Voor neutrale representatie? Alles.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:18 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Fanatiek? Nigga please.Je ziet dat ze moslim is ja. Is daar iets mis mee?
Als je ervoor kiest je maatschappelijke positie ondergeschikt te maken aan welk geloof dan ook. Dan ben je fanatiek.quote:Maar fanatiek? Hoezo.Er zijn veel moslima die hijab dragen, maar niet 5 x per dag bidden. Ben je dan fanatiek ja?
LOL. Koop een woordenboek en leer begrippen te begrijpen alvorens deze te gebruiken in je vage argumenten.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:29 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Voor neutrale representatie? Alles.
[..]
Als je ervoor kiest je maatschappelijke positie ondergeschikt te maken aan welk geloof dan ook. Dan ben je fanatiek.
Da's bij vrijwel ieder land zo.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nederland is hypocriet. Dat wil ik graag benadrukken bij dit soort situaties.
Turkije niet hoor.quote:
Daar sluit ik bij mij graag bij aan. Maar de vingers die continu wijzen naar Turkije terwijl men zijn eigen geschiedenis vergeet is te labiel.quote:
Ik geloof niet dat de kolonisering van Indië wordt ontkend. Of waar doel je precies op?quote:Op maandag 27 maart 2017 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar sluit ik bij mij graag bij aan. Maar de vingers die continu wijzen naar Turkije terwijl men zijn eigen geschiedenis vergeet is te labiel.
Ik geloof wel dat er een meningsverschilletje is mbt de mate van het geweld.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de kolonisering van Indië wordt ontkend. Of waar doel je precies op?
Tussen wie?quote:Op maandag 27 maart 2017 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat er een meningsverschilletje is mbt de mate van het geweld.
Ja maar die mensen in Indonesië moet je niet te serieus nemen.quote:
Ik neem niemand serieus. Vooral niet als ze wijzen naar andermans geschiedenis zonder te kijken naar hun eigen.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar die mensen in Indonesië moet je niet te serieus nemen.
Nee dan ben je een poser die liever van buiten laat zien dat ze voor een symbool van vrouwenonderdrukking is dan dat ze daadwerkelijk haar geloof wil belijden. Zo iemand kan je helemaal niet serieus nemen.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:18 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Fanatiek? Nigga please.Je ziet dat ze moslim is ja. Is daar iets mis mee?
Maar fanatiek? Hoezo.Er zijn veel moslima die hijab dragen, maar niet 5 x per dag bidden. Ben je dan fanatiek ja?
Maar dat is dan ook niet te vergelijken natuurlijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik neem niemand serieus. Vooral niet als ze wijzen naar andermans geschiedenis zonder te kijken naar hun eigen.
Elke keer als ik begin over het geweld in Oud Indië hoor ik mensen roepen: maar dat is anders. My ass.
Ik word zo onderdrukt door m'n geloof.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee dan ben je een poser die liever van buiten laat zien dat ze voor een symbool van vrouwenonderdrukking is dan dat ze daadwerkelijk haar geloof wil belijden. Zo iemand kan je helemaal niet serieus nemen.
Waarom? Je wil duidelijk niet geholpen worden.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik word zo onderdrukt door m'n geloof.
Help mij.
Zit er een godsdienst in de weg dat je niet inhoudelijk op de argumenten in kunt gaan? Of is die incompetentie aangeboren?quote:Op maandag 27 maart 2017 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
LOL. Koop een woordenboek en leer begrippen te begrijpen alvorens deze te gebruiken in je vage argumenten.
Dank.
Omdat achterlijken ook iets te doen moeten hebben.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarom? Je wil duidelijk niet geholpen worden.
Discriminerende bedrijvenquote:Op maandag 27 maart 2017 15:09 schreef meneerkeo het volgende:
Deze achterban heeft nooit een leider gehad. Met DENK is daar dus een verandering in gekomen. Vanaf nu is het mogelijk om politieke druk uit te oefenen tegen dit soort discriminerende bedrijven.
Dat wordt een kort contract denk ikquote:Op maandag 27 maart 2017 15:09 schreef Woelwater het volgende:
Op deze manier bij een bedrijf binnenkomen lijkt me trouwens ook niet erg bevorderlijk voor de goede verstandhouding
Dat ja, met integreren heeft dit niets te maken.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Als ze wil integreren, waarom doet ze dan een hoofddoek om? In de Nederlandse maatschappij loopt bijna niemand met zijn geloof te koop, behalve de moslima's.
Niet allemaal, een gedeelte van de jihadi`s vocht vrolijk mee.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:55 schreef fathank het volgende:
Waar waren de moslimbroeders om sebrenica te beschermen? Thuis op de bank waterpijp roken en vrouwen onderdrukken.
http://www.bbc.com/news/world-europe-33345618quote:In a 2005 interview with U.S. journalist Jim Lehrer, Holbrooke stated:
There were over 1,000 people in the country who belonged to what we then called Mujahideen freedom fighters.
We now know that that was al-Qaida. I'd never heard the word before, but we knew who they were. And if you look at the 9/11 hijackers, several of those hijackers were trained or fought in Bosnia. We cleaned them out, and they had to move much further east into Afghanistan. So if it hadn't been for Dayton, we would have been fighting the terrorists deep in the ravines and caves of Central Bosnia in the heart of Europe.
Maar de moslims waren zo zielig in Bosnie hoorden we in de mediaquote:Back in the 1990s something happened in central Bosnia-Herzegovina that inspired people to this day and helps explain why that country now has more men fighting in Syria and Iraq (over 300), as a proportion of its population, than most in Europe.
The formation of a "Mujahideen Battalion" in 1992, composed mainly of Arab volunteers in central Bosnia, was a landmark. Today the dynamic of jihad has been reversed and it is Bosnians who are travelling to Arab lands.
When the war ended, under the Dayton Peace Accord, all foreign fighters had to leave, and they were duly ordered out in 1996. Remembering that day, Aimen Dean says there were high emotions, shouting and tears at the Mujahideen base: "And the reason is because everyone was there hoping to die as a martyr. Now that chance was taken from them."
Hundreds of Mujahideen went from Bosnia to Chechnya, Pakistan and Afghanistan. Among their alumni were two of the 9/11 hijackers, the murderer of American hostage Daniel Pearl and numerous other al-Qaeda cadres.
Jij moet je bek houden over Irak, ga dat niet bijbrengen omdat je Erdogan zo goed vindt. Mensen uit Irak haten Erdogan en Turkije.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:38 schreef meneerkeo het volgende:
Die vrouw die Madeleine Albright heet en letterlijk aangeeft dat het waard was om 500.000 kinderen te vermoorden in Irak , die heeft ''the medal of freedom'' gekregen van Obama.
Wat Erdogan tegen het westen zegt is nog niks vergeleken met de criminele gedrag van westerse landen.
Stap 1: kopvod afwerpen en meegaan in de Verlichtingquote:Op maandag 27 maart 2017 15:05 schreef meneerkeo het volgende:
[..]
Discriminatie is echt een minpunt in deze maatschappij. Hoe kunnen deze mensen nou integreren als er zulke discriminatie plaats vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |