd is dat vreemd ja. Kunnen we kappen met weer dezelfde discussie
Welke cultuur dan ook lompe..28 jaar.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vanuit de Westerse cultuur beschouwd is dat vreemd ja. Kunnen we kappen met weer dezelfde discussie
Iedere keer die non discussie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou, dan is hun cultuur maar vreemd en niet ik.
Want liefde is leeftijdsgebonden? Over bekrompenheid gesproken..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Welke cultuur dan ook lompe..28 jaar.
Nee.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:48 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik dacht met Ayşegül al goed te zitten, maar ik doe nog één gok bij jou.
Meltem?
Dat is toch niet zo vreemd?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Welke cultuur dan ook lompe..28 jaar.
Jou naam ook! Echt wauw. Dat staat op me lijste als ik een dochtertje krijg net als de namen, Souhailla, Amira, Asmae, Dina & Firdaoussquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hehehe, je dm.
Jouw naam is prachtig.
Hahaha, mocht je een dochter krijgen vernoem je haar maar mooi naar mij dan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:50 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Jou naam ook! Echt wauw. Dat staat op me lijste als ik een dochtertje krijg net als de namen, Souhailla, Amira, Asmae, Dina & Firdaouss
Lelijk. Thank God dat ik gewoon Uber Turkse naam heb.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:50 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Jou naam ook! Echt wauw. Dat staat op me lijste als ik een dochtertje krijg net als de namen, Souhailla, Amira, Asmae, Dina & Firdaouss
Hjb jijquote:
Jij bent lelijkquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lelijk. Thank God dat ik gewoon Uber Turkse naam heb.
Genoeg leuke Amazighnamen, ook voor jou!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:56 schreef BellaaElisa het volgende:
Azra- fiza - hachmia - touria![]()
K vind die namen dus zo niet mooi.....
Is dat verboden? Vage regeringquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Genoeg leuke Amazighnamen, ook voor jou!
Ik vind het best jammer dat dit verboden is, nota bene oorspronkelijke cultuur van Marokko en heel Noord-Afrika.
K vind het niet zo zeer dat het verboden is. Me nichtje heet Aziza. Het is maar net wat je wilt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Genoeg leuke Amazighnamen, ook voor jou!
Ik vind het best jammer dat dit verboden is, nota bene oorspronkelijke cultuur van Marokko en heel Noord-Afrika.
Maar wat ik dan niet snap hé, in een andere topic heb je dan weer over een "ex" etc...en hier zeg je nooit aan de man geweest te zijn. Is dat ook een "cultuur" dingetje waarbij jouw teller gewoon op 0 gaat en je weer een maagdje bent?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik vind Amazighnamen ook erg mooi!
Dihya, Izza, Madela enzovoorts..
Sws die namenlijst. Belachelijkquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, staat niet op de namenlijst. Ik dacht dat jij dat wel wist.
Azziza is toch geen Amazighnaam?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:00 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
K vind het niet zo zeer dat het verboden is. Me nichtje heet Aziza. Het is maar net wat je wilt.
Sinds wanneer staat een ex hebben gelijk aan seks hebben (gehad)?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Maar wat ik dan niet snap hé, in een andere topic heb je dan weer over een "ex" etc...en hier zeg je nooit aan de man geweest te zijn. Is dat ook een "cultuur" dingetje waarbij jouw teller gewoon op 0 gaat en je weer een maagdje bent?
Of is jouw definitie van een "ex" iemand waar je op whatsapp contact mee hebt?
Die heeft nog met Deuce gedate, drang zat hoog bij haar.quote:
Ze dacht ook dat ze met Che had gedate.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die heeft nog met Deuce gedate, drang zat hoog bij haar.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat een ex hebben gelijk aan seks hebben (gehad)?
Bwahhaha ik ga stuk nuquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze dacht ook dat ze met Che had gedate.
Kerel, als je een paar bladzijdes terug gaat lees je toch echt dat ik spijt heb van mijn 1e en enige relatie.quote:
Wat versta jij onder relatie?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Kerel, als je een paar bladzijdes terug gaat lees je toch echt dat ik spijt heb van mijn 1e en enige relatie.
Ik zal het je even verduidelijken. Ik had een relatie van een jaar met hem. Inclusief al gesproken met ouders en afgesproken dat er vervolgstappen gezet gaan worden en dus ook ouders die hiervan afwisten.quote:
Ooww dus zo onbevlekt ben je dus niet als je hier doet voorkomenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik zal het je even verduidelijken. Ik had een relatie van een jaar met hem. Inclusief al gesproken met ouders en afgesproken dat er vervolgstappen gezet gaan worden en dus ook ouders die hiervan afwisten.
Is een relatie toch?
Boze oog, echt waar!! Stimorol, koop zo een oog voor me.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:13 schreef Triggershot het volgende:
al 3000 posts en nog geen geinteresseerde?
We zitten wel in ONZ hé.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:13 schreef Triggershot het volgende:
al 3000 posts en nog geen geinteresseerde?
Nogmaals, paar bladzijdes terug en je had precies gelezen wat er is. Ik doe me niet anders voor dan ik ben.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ooww dus zo onbevlekt ben je dus niet als je hier doet voorkomen
Reciteer de 3 Soerah's.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Boze oog, echt waar!! Stimorol, koop zo een oog voor me.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Niet zoveel vragen, Triggershotje van me.
Weenie, mijn interesse is gelijk verdwenen nu ik weet dat je met andere man bent geweest.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nogmaals, paar bladzijdes terug en je had precies gelezen wat er is. Ik doe me niet anders voor dan ik ben.
Je bent een onzekere man. Zoveel is duidelijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Weenie, mijn interesse is gelijk verdwenen nu ik weet dat je met andere man bent geweest.![]()
Haram.
Evenmin voor jou een grote moeite toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom niet? Is het zo een grote moeite?
Niet zo moeilijk doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Evenmin voor jou een grote moeite toch?
Waar zit je dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil nr huis ben m'n leven zat en dit is ook al zo saai.
Ik heb mijn vrouw liever rein en onbevlektquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je bent een onzekere man. Zoveel is duidelijk.
Waar ben je nu dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil nr huis ben m'n leven zat en dit is ook al zo saai.
Wat doe je dan op FOK!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw liever rein en onbevlekt
Ok. Succes.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw liever rein en onbevlekt
Ja dacht dat hier een te vinden maar ben weer teleurgesteld.quote:
Dat mag hier...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
En dan nr huis opruimen douche slapen 6 u op m'n haar weer doen werken thuiskomen koken opruimen etc.
Sorry moet klagen nu
Hahaha ze waren een beetje vervelend en ik had geen geduld, dus ben wat streng geweest. Goddank sliepen ze met 5 minutenquote:
Ga naar huis joh, is al half 12. Voordat je in bed ligt zal het 1 uur zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
En dan nr huis opruimen douche slapen 6 u op m'n haar weer doen werken thuiskomen koken opruimen etc.
Sorry moet klagen nu
doe je toch niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja dacht dat hier een te vinden maar ben weer teleurgesteld.
Zonder ouders die kinderen alleen latend?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ga naar huis joh, is al half 12. Voordat je in bed ligt zal het 1 uur zijn.
Wat heb je met ze gedaan?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hahaha ze waren een beetje vervelend en ik had geen geduld, dus ben wat streng geweest. Goddank sliepen ze met 5 minuten
Blijven ze lang weg? Trouwens wat moet jij met oppassen, je bent geen 15.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zonder ouders die kinderen alleen latend?
Geslagen.quote:
Werd mij gevraagd en ik zeg dan geen nee?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Blijven ze lang weg? Trouwens wat moet jij met oppassen, je bent geen 15.
Opgegeten.quote:
Wat ben je dan wel is de vraag.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:27 schreef AnanYaw het volgende:
Weet je TS volgens mij ben jij best een lief meisje in het echt. Alleen ben ik geen moslim en geen Marokkaan. O ja en seks voor het huwelijk vind ik juist een goed idee. Dus succes jongedame. Waarom probeer je eigenlijk niet marokko/maroc forum? Die hebben datingfora.
Jij bent de enige hier die denk dat ik in het echt een lief meisje ben. Zo aardig van je!quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:27 schreef AnanYaw het volgende:
Weet je TS volgens mij ben jij best een lief meisje in het echt. Alleen ben ik geen moslim en geen Marokkaan. O ja en seks voor het huwelijk vind ik juist een goed idee. Dus succes jongedame. Waarom probeer je eigenlijk niet marokko/maroc forum? Die hebben datingfora.
Ik ben agnost, maar met de jaren ben ik van de agnostisch theïstische kant meer de agnostisch atheïstische kant opgegaan.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jij bent de enige hier die denk dat ik in het echt een lief meisje ben. Zo aardig van je!
Sta je open voor een bekering?
Oh, geen progressie dus.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:41 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ik ben agnost, maar met de jaren ben ik van de agnostisch theïstische kant meer de agnostisch atheïstische kant opgegaan.
[..]
Misschien heb ik wel heel weinig mensenkennis. Of ik heb juist veel mensenkennis en de rest zit ernaast.
Niet de goede kant op vrees ik.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh, geen progressie dus.
Nee, jij hebt mensenkennis. De rest deugt niet.
Ben je bang voor de dood?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:43 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Niet de goede kant op vrees ik.
Ik geloof je gelijk.
Korte antwoord: nee.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ben je bang voor de dood?
Ik ben soms zo bang dat ik een hele avond niet slaap zodat ik in elk geval niet in mijn slaap kom te overlijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al lijkt een pijnlijke dood mij nog steeds kut. Dus liever in mijn slaap.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |