Leuk al die namen maar je bent dus 28 en nooit aan de man geweest???quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jahaa. Kenza ook. Assia ook. Louiza ook. Soukaina ook.
Hehehe, je dm.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:42 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Le geen fijn mens, ze draagt wel een mooie naam, that's true
K geef 't op
En dat is vreemd?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Leuk al die namen maar je bent dus 28 en nooit aan de man geweest???
Vanuit de Westerse cultuur beschouwd is dat vreemd ja. Kunnen we kappen met weer dezelfde discussiequote:
Ja, vind ik wel, dan moet er echt iets mankeren. Kom nou, je bent bijna 30 en moet eerste piemel nog krijgenquote:
Nou, dan is hun cultuur maar vreemd en niet ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vanuit de Westerse cultuur beschouwd is dat vreemd ja. Kunnen we kappen met weer dezelfde discussie
Welke cultuur dan ook lompe..28 jaar.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vanuit de Westerse cultuur beschouwd is dat vreemd ja. Kunnen we kappen met weer dezelfde discussie
Iedere keer die non discussie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou, dan is hun cultuur maar vreemd en niet ik.
Want liefde is leeftijdsgebonden? Over bekrompenheid gesproken..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Welke cultuur dan ook lompe..28 jaar.
Nee.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:48 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik dacht met Ayşegül al goed te zitten, maar ik doe nog één gok bij jou.
Meltem?
Dat is toch niet zo vreemd?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Welke cultuur dan ook lompe..28 jaar.
Jou naam ook! Echt wauw. Dat staat op me lijste als ik een dochtertje krijg net als de namen, Souhailla, Amira, Asmae, Dina & Firdaoussquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hehehe, je dm.
Jouw naam is prachtig.
Hahaha, mocht je een dochter krijgen vernoem je haar maar mooi naar mij dan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:50 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Jou naam ook! Echt wauw. Dat staat op me lijste als ik een dochtertje krijg net als de namen, Souhailla, Amira, Asmae, Dina & Firdaouss
Lelijk. Thank God dat ik gewoon Uber Turkse naam heb.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:50 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Jou naam ook! Echt wauw. Dat staat op me lijste als ik een dochtertje krijg net als de namen, Souhailla, Amira, Asmae, Dina & Firdaouss
Hjb jijquote:
Jij bent lelijkquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lelijk. Thank God dat ik gewoon Uber Turkse naam heb.
Genoeg leuke Amazighnamen, ook voor jou!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:56 schreef BellaaElisa het volgende:
Azra- fiza - hachmia - touria![]()
K vind die namen dus zo niet mooi.....
Is dat verboden? Vage regeringquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Genoeg leuke Amazighnamen, ook voor jou!
Ik vind het best jammer dat dit verboden is, nota bene oorspronkelijke cultuur van Marokko en heel Noord-Afrika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |