nee hoorquote:Op maandag 27 maart 2017 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat er een meningsverschilletje is mbt de mate van het geweld.
Laat je eens niet zo kennen en kom met argumentenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat achterlijken ook iets te doen moeten hebben.
zo hey, is die even op zn plek gezet!!quote:Op maandag 27 maart 2017 15:18 schreef meneerkeo het volgende:
Het is trouwens niet raar dat moslims loyaal zijn tegenover Erdogan. Die gast is een Turk maar zijn religie staat op plek nummer 1. Zie deze video waarin hij de toenmalige president van Israel op zijn plek zet voor de internationale media:
Hij noemt de Israëlische president onder andere voor kindermoordenaar en meer.
Sorry moet eerst nog het huis schoonmaken en mijn zoon naar de supermarkt sturen. Ik mag het huis namelijk niet uit. Daarna moet ik nog wat klappen incasseren van mijn echtgenoot en zijn 3 vrouwen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 07:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Laat je eens niet zo kennen en kom met argumenten
Hoe kunnen mensen nou integreren als ze er zulke racistische denkbeelden op nahouden?quote:Op maandag 27 maart 2017 15:05 schreef meneerkeo het volgende:
[..]
Discriminatie is echt een minpunt in deze maatschappij. Hoe kunnen deze mensen nou integreren als er zulke discriminatie plaats vind. Dan krijg je alleen maar een afkeer tegen de maatschappij.
Goed van Farid Azarkan om in actie te komen. Ze hebben een grote loyale achterban waar je niet mee wilt kloten.
Ik doelde op de Moslimbroeders uit de rest van Zandbakkistan om Sebrenica te beschermen. Nee dat laten ze liever de kafir doen en dan 20 jaar later huiliehuilie doen dat de moslims afgeslacht zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:21 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Discriminerende bedrijven![]()
Het enige wat je hiermee bereikt is dat de volgende met een hoofddoek te horen krijgt dat ze "niet in het team past" of "geen goede kwalificaties heeft"
Tuurlijk heeft dat bedrijf zijn excuus aangeboden, anders waren ze door DENK aan de schandpaal genageld.
[..]
Dat wordt een kort contract denk ik
[..]
Dat ja, met integreren heeft dit niets te maken.
[..]
Niet allemaal, een gedeelte van de jihadi`s vocht vrolijk mee.
https://en.wikipedia.org/wiki/Bosnian_mujahideen
[..]
http://www.bbc.com/news/world-europe-33345618
[..]
Maar de moslims waren zo zielig in Bosnie hoorden we in de media
Hangt af van je referentiekader. In bepaalde kringen wordt neergekeken op het vereren van een pedofiele massamoordenaar als profeet. Vreemd.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:18 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Fanatiek? Nigga please.Je ziet dat ze moslim is ja. Is daar iets mis mee?
Dooddoenerquote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:42 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Hangt af van je referentiekader. In bepaalde kringen wordt neergekeken op het vereren van een pedofiele massamoordenaar als profeet. Vreemd.
Hoe kunnen mensen nou achter zo'n corrupte dictator aanlopen die mensen die het niet met hem eens zijn in de gevangenis zetten?quote:Op maandag 27 maart 2017 15:13 schreef meneerkeo het volgende:
[..]
Erdogan is de opperleider. Dat heb je volgens mij al gezien in Rotterdam.
In sommige kringen word ook neer gekeken op mensen die een schat met wijsheid af doen als "de verering van een pedofiele massamoordenaar als profeet"quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:42 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Hangt af van je referentiekader. In bepaalde kringen wordt neergekeken op het vereren van een pedofiele massamoordenaar als profeet. Vreemd.
quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:43 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Mwhoa, je zal toch moeten erkennen dat het gros van de dames zo'n ding niet voor de lol draagt.
Net zoals 60 jaar geleden die achterlijke christen-vrouwtjes met zo'n hoofddoek rond liepen.
In Nederland? Ik denk het wel hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:43 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Mwhoa, je zal toch moeten erkennen dat het gros van de dames zo'n ding niet voor de lol draagt.
Het gros hé, ik heb het niet alleen over Nederland.quote:
Vind ik lastig om te in te schatten. In landen als Iran zullen er ongetwijfeld heel vrouwen zijn die liever geen hoofddoek zouden dragen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Het gros hé, ik heb het niet alleen over Nederland.
Ik heb de quote een beetje verneukt hierboven maar je snapt wat ik bedoel, heel goed.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:48 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Vind ik lastig om te in te schatten. In landen als Iran zullen er ongetwijfeld heel vrouwen zijn die liever geen hoofddoek zouden dragen.
Dat maakt het echter nog niet per definitie een symbool van vrouwenonderdrukking. Andere vrouwen geeft het immers meer vrijheid.
Zijn drie vrouwen mogen jou ook slaan?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sorry moet eerst nog het huis schoonmaken en mijn zoon naar de supermarkt sturen. Ik mag het huis namelijk niet uit. Daarna moet ik nog wat klappen incasseren van mijn echtgenoot en zijn 3 vrouwen.
Brb.
25% van de wereld bevolking is een moslim. Slecht nieuws voor jou , rond 2070 zal de islamitische religie de aller grootste religie ter wereld zijn , groter dan de christendom met een wereldbevolking aandeel van 33%. Dat is dus 1 op de 3!quote:
Dat zal wel meevallen aangezien mensen die welvarender worden minder kinderen nemen. Ja, je zal wellicht een miljard of wat uitgehongerde Afrikaanse moslims hebben, maar die doet niet zoveel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:07 schreef meneerkeo het volgende:
[..]
25% van de wereld bevolking is een moslim. Slecht nieuws voor jou , rond 2070 zal de islamitische religie de aller grootste religie ter wereld zijn , groter dan de christendom met een wereldbevolking aandeel van 33%. Dat is dus 1 op de 3!
http://www.telegraph.co.u(...)ld-2070-says-report/
Uit je eigen 'bron', ouwe balzak.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:07 schreef meneerkeo het volgende:
[..]
25% van de wereld bevolking is een moslim. Slecht nieuws voor jou , rond 2070 zal de islamitische religie de aller grootste religie ter wereld zijn , groter dan de christendom met een wereldbevolking aandeel van 33%. Dat is dus 1 op de 3!
http://www.telegraph.co.u(...)ld-2070-says-report/
Heb je een bril nodig? Ik had het namelijk over 2070quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:38 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Uit je eigen 'bron', ouwe balzak.![]()
''By 2050, there will be 2.76bn Muslims and 2.92bn Christians.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |