Ik wacht met smart op de users die het een teken vinden van sterk en doortastend leiderschap.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En die zijn ongetwijfeld net zo onder de indruk als Merkel is![]()
Mijn God, ik kan er nog steeds niet over uit dat hij dat geflikt heeft. Wat een zeldzaam vertoon van totale incompetentie op internationaal niveau...
Trollololol.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:40 schreef Monolith het volgende:
Sanders heeft nog wel een alternatief plannetje voor Trump.
http://www.politico.com/s(...)lth-care-plan-236516
Die zijn er vast helaas...quote:Op zondag 26 maart 2017 18:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de users die het een teken vinden van sterk en doortastend leiderschap.
Even afgezien vh feit dat het politiek niet haalbaar zal zijn. Is single payer juist niet het beste systeem voor iedereen? Met de minste nadelen, de laagste kosten etc? Of heb ik iets niet begrepen?quote:Op zondag 26 maart 2017 18:40 schreef Monolith het volgende:
Ik kan mijn lach niet onderdrukken bij het, ongetwijfeld zeer verbaaste, gezicht van de WH-staff die van Trump de opdracht heeft gekregen om die factuur in elkaar te knutselen.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die zijn er vast helaas...
Ik vond het al bizar dat hij het zei tegen de pers, dat was al een flink publiek vertoon van incompetentie en een enorm gebrek aan diplomatie. Kwamen dan ook meteen reacties op dat het niet zo werkte (op Twitter, in de pers, van diplomaten). Maar dat hij echt een rekening heeft laten opmaken, teruggaand tot 2002, met een renteberekening erbij, doent alsof de VS een NAVO-bondgenoot iets in rekening kan brengen (wat de NAVO zelf niet eens kan, zo werkt het verdrag niet), is toch wel van een echt zeldzame dan wel nog nooit eerder vertoonde stupiditeit (en een even zeldzaam gebrek aan diplomatie).
Kan me zo ook zo even geen precedent herinneren van een ander Westers land. Dit is echt ongekend.
(PS sorry dat ik er over doorzanik, maar ik kan er echt met mijn hoofd niet bij)
"Misschien moet ik maar een rekening sturen voor alle russische soldaten die het leven hebben gelaten in WO2 terwijl de amerikanen met de eer zijn gestreken."quote:
Met rente.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
"Misschien moet ik maar een rekening sturen voor alle russische soldaten die het leven hebben gelaten in WO2 terwijl de amerikanen met de eer zijn gestreken."
Ik wil die factuur eigenlijk wel zien.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik kan mijn lach niet onderdrukken bij het, ongetwijfeld zeer verbaaste, gezicht van de WH-staff die van Trump de opdracht heeft gekregen om die factuur in elkaar te knutselen.
Ik ook, maar ik denk niet dat die tevoorschijn zal komen.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik wil die factuur eigenlijk wel zien.
Is dit satire?quote:Op zondag 26 maart 2017 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die zijn er vast helaas...
Ik vond het al bizar dat hij het zei tegen de pers, dat was al een flink publiek vertoon van incompetentie en een enorm gebrek aan diplomatie. Kwamen dan ook meteen reacties op dat het niet zo werkte (op Twitter, in de pers, van diplomaten). Maar dat hij echt een rekening heeft laten opmaken, teruggaand tot 2002, met een renteberekening erbij, doent alsof de VS een NAVO-bondgenoot iets in rekening kan brengen (wat de NAVO zelf niet eens kan, zo werkt het verdrag niet), is toch wel van een echt zeldzame dan wel nog nooit eerder vertoonde stupiditeit (en een even zeldzaam gebrek aan diplomatie).
Kan me zo ook zo even geen precedent herinneren van een ander Westers land. Dit is echt ongekend.
(PS sorry dat ik er over doorzanik, maar ik kan er echt met mijn hoofd niet bij)
Tenzij Trump gaat twitteren dat het FAKE news is. En Merkel liegt. En SAD is en zo.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik denk niet dat die tevoorschijn zal komen.
altijd maar weer dat gekat op prescription drugs terwijl dat maar 15% van de totale kosten zijnquote:Op zondag 26 maart 2017 18:40 schreef Monolith het volgende:
En er mee om je oren geslagen worden twee dagen nadat je al bent natgegaan met je Trumpcare fiasco.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:20 schreef Nintex het volgende:
Een rekening uitdraaien voor die dikke Duitser. Troll meister
En wat bereikt meneer precies met die troll?quote:Op zondag 26 maart 2017 19:20 schreef Nintex het volgende:
Niets, nou ja, hij gaat gewoon roepen dan andere landen geld moeten betalen en als NATO instort is zijn baas in het Kremlin erg blij.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En wat bereikt meneer precies met die troll?
Mja, de winstmarges in de sector en het feit dat men in de VS flink meer betaalt dan in vele andere landen zorgt natuurlijk wel voor een zekere symboliek van perverse sommen geld verdienen over de rug van ernstig zieke mensen.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:26 schreef Re het volgende:
[..]
altijd maar weer dat gekat op prescription drugs terwijl dat maar 15% van de totale kosten zijn
Dat is die meeting waar Flynn zich oa met terugwerkende kracht voor heeft laten registreren als 'foreign agent' toch? Als ik Nunes was ging ik eens met een advocaat praten geloof ik...quote:Op zondag 26 maart 2017 19:44 schreef PippenScottie het volgende:
Devin Nunes, voorzitter van de intelligence-commissie in het congres en verantwoordelijk voor het onderzoek naar de banden tussen Rusland en Trump, is verder in opspraak.
Hij was aanwezig op het geheime overleg tussen Turkse functionarissen en Mike Flynn (de eerste nationaal veiligheidsadviseur van Trump) waarin besproken werd hoe ze Gülen konden ontvoeren en uitleveren aan Turkije. Ze waren destijds samen onderdeel van Trumps transitieteam.
Gaat echt buitengewoon goed voor team Trumpquote:Op zondag 26 maart 2017 19:44 schreef PippenScottie het volgende:
Devin Nunes, voorzitter van de intelligence-commissie in het congres en verantwoordelijk voor het onderzoek naar de banden tussen Rusland en Trump, is verder in opspraak.
Hij was aanwezig op het geheime overleg tussen Turkse functionarissen en Mike Flynn (de eerste nationaal veiligheidsadviseur van Trump) waarin besproken werd hoe ze Gülen konden ontvoeren en uitleveren aan Turkije. Ze waren destijds samen onderdeel van Trumps transitieteam.
Juich je ook als Trump jouw belastinggeld gaat eisen?quote:
Zijn positie zou in elke normale omstandigheid volslagen onhoudbaar moeten zijn.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:54 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dat is die meeting waar Flynn zich oa met terugwerkende kracht voor heeft laten registreren als 'foreign agent' toch? Als ik Nunes was ging ik eens met een advocaat praten geloof ik...
Even afgezien vh feit dat het politiek niet haalbaar zal zijn. Is single payer juist niet het beste systeem voor iedereen? Met de minste nadelen, de laagste kosten etc? Of heb ik iets niet begrepen?quote:Op zondag 26 maart 2017 18:40 schreef Monolith het volgende:
Kan je eens uitleggen wat met single player bedoeld wordt en hoe dat verschilt van het huidige systeem?quote:Op zondag 26 maart 2017 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Poging 2
[..]
Even afgezien vh feit dat het politiek niet haalbaar zal zijn. Is single payer juist niet het beste systeem voor iedereen? Met de minste nadelen, de laagste kosten etc? Of heb ik iets niet begrepen?
Heb je het nu over die opgemaakte rekening?quote:
Als Nederland daarmee veilig blijft met de militaire steun van de VS zeker!quote:Op zondag 26 maart 2017 20:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Juich je ook als Trump jouw belastinggeld gaat eisen?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Single-payer_healthcarequote:Op zondag 26 maart 2017 20:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kan je eens uitleggen wat met single player bedoeld wordt en hoe dat verschilt van het huidige systeem?
Trump en jij snappen niet hoe de NAVO werkt.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Nederland daarmee veilig blijft met de militaire steun van de VS zeker!
Het is niet meer dan logisch dat iedereen zijn steentje bijdraagt, vooral Nederland en daar heb ik zeker meer geld voor over, walgelijk hoe het nu is namelijk
Zuur zou niet mijn eerste gedachte zijn. Eerder verbijstering en de gedachte: ik had toch een ontmoeting met de president, waarom sturen ze dan de dorpsgek?quote:Op zondag 26 maart 2017 20:09 schreef Nintex het volgende:
Kun je je het altijd al zure gezicht van Merkel voorstellen als Donald J. Trump een A4'tje uitdraait met de kosten van de NAVO.
Zelfs dat was geen puur single payer systeem aangezien er toen ook gewoon private verzekeringen waren.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Single-payer_healthcare
Ons oude ziekenfonds.
Nee, die belofte hadden de Europeanen al eerder gedaan. Helaas, dat is geen verdienste van jouw oranje idool.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:09 schreef Nintex het volgende:
Trump weet ook wel dat die Duitsers dat nooit gaan betalen, maar om daar bij te zijn. Kun je je het altijd al zure gezicht van Merkel voorstellen als Donald J. Trump een A4'tje uitdraait met de kosten van de NAVO. Ondertekend met zijn dikke zwarte viltstift.
Overigens heeft Trump er wel voor gezorgd dat er in Europa meer geld naar defensie gaat en men hier zelf de broek op gaat houden. Trump heeft wat dat betreft best een punt, zeker onder het mom van 'crisis' terwijl het geld in Duitsland bij de overheid tegen de plinten klotst is er flink gesaneerd in defensie uitgaven.
Dat klopt. Mijn vader was particulier verzekerd toen. En ik ook.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zelfs dat was geen puur single payer systeem aangezien er toen ook gewoon private verzekeringen waren.
Toch wel komisch dat jij totale incompetentie voor trollen aanziet. Nog afgezien vh feit dat er uiteraard weinig mee te bereiken valt, en wel veel mee kapot te maken valt.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:09 schreef Nintex het volgende:
Trump weet ook wel dat die Duitsers dat nooit gaan betalen, maar om daar bij te zijn. Kun je je het altijd al zure gezicht van Merkel voorstellen als Donald J. Trump een A4'tje uitdraait met de kosten van de NAVO. Ondertekend met zijn dikke zwarte viltstift.
Overigens heeft Trump er wel voor gezorgd dat er in Europa meer geld naar defensie gaat en men hier zelf de broek op gaat houden. Trump heeft wat dat betreft best een punt, zeker onder het mom van 'crisis' terwijl het geld in Duitsland bij de overheid tegen de plinten klotst is er flink gesaneerd in defensie uitgaven.
Hij deelt toch factuurtjes uit? Hoppa! Meer geld. WINNING BIGLY!quote:Op zondag 26 maart 2017 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
En Trump heeft er op geen enkele wijze voor gezorgd dat er in Europa meer geld naar Defensie gaat. Hoe kom je erbij?
Dat klopt, want er was helemaal geen vraag die ik beantwoordde.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt. Mijn vader was particulier verzekerd toen. En ik ook.
Maar dat was de vraag niet
En toch heb ik je wel een vraag gesteld.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat klopt, want er was helemaal geen vraag die ik beantwoordde.
Ik gaf enkel aan dat Nederland nooit een echt single-payer systeem heeft gekend. Ook niet toen we een ziekenfonds hadden.
Het is juist bijzonder slecht getroll als je je eigen status ermee ondermijnt.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:20 schreef Nintex het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |