Discriminatie is echt een minpunt in deze maatschappij. Hoe kunnen deze mensen nou integreren als er zulke discriminatie plaats vind. Dan krijg je alleen maar een afkeer tegen de maatschappij.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:03 schreef Tyr80 het volgende:
Donder op met je kutgeloof dat zelf volop discrimineert.
Die weten ook wat voor een schade ze krijgen als ze in het nieuws komen via DENK. Die achterban zal luisteren naar wat DENK zegt. Vergeet dat niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:04 schreef Sked het volgende:
Jammer dat dat bedrijf blijkbaar geen ruggengraat heeft
Jawel hoor. Wil wel eens lekker de discussie aangaan over de Armeense genocide.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:05 schreef meneerkeo het volgende:
[..]
Discriminatie is echt een minpunt in deze maatschappij. Hoe kunnen deze mensen nou integreren als er zulke discriminatie plaats vind. Dan krijg je alleen maar een afkeer tegen de maatschappij.
Goed van Farid Azarkan om in actie te komen. Ze hebben een grote loyale achterban waar je niet mee wilt kloten.
Wat gebeurt er als je wel 'kloot' met de achterban en waarom zou je dat niet willen?quote:Op maandag 27 maart 2017 15:05 schreef meneerkeo het volgende:
[..]
Discriminatie is echt een minpunt in deze maatschappij. Hoe kunnen deze mensen nou integreren als er zulke discriminatie plaats vind. Dan krijg je alleen maar een afkeer tegen de maatschappij.
Goed van Farid Azarkan om in actie te komen. Ze hebben een grote loyale achterban waar je niet mee wilt kloten.
Discussie mag altijd.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jawel hoor. Wil wel eens lekker de discussie aangaan over de Armeense genocide.
quote:Ze hebben een grote loyale achterban waar je niet mee wilt kloten.
wie wil je hiermee bedreigen?quote:Die achterban zal luisteren naar wat DENK zegt. Vergeet dat niet.
Deze achterban heeft nooit een leider gehad. Met DENK is daar dus een verandering in gekomen. Vanaf nu is het mogelijk om politieke druk uit te oefenen tegen dit soort discriminerende bedrijven.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je wel 'kloot' met de achterban en waarom zou je dat niet willen?
En wie wil wel kloten met wiens achterban dan ook?
Is dit een dreigement?
Het is geen dreigement maar een belofte. Achterban van DENK zal opstaan voor hun leiders wanneer het moet.quote:
Ik vind dit wel een goede actie. Dit is namelijk een tegenslag tegen al die discriminatie die tegen allochtonen wordt uitgevoerd. Die mensen betalen ook belasting net als jij maar worden wel gediscrimineerd.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:09 schreef Woelwater het volgende:
Op deze manier bij een bedrijf binnenkomen lijkt me trouwens ook niet erg bevorderlijk voor de goede verstandhouding
En wie mogen die leiders dan wel niet zijn?quote:Op maandag 27 maart 2017 15:09 schreef meneerkeo het volgende:
[..]
Het is geen dreigement maar een belofte. Achterban van DENK zal opstaan voor hun leiders wanneer het moet.
Kuzu en Farid Azarkan.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En wie mogen die leiders dan wel niet zijn?
telt het poppetje op de 3de zetel niet mee?quote:
Erdogan is de opperleider. Dat heb je volgens mij al gezien in Rotterdam.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mooi. Erdolf is dus niet hun leider.
Wat doen ze dan in Nederland?quote:Op maandag 27 maart 2017 15:13 schreef meneerkeo het volgende:
[..]
Erdogan is de opperleider. Dat heb je volgens mij al gezien in Rotterdam.
Dat hangt af hoeveel die opkomt voor zijn achterban. En de partij DENK zal die oproep doen niet 1 lid. Nu is er geen sprake van zoiets maar het kan wel ooit gebeuren dat het nodig zal zijn.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
telt het poppetje op de 3de zetel niet mee?
Die mensen zijn hier geboren en werken en leven gewoon in dit land. Ze zijn moslim. En Erdogan draagt de vlag van de moslims. Vandaar dat er loyaliteit zal zijn tegenover Erdogan.quote:
Fixed.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:15 schreef meneerkeo het volgende:
[..]
Die mensen zijn hier geboren en werken en leven gewoon in dit land. Ze zijn moslim. En Erdogan draagt de vlag van de moslims Turkije. Vandaar dat er loyaliteit zal zijn tegenover Erdogan.
Niet dat ik weet. 12 uur/dag, 7 dagen per week.quote:
Oh dat kan best hoor, vanaf donderdag hier ook. Maar dan ben ik ook niet in de gelegenheid om te fokkenquote:Op maandag 27 maart 2017 15:18 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. 12 uur/dag, 7 dagen per week.
Zulke dingen zijn over het algemeen a)preken voor eigen parochie en b) een gebrek aan argumenten. Gewoon het hysterische gedrag wat gewend zijn van onze Erdolf dictatort.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:18 schreef meneerkeo het volgende:
Het is trouwens niet raar dat moslims loyaal zijn tegenover Erdogan. Die gast is een Turk maar zijn religie staat op plek nummer 1. Zie deze video waarin hij de toenmalige president van Israel op zijn plek zet voor de internationale media:
Hij noemt de Israëlische president onder andere voor kindermoordenaar en meer.
En het Westen noemt hij fascisten en nazi's.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:18 schreef meneerkeo het volgende:
Het is trouwens niet raar dat moslims loyaal zijn tegenover Erdogan. Die gast is een Turk maar zijn religie staat op plek nummer 1. Zie deze video waarin hij de toenmalige president van Israel op zijn plek zet voor de internationale media:
iemand die zn religie op de eerste plaats zet is sowieso niet geschikt als politiek leider.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:18 schreef meneerkeo het volgende:
Hoef je alleen maar naar Turkije te kijken toch?quote:Op maandag 27 maart 2017 15:31 schreef hugecooll het volgende:
Eigenlijk zouden we ons eens een regeerperiode fascistisch moeten opstellen. Gewoon zodat mensen weer weten wat dat nou eigenlijk inhoudt
Het westen is ook schuldig aan massamoord tegen moslims. Dus goed dat die dat aangeeft. Alleen in Bosnië zijn Nederlanders medeschuldig aan moord op 8000 Bosniers.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En het Westen noemt hij fascisten en nazi's.
Die kerel is een dictator en jij loopt hem hier op te hemelen.
Dat is dan jou mening.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand die zn religie op de eerste plaats zet is sowieso niet geschikt als politiek leider.
ongeacht welke religie
quote:Op maandag 27 maart 2017 15:32 schreef meneerkeo het volgende:
Alleen in Bosnië zijn Nederlanders medeschuldig aan moord op 8000 Bosniers.
En graag dan ook eens een regeerperiode met islamitische leiders aan de macht. We moeten wel eerlijk delenquote:Op maandag 27 maart 2017 15:31 schreef hugecooll het volgende:
Eigenlijk zouden we ons eens een regeerperiode fascistisch moeten opstellen. Gewoon zodat mensen weer weten wat dat nou eigenlijk inhoudt
The fuck?quote:Op maandag 27 maart 2017 15:32 schreef meneerkeo het volgende:
[..]
Het westen is ook schuldig aan massamoord tegen moslims. Dus goed dat die dat aangeeft. Alleen in Bosnië zijn Nederlanders medeschuldig aan moord op 8000 Bosniers.
Dat is een genocide die daar heeft plaats gevonden. Dutchbaters zijn ook schuldig aan het verhandelen van kinderorganen in Bosnië. Nederlanders zijn niet zo onschuldig als het lijkt.quote:
Bedankt, Erdolf.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:32 schreef meneerkeo het volgende:
[..]
Het westen is ook schuldig aan massamoord tegen moslims. Dus goed dat die dat aangeeft. Alleen in Bosnië zijn Nederlanders medeschuldig aan moord op 8000 Bosniers.
Wquote:Op maandag 27 maart 2017 15:34 schreef meneerkeo het volgende:
[..]
Dat is een genocide die daar heeft plaats gevonden. Dutchbaters zijn ook schuldig aan het verhandelen van kinderorganen in Bosnië. Nederlanders zijn niet zo onschuldig als het lijkt.
Jouw fantastische partijtje noemt de Armeense genocide een 'kwestie'.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:34 schreef meneerkeo het volgende:
[..]
Dat is een genocide die daar heeft plaats gevonden. Dutchbaters zijn ook schuldig aan het verhandelen van kinderorganen in Bosnië. Nederlanders zijn niet zo onschuldig als het lijkt.
Je viert wel iedere jaar sinterklaas wat letterlijk niets anders is dan het verheerlijken van slavenhandel.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:38 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jouw fantastische partijtje noemt de Armeense genocide een 'kwestie'.
Het boeit me ook eerlijk gezegd geen reet, Turken en Nederlanders die nu pak hem beet 25 zijn hebben daar nooit wat mee te maken gehad. Ik ga me toch ook niet druk maken over de slavernij.
Punt is dat jij een dictator ophemelt, waarom is dat?
'jullie' krijgen al relatief veel, dus dat zal uiteraard worden ingeperkt. In het kader van fascisme is voor jullie toch al geen plaats dus zo'n islamitische regeerperiode zal dan ook niet mogelijk zijn als er geen moslims zijn.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:33 schreef meneerkeo het volgende:
[..]
En graag dan ook eens een regeerperiode met islamitische leiders aan de macht. We moeten wel eerlijk delen
Jij weet helemaal niet of ik Sinterklaas vier of niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:40 schreef meneerkeo het volgende:
[..]
Je viert wel iedere jaar sinterklaas wat letterlijk niets anders is dan het verheerlijken van slavenhandel.
en jij dus ook met je Nederlandse nationaliteit. Gaat wel lekker zo.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:32 schreef meneerkeo het volgende:
[..]
Islamitisch en fascistisch is een pleonasme.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:33 schreef meneerkeo het volgende:
[..]
En graag dan ook eens een regeerperiode met islamitische leiders aan de macht. We moeten wel eerlijk delen
quote:Op maandag 27 maart 2017 15:34 schreef meneerkeo het volgende:
[..]
Is toch juist lachen om hun de grond in te trollen?quote:Op maandag 27 maart 2017 15:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ach het DENK-indoctrinatie-clubje heeft FOK! gevonden
Tuurlijk joh, Maar als wij het hebben over de duizenden Armeniërs die door de Turken zijn vermoord beginnen jullie weer te schreeuwenquote:Op maandag 27 maart 2017 15:32 schreef meneerkeo het volgende:
[..]
Als ze wil integreren, waarom doet ze dan een hoofddoek om? In de Nederlandse maatschappij loopt bijna niemand met zijn geloof te koop, behalve de moslima's.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:05 schreef meneerkeo het volgende:
[..]
Dit is geen discriminatie tegen allochtonen, maar tegen ostentatieve gelovigen. Dat is heel iets anders.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:11 schreef meneerkeo het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een goede actie. Dit is namelijk een tegenslag tegen al die discriminatie die tegen allochtonen wordt uitgevoerd. Die mensen betalen ook belasting net als jij maar worden wel gediscrimineerd.
Als een blanke daar had gesolliciteerd, maar lekker stug een honkbalpetje op had gehouden was diegene vast ook niet aangenomen.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als ze wil integreren, waarom doet ze dan een hoofddoek om? In de Nederlandse maatschappij loopt bijna niemand met zijn geloof te koop, behalve de moslima's.
Ja. Ik graag over oud Indië.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jawel hoor. Wil wel eens lekker de discussie aangaan over de Armeense genocide.
Waar waren de moslimbroeders om sebrenica te beschermen? Thuis op de bank waterpijp roken en vrouwen onderdrukken.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
en jij dus ook met je Nederlandse nationaliteit. Gaat wel lekker zo.
Je wil het rustig opbouwen omdat 1.5 miljoen Armenen iets teveel van het goede is?quote:
"jaa maar da's geen genocide want ze werden alleen maar gedwongen om met zijn allen de woestijn van noord Syrië in te lopen en geweld werd niet gebruikt."quote:Op maandag 27 maart 2017 18:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat 1.5 miljoen Armenen iets teveel van het goede is?
Hoe is het jankerd?quote:Op maandag 27 maart 2017 18:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Dit is geen discriminatie tegen allochtonen, maar tegen ostentatieve gelovigen. Dat is heel iets anders.
Een buitenlander die niet wil integreren.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:27 schreef Hamzoef het volgende:
Ik zie gewoon een representatieve, welbespraakte dame. Wat zie jij?
Wat praat jij? Die vrouw ziet er netjes uit, spreekt prima Nederlands (ze articuleert beter dan menig Nederlander), en ze wil graag betaald werk om zo een bijdrage aan de maatschappij te leveren.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:34 schreef OEM het volgende:
[..]
Een buitenlander die niet wil integreren.
True, true en true.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:37 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat praat jij? Die vrouw ziet er netjes uit, spreekt prima Nederlands (ze articuleert beter dan menig Nederlander), en ze wil graag betaald werk om zo een bijdrage aan de maatschappij te leveren
quote:Op maandag 27 maart 2017 19:51 schreef OEM het volgende:
[..]
True, true en true.
En ze wil duidelijk niet integreren. Good for her. Moet ze verder niet zeiken dat werkgevers haar niet moeten hebben.
Geheel mee eens. Men heeft net zoveel recht op het niet aannemen van iemand met een hoofddoek als dat zij recht heeft op het dragen van een hoofddoek.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:51 schreef OEM het volgende:
[..]
True, true en true.
En ze wil duidelijk niet integreren. Good for her. Moet ze verder niet zeiken dat werkgevers haar niet moeten hebben.
Ik noem haar geen jankerd, ik stel alleen vast dat discriminatie op basis van een hoofddoek niet gelijk staat aan discriminatie op basis van allochtonie. Het dragen van een hoofddoek is immers een vrije keuze die zij maakt. En 'welbespraakt' is ook wel iets tevel eer, maar dat is het criterium dan ook niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:27 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Hoe is het jankerd?
Ze ziet er in de eerste plaats uit als fanatiek moslima. Dat staat neutrale representatie in de weg.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:27 schreef Hamzoef het volgende:
Ja, en waarom zou je daardoor de kans op een baan ontzegd moeten worden? Ze doet er toch niemand kwaad mee?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Het dragen van een hoofddoek is immers een vrije keuze die zij maakt.
De mate waarin iemand een bepaalde taal beheerst wordt doorgaans wel gezien als een van de pijlers aan de hand waarvan de mate van integratie bepaald wordt hoor. Deze vrouw spreekt accentloos Nederland, en articuleert goed.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:07 schreef Weltschmerz het volgende:
En 'welbespraakt' is ook wel iets tevel eer, maar dat is het criterium dan ook niet.
Fanatiek? Nigga please.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:15 schreef Rockefellow het volgende:
Ze ziet er in de eerste plaats uit als fanatiek moslima.
Voor neutrale representatie? Alles.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:18 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Fanatiek? Nigga please.Je ziet dat ze moslim is ja. Is daar iets mis mee?
Als je ervoor kiest je maatschappelijke positie ondergeschikt te maken aan welk geloof dan ook. Dan ben je fanatiek.quote:Maar fanatiek? Hoezo.Er zijn veel moslima die hijab dragen, maar niet 5 x per dag bidden. Ben je dan fanatiek ja?
LOL. Koop een woordenboek en leer begrippen te begrijpen alvorens deze te gebruiken in je vage argumenten.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:29 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Voor neutrale representatie? Alles.
[..]
Als je ervoor kiest je maatschappelijke positie ondergeschikt te maken aan welk geloof dan ook. Dan ben je fanatiek.
Da's bij vrijwel ieder land zo.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nederland is hypocriet. Dat wil ik graag benadrukken bij dit soort situaties.
Turkije niet hoor.quote:
Daar sluit ik bij mij graag bij aan. Maar de vingers die continu wijzen naar Turkije terwijl men zijn eigen geschiedenis vergeet is te labiel.quote:
Ik geloof niet dat de kolonisering van Indië wordt ontkend. Of waar doel je precies op?quote:Op maandag 27 maart 2017 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar sluit ik bij mij graag bij aan. Maar de vingers die continu wijzen naar Turkije terwijl men zijn eigen geschiedenis vergeet is te labiel.
Ik geloof wel dat er een meningsverschilletje is mbt de mate van het geweld.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de kolonisering van Indië wordt ontkend. Of waar doel je precies op?
Tussen wie?quote:Op maandag 27 maart 2017 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat er een meningsverschilletje is mbt de mate van het geweld.
Ja maar die mensen in Indonesië moet je niet te serieus nemen.quote:
Ik neem niemand serieus. Vooral niet als ze wijzen naar andermans geschiedenis zonder te kijken naar hun eigen.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar die mensen in Indonesië moet je niet te serieus nemen.
Nee dan ben je een poser die liever van buiten laat zien dat ze voor een symbool van vrouwenonderdrukking is dan dat ze daadwerkelijk haar geloof wil belijden. Zo iemand kan je helemaal niet serieus nemen.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:18 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Fanatiek? Nigga please.Je ziet dat ze moslim is ja. Is daar iets mis mee?
Maar fanatiek? Hoezo.Er zijn veel moslima die hijab dragen, maar niet 5 x per dag bidden. Ben je dan fanatiek ja?
Maar dat is dan ook niet te vergelijken natuurlijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik neem niemand serieus. Vooral niet als ze wijzen naar andermans geschiedenis zonder te kijken naar hun eigen.
Elke keer als ik begin over het geweld in Oud Indië hoor ik mensen roepen: maar dat is anders. My ass.
Ik word zo onderdrukt door m'n geloof.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee dan ben je een poser die liever van buiten laat zien dat ze voor een symbool van vrouwenonderdrukking is dan dat ze daadwerkelijk haar geloof wil belijden. Zo iemand kan je helemaal niet serieus nemen.
Waarom? Je wil duidelijk niet geholpen worden.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik word zo onderdrukt door m'n geloof.
Help mij.
Zit er een godsdienst in de weg dat je niet inhoudelijk op de argumenten in kunt gaan? Of is die incompetentie aangeboren?quote:Op maandag 27 maart 2017 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
LOL. Koop een woordenboek en leer begrippen te begrijpen alvorens deze te gebruiken in je vage argumenten.
Dank.
Omdat achterlijken ook iets te doen moeten hebben.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarom? Je wil duidelijk niet geholpen worden.
Discriminerende bedrijvenquote:Op maandag 27 maart 2017 15:09 schreef meneerkeo het volgende:
Deze achterban heeft nooit een leider gehad. Met DENK is daar dus een verandering in gekomen. Vanaf nu is het mogelijk om politieke druk uit te oefenen tegen dit soort discriminerende bedrijven.
Dat wordt een kort contract denk ikquote:Op maandag 27 maart 2017 15:09 schreef Woelwater het volgende:
Op deze manier bij een bedrijf binnenkomen lijkt me trouwens ook niet erg bevorderlijk voor de goede verstandhouding
Dat ja, met integreren heeft dit niets te maken.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Als ze wil integreren, waarom doet ze dan een hoofddoek om? In de Nederlandse maatschappij loopt bijna niemand met zijn geloof te koop, behalve de moslima's.
Niet allemaal, een gedeelte van de jihadi`s vocht vrolijk mee.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:55 schreef fathank het volgende:
Waar waren de moslimbroeders om sebrenica te beschermen? Thuis op de bank waterpijp roken en vrouwen onderdrukken.
http://www.bbc.com/news/world-europe-33345618quote:In a 2005 interview with U.S. journalist Jim Lehrer, Holbrooke stated:
There were over 1,000 people in the country who belonged to what we then called Mujahideen freedom fighters.
We now know that that was al-Qaida. I'd never heard the word before, but we knew who they were. And if you look at the 9/11 hijackers, several of those hijackers were trained or fought in Bosnia. We cleaned them out, and they had to move much further east into Afghanistan. So if it hadn't been for Dayton, we would have been fighting the terrorists deep in the ravines and caves of Central Bosnia in the heart of Europe.
Maar de moslims waren zo zielig in Bosnie hoorden we in de mediaquote:Back in the 1990s something happened in central Bosnia-Herzegovina that inspired people to this day and helps explain why that country now has more men fighting in Syria and Iraq (over 300), as a proportion of its population, than most in Europe.
The formation of a "Mujahideen Battalion" in 1992, composed mainly of Arab volunteers in central Bosnia, was a landmark. Today the dynamic of jihad has been reversed and it is Bosnians who are travelling to Arab lands.
When the war ended, under the Dayton Peace Accord, all foreign fighters had to leave, and they were duly ordered out in 1996. Remembering that day, Aimen Dean says there were high emotions, shouting and tears at the Mujahideen base: "And the reason is because everyone was there hoping to die as a martyr. Now that chance was taken from them."
Hundreds of Mujahideen went from Bosnia to Chechnya, Pakistan and Afghanistan. Among their alumni were two of the 9/11 hijackers, the murderer of American hostage Daniel Pearl and numerous other al-Qaeda cadres.
Jij moet je bek houden over Irak, ga dat niet bijbrengen omdat je Erdogan zo goed vindt. Mensen uit Irak haten Erdogan en Turkije.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:38 schreef meneerkeo het volgende:
Die vrouw die Madeleine Albright heet en letterlijk aangeeft dat het waard was om 500.000 kinderen te vermoorden in Irak , die heeft ''the medal of freedom'' gekregen van Obama.
Wat Erdogan tegen het westen zegt is nog niks vergeleken met de criminele gedrag van westerse landen.
Stap 1: kopvod afwerpen en meegaan in de Verlichtingquote:Op maandag 27 maart 2017 15:05 schreef meneerkeo het volgende:
[..]
Discriminatie is echt een minpunt in deze maatschappij. Hoe kunnen deze mensen nou integreren als er zulke discriminatie plaats vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |