Leuk al die namen maar je bent dus 28 en nooit aan de man geweest???quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jahaa. Kenza ook. Assia ook. Louiza ook. Soukaina ook.
Hehehe, je dm.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:42 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Le geen fijn mens, ze draagt wel een mooie naam, that's true
K geef 't op
En dat is vreemd?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Leuk al die namen maar je bent dus 28 en nooit aan de man geweest???
Vanuit de Westerse cultuur beschouwd is dat vreemd ja. Kunnen we kappen met weer dezelfde discussiequote:
Ja, vind ik wel, dan moet er echt iets mankeren. Kom nou, je bent bijna 30 en moet eerste piemel nog krijgenquote:
Nou, dan is hun cultuur maar vreemd en niet ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vanuit de Westerse cultuur beschouwd is dat vreemd ja. Kunnen we kappen met weer dezelfde discussie
Welke cultuur dan ook lompe..28 jaar.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vanuit de Westerse cultuur beschouwd is dat vreemd ja. Kunnen we kappen met weer dezelfde discussie
Iedere keer die non discussie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou, dan is hun cultuur maar vreemd en niet ik.
Want liefde is leeftijdsgebonden? Over bekrompenheid gesproken..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Welke cultuur dan ook lompe..28 jaar.
Nee.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:48 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik dacht met Ayşegül al goed te zitten, maar ik doe nog één gok bij jou.
Meltem?
Dat is toch niet zo vreemd?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Welke cultuur dan ook lompe..28 jaar.
Jou naam ook! Echt wauw. Dat staat op me lijste als ik een dochtertje krijg net als de namen, Souhailla, Amira, Asmae, Dina & Firdaoussquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hehehe, je dm.
Jouw naam is prachtig.
Hahaha, mocht je een dochter krijgen vernoem je haar maar mooi naar mij dan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:50 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Jou naam ook! Echt wauw. Dat staat op me lijste als ik een dochtertje krijg net als de namen, Souhailla, Amira, Asmae, Dina & Firdaouss
Lelijk. Thank God dat ik gewoon Uber Turkse naam heb.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:50 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Jou naam ook! Echt wauw. Dat staat op me lijste als ik een dochtertje krijg net als de namen, Souhailla, Amira, Asmae, Dina & Firdaouss
Hjb jijquote:
Jij bent lelijkquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lelijk. Thank God dat ik gewoon Uber Turkse naam heb.
Genoeg leuke Amazighnamen, ook voor jou!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:56 schreef BellaaElisa het volgende:
Azra- fiza - hachmia - touria![]()
K vind die namen dus zo niet mooi.....
Is dat verboden? Vage regeringquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Genoeg leuke Amazighnamen, ook voor jou!
Ik vind het best jammer dat dit verboden is, nota bene oorspronkelijke cultuur van Marokko en heel Noord-Afrika.
K vind het niet zo zeer dat het verboden is. Me nichtje heet Aziza. Het is maar net wat je wilt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Genoeg leuke Amazighnamen, ook voor jou!
Ik vind het best jammer dat dit verboden is, nota bene oorspronkelijke cultuur van Marokko en heel Noord-Afrika.
Maar wat ik dan niet snap hé, in een andere topic heb je dan weer over een "ex" etc...en hier zeg je nooit aan de man geweest te zijn. Is dat ook een "cultuur" dingetje waarbij jouw teller gewoon op 0 gaat en je weer een maagdje bent?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik vind Amazighnamen ook erg mooi!
Dihya, Izza, Madela enzovoorts..
Sws die namenlijst. Belachelijkquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, staat niet op de namenlijst. Ik dacht dat jij dat wel wist.
Azziza is toch geen Amazighnaam?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:00 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
K vind het niet zo zeer dat het verboden is. Me nichtje heet Aziza. Het is maar net wat je wilt.
Sinds wanneer staat een ex hebben gelijk aan seks hebben (gehad)?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Maar wat ik dan niet snap hé, in een andere topic heb je dan weer over een "ex" etc...en hier zeg je nooit aan de man geweest te zijn. Is dat ook een "cultuur" dingetje waarbij jouw teller gewoon op 0 gaat en je weer een maagdje bent?
Of is jouw definitie van een "ex" iemand waar je op whatsapp contact mee hebt?
Die heeft nog met Deuce gedate, drang zat hoog bij haar.quote:
Ze dacht ook dat ze met Che had gedate.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die heeft nog met Deuce gedate, drang zat hoog bij haar.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat een ex hebben gelijk aan seks hebben (gehad)?
Bwahhaha ik ga stuk nuquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze dacht ook dat ze met Che had gedate.
Kerel, als je een paar bladzijdes terug gaat lees je toch echt dat ik spijt heb van mijn 1e en enige relatie.quote:
Wat versta jij onder relatie?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Kerel, als je een paar bladzijdes terug gaat lees je toch echt dat ik spijt heb van mijn 1e en enige relatie.
Ik zal het je even verduidelijken. Ik had een relatie van een jaar met hem. Inclusief al gesproken met ouders en afgesproken dat er vervolgstappen gezet gaan worden en dus ook ouders die hiervan afwisten.quote:
Ooww dus zo onbevlekt ben je dus niet als je hier doet voorkomenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik zal het je even verduidelijken. Ik had een relatie van een jaar met hem. Inclusief al gesproken met ouders en afgesproken dat er vervolgstappen gezet gaan worden en dus ook ouders die hiervan afwisten.
Is een relatie toch?
Boze oog, echt waar!! Stimorol, koop zo een oog voor me.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:13 schreef Triggershot het volgende:
al 3000 posts en nog geen geinteresseerde?
We zitten wel in ONZ hé.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:13 schreef Triggershot het volgende:
al 3000 posts en nog geen geinteresseerde?
Nogmaals, paar bladzijdes terug en je had precies gelezen wat er is. Ik doe me niet anders voor dan ik ben.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ooww dus zo onbevlekt ben je dus niet als je hier doet voorkomen
Reciteer de 3 Soerah's.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Boze oog, echt waar!! Stimorol, koop zo een oog voor me.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Niet zoveel vragen, Triggershotje van me.
Weenie, mijn interesse is gelijk verdwenen nu ik weet dat je met andere man bent geweest.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nogmaals, paar bladzijdes terug en je had precies gelezen wat er is. Ik doe me niet anders voor dan ik ben.
Je bent een onzekere man. Zoveel is duidelijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Weenie, mijn interesse is gelijk verdwenen nu ik weet dat je met andere man bent geweest.![]()
Haram.
Evenmin voor jou een grote moeite toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom niet? Is het zo een grote moeite?
Niet zo moeilijk doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Evenmin voor jou een grote moeite toch?
Waar zit je dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil nr huis ben m'n leven zat en dit is ook al zo saai.
Ik heb mijn vrouw liever rein en onbevlektquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je bent een onzekere man. Zoveel is duidelijk.
Waar ben je nu dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil nr huis ben m'n leven zat en dit is ook al zo saai.
Wat doe je dan op FOK!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw liever rein en onbevlekt
Ok. Succes.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw liever rein en onbevlekt
Ja dacht dat hier een te vinden maar ben weer teleurgesteld.quote:
Dat mag hier...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
En dan nr huis opruimen douche slapen 6 u op m'n haar weer doen werken thuiskomen koken opruimen etc.
Sorry moet klagen nu
Hahaha ze waren een beetje vervelend en ik had geen geduld, dus ben wat streng geweest. Goddank sliepen ze met 5 minutenquote:
Ga naar huis joh, is al half 12. Voordat je in bed ligt zal het 1 uur zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
En dan nr huis opruimen douche slapen 6 u op m'n haar weer doen werken thuiskomen koken opruimen etc.
Sorry moet klagen nu
doe je toch niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja dacht dat hier een te vinden maar ben weer teleurgesteld.
Zonder ouders die kinderen alleen latend?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ga naar huis joh, is al half 12. Voordat je in bed ligt zal het 1 uur zijn.
Wat heb je met ze gedaan?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hahaha ze waren een beetje vervelend en ik had geen geduld, dus ben wat streng geweest. Goddank sliepen ze met 5 minuten
Blijven ze lang weg? Trouwens wat moet jij met oppassen, je bent geen 15.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zonder ouders die kinderen alleen latend?
Geslagen.quote:
Werd mij gevraagd en ik zeg dan geen nee?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Blijven ze lang weg? Trouwens wat moet jij met oppassen, je bent geen 15.
Opgegeten.quote:
Wat ben je dan wel is de vraag.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:27 schreef AnanYaw het volgende:
Weet je TS volgens mij ben jij best een lief meisje in het echt. Alleen ben ik geen moslim en geen Marokkaan. O ja en seks voor het huwelijk vind ik juist een goed idee. Dus succes jongedame. Waarom probeer je eigenlijk niet marokko/maroc forum? Die hebben datingfora.
Jij bent de enige hier die denk dat ik in het echt een lief meisje ben. Zo aardig van je!quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:27 schreef AnanYaw het volgende:
Weet je TS volgens mij ben jij best een lief meisje in het echt. Alleen ben ik geen moslim en geen Marokkaan. O ja en seks voor het huwelijk vind ik juist een goed idee. Dus succes jongedame. Waarom probeer je eigenlijk niet marokko/maroc forum? Die hebben datingfora.
Ik ben agnost, maar met de jaren ben ik van de agnostisch theïstische kant meer de agnostisch atheïstische kant opgegaan.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jij bent de enige hier die denk dat ik in het echt een lief meisje ben. Zo aardig van je!
Sta je open voor een bekering?
Oh, geen progressie dus.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:41 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ik ben agnost, maar met de jaren ben ik van de agnostisch theïstische kant meer de agnostisch atheïstische kant opgegaan.
[..]
Misschien heb ik wel heel weinig mensenkennis. Of ik heb juist veel mensenkennis en de rest zit ernaast.
Niet de goede kant op vrees ik.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh, geen progressie dus.
Nee, jij hebt mensenkennis. De rest deugt niet.
Ben je bang voor de dood?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:43 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Niet de goede kant op vrees ik.
Ik geloof je gelijk.
Korte antwoord: nee.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ben je bang voor de dood?
Ik ben soms zo bang dat ik een hele avond niet slaap zodat ik in elk geval niet in mijn slaap kom te overlijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al lijkt een pijnlijke dood mij nog steeds kut. Dus liever in mijn slaap.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |