abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169837972
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:26 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Lijkt me een saaie men. Ik wil uitdaging. Verder, ik wil een man uit Noord-Marokko. Grens is Larache.
Je hebt het nog niet geprobeerd of hij word al afgekeurd. Hoe kun je nou zeggen dat je geen onredelijke eisen hebt??
pi_169837981
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:30 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Je hebt het nog niet geprobeerd of hij word al afgekeurd. Hoe kun je nou zeggen dat je geen onredelijke eisen hebt??
Waarom aan iets beginnen waarvan ik weet dat ik dat op voorhand al niet wil?
pi_169838003
Zou me trouwens niets verbazen als deze ts een kloon is van de befaamde 'marrokanenlullen' poster.
pi_169838024
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:30 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Waarom aan iets beginnen waarvan ik weet dat ik dat op voorhand al niet wil?
Zoek je echte liefde of gewoon iemand die aan jouw ideale plaatje voldoet? Is het een man zoeken omdat je niet alleen wil overblijven? Of zoek je je soulmate?
pi_169838034
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:32 schreef LurkJeRot het volgende:
Zou me trouwens niets verbazen als deze ts een kloon is van de befaamde 'marrokanenlullen' poster.
Wie??
pi_169838052
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:33 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Wie??
Er is er zo een die om de zoveel tijd een nieuwe kloon maak(te, weet niet of die nog actief is) om te posten dat Marokkanen de grootste lullen van iedereen hebben. Geen idee of er nog een verschil is tussen zuid en noord Marokko, dat weet ts misschien.
pi_169838066
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:33 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Zoek je echte liefde of gewoon iemand die aan jouw ideale plaatje voldoet? Is het een man zoeken omdat je niet alleen wil overblijven? Of zoek je je soulmate?
Hmmm, ik geloof niet in liefde buiten een huwelijk. Liefde en gevoelens komen dus pas na het huwelijk.
pi_169838072
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:34 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Er is er zo een die om de zoveel tijd een nieuwe kloon maak(te, weet niet of die nog actief is) om te posten dat Marokkanen de grootste lullen van iedereen hebben. Geen idee of er nog een verschil is tussen zuid en noord Marokko, dat weet ts misschien.
Ah zo. Die kwam ook op een ander groot forum??
pi_169838075
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:34 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn er grote verschillen tussen Noord en Zuid-Marokko.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 16:36:14 #35
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169838078
Kan je vader je niet uithuwelijken?
Fade to Black
pi_169838090
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:35 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ah zo. Die kwam ook op een ander groot forum??
Geen idee, ik kom niet op andere Nederlandstalige fora.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:36 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn er grote verschillen tussen Noord en Zuid-Marokko.
Dan neem ik aan dat de grotere lullen in het noorden zitten aangezien je specifiek een noorderling wil?
pi_169838105
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:27 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Eisen hebben is normaal. Zou juist bizar zijn als ik maar genoegen neem met elke man om maar getrouwd te zijn. Iets wat je terugvindt bij vele Marokkaanse vrouwen/huwelijken en ook de reden van de vele scheidingen. ;)

Mohim, twa7estek a khti.
Ik heb et over die mannen.
pi_169838119
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:35 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hmmm, ik geloof niet in liefde buiten een huwelijk. Liefde en gevoelens komen dus pas na het huwelijk.
WTF???? Echt vrouw, ik val hier bijna van mijn stoel. Hoe kun je trouwen met je verstand ipv met je hart?? Is dit normaal onder Marokkaanse mensen? Er moeten toch eerst gevoelens zijn voor je gaat trouwen met iemand?
pi_169838173
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:38 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

WTF???? Echt vrouw, ik val hier bijna van mijn stoel. Hoe kun je trouwen met je verstand ipv met je hart?? Is dit normaal onder Marokkaanse mensen? Er moeten toch eerst gevoelens zijn voor je gaat trouwen met iemand?
Nee. Dat zijn westerse denkbeelden over het huwelijk. Ik hoef helemaal niet verliefd te zijn, maar juist gezond verstand gebruiken.. liefde komt daarna wel.
pi_169838189
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:38 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

In de islam is het zo dat je geen relatie voor het huwelijk mag.
pi_169838213
Verder is het cultuur heel anders, ze zoekt gewoon iemand van haar cultuur en geloof + dezelfde denkwijzes.
pi_169838223
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:41 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Ik geloof ook oprecht dat een relatie voor het huwelijk een huwelijk geen goed zal doen. Hoe kan je om zegeningen vragen als je diezelfde Allah aan wie je het vraagt niet hebt gehoorzaamd?
pi_169838225
Heb je niet een neef die nog een bijvrouw zoekt?
pi_169838242
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:40 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nee. Dat zijn westerse denkbeelden over het huwelijk. Ik hoef helemaal niet verliefd te zijn, maar juist gezond verstand gebruiken.. liefde komt daarna wel.
Goeie God.. je wil dus niet overblijven? Want daar komt dit op neer. Niet trouwen uit liefde zou voor mij niet trouwen betekenen. Misschien kun je een Marokkaan importeren? Als liefde verder toch niet er toe doet. Klinkt als een verstandshuwelijk.
pi_169838255
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:43 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik geloof ook oprecht dat een relatie voor het huwelijk een huwelijk geen goed zal doen. Hoe kan je om zegeningen vragen als je diezelfde Allah aan wie je het vraagt niet hebt gehoorzaamd?
Dat ook, maar je leert elkaar pas kennen NA het huwlijk. Ookal zou je al jaren een relatie hebben met iemand, zodra je trouwt komt de echte hij of zij naar boven.
En die zegeningen krijg je niet, je krijgt alleen maar stress.
pi_169838284
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:45 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Dat ook, maar je leert elkaar pas kennen NA het huwlijk. Ookal zou je al jaren een relatie hebben met iemand, zodra je trouwt komt de echte hij of zij naar boven.
En die zegeningen krijg je niet, je krijgt alleen maar stress.
Wat een onzin zeg.
pi_169838291
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:41 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Dus als je man na het ja woord een grote kloothommel blijkt te zijn zit je dus al vast aan je huwelijk? Moet je seks hebben met
hem en zijn kindjes baren
pi_169838293
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:44 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Goeie God.. je wil dus niet overblijven? Want daar komt dit op neer. Niet trouwen uit liefde zou voor mij niet trouwen betekenen. Misschien kun je een Marokkaan importeren? Als liefde verder toch niet er toe doet. Klinkt als een verstandshuwelijk.
Je snapt ons geloof niet.
Wij mogen geen relatie voor het huwlijk aan gaan. Verdiep je er eens in, dan zul je snel de reden er achter weten :Y
pi_169838306
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:46 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg.
Dit zeggen ze toch ook in het westen " ik ga scheiden want hij of zij is toch heel anders " ewaja. Niks onzin.
pi_169838332
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:47 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Dus als je man na het ja woord een grote kloothommel blijkt te zijn zit je dus al vast aan je huwelijk? Moet je seks hebben met
hem en zijn kindjes baren
Nee, drm zoek je een man die bij jou past. En stel je hem eerst voor bij je thuis samen met zijn ouders. Als die daarna nog een zak blijkt ze zijn geef je hem 3 a 4 kansen, als die bij de 1e kans het al zodanig verpest dan scheidt je van hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')