Uhuh, en weet je waarom? Omdat als ze daarheen moeten voor iets wat te maken heeft met politiek, de kosten vergoed kunnen worden. Als ze daarheen gaan echt puur om te golfen dan niet. Dus elke keer is er wel iets in de buurt waardoor de ze daar 'moeten' zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Melania is wel in Mar-a-Lago dit weekend trouwens, voor een GOP fundraiser.
Zeuren over Obama dat 'ie teveel golfde, maar zelf zulk corrupt gedrag vertonenquote:Op zondag 26 maart 2017 10:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Uhuh, en weet je waarom? Omdat als ze daarheen moeten voor iets wat te maken heeft met politiek, de kosten vergoed kunnen worden. Als ze daarheen gaan echt puur om te golfen dan niet. Dus elke keer is er wel iets in de buurt waardoor de ze daar 'moeten' zijn.
edit: en trump lijkt wel te gaan golfen. Voor de 12e keer in 9 weken
http://www.independent.co(...)xpayer-a7650166.html
http://www.ad.nl/buitenla(...)uitgesteld~a1f46d71/quote:Hun tegenstemmen zijn een opluchting voor veel kiezers. Zij zaten helemaal niet op Trumpcare te wachten. Uit een peiling van de Quinnipiac Universiteit blijkt dat maar 17 procent achter het plan staat. Een meerderheid van 56 procent is ronduit tegen.
quote:Op zondag 26 maart 2017 11:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zeuren over Obama dat 'ie teveel golfde, maar zelf zulk corrupt gedrag vertonen
twitter:jbillinson twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 21:20:04Pool was told Trump was in meetings at Trump National this afternoon. This Instagram photo posted from the course s… https://t.co/6bapsVrTPG reageer retweet
quote:Op zondag 26 maart 2017 13:52 schreef Ulx het volgende:
Trump is eerlijk gekozen. Dus is het land nu van hem en mag hij doen wat hij wil.
Prachtige reconstructie!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 10:59 schreef Monolith het volgende:
Uitgebreide reconstructie van het AHCA fiasco:
http://www.politico.com/m(...)failure-trump-214947
Kortom Trump is een verkoper zonder beleidskennis, Ryan is een beleidsman zonder verkoopvaardigheden.
Die obsessie is natuurlijk gekomen omdat er door Trump zoveel kritiek is gegeven op het golf-gedrag van Obamaquote:Op zondag 26 maart 2017 14:08 schreef The_Temp het volgende:
[..]![]()
Doe niet zo melodramatisch joh, de man speelt een potje golf op een zondagmiddag. Heb sowieso nooit die obsessie begrepen over wat een president in zijn vrije tijd doet. Niet bij Bush, niet bij Obama en ook niet bij Trump. Het is een enorm zware baan, je hoeft echt niet bang te zijn dag hij minder dan 60 uur per week maakt hoor.
Gezien de resultaten tot nu lijkt het eerder dat Trump het als een parttime baantje ziet.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:08 schreef The_Temp het volgende:
[..]![]()
Doe niet zo melodramatisch joh, de man speelt een potje golf op een zondagmiddag. Heb sowieso nooit die obsessie begrepen over wat een president in zijn vrije tijd doet. Niet bij Bush, niet bij Obama en ook niet bij Trump. Het is een enorm zware baan, je hoeft echt niet bang te zijn dag hij minder dan 60 uur per week maakt hoor.
Er wordt ook een leuk vooruitkijkje gegeven naar de tax reform:quote:Op zaterdag 25 maart 2017 10:59 schreef Monolith het volgende:
Uitgebreide reconstructie van het AHCA fiasco:
http://www.politico.com/m(...)failure-trump-214947
Kortom Trump is een verkoper zonder beleidskennis, Ryan is een beleidsman zonder verkoopvaardigheden.
Dat zal dus wel net zo'n succes worden.quote:I asked Brady if re-writing the tax code would be any easier. “Tax reform is the hardest lift in a generation,” he told me, shaking his head. “So that would be a big challenge.”
“If you couldn’t get health care done,” I ask him, “how can you get tax reform done?”
Brady thought for a moment. “Every Republican is all-in on tax reform. We still have a lot of work. But it’s just a natural issue for us in a very positive way.”
But every Republican was all-in on repealing and replacing Obamacare, too, I told him. “Won't the devil be in the details?”
Brady stared back at me. “It always is,” he said. “It always is.”
Wow, een twot van Donnie wat geen leugen is.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 26-03-2017 om 14:21:58Democrats are smiling in D.C. that the Freedom Caucus, with the help of Club For Growth and Heritage, have saved Planned Parenthood & Ocare! reageer retweet
Welnee, was bij Bush voortdurend hetzelfde liedjequote:Op zondag 26 maart 2017 14:14 schreef Blik het volgende:
[..]
Die obsessie is natuurlijk gekomen omdat er door Trump zoveel kritiek is gegeven op het golf-gedrag van Obama
Had je anders verwacht danquote:Op zondag 26 maart 2017 14:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Gezien de resultaten tot nu lijkt het eerder dat Trump het als een parttime baantje ziet.
Nee. Ik heb nooit de illusie gehad dat Trump een president zou kunnen zijn. En dat is hij dus ook niet. Hij heeft misschien de baan, maar president kun je hem niet noemen. Hij is een drol. Een aanfluiting. Een bullshit-artiest.quote:
En toch zit er nog wel een significant verschil tussen Obama en Trump wat dat betreft. Obama was een echte dossiervreter, Trump wil enkel A4tjes met een paar bulletpoints. Nou zou het Trump waarschijnlijk ook veel meer tijd en moeite kosten dan Obama om zich door dergelijke dossiers heen te worstelen, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Trump niet de arbeidsethos van Obama heeft.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:08 schreef The_Temp het volgende:
[..]![]()
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 15:41:14Watch @JudgeJeanine on @FoxNews tonight at 9:00 P.M. reageer retweet
Wow, wat een lafbek is Trump, zeg. Verwijzen naar een tv-show om Paul Ryan te schofferenquote:Op zondag 26 maart 2017 16:23 schreef Kijkertje het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 15:41:14Watch @JudgeJeanine on @FoxNews tonight at 9:00 P.M. reageer retweet
Mwah, ik denk dat Trump dit ook niet verwacht hadquote:Op zondag 26 maart 2017 16:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Wow, wat een lafbek is Trump, zeg. Verwijzen naar een tv-show om Paul Ryan te schofferen
Nou, ik weet het niet hoorquote:Op zondag 26 maart 2017 16:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat Trump dit ook niet verwacht had
Ahahahaquote:Op zondag 26 maart 2017 16:05 schreef Ulx het volgende:
Die gek heeft gewoon een rekening geprint voor het natolidmaatschap van Duitsland en aan Merkel gegeven. Uiteraard negeerde Merkel dat gewoon.
http://www.independent.co(...)ending-a7650636.html
Wat een kleuter.
Ik heb vanmorgen een stukje gekeken, maar wat is dat een irritant wijf.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:23 schreef Kijkertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |