doe je toch niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja dacht dat hier een te vinden maar ben weer teleurgesteld.
Zonder ouders die kinderen alleen latend?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ga naar huis joh, is al half 12. Voordat je in bed ligt zal het 1 uur zijn.
Wat heb je met ze gedaan?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hahaha ze waren een beetje vervelend en ik had geen geduld, dus ben wat streng geweest. Goddank sliepen ze met 5 minuten
Blijven ze lang weg? Trouwens wat moet jij met oppassen, je bent geen 15.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zonder ouders die kinderen alleen latend?
Geslagen.quote:
Werd mij gevraagd en ik zeg dan geen nee?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Blijven ze lang weg? Trouwens wat moet jij met oppassen, je bent geen 15.
Opgegeten.quote:
Wat ben je dan wel is de vraag.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:27 schreef AnanYaw het volgende:
Weet je TS volgens mij ben jij best een lief meisje in het echt. Alleen ben ik geen moslim en geen Marokkaan. O ja en seks voor het huwelijk vind ik juist een goed idee. Dus succes jongedame. Waarom probeer je eigenlijk niet marokko/maroc forum? Die hebben datingfora.
Jij bent de enige hier die denk dat ik in het echt een lief meisje ben. Zo aardig van je!quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:27 schreef AnanYaw het volgende:
Weet je TS volgens mij ben jij best een lief meisje in het echt. Alleen ben ik geen moslim en geen Marokkaan. O ja en seks voor het huwelijk vind ik juist een goed idee. Dus succes jongedame. Waarom probeer je eigenlijk niet marokko/maroc forum? Die hebben datingfora.
Ik ben agnost, maar met de jaren ben ik van de agnostisch theïstische kant meer de agnostisch atheïstische kant opgegaan.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jij bent de enige hier die denk dat ik in het echt een lief meisje ben. Zo aardig van je!
Sta je open voor een bekering?
Oh, geen progressie dus.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:41 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ik ben agnost, maar met de jaren ben ik van de agnostisch theïstische kant meer de agnostisch atheïstische kant opgegaan.
[..]
Misschien heb ik wel heel weinig mensenkennis. Of ik heb juist veel mensenkennis en de rest zit ernaast.
Niet de goede kant op vrees ik.quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh, geen progressie dus.
Nee, jij hebt mensenkennis. De rest deugt niet.
Ben je bang voor de dood?quote:Op woensdag 29 maart 2017 00:43 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Niet de goede kant op vrees ik.
Ik geloof je gelijk.
Korte antwoord: nee.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ben je bang voor de dood?
Ik ben soms zo bang dat ik een hele avond niet slaap zodat ik in elk geval niet in mijn slaap kom te overlijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al lijkt een pijnlijke dood mij nog steeds kut. Dus liever in mijn slaap.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |