Een voor mij onbekend fenomeen dit.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Altijd leuk, van die godse mongolen die zo'n forum veel te serieus nemen.
Monolith heeft waarschijnlijk ook collega's die op Casual Friday dan heel trots zo op kantoor verschijnen:quote:Op maandag 27 maart 2017 10:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Ok, jij mag voortaan met de "Zeldazwaard"-collega van Monolith samenwerken.
Die lijkt meer op Du_kequote:Op maandag 27 maart 2017 10:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Monolith heeft waarschijnlijk ook collega's die op Casual Friday dan heel trots zo op kantoor verschijnen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 maart 2017 10:42 schreef remlof het volgende:
En hier is het verslag van die andere verkenner, Edith:
https://www.kabinetsforma(...)-verkenner-schippers
quote:De lijsttrekkers van PVV en SGP sluiten in algemene zin geen enkele partij uit van samenwerking met dien verstande dat de lijsttrekker van de PVV samenwerking met Denk onlogisch acht.
Die heb ik ook al onder m'n ctrl-v staanquote:
quote:Vrijwel alle lijsttrekkers meenden dat in deze fase geen formateur moet worden benoemd. Alleen de
lijsttrekker van FVD wenste de heer P.H. Omtzigt, lid van de Tweede Kamer, als formateur van een
zakenkabinet. De lijsttrekkers van VVD, PVV, CDA, D66, PvdA, ChristenUnie, PvdD en SGP gingen uit
van een onderzoek door één informateur van VVD-huize. De lijsttrekker van de PvdD wenste een
onderzoek door dr. P. Winsemius of drs. E.T.H.M. Nijpels. De lijsttrekker van D66 gaf bij een VVDinformateur,
bij gelijke geschiktheid, de voorkeur aan een vrouwelijke informateur. De lijsttrekker
van de SP heeft een informateur van SP-huize beschikbaar voor het door hem gewenste onderzoek
naar een coalitie van CDA-D66-GL-SP-PvdA-ChristenUnie. De lijsttrekker van Denk wenste mr. A.A.M.
van Agt als informateur.
Ik vraag me af of Pietertje zo blij is met dergelijke steunbetuigingen.quote:
Vuige anti-Israël lobby. Drones boven het binnenhof.quote:
Zo'n autist weet zich natuurlijk totaal geen houding te geven.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Pietertje zo blij is met dergelijke steunbetuigingen.
Kaas, heb je De Test al gedaan?quote:Op maandag 27 maart 2017 10:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Monolith heeft waarschijnlijk ook collega's die op Casual Friday dan heel trots zo op kantoor verschijnen:
[ afbeelding ]
quote:
Nu ja, zou jij gevleid zijn als Bernhard Rust je een 'goede docent' zou noemen?quote:Op maandag 27 maart 2017 10:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Greet speelt het slim. In de aanloop naar de verkiezingen jezelf onmogelijk maken, en nu de allemansvriend uithangen.quote:
Jup. Hij speelt de partijen uit tegen de PVV zodat ze mogelijk niet meer nader tot hem kunnen komen zonder zichzelf voor lul te zetten. Vervolgens gaat hij schreeuwen dat hij wordt uitgesloten en dat het ondemocratisch is. Daarmee wakkert hij de onvrede en woede nog meer aan, volgende verkiezingen kan hij weer groeien en hetzelfde spelletje nog een keer spelen.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Greet speelt het slim. In de aanloop naar de verkiezingen jezelf onmogelijk maken, en nu de allemansvriend uithangen.
Behalve dat iedereen met meer dan twee hersencellen dit ook wel doorziet.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Hij speelt de partijen uit tegen de PVV zodat ze mogelijk niet meer nader tot hem kunnen komen zonder zichzelf voor lul te zetten. Vervolgens gaat hij schreeuwen dat hij wordt uitgesloten en dat het ondemocratisch is. Daarmee wakkert hij de onvrede en woede nog meer aan, volgende verkiezingen kan hij weer groeien en hetzelfde spelletje nog een keer spelen.
Alleen krijgt ie nu concurrentie op extreem-rechts van het FvD die met andere onmogelijke formatie-eisen komt.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Hij speelt de partijen uit tegen de PVV zodat ze mogelijk niet meer nader tot hem kunnen komen zonder zichzelf voor lul te zetten. Vervolgens gaat hij schreeuwen dat hij wordt uitgesloten en dat het ondemocratisch is. Daarmee wakkert hij de onvrede en woede nog meer aan, volgende verkiezingen kan hij weer groeien en hetzelfde spelletje nog een keer spelen.
En toch prikt de kiezer daar redelijk doorheen, als je de stand in de peilingen vergelijkt met zijn uiteindelijke zetelaantal.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag destijds wel een Tweet gelinkt worden waarin hij aangaf dat zijn ideeën het meest gebaat waren bij een stem op het CDA in plaats van het FvD.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe was het gelopen als de man had willen scheiden maar de vrouw niet, vraag ik mij dan af.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:57 schreef Leandra het volgende:
In Engeland zijn ze ook nog behoorlijk achterhaald, qua huwelijkswetgeving...
Niet mogen scheiden omdat de ene partner niet wil![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)ent&utm_content=free
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |