SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Wat een gezelligheidquote:Het tweeluik tussen Ajax en Schalke 04 is bijzonder populair. Niet alleen in Amsterdam en omstreken, ook bij de Duitsers loopt de kaartverkoop storm. Schalke had een dag of drie nodig om alle beschikbare stoeltjes in de Veltins Arena te verkopen.
De kaartverkoop voor de heenwedstrijd, in de Amsterdam Arena, ging erg hard. En dat geldt net zo goed voor de terugwedstrijd. Het leuke is dat zo’n beetje iedereen die een kaartje koopt zijn favoriete ploeg een goede kans geeft om de halve finales te bereiken.
Schalke meldt vrijdag in een bericht op zijn digitale thuis dat er grote vraag was naar kaartjes voor de ontmoeting in eigen huis met Ajax. Er was zelfs zo veel vraag dat er op dit moment geen kaarten meer beschikbaar zijn in de regio Gelsenkirchen.
Supporters van ‘Die Königsblauen’ hebben nog wel een uitwijkmogelijkheid. Schalke beschikt over een soort platform dat je het beste kunt vergelijken met Ticketswap. Op dit platform kunnen supporters hun gekochte kaartje aanbieden. En wie nog geen kaartje heeft, kan daar alsnog een exemplaar op de kop tikken.
Het wachten is nu nog slechts op berichten over volle uitvakken. Het uitvak dat Ajax achterna reist stroomt zaterdag of zondag waarschijnlijk definitief vol en we rekenen eerst nog op 2600 Duitsers in de Amsterdam Arena.![]()
Prachtige TT, bedankt Stijn en HeeinzFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Geen idee, de meeste daarvan zullen ook wel EU hebben. Maar ik weet het niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:04 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
En hoeveel NL+ uitkaarthouders denk je dat er zijn voor dat zondag NL-uitkaarthouders mogen?
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Johan Cruijff een man die zijn verantwoordelijkheid nooit nam en altijd een grote bek vanaf de zijlijn had. Ze mogen wat mij betreft wat meer respect hebben voor Louis van Gaal![]()
Niet veel. Als het er 30 zijn zou ik al verbaasd zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:04 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
En hoeveel NL+ uitkaarthouders denk je dat er zijn voor dat zondag NL-uitkaarthouders mogen?![]()
Dat bedoel ik. Tjacka maakt zondag gewoon nog kans op een kaart. Al zal het wel een loterij worden denk ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:05 schreef dimmak het volgende:
[..]
Geen idee, de meeste daarvan zullen ook wel EU hebben. Maar ik weet het niet.![]()
Wat?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:05 schreef fukforce het volgende:
Johan Cruijff een man die zijn verantwoordelijkheid nooit nam en altijd een grote bek vanaf de zijlijn had. Ze mogen wat mij betreft wat meer respect hebben voor Louis van Gaal![]()
![]()
verdommetwitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 15:15:02Jeugdspeler Redan verlaat Ajax: https://t.co/c8Jn6x15pj https://t.co/EuWFWNF3EC reageer retweet
![]()
Flikker op.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:05 schreef fukforce het volgende:
Mag ik raden, Mino Raiola als zaakwaarnemer?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:16 schreef Brammess het volgende:
http://www.ajax.nl/stream(...)an-verlaat-ajax-.htmCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
hoor je waarschijnlijk nooit meer wat van.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:16 schreef Brammess het volgende:
http://www.ajax.nl/stream(...)an-verlaat-ajax-.htmFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik hoop het ook niet, ondankbaar pleurisventje.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hoor je waarschijnlijk nooit meer wat van.![]()
Laat hem gaan hij volgt het zelfde carričrepad als Royston Drenthequote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:16 schreef skysherrif het volgende:
verdommetwitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 15:15:02Jeugdspeler Redan verlaat Ajax: https://t.co/c8Jn6x15pj https://t.co/EuWFWNF3EC reageer retweet
![]()
![]()
Ronald, flikker op!quote:'Barcelona is bezorgd en doet Ajax en Overmars merkwaardig verzoek'
FC Barcelona heeft Ajax een merkwaardig verzoek gedaan inzake de toekomst van Davinson Sánchez. Als een andere club interesse heeft in de Colombiaan, moet Marc Overmars meteen contact zoeken met zijn oude club.
Dat meldt het Catalaanse Sport vrijdag. Sánchez stond vorig jaar in de concrete belangstelling van Barcelona, maar zei 'nee' en koos voor speelminuten bij Ajax. De Spaanse grootmacht heeft de twintigjarige verdediger echter niet uit het hoofd gezet.
Scouts van Barįa stellen regelmatig rapporten op over Sánchez, maar zij zijn niet de enigen. Uit angst om de Colombiaan mis te lopen, heeft Barcelona een opvallend verzoek gedaan aan Ajax. Overmars, directeur voetbalzaken in Amsterdam, is gevraagd zijn bevriende Barįa-collega Raul Sanllehi in te lichten als andere clubs zich melden voor Sánchez.
Vorige week werd al gemeld dat Ronald de Boer Sánchez heeft aanbevolen bij Barcelona. Dat gebeurde volgens El Mundo Deportivo tijdens een diner met Robert Fernandez, het hoofd van de technische afdeling.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
overigens vind ik de regeling zoals benoemt wordt, wel een goede. Maar dan wel nog een jaar of 2/3 minimaal.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:26 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Alsof ze bij Barca zich wat aantrekken van de mening van Ronald. Maak je niet zo druk man.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Man man man manquote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:16 schreef Brammess het volgende:
http://www.ajax.nl/stream(...)an-verlaat-ajax-.htmUitvinder van de biersmiley.![]()
Zonde hoor, van Redan. Wij doen het zelf ook, maar blijft zuur als het jou overkomt - zeker als het naar een club is waar jeugd weinig kans krijgt.![]()
Zo gaan die dingen. Ajax doet precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:16 schreef skysherrif het volgende:
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Er is gewoon een club die gezegd heeft "wat je bij Ajax krijgt doen wij keer 10". Daar ga je dan als nederlandse ploeg.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:50 schreef dimmak het volgende:
https://www.ajaxshowtime.(...)-contract-komt-eraan
Dit was een maand geleden.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Alsof ze Sanchez nog niet op de radar hadden...quote:Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
dat hebben spelers als de ligt, nouri of vd beek gewoon afgeslagen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 16:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Er is gewoon een club die gezegd heeft "wat je bij Ajax krijgt doen wij keer 10". Daar ga je dan als nederlandse ploeg.![]()
Spelers die nu weggaan hebben ook uiteindelijk niet de mentaliteit om te wachten zodra ze bij het eerste komen.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
daar gaat het niet om. Sanchez moet zo min mogelijk gepusht worden om weg te gaan. zowel voor ajax als voor hemzelf.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 16:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Alsof ze Sanchez nog niet op de radar hadden...
Ronald moet gewoon lekker bij fox gaan zitten en verder zn bakkes halen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Toch verwacht ik niet dat Sanchez de mening van Ronald heel belangrijk vindtquote:Op vrijdag 24 maart 2017 16:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
daar gaat het niet om. Sanchez moet zo min mogelijk gepusht worden om weg te gaan. zowel voor ajax als voor hemzelf.
Ronald moet gewoon lekker bij fox gaan zitten en verder zn bakkes halen.![]()
nee, maar misschien dat ze daar bij Barca anders over denken.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 16:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toch verwacht ik niet dat Sanchez de mening van Ronald heel belangrijk vindtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wordt altijd over geroepend at eht zo jammer is dat talenten niet zo lang blijven.
Nu worden ze na een half seizoen al aanbevolen bij europese clubs.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Aangebodenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 16:27 schreef mokkiemok het volgende:
Wordt altijd over geroepend at eht zo jammer is dat talenten niet zo lang blijven.
Nu worden ze na een half seizoen al aangeboden bij europese clubs.![]()
![]()
aanbevolen sorry, zit er niet helemaal bij met mijn gedachte.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat is ook mijn overtuiging inderdaad, liever nu weggaan dan over twee jaar als ze misschien twee keer in het eerste hebben gespeeld en zichzelf al heel wat vindenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 16:08 schreef MichelWuyts het volgende:
Spelers die nu weggaan hebben ook uiteindelijk niet de mentaliteit om te wachten zodra ze bij het eerste komen.![]()
Van hoeveel spelers die een dergelijke route bewandelen hoor je nou echt wat terug? Volgens mij is Bruma de enige die nog een beetje op niveau speelt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nathan Ake lijkt het goed te doen. Wie weet fosuh mensah.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 17:08 schreef Monolith het volgende:
Van hoeveel spelers die een dergelijke route bewandelen hoor je nou echt wat terug? Volgens mij is Bruma de enige die nog een beetje op niveau speelt.![]()
Wat dat betreft ook wel benieuwd waar zo'n Mink Peeters dan heen gaat, zal wel PEC Zwolle oid worden.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 17:08 schreef Monolith het volgende:
Van hoeveel spelers die een dergelijke route bewandelen hoor je nou echt wat terug? Volgens mij is Bruma de enige die nog een beetje op niveau speelt.Oh.![]()
Ik lees dat RB Leipzig hem wil hebben en dan hem verhuurt aan satellietclub FC Liefering... Ik weet niet of ik daar nou warm van word...![]()
Van Aanholt, Akequote:Op vrijdag 24 maart 2017 17:08 schreef Monolith het volgende:
Van hoeveel spelers die een dergelijke route bewandelen hoor je nou echt wat terug? Volgens mij is Bruma de enige die nog een beetje op niveau speelt.![]()
Opzich hebben die wel een prima plan met talentenontwikkeling ook.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees dat RB Leipzig hem wil hebben en dan hem verhuurt aan satellietclub FC Liefering... Ik weet niet of ik daar nou warm van word...Oh.![]()
Die zien we nooit meer terug.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:16 schreef skysherrif het volgende:
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Peeters komt bij een subtopper of topclub. Kerel heeft echt heel veel talent. Niet gewoon een talent, exceptioneel veel talent.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat dat betreft ook wel benieuwd waar zo'n Mink Peeters dan heen gaat, zal wel PEC Zwolle oid worden.![]()
Maar talent alleen is ook niet alles.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 17:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Peeters komt bij een subtopper of topclub. Kerel heeft echt heel veel talent. Niet gewoon een talent, exceptioneel veel talent.Oh.![]()
Klopt maar Peeters is een verkeerd voorbeeld. Die jongen heeft echt mega veel talent. Ik durf te zeggen beter dan een Neres op zeker en waarschijnlijk ook beter dan Ibra op die leeftijd.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar talent alleen is ook niet alles.![]()
Ik weet niet hoeveel er daadwerkelijk doorstroomt uit FC Liefering naar Salzburg/Leipzig. Nu doet Leipzig mee in top van Bundesliga, daar worden andere dingen gevraagd. Volgend jaar ook nog CL erbij. Dan ligt nadruk toch ergens andersquote:Op vrijdag 24 maart 2017 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich hebben die wel een prima plan met talentenontwikkeling ook.![]()
Overdrijven is ook een vak. Is een speler die bij hooguit een club als Twente zal belanden.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 17:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt maar Peeters is een verkeerd voorbeeld. Die jongen heeft echt mega veel talent. Ik durf te zeggen beter dan een Neres op zeker en waarschijnlijk ook beter dan Ibra op die leeftijd.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Haha nee. Heel groot talentquote:Op vrijdag 24 maart 2017 17:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Is een speler die bij hooguit een club als Twente zal belanden.![]()
![]()
Ik heb tientallen van dat soort 'grote' talenten gezien de laatste jaren, er komt veel meer bij kijken dan alleen talent. Een enkeling haalt de top en daar schaar ik hem niet bij.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik heb gehoord dat Polletje gister is aangehouden voor betrokkenheid bij drugshandel in het supportershome. Zijn hier boys die weleens drugs bij hem hebben gekocht?![]()
Ik las op Twitter dat hem een contract van 175k was aangeboden met 20% opslag als hij 15 wedstrijden in het eerste zou spelen. Dat is niet heel mager voor zijn leeftijdquote:Op vrijdag 24 maart 2017 16:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Er is gewoon een club die gezegd heeft "wat je bij Ajax krijgt doen wij keer 10". Daar ga je dan als nederlandse ploeg.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Eriksen, Dolberg en in mindere mate Fischer doen dat toch prima.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 17:08 schreef Monolith het volgende:
Ga weg met deze onzin in dit topic.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 18:17 schreef fukforce het volgende:
Ik heb gehoord dat Polletje gister is aangehouden voor betrokkenheid bij drugshandel in het supportershome. Zijn hier boys die weleens drugs bij hem hebben gekocht?![]()
Ook deze kant moet belicht worden dit is ook onderdeel van de clubquote:Op vrijdag 24 maart 2017 18:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga weg met deze onzin in dit topic.![]()
Maar daar hadden we het niet over.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 18:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen, Dolberg en in mindere mate Fischer doen dat toch prima.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Fischer heeft dit seizoen 600 minuten gemaakt...quote:Op vrijdag 24 maart 2017 18:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen, Dolberg en in mindere mate Fischer doen dat toch prima.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Weet jij misschien wat er nou precies met Polletje is gebeurd? Laatste keer dat ik hem zag was tegen Legia thuisquote:Op vrijdag 24 maart 2017 19:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Fischer heeft dit seizoen 600 minuten gemaakt...![]()
Laat dit lekker in het Feyenoordtopic fukface.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ik heb vandaag uit respect voor Johan de TT speciaal laten veranderenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 19:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe dit lekker in het Feyenoordtopic fukface.![]()
Goed bezig. Maar Cruijff in een Feyenoord kit hoeft hier niet per se. Doe het dan in een Ajax-outfit.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 19:41 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ik heb vandaag uit respect voor Johan de TT speciaal laten veranderenWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Nee. Geen kwaad woord over HMF.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
![]()
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Welke clubs zijn er voor hun geweest? Concreet dan natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 16:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat hebben spelers als de ligt, nouri of vd beek gewoon afgeslagen.
Overigens doet niet elke speler het natuurlijk, maar in veel gevallen is het dan niet concreet of aantrekkelijk genoeg. Of ze zijn niet dom genoeg.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Bolletje Beschuit Arena is toch prima man.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:20 schreef Komakie het volgende:
Leuk stukje.
Slaat de spijker op z'n kop.
http://www.ad.nl/sport/cr(...)n-het-zijn~ae1069d7/Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik vind de ajax supporters ook maar een beetje laks in dit geval.
ALs er 1 groep is die het voor elkaar kan krijgen dat het stadion naar Johan genoemd gaat worden zijn het de supporters van Ajax...
En natuurlijk niet die halfzachte methodes om dit voor elkaar te krijgen...Ze moeten er gewoon een keer massaal voor gaan om dit voor elkaar te krijgen.
Waarschijnlijk willen van der Sar en co persoonlijk ook nog een dealtje maken met een grote sponsor.....viese zakkenvullers"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Natuurlijk niet. Ajax is een opleidingsclub met veel jonge spelers in het eerste in een matige competitie. Dat is wat anders dan een overstap maken naar een van de topclubs in de PL, die elk jaar weer voor grof geld hun eerste selectie bij elkaar kopen en vrij beperkte doorstroom vanuit de jeugd hebben.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat geen enkele sponsor nu nog de naam wil opeisen is vooral een goed puntquote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:20 schreef Komakie het volgende:
Leuk stukje.
Slaat de spijker op z'n kop.
http://www.ad.nl/sport/cr(...)n-het-zijn~ae1069d7/![]()
Genant dit voor Ajax.quote:Johan Cruijff krijgt van FC Barcelona een standbeeld. Bovendien zal het toekomstige tweede stadion van de club worden vernoemd naar de vrijdag precies een jaar geleden overleden oud-speler en trainer van de club.
Dat maakte Barcelona-voorzitter Josep Maria Bartomeu bekend op een speciaal evenement in Camp Nou. Ook Jordy Cruijff nam het woord. "Ik ben ontzettend trots en dankbaar met dit mooie eerbetoon", sprak hij geëmotioneerd.
Barcelona was van plan donderdag al bekend te maken op welke manier de legende zal worden herdacht door de club. Door het overlijden van oud-voorzitter Agusti Montal Costa - de man die Cruijff in 1973 naar Barcelona haalde - werd dat uitgesteld.![]()
quote:FC Barcelona will ask the city council to rename the Aristides Mallol street (where the club headquarter is) to Johan Cruyff street. [FCB]![]()
Zo raak je nooit van dat imago van koude kille zakelijke club af.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hoop dat iedereen in de war raakt door de wintertijd en 11 uur de kaarten bestellen.quote:Groot fan van User Wotte![]()
Hmm. Ik hoop dat je zelf niet al teveel in de war bent en er op tijd achter komt dat het zomertijd wordtquote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoop dat iedereen in de war raakt door de wintertijd en 11 uur de kaarten bestellen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm. Ik hoop dat je zelf niet al teveel in de war bent en er op tijd achter komt dat het zomertijd wordt
Oh.![]()
.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm. Ik hoop dat je zelf niet al teveel in de war bent en er op tijd achter komt dat het zomertijd wordt
Groot fan van User Wotte![]()
quote:
Gęnant. Heel gęnant. Misschien wil Feyenoord hun nieuwe stadion wel de Johan Cruijff Kuip noemen.
[ Bericht 6% gewijzigd door BadderHaring op 25-03-2017 17:26:13 ]![]()
Die heeft in best wat verschillende competities meegedaan dit seizoen alleen al danquote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:23 schreef Tagliano het volgende:
De Ligt schijnt basis te staan. Tof voor hem wel
Oh.![]()
Jupiler, Eredivisie, Youth League, Europa League, beker, WK-kwalificatiequote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft in best wat verschillende competities meegedaan dit seizoen alleen al dan
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mja, eerlijk gezegd zie ik liever dat er geen risico wordt genomen met de Ligt in oranje. Dit is bovendien ook wel zo'n ongelooflijk matige lichting dat ik ze niet eens hoef te zien op een WK.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:43 schreef Heeinz het volgende:
De LigtGaat gewoon baas zijn weer.
Nu vind ik het toch jammer dat ik het niet kan zienVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nou. Wees blij.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:43 schreef Heeinz het volgende:
Nu vind ik het toch jammer dat ik het niet kan zien
De Ligt.![]()
![]()
Okequote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:43 schreef Heeinz het volgende:
Nu vind ik het toch jammer dat ik het niet kan zienRED ONS HENNIEGOD![]()
Blind sloopt de Ligt ff door hem zo op het veld te zetten.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Naast zo'n faalhaas als BMI ook.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Blind sloopt de Ligt ff door hem zo op het veld te zetten.![]()
verstand vanquote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:43 schreef Heeinz het volgende:
Nu vind ik het toch jammer dat ik het niet kan zien![]()
Wat maakt die de Ligt eigenlijk zo een groot talent ??
Zijn lengte en fysiek??of omdat ie bij ajax speelt..
Heb hem in 5 wedstrijden al 3 fouten zien maken ...![]()
In 2 wedstrijden al 3 fouten zelfs. Het is een kneusje.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:10 schreef PSVCL het volgende:
Heb hem in 5 wedstrijden al 3 fouten zien maken ...![]()
Beetje gefrustreerd?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In 2 wedstrijden al 3 fouten zelfs. Het is een kneusje.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Kan er idd niks vanquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In 2 wedstrijden al 3 fouten zelfs. Het is een kneusje.![]()
Bedankt weerquote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:43 schreef Heeinz het volgende:
Nu vind ik het toch jammer dat ik het niet kan zien![]()
De Ligt zijn seizoen zit er wel op. Hoef hem iig niet in Ajax 1 te zien in deze vorm. Lekker bij Jong Ajax laten ballen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Als Danny hem in de rust wisselt is het echt een enorme lul. Hij had hem sowieso niet op moeten stellen, maar als je het dan toch doet laat hem dan ook staan.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Triest al die mensen die De Ligt meteen gaan afzeiken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
We zullen zien wat hij gaat doen, kan best dat hij hem wisselt in het kader van 'alles of niets'quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als Danny hem in de rust wisselt is het echt een enorme lul. Hij had hem sowieso niet op moeten stellen, maar als je het dan toch doet laat hem dan ook staan.Oh.![]()
Hoedt erin zou geen alles of niets wissel zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zullen zien wat hij gaat doen, kan best dat hij hem wisselt in het kader van 'alles of niets'Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik zat klaar met mijn spandoek, na het gejubel hier. Maar hij blijkt er gewoon niet zo veel van te kunnen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Triest al die mensen die De Ligt meteen gaan afzeiken.
Dat is niet zijn schuld, hij had gewoon niet geselecteerd moeten worden.![]()
Natuurlijk had die gast nooit mogen spelen. Maar is wel een talentje.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zat klaar met mijn spandoek, na het gejubel hier. Maar hij blijkt er gewoon niet zo veel van te kunnen.
Dat is niet zijn schuld, hij had gewoon niet geselecteerd moeten worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2017 21:31:46 ]![]()
Beetje onnozele trollreactie natuurlijk, maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zat klaar met mijn spandoek, na het gejubel hier. Maar hij blijkt er gewoon niet zo veel van te kunnen.
Dat is niet zijn schuld, hij had gewoon niet geselecteerd moeten worden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Jij bent dan ook niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is niet zijn schuld, hij had gewoon niet geselecteerd moeten worden.Nee gewoon dat hij Depay erbij brengt of Sneijderquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoedt erin zou geen alles of niets wissel zijn.Oh.![]()
Het hele elftal faalt, beetje makkelijk om dat een 17-jarige knul aan te rekenen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Triest al die mensen die De Ligt meteen gaan afzeiken.
Dit middenveld is om te janken zo slecht. Leuke werkers bij hun club, maar in dit Nederlands elftal mis je gewoon creativiteit. Ik heb Strootman al een aantal wedstrijden zien spelen in de serie A dit seizoen. Maar toch niet zo slecht als vandaag. Mijn god wat een oogaids.![]()
Daar gaat het niet om. Groot talent, zie het in hem zitten, maar in deze fase van de competitie kunnen we ons dez fouten niet veroorloven en hij moet ze kunnen maken om te groeien.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Triest al die mensen die De Ligt meteen gaan afzeiken.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Klopt en Robben is ook slecht, dat die gasten geen kansen weten te creëeren zijn net zo goed blunders tegen dit caféteam. Maar De Ligt staat achterin en dan wordt het meteen afgestraft.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het hele elftal faalt, beetje makkelijk om dat een 17-jarige knul aan te rekenen.
Dit middenveld is om te janken zo slecht. Leuke werkers bij hun club, maar in dit Nederlands elftal mis je gewoon creativiteit. Ik heb Strootman al een aantal wedstrijden zien spelen in de serie A dit seizoen. Maar toch niet zo slecht als vandaag. Mijn god wat een oogaids.Oh.![]()
Pleur op man. Iedereen ziet toch dat het een groot talent is? Hij is niet foutloos en het is veel te vroeg voor het Nederlands 11tal, maar hij is erg ver in zijn ontwikkeling voor iemand van 17.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:10 schreef PSVCL het volgende:
Heb hem in 5 wedstrijden al 3 fouten zien maken ...
Alleen hebben we en bondscoach dit helemaal niets van voetbal begrijpt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Ja ik ben het ook wel eens dat het wat snel is (ook gekomen door alle blessures natuurlijk), maar mensen die meteen zeggen dat hij dan maar geen talent is en er niks van kanquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Groot talent, zie het in hem zitten, maar in deze fase van de competitie kunnen we ons dez fouten niet veroorloven en hij moet ze kunnen maken om te groeien.
Oh.![]()
Strootman valt me wel aardig tegen. Karsdorp is ook niet veel. Klaassen weinig bijzonder afgezien van die goede voorzet. Promes bagger. Had al een tijdje geen wedstrijd meer gezien van oranje, maar het bevestigt in ieder geval weer dat het afgezien van Robben echt dramatisch is.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat is badderquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ben het ook wel eens dat het wat snel is (ook gekomen door alle blessures natuurlijk), maar mensen die meteen zeggen dat hij dan maar geen talent is en er niks van kanniet serieus te nemen.
Al speelt Arjan ook geen goede pot vandaag.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Oranje onder Blind natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:34 schreef Tagliano het volgende:
Ajax onder De Boer of Oranje onder Blind?
Zeg het maar
Ajax is veel belangrijker.Oh.![]()
De Ligt maakt beginnersfouten. Lijkt wel of ie net komt kijken...
Overigens helpt het ook niet echt dat ie verder met met een kneuzenteam speelt. Je zult maar een Strootman in je elftal hebben die iedere bal inlevert.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ajax onder Blind.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:34 schreef Tagliano het volgende:
Ajax onder De Boer of Oranje onder Blind?
Zeg het maarDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Zouden we dan straks Nederland onder De Boer krijgenquote:
Bij allebei de doelpunten ziet hij er natuurlijk niet goed uit. Je kunt ook zeggen dat die passes er niet mogen komen zodat hij niet in de problemen komt.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het hele elftal faalt, beetje makkelijk om dat een 17-jarige knul aan te rekenen.
Dit middenveld is om te janken zo slecht. Leuke werkers bij hun club, maar in dit Nederlands elftal mis je gewoon creativiteit. Ik heb Strootman al een aantal wedstrijden zien spelen in de serie A dit seizoen. Maar toch niet zo slecht als vandaag. Mijn god wat een oogaids.
En Zoet ziet er ook natuurlijk 2 keer niet best uit.
Ik zag net die goal van achter het doel en het is een bijna en blunder van Zoet. Positie was totaal verkeerdTerje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Iedereen speelt dramatisch. Alleen Dost kun je niet veel verwijten, maar dat is omdat hij geen bal krijgt. Alleen die kans had er in gemogen...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:35 schreef Monolith het volgende:
Strootman valt me wel aardig tegen. Karsdorp is ook niet veel. Klaassen weinig bijzonder afgezien van die goede voorzet. Promes bagger. Had al een tijdje geen wedstrijd meer gezien van oranje, maar het bevestigt in ieder geval weer dat het afgezien van Robben echt dramatisch is.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Zal ongetwijfeld nunmer 1 op 'het lijstje' staan ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zouden we dan straks Nederland onder De Boer krijgenDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Dan heb ik helemaal niks te doen in een interlandweekend, prima zaakquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld nunmer 1 op 'het lijstje' staan ja.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Alsof jij dan niet kijkt ;Pquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan heb ik helemaal niks te doen in een interlandweekend, prima zaak![]()
OeRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Correct. Daarom dit seizoen over voor hem.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
De Ligt er zelf denk ik ook wel dat het niet best was. Blind had hem sowieso niet moeten meenemen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:47 schreef hafcfan het volgende:
En nu de Ligt er uit halen. Blind is een lul
Misschien is hij wel blij dat hij er uit is. Zag er niet naar uit dat hij echt blij was.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Waarom hebben mensen toch zo de neiging om de boel vreselijk te dramatiseren?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Correct. Daarom dit seizoen over voor hem.
Laat die jongen lekker zijn minuutjes maken. Kan in het gros van de eredivisiewedstrijden prima.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja hoor, Excelsior kost het je een goal en 2 punten, MAAR WE HEBBEN WEL DIE JONGEN LEKKER MINUUTJES LATEN MAKEN HUHUHUHUH.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom hebben mensen toch zo de neiging om de boel vreselijk te dramatiseren?
Laat die jongen lekker zijn minuutjes maken. Kan in het gros van de eredivisiewedstrijden prima.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik bedoel, het feit dat zijn fout niet gecorrigeerd werd door een goal of 4 is al schandalig op zich.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja hoor, Excelsior kost het je een goal en 2 punten, MAAR WE HEBBEN WEL DIE JONGEN LEKKER MINUUTJES LATEN MAKEN HUHUHUHUH.![]()
Het feit dat bij Excelsior punten verloren worden zou ik toch eerder toeschrijven aan het enorm lamlendige spel dan louter aan De Ligt. Wat niet wegneemt dat hij een fout maakt daar natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja hoor, Excelsior kost het je een goal en 2 punten, MAAR WE HEBBEN WEL DIE JONGEN LEKKER MINUUTJES LATEN MAKEN HUHUHUHUH.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ach joh, dat verlies je gewoon door een algehele wanprestatie hoor.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja hoor, Excelsior kost het je een goal en 2 punten, MAAR WE HEBBEN WEL DIE JONGEN LEKKER MINUUTJES LATEN MAKEN HUHUHUHUH.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Los van of je er 5 of 10 in moet schieten gaat die jongen gewoon in de fout zoals we bij het derde bierelftal van Kloothommel nog niet zien. Laten we hem tegen Feyenoord dan ook ff drie van zulke fouten maken of gaan we dan opeens wel kritisch zijn? De Ligt is nog niet klaar voor basis van Ajax, en dat is totaal geen schande, maar de argumentatie van de mensen die nu krampachtig hem in de basis willen hebben staan zodat hij daar kan leren van zijn fouten snap ik niet. We zitten in een cruciale fase van de competitie en die jongen heeft laten zien dat hij het niveau nog niet aan kan, daar moet dan toch geen discussie meer over zijn?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het feit dat bij Excelsior punten verloren worden zou ik toch eerder toeschrijven aan het enorm lamlendige spel dan louter aan De Ligt. Wat niet wegneemt dat hij een fout maakt daar natuurlijkDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik ga alleen in op dat je zegt dat hij daar punten kost, daar ben ik het simpelweg niet mee eensquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Los van of je er 5 of 10 in moet schieten gaat die jongen gewoon in de fout. Laten we hem tegen Feyenoord dan ook ff drie van zulke fouten maken of gaan we dan opeens wel kritisch zijn? De Ligt is nog niet klaar voor basis van Ajax, en dat is totaal geen schande, maar de argumentatie van de mensen die nu krampachtig hem in de basis willen hebben staan zodat hij daar kan leren van zijn fouten snap ik niet. We zitten in een cruciale fase van de competitie en die jongen heeft laten zien dat hij het niveau nog niet aan kan, daar moet dan toch geen discussie meer over zijn?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nou bedankt dan Hans, als hij die blunder niet maakt en je prikt er zelf 1 in dan durf ik de weddenschap wel aan dat we daar met 3 punten waren weggegaan.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga alleen in op dat je zegt dat hij daar punten kost, daar ben ik het simpelweg niet mee eensDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nou bedankt dan Hans, als hij die blunder niet maakt en je prikt er zelf 1 in dan durf ik de weddenschap wel aan dat we daar met 3 punten waren weggegaan.
Laat maar zitten ook verderMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hopelijk is het nu eens over dat in de media iedere speler die z'n eerste minuten maakt bij Ajax 1 de hemel wordt ingeprezen. Daar heeft niemand wat aan, zeker die spelers niet. Daar moeten ze binnen Ajax sowieso voor waken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Amen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Los van of je er 5 of 10 in moet schieten gaat die jongen gewoon in de fout zoals we bij het derde bierelftal van Kloothommel nog niet zien. Laten we hem tegen Feyenoord dan ook ff drie van zulke fouten maken of gaan we dan opeens wel kritisch zijn? De Ligt is nog niet klaar voor basis van Ajax, en dat is totaal geen schande, maar de argumentatie van de mensen die nu krampachtig hem in de basis willen hebben staan zodat hij daar kan leren van zijn fouten snap ik niet. We zitten in een cruciale fase van de competitie en die jongen heeft laten zien dat hij het niveau nog niet aan kan, daar moet dan toch geen discussie meer over zijn?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Amen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:34 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk is het nu eens over dat in de media iedere speler die z'n eerste minuten maakt bij Ajax 1 de hemel wordt ingeprezen. Daar heeft niemand wat aan, zeker die spelers niet. Daar moeten ze binnen Ajax sowieso voor waken.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik heb zelf Sanchez wel een paar keer vrij opzichtig in de fout zien gaan de laatste paar wedstrijden. Doen alsof het bij de Ligt één groot blunderfestijn is en de rest volkomen stabiel staat te spelen is vrij lachwekkend. Al helemaal omdat de ligt centraal en Viergever LB een stuk beter staat dan Sink op LB en Viergever in het centrum.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zullen we het aantal blunders afzetten tegen het aantal speelminuten en dan zien wie hier lachwekkend staat te argumenteren?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:28 schreef Monolith het volgende:
Ik heb zelf Sanchez wel een paar keer vrij opzichtig in de fout zien gaan de laatste paar wedstrijden. Doen alsof het bij de Ligt één groot blunderfestijn is en de rest volkomen stabiel staat te spelen is vrij lachwekkend. Al helemaal omdat de ligt centraal en Viergever LB een stuk beter staat dan Sink op LB en Viergever in het centrum.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dit gaat echt nooit stoppen. Nooit.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:34 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk is het nu eens over dat in de media iedere speler die z'n eerste minuten maakt bij Ajax 1 de hemel wordt ingeprezen. Daar heeft niemand wat aan, zeker die spelers niet. Daar moeten ze binnen Ajax sowieso voor waken.
Al onze talenten zijn superalphamales die niks maar dan ook niks fout kunnen doen. Sky is the limit.![]()
Als je dat van de afgelopen pak hem beet drie weken doet ben ik daar wel benieuwd naar jaquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zullen we het aantal blunders afzetten tegen het aantal speelminuten en dan zien wie hier lachwekkend staat te argumenteren?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
In de laatste 4 wedstrijden 3 cruciale fouten is best veelquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:28 schreef Monolith het volgende:
Ik heb zelf Sanchez wel een paar keer vrij opzichtig in de fout zien gaan de laatste paar wedstrijden. Doen alsof het bij de Ligt één groot blunderfestijn is en de rest volkomen stabiel staat te spelen is vrij lachwekkend. Al helemaal omdat de ligt centraal en Viergever LB een stuk beter staat dan Sink op LB en Viergever in het centrum.![]()
Het is uiteraard een groot talent maar heeft nog een lange weg te gaan. Schandalig dat ie nu al bij Oranje voor de leeuwen geworpen is, daar is ie nog lang niet aan toe.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De Ligt is een enorm talent dat ziet iedereen, alleen nu hem brengen is domweg te vroeg, ook dat zou iedereen toch moeten zien.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dit gaat echt nooit stoppen. Nooit.
Al onze talenten zijn superalphamales die niks maar dan ook niks fout kunnen doen. Sky is the limit.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Tegen Kopenhagen vind ik een cruciale fout wel iets overdreven. Andere twee wel natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
In de laatste 4 wedstrijden 3 cruciale fouten is best veel![]()
Het is uiteraard een groot talent maar heeft nog een lange weg te gaan. Schandalig dat ie nu al bij Oranje voor de leeuwen geworpen is, daar is ie nog lang niet aan toe.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De laatste paar wedstrijden? Volgens mij is het voornaamste verschil dat die van de Ligt wel consequenties hadden. Maar dat hangt er natuurlijk ook vanaf wat de tegenstander doet met de geboden kans.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zullen we het aantal blunders afzetten tegen het aantal speelminuten en dan zien wie hier lachwekkend staat te argumenteren?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hem oproepen is een grapquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De Ligt is een enorm talent dat ziet iedereen, alleen nu hem brengen is domweg te vroeg, ook dat zou iedereen toch moeten zien.
Hem in de basis zetten was voorbij een grap
Hem wisselen was de druppel
Blindgod![]()
![]()
Was vooraf aan de wedstrijd nog lang niet iedereen van overtuigd. Is ook gewoon slecht voor die spelers zelf. Ook een Bazoer bijvoorbeeld. Die stond bij jullie niet eens meer in de basis maar werd toch gewoon in het elftal gezet bij Oranje. Dat gaat nergens over.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De Ligt is een enorm talent dat ziet iedereen, alleen nu hem brengen is domweg te vroeg, ook dat zou iedereen toch moeten zien.
Hoe zou Blind dit aan een Hoedt hebben uitgelegd?
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2017 23:33:46 ]![]()
Ik was één van de weinigen die hier nog voor de wedstrijd riep dat het helemaal geen goed idee was om de Ligt al in de basis te zetten bij Oranje, maar doen alsof je hen nog lang niet op kan stellen in de Eredivisie is vrij lachwekkend.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
In de laatste 4 wedstrijden 3 cruciale fouten is best veel![]()
Het is uiteraard een groot talent maar heeft nog een lange weg te gaan. Schandalig dat ie nu al bij Oranje voor de leeuwen geworpen is, daar is ie nog lang niet aan toe.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
DE Ligt maakt 2 cruciale fouten in een week
Fout tegen excelsior die ajax het kampioenschap kost waarschijnlijk
fout tegen bulgarije die wk kost waarschijnlijk
Als Bosz enig verstand heeft stelt hij hem volgende week tegen Feyenoord niet op. Desnoods nemen de ouders van dit ventje van 17 deze goser in bescherming en laten ze hem niet spelen.
Hoe zou dit ventje zich na deze week voelen?"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Sánchez maakt fouten, de Ligt blunders. Bij de een zijn de consequenties nu eenmaal groter dan bij de ander. En dat maakt verder niet uit, maar het slaat als een kut op dirk om hem dan maar te laten staan. Op basis van wat? Elk andere speler in dit elftal die zulke fouten maakt zou er ook naast komen te staan. Het snijdt simpelweg geen hout door te zeggen 'ah joh, hij is jong, hij mag die fouten op dat niveau maken.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
De laatste paar wedstrijden? Volgens mij is het voornaamste verschil dat die van de Ligt wel consequenties hadden. Maar dat hangt er natuurlijk ook vanaf wat de tegenstander doet met de geboden kans.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Je kunt 'm prima opstellen in de eredivisie, dat is het punt niet. Al moet ie nog veel leren.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik was één van de weinigen die hier nog voor de wedstrijd riep dat het helemaal geen goed idee was om de Ligt al in de basis te zetten bij Oranje, maar doen alsof je hen nog lang niet op kan stellen in de Eredivisie is vrij lachwekkend.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dan mag Sanchez obv Excelsior uit ook banken. Die veroorzaakte meer gevaar dan De Ligtquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Sánchez maakt fouten, de Ligt blunders. Bij de een zijn de consequenties nu eenmaal groter dan bij de ander. En dat maakt verder niet uit, maar het slaat als een kut op dirk om hem dan maar te laten staan. Op basis van wat? Elk andere speler in dit elftal die zulke fouten maakt zou er ook naast komen te staan. Het snijdt simpelweg geen hout door te zeggen 'ah joh, hij is jong, hij mag die fouten op dat niveau maken.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja hoor, gewoon basis tegen Feyenoord zetten en hem weer de fout in zien gaan. Zucht.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik was één van de weinigen die hier nog voor de wedstrijd riep dat het helemaal geen goed idee was om de Ligt al in de basis te zetten bij Oranje, maar doen alsof je hen nog lang niet op kan stellen in de Eredivisie is vrij lachwekkend.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Je zal ook eens niet kijken naar iets anders dan alleen het resultaat hequote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon basis tegen Feyenoord zetten en hem weer de fout in zien gaan. Zucht.
Als Sánchez ook goals weggaf had hij er al veel eerder naast gestaan.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan mag Sanchez obv Excelsior uit ook banken. Die veroorzaakte meer gevaar dan De LigtDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
De Ligt gaat natuurlijk niet starten tegen Feyenoord, geen paniek.
Gaat gewoon Sink - 4giver - Sanchez - Veltman worden![]()
In deze fase van de competitie ben jij met iets anders bezig?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je zal ook eens niet kijken naar iets anders dan alleen het resultaat heuh oké.
Je moet gewoon de conclusie trekken dat de ligt gewoon niet goed genoeg is...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan mag Sanchez obv Excelsior uit ook banken. Die veroorzaakte meer gevaar dan De Ligt
Ventjes van 17 zijn meestal aanvallers....als ze 17 zijn en het zijn verdedigers dan zien ze eruit als Frank Rijkaard....."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Is ook het enige wat telt uiteindelijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je zal ook eens niet kijken naar iets anders dan alleen het resultaat he![]()
Klaas is bang dat Ligtgod Jorgensen uit de wedstrijd speelt en twee kopgoals uit corners maakt.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:34 schreef klaasweetalles het volgende:
DE Ligt maakt 2 cruciale fouten in een week
Fout tegen excelsior die ajax het kampioenschap kost waarschijnlijk
fout tegen bulgarije die wk kost waarschijnlijk
Als Bosz enig verstand heeft stelt hij hem volgende week tegen Feyenoord niet op. Desnoods nemen de ouders van dit ventje van 17 deze goser in bescherming en laten ze hem niet spelen.
Hoe zou dit ventje zich na deze week voelen?Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Oke, gedachtenexperimentjequote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
In deze fase van de competitie ben jij met iets anders bezig?uh oké.
Stel, je krijgt de kans om mee te doen aan een loterij, 0,01% kans dat je 100 euro verliest en 99,9% kans dat je 10,000 euro wint. Stel, je verliest 100 euro. Was het dan een slechte keus om mee te doen?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik bedoelde meer het resultaat van keuzes, niet van wedstrijdenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is ook het enige wat telt uiteindelijk.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat mij betreft start De Ligt tegen Feyenoord, het is nou ook weer niet zo dat ie er opeens niets mee van kan. Het is alleen volslagen belachelijk dat Blind 'm selecteerde maar daar zijn we gelukkig deze week ook weer vanaf.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Van mij mag hij tegen Feyenoord spelen. Die goser beleeft de rampweek van zijn leven.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Klaas is bang dat Ligtgod Jorgensen uit de wedstrijd speelt en twee kopgoals uit corners maakt.
IK denk dat hij mentaal niet zo sterk is dat hij nog met zelfvertrouwen een wedstrijd in zal gaan de komende tijd..."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Daar wordt je dan ook op afgerekend ja, het resultaat van keuzes.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer het resultaat van keuzes, niet van wedstrijdenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dan weet ik genoegquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Daar wordt je dan ook op afgerekend ja, het resultaat van keuzes.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zal tegen Feyenoord niet zo'n probleem zijn, internationaal zal ie het zwaarder krijgen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Van mij mag hij tegen Feyenoord spelen. Die goser beleeft de rampweek van zijn leven.
IK denk dat hij mentaal niet zo sterk is dat hij nog met zelfvertrouwen een wedstrijd in zal gaan de komende tijd...Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Want de Ligt is een dermate grote aanwinst dat hij een 99.99% zekerheidje nu al is? 3 fouten in 4 wedstrijden, daar gaat je percentage.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke, gedachtenexperimentje
Stel, je krijgt de kans om mee te doen aan een loterij, 0,01% kans dat je 100 euro verliest en 99,9% kans dat je 10,000 euro wint. Stel, je verliest 100 euro. Was het dan een slechte keus om mee te doen?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik pas het niet direct daarop toe, maargoed. Het gaat mij meer om het idee dat je alleen maar bezig bent een koe in zijn kont te kijkenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Want de Ligt is een dermate grote aanwinst dat hij een 99.99% zekerheidje hoort te zijn? 3 fouten in 4 wedstrijden, daar gaat je percentage.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De LigtJaartje terug naar Jong Ajax dat wereldtalent van jullie.. Zien we ergens in 2018 wel weer of in het profvoetbal mee kan.
![]()
Door te constateren dat een jongen van 17 met talent die een aantal fouten op rij maakt met vergaande consequenties nog niet goed genoeg is voor de basis van Ajax. Oké dan.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik pas het niet direct daarop toe, maargoed. Het gaat mij meer om het idee dat je alleen maar bezig bent een koe in zijn kont te kijkenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
dat heeft er weinig mee te maken, HIJ speelde tegen die denen juist als een van de beste van Ajax...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal tegen Feyenoord niet zo'n probleem zijn, internationaal zal ie het zwaarder krijgen.
Maar voetbal is een mentale kwestie op dit niveau, zeker als je fouten maakt die cruciaal zijn. Zelfs profs die al 10 meelopen gaan dan aan zichzelf twijfelen.
Ik ben benieuwd over de Ligt de komende tijd. Ik denk dat hij de komende weken even uit de wind gehouden zal worden door bosz.
zo ik ga een dutje doen."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Dankjewelquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:43 schreef Roland010 het volgende:
De LigtJaartje terug naar Jong Ajax dat wereldtalent van jullie..
![]()
Bedankt.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:43 schreef Roland010 het volgende:
De LigtJaartje terug naar Jong Ajax dat wereldtalent van jullie..
graag op anoniem![]()
Nogmaals, het was niet specifiek op dit punt gericht. Maar primaquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Door te constateren dat een jongen van 17 met talent die een aantal fouten op rij maakt met vergaande consequenties nog niet goed genoeg is voor de basis van Ajax. Oké dan.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vertel,welke punten richt je je nog meer op.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nogmaals, het was niet specifiek op dit punt gericht. Maar primaDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Neuh, ik ga verder geen moeite steken in deze kansloze discussiequote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vertel,welke punten richt je je nog meer op.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tsja. Gewoon even rustig aan doen de komende tijd. Volgend jaar staat hij er wel weer.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:43 schreef KingRoland het volgende:
Moet echt zwaar kut voor die jongen zijn. Kan het mij gewoon niet beseffen.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ik vind dat Drop wel een punt heeft in het feit dat De Ligt nog te veel fouten maakt natuurlijk, maar hij heeft daarentegen wel zijn momenten waar hij zijn klasse etaleert.
Ik denk dat als een Sanchez zo vaak de fout in zou gaan als hij dat hij zou MOETEN banken en dat we weer te snel zijn geweest, enzo.![]()
Om dan vervolgens van exact dezelfde figuren te lezen dat Sinkgraven asap moet banken zekerquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:46 schreef Brammess het volgende:
Ik vind dat Drop wel een punt heeft in het feit dat De Ligt nog te veel fouten maakt natuurlijk, maar hij heeft daarentegen wel zijn momenten waar hij zijn klasse etaleert.
Ik denk dat als een Sanchez zo vaak de fout in zou gaan als hij dat hij zou MOETEN banken en dat we weer te snel zijn geweest, enzo.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zegt wel alles overquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tsja. Gewoon even rustig aan doen de komende tijd. Volgend jaar staat hij er wel weer.Blind
dat ie ten koste van zo'n jongen het risico neemt, i.p.v. de ervarener en stabielere Hoedt gewoon neer te zetten.
Carričre die gast ligt nu voorlopig even stil en z'n zelfvertrouwen zal behoorlijk naar de klote zijn. Triest, voor een jongen die nog niet eens 18 is.![]()
Aan de andere kant: als het superpositief zou uitpakken dan was Blind een visionaire leider met durf.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:49 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Zegt wel alles overBlind
dat ie ten koste van zo'n jongen het risico neemt, i.p.v. de ervarener en stabielere Hoedt gewoon neer te zetten.
Carričre die gast ligt nu voorlopig even stil en z'n zelfvertrouwen zal behoorlijk naar de klote zijn. Triest, voor een jongen die nog niet eens 18 is.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Uh, nee.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Aan de andere kant: als het superpositief zou uitpakken dan was Blind een visionaire leider met durf.![]()
Sinkgraven.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Om dan vervolgens van exact dezelfde figuren te lezen dat Sinkgraven asap moet banken zeker![]()
![]()
Die heeft echt niks van een back. Moet lekker op het middenveld geposteerd worden als Klaassen vertrekt.quote:![]()
Wie speelt er tegenwoordig nog met een rechtsbuiten met krijt aan de schoenen?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heeft echt niks van een back. Moet lekker op het middenveld geposteerd worden als Klaassen vertrekt.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Mja, daar ging het me eigenlijk nog niet zo om. Soms is opportunisme wat vermoeiendquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heeft echt niks van een back. Moet lekker op het middenveld geposteerd worden als Klaassen vertrekt.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zondag 26 maart 2017 00:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wie speelt er tegenwoordig nog met een rechtsbuiten met krijt aan de schoenen?![]()
Ik ben niet echt een opportunist.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja, daar ging het me eigenlijk nog niet zo om. Soms is opportunisme wat vermoeiendLees mijn reacties er maar op na.
![]()
Dat geloof ik zelfs zonder ze te lezenquote:Op zondag 26 maart 2017 00:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een opportunist.Lees mijn reacties er maar op na.
Maar Sinkgraven lijkt als type toch totaal niet op de backs die het nu goed doen?quote:Op zondag 26 maart 2017 00:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat geloof ik zelfs zonder ze te lezen![]()
In zijn rol als linksback is hij er vaak juist voor om het middenveld te versterken.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heeft echt niks van een back. Moet lekker op het middenveld geposteerd worden als Klaassen vertrekt.Oh.![]()
Het is niet iemand die er constant maar overheen gaat en de achterlijn haalt inderdaad (de laatste tijd wel iets meer dan eerst overigens). Hij schakelt meer de middenvelders op het goede moment in waar ook niet zoveel mis mee is imoquote:Op zondag 26 maart 2017 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar Sinkgraven lijkt als type toch totaal niet op de backs die het nu goed doen?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Voor Ajax niet nee. Maar in de top doet geen enkele back dat, dat is niet voor niets lijkt me.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is niet iemand die er constant maar overheen gaat en de achterlijn haalt inderdaad (de laatste tijd wel iets meer dan eerst overigens). Hij schakelt meer de middenvelders op het goede moment in waar ook niet zoveel mis mee is imo
Daarom is Karsdorp bijvoorbeeld wel enorm effectief op die plek. Was als nummer 10 ook het grootste talent van zijn generatie (naar het schijnt) maar hij heeft naast het voetballende ook nog gewoon dat doordouwen van een back.![]()
Als linksback gaat hij zeker niet de top halen, dat ben ik met je eens. Aan de andere kant, als dit voor Ajax prima werkt kan ik er verder weinig problemen mee hebbenquote:Op zondag 26 maart 2017 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor Ajax niet nee. Maar in de top doet geen enkele back dat, dat is niet voor niets lijkt me.
Daarom is Karsdorp bijvoorbeeld wel enorm effectief op die plek. Was als nummer 10 ook het grootste talent van zijn generatie (naar het schijnt) maar hij heeft naast het voetballende ook nog gewoon dat doordouwen van een back.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die jongen kan voetballend nog wel een stap maken, maar echt niet op die plek.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als linksback gaat hij zeker niet de top halen, dat ben ik met je eens. Aan de andere kant, als dit voor Ajax prima werkt kan ik er verder weinig problemen mee hebben![]()
Alles. Als moderne back moet je voornamelijk een beetje kunnen voetballen.quote:Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ja, de achterlijn halen en lekker mee kunnen ballen. Zoals alle topbacks doen. Niet op de manier van Sinkgraven.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Alles. Als moderne back moet je voornamelijk een beetje kunnen voetballen.![]()
Zo, nog even mijn zegje doen, want stiekem hoopte ik wel dat de Ligt zou spelen.....
Niet dat ik daar ook maar enig moment echt in geloofde, je gaat als bondscoach toch geen jonkie van 17 laten debuteren in een uitwedstrijd die moet gewonnen worden als je ook een speler hebt met 40 wedstrijden ervaring in de serie A?
Blind presteert dat wel, wat ben je dan voor ongelooflijke kneus, dat je hem daarna nog wisselt terwijl je godverdomme moet scoren slaat alles.![]()
Niet vergeten dat Younes voor hem loopt he. Dat is ook nogal ondankbaar werk om dan naar voren te gaan. Hij ziet je toch niet staan.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, de achterlijn halen en lekker mee kunnen ballen. Zoals alle topbacks doen. Niet op de manier van Sinkgraven.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ik vind Sinkgraven ook geen verkeerde speler, maar hij hoort imo gewoon niet op die plek.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niet vergeten dat Younes voor hem loopt he. Dat is ook nogal ondankbaar werk om dan naar voren te gaan. Hij ziet je toch niet staan.![]()
![]()
Ik moet de beelden nog zien maar zo te lezen ging ik flink de mist in met mijn uitspraken over De Ligt![]()
![]()
Het was niet best. Het was pijnlijk voor die jongen.quote:Op zondag 26 maart 2017 06:28 schreef Heeinz het volgende:
Ik moet de beelden nog zien maar zo te lezen ging ik flink de mist in met mijn uitspraken over De Ligt
Hopelijk ondervindt hij er niet te veel last van als hij bij Ajax terug is.
Aan de andere kant: Vlaar was ook vreselijk in zijn eerste interland, en dat kwam uiteindelijk ook nog best goed.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kon je bijna zien aankomen. Ik begreep sowieso niet waarom hij geselecteerd werd. Pijnlijk. Hopelijk krijgt Bosz hem weer bovenop![]()
Bosz? Bosz heeft het helemaal verkeerd gezien door hem nu al in het eerste te brengen.quote:Op zondag 26 maart 2017 10:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kon je bijna zien aankomen. Ik begreep sowieso niet waarom hij geselecteerd werd. Pijnlijk. Hopelijk krijgt Bosz hem weer bovenop
Ik vind De Ligt echt niets toevoegen dan al die andere verdedigers bij Ajax.
Maar het is gewoon een soort hype om dit soort jongens al in het diepe te gooien. Net als Blind. Jezus hoe krijg je het in je hoofd om hem te selecteren. Er lopen overal in nederland betere verdedigers rond in de eredivisie, die fysiek mentaal en voetballend veel verder zijn.
Maar omdat hij van ajax is gaat hij hem lekker selecteren.....want hij kan natuurlijk voetballen."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
De Ligt moet gewoon af en toe een wedstrijdje mee doen in het eerste, maar hij is nog niet toe aan een vaste basis plek.
Iedereen die dat w is knettergek. Het is en groot talent, maar hij is er gewoon nog niet.
Als het dan niet anders kan, is het niet anders, maar er zijn genoeg andere opties op zijn plek.
Dan heb ik het nog niet eens over het selecteren door Blind. Maar goed dat is ook gewoon een incapabele hond
Sowieso, door zo'n jongen te snel te brengen en zo veel verantwoordelijkheid geven gaat op termijn fout. Dat is bijna altijd zo.
1 voordeel, het kan bijna niet anders dan dat Blind nu weg is.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Ik ben heel benieuwd of ze al een compleet team bij Ajax hebben samengesteld om De Ligt straks op de vangen, zou me niet verbazen als die jongen mentaal helemaal stuk zit![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Toch jammer dat het zo slecht ging met De Ligt. Heb hartelijk moeten lachen vanwege het feit dat hij opgesteld werd, maar als hij er eenmaal staat hoop je op beter. Om kunnen gaan met druk is een belangrijke eigenschap in het voetbal.![]()
wat is het nut van deze post vraag ik me af....quote:"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Je zag eigenlijk al vanaf minuut 1 dat ie nerveus was. Zonde maar het is niets anders. Als ie werkelijk zo goed is dan komt ie hier ook wel overheen.quote:Op zondag 26 maart 2017 11:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch jammer dat het zo slecht ging met De Ligt. Heb hartelijk moeten lachen vanwege het feit dat hij opgesteld werd, maar als hij er eenmaal staat hoop je op beter. Om kunnen gaan met druk is een belangrijke eigenschap in het voetbal.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Blind is gewoon een debiel, maar die jongen kan er ook niks aan doen dat hij opgesteld wordt, is een harde leerschool zo, hij heeft 6 wedstrijden op hoog niveau gespeeld en in 3 ervan grove fouten gemaakt.quote:Op zondag 26 maart 2017 13:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je zag eigenlijk al vanaf minuut 1 dat ie nerveus was. Zonde maar het is niets anders. Als ie werkelijk zo goed is dan komt ie hier ook wel overheen.![]()
En in de laatste zelfs twee.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind is gewoon een debiel, maar die jongen kan er ook niks aan doen dat hij opgesteld wordt, is een harde leerschool zo, hij heeft 6 wedstrijden op hoog niveau gespeeld en in 3 ervan grove fouten gemaakt.Bij de tweede goal was hij ook gewoon erg slecht.
![]()
als Indi stapt is het buitenspel en Zoet stond ook verkeerd, maar hij zette ook te weinig druk inderdaad.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
En in de laatste zelfs twee.Bij de tweede goal was hij ook gewoon erg slecht.
![]()
Over talentloos gesproken, Geneequote:
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Daar zijn de meningen over verdeeld.... zonder Derksen heeft ie er nog weinig van gebakken.quote:
Maar goed, dit heeft verder niets met Ajax te maken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hee badder ben je er weer. Hoe kan het toch dat jij overal zoveel verstand van hebt.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is niet zijn schuld, hij had gewoon niet geselecteerd moeten worden.Behulpzaam als een waterkraan.
Combinatie van talent, veel lezen en mijn school afgemaakt. Zeg maar, alles wat jij niet hebt.quote:Op zondag 26 maart 2017 15:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Hee badder ben je er weer. Hoe kan het toch dat jij overal zoveel verstand van hebt.
Jaloers? Snap ik. Probeer eens een simpel tijdschrift. Donald Duck lijkt me wel wat voor je.![]()
Het heeft 1 grote voordeel voor die jongen..
Iedereen in Europa weet wie van der Ligt is. Die gozer is 1 klap wereldberoemd dankzij Blind."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
En mocht hij al ergens op een lijstje hebben gestaan, dan is hij er nu vanaf. Kan zich dus vanaf volgende week rustig in de luwte ontwikkelen.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Het heeft 1 grote voordeel voor die jongen..
Iedereen in Europa weet wie van der Ligt is. Die gozer is 1 klap wereldberoemd dankzij Blind.
Al die scouts kunnen nu lekker thuis blijven.![]()
what the fuck is er mis met de donald duck...ik las pas ergens nog dat geert wilders ook een abonnement op de donald duck heeft en dat was geen grapje.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Combinatie van talent, veel lezen en mijn school afgemaakt. Zeg maar, alles wat jij niet hebt.
Jaloers? Snap ik. Probeer eens een simpel tijdschrift. Donald Duck lijkt me wel wat voor je.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Waar zeg ik dat er iets mis mee is? Ik raad het zelfs aan voor simpele zielen?quote:Op zondag 26 maart 2017 17:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
what the fuck is er mis met de donald duck...ik las pas ergens nog dat geert wilders ook een abonnement op de donald duck heeft en dat was geen grapje.![]()
geert wilders is een simpele ziel dus de combinatie klopt denk ik wel, bedankt voor de infoquote:Op zondag 26 maart 2017 17:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat er iets mis mee is? Ik raad het zelfs aan voor simpele zielen?"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Graag gedaan, Klaas.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geert wilders is een simpele ziel dus de combinatie klopt denk ik wel, bedankt voor de info![]()
Beste klaas,quote:Op zondag 26 maart 2017 10:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bosz? Bosz heeft het helemaal verkeerd gezien door hem nu al in het eerste te brengen.
Ik vind De Ligt echt niets toevoegen dan al die andere verdedigers bij Ajax.
Maar het is gewoon een soort hype om dit soort jongens al in het diepe te gooien. Net als Blind. Jezus hoe krijg je het in je hoofd om hem te selecteren. Er lopen overal in nederland betere verdedigers rond in de eredivisie, die fysiek mentaal en voetballend veel verder zijn.
Maar omdat hij van ajax is gaat hij hem lekker selecteren.....want hij kan natuurlijk voetballen.
Beter stop jij met posten, want je post enkel pure bagger. Bedankt namens iedereen
Tot nooit meer ziens![]()
quote:Op zondag 26 maart 2017 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beste klaas,
Beter stop jij met posten, want je post enkel pure bagger. Bedankt namens iedereen
Zo dan, behoorlijk mad jij.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In 2 wedstrijden al 3 fouten zelfs. Het is een kneusje.![]()
Toch heeft Klaas een punt dat De Ligt natuurlijk nooit geselecteerd had moeten worden.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beste klaas,
Dat riep ik 2 weken geleden alquote:Op zondag 26 maart 2017 19:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Toch heeft Klaas een punt dat De Ligt natuurlijk nooit geselecteerd had moeten worden.![]()
Natuurlijk had De Ligt nooit geselecteerd moeten worden maar het blijft natuurlijk wel een groot talent. Nu maar even in de luwte verder (voor zover dat kan bij Ajax) en over 1 a 2 jaar heb je er een goede, stabiele verdediger aan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoef je niet zo lelijk te doen. Donald Duck lees ik tijdens het kakken. Met jouw posts veeg ik mn reet af.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Combinatie van talent, veel lezen en mijn school afgemaakt. Zeg maar, alles wat jij niet hebt.
Jaloers? Snap ik. Probeer eens een simpel tijdschrift. Donald Duck lijkt me wel wat voor je.Behulpzaam als een waterkraan.
Doe eens niet zo debiel johquote:Op zondag 26 maart 2017 17:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jaloers? Snap ik. Probeer eens een simpel tijdschrift. Donald Duck lijkt me wel wat voor je.![]()
Heikoquote:Nouri zoekt bankzitter vaak op: 'Ik praat veel met hem, want daar leer ik van'
Hoewel Heiko Westermann (33) amper speelminuten maakt in het eerste elftal van Ajax, steekt Abdelhak Nouri veel van de hem op. De jonge middenvelder van Ajax zoekt de Duitse routinier vaak op om advies te vragen.
"Ik praat veel met hem, want daar leer ik van", zegt Nouri op de officiële website van Ajax. De kleine middenvelder noemt Westermann een 'heel ervaren voetballer'. "Vooral in het eerste zijn er veel spelers die een voorbeeldfunctie hebben. Ze hebben meer ervaring en weten hoe het eraan toegaat."
Als Nouri verder kijkt dan het trainingsveld is voor hem Zinedine Zidane zijn grootste held. "Als voetballer vond ik hem geniaal, maar ook als trainer heb ik veel bewondering voor hem. Hij heeft enorm veel kwaliteit en lef. Daar hou ik wel van", zegt de middenvelder, die maar één 'superheld' heeft: Johan Cruijff. "Ik heb hem helaas nooit mogen ontmoeten, hoewel ik dat wel erg graag wilde. Hij had een heel interessante kijk op het voetbal, wat voor mij als jonge speler heel interessant was om naar te luisteren.''
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wordt je schermpje daar niet heel vies van?quote:Op zondag 26 maart 2017 21:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoef je niet zo lelijk te doen. Donald Duck lees ik tijdens het kakken. Met jouw posts veeg ik mn reet af.![]()
Je verwacht van zo'n Bruno Martins Indi met al zijn ervaring ook wel enige back up voor Matthijs. Liet hem gewoon aankloten. Kut kakkie
En Blind is ook een mongool............eerst je VOLLEDIGE vertrouwen uitspreken...........in de basis laten beginnen.... en na eerste bestje foutje haal je hem eruit![]()
![]()
![]()
Martens Indi is iemand die je een man af kunt laten dekken, maar nog steeds moet coachen en vooral niet de bal moet geven als je in balbezit bent.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:58 schreef Anakoni het volgende:
Je verwacht van zo'n Bruno Martins Indi met al zijn ervaring ook wel enige back up voor Matthijs. Liet hem gewoon aankloten. Kut kakkie
En Blind is ook een mongool............eerst je VOLLEDIGE vertrouwen uitspreken...........in de basis laten beginnen.... en na eerste bestje foutje haal je hem eruit![]()
De Ligt is eigenlijk zo'n zelfde type, maar dan nog in een veel vroeger stadium van zijn carriere. Ook 2 spelers die je er alleen neer moet zetten als je er een ervaren iemand naast zet, of iemand met andere kwaliteiten.
Kortom, buiten dat De Ligt veel te vroeg geselecteerd is, is de de combi ook totaal verkeerd. Ik had dan nog eerder Blind er naast gezet. Die is veel slimmer en volwassener dan Martens Indi.
En dat Blind een debiel is, daar zijn we het allemaal wel over eens. Volgens mij al jaren.
Overigens zeg ik het niet graag, maar ik had ook wel een beetje het idee dat Blind een erge voorstander was voor Ajax spelers. Al helemaal van de talenten. Hij heeft al vaker spelers opgeroepen die er nog niet klaar voor waren (in mijn ogen).
Ik vond de selectie van Riederwald, Bazoer en El Ghazi ook al wel erg snel. Misschien wel grote talenten, maar er zijn toch wel meer ervaren opties. Ondanks dat die in potentie misschien niet eens zo veel beter zijn, maar in dit soort wedstrijden blijkt ervaring toch een factor.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
teveel vreemde beslissingen van Blind inderdaad, wat de neerwaartse spiraal van het NL voetbal nog wat sneller de afgrond in doet gaan.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
Martens Indi is iemand die je een man af kunt laten dekken, maar nog steeds moet coachen en vooral niet de bal moet geven als je in balbezit bent.
De Ligt is eigenlijk zo'n zelfde type, maar dan nog in een veel vroeger stadium van zijn carriere. Ook 2 spelers die je er alleen neer moet zetten als je er een ervaren iemand naast zet, of iemand met andere kwaliteiten.
Kortom, buiten dat De Ligt veel te vroeg geselecteerd is, is de de combi ook totaal verkeerd. Ik had dan nog eerder Blind er naast gezet. Die is veel slimmer en volwassener dan Martens Indi.
En dat Blind een debiel is, daar zijn we het allemaal wel over eens. Volgens mij al jaren.
Overigens zeg ik het niet graag, maar ik had ook wel een beetje het idee dat Blind een erge voorstander was voor Ajax spelers. Al helemaal van de talenten. Hij heeft al vaker spelers opgeroepen die er nog niet klaar voor waren (in mijn ogen).
Ik vond de selectie van Riederwald, Bazoer en El Ghazi ook al wel erg snel. Misschien wel grote talenten, maar er zijn toch wel meer ervaren opties. Ondanks dat die in potentie misschien niet eens zo veel beter zijn, maar in dit soort wedstrijden blijkt ervaring toch een factor.![]()
Hij doet volgens mij alleen maar vreemde dingen. Het enige moment dat het redelijk goed ging was op het moment dat Advocaat er bij kwam. Die had blijkbaar toch wel zo veel invloed dat Blind naar zijn pijpen danste.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
teveel vreemde beslissingen van Blind inderdaad, wat de neerwaartse spiraal van het NL voetbal nog wat sneller de afgrond in doet gaan.
Overigens heeft Blind met zijn rare beslissingen er ook een beetje aan bijgedragen dat de talenten van Ajax zo naast hun schoenen zijn gaan lopen. Als je zoals een aantal spelers voor je 20ste, na een paar goede wedstrijden in Ajax 1 al wordt geselecteerd, voel je jezelf ook gelijk het mannetje. Terwijl dat onterecht is.
Dat ze nu op een zijspoor zijn beland is natuurlijk niet helemaal zijn schuld, maar ik denk dat zijn selecties wel een onderdeel zijn van hun houding en eigendunk op dit moment.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
dat is naast hun schoenen lopen is helaas makkelijker dan presteren dus of je dat Blind kan aanrekenen, denk van niet, meeste spelers van Ajax hebben al dan niet terecht veel zelfvertrouwen van huis uit.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hij doet volgens mij alleen maar vreemde dingen. Het enige moment dat het redelijk goed ging was op het moment dat Advocaat er bij kwam. Die had blijkbaar toch wel zo veel invloed dat Blind naar zijn pijpen danste.
Overigens heeft Blind met zijn rare beslissingen er ook een beetje aan bijgedragen dat de talenten van Ajax zo naast hun schoenen zijn gaan lopen. Als je zoals een aantal spelers voor je 20ste, na een paar goede wedstrijden in Ajax 1 al wordt geselecteerd, voel je jezelf ook gelijk het mannetje. Terwijl dat onterecht is.
Dat ze nu op een zijspoor zijn beland is natuurlijk niet helemaal zijn schuld, maar ik denk dat zijn selecties wel een onderdeel zijn van hun houding en eigendunk op dit moment.![]()
Gaat het supertalent de Ligt zondag spelen of durft Bosz ook niet meer![]()
Ik denk dat hij niet speelt...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ja lekker Indi de schuld geven omdat iemand het niet zelf aankan...quote:Op maandag 27 maart 2017 10:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wordt je schermpje daar niet heel vies van?
Als iemand het op dit niveau niet zelf aankan moet je hem niet opstellen...
Moet Indi zich nu ook bezig gaan houden met andere spelers vanwege debiele keuzes van de trainer?
Blind is gewoon een gestoorde idioot die punten wilde scoren bij de telegraaf en de ajax media....hij dacht dat hij het daarmee zou redden."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
bij een teamsport moet je wel als team spelen jaquote:Op dinsdag 28 maart 2017 06:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja lekker Indi de schuld geven omdat iemand het niet zelf aankan...
Moet Indi zich nu ook bezig gaan houden met andere spelers vanwege debiele keuzes van de trainer?
Blind is gewoon een gestoorde idioot die punten wilde scoren bij de telegraaf en de ajax media....hij dacht dat hij het daarmee zou redden.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Inderdaad zo'n wedstrijd moet je gewoon in je eentje spelenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 06:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja lekker Indi de schuld geven omdat iemand het niet zelf aankan...
Blind is gewoon een gestoorde idioot die punten wilde scoren bij de telegraaf en de ajax media....hij dacht dat hij het daarmee zou redden.![]()
Gelukkig is Bosz niet zo kortzichtigquote:Op dinsdag 28 maart 2017 06:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Gaat het supertalent de Ligt zondag spelen of durft Bosz ook niet meer![]()
Ik denk dat hij niet speelt....![]()
Als Sink maar niet weer op de vleugel staat.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
zou natuurlijk best kunnen, al heb ik een gevoel dat Bosz de opstelling tegen kopenhagen wel goed vond.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 08:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als Sink maar niet weer op de vleugel staat.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat denk ik niet, lijkt me dat Bosz wel tevreden is over De Ligt met Viergever linksquote:Op dinsdag 28 maart 2017 08:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als Sink maar niet weer op de vleugel staat.
Hoop vooral op Tete maar zal wel weer Veltman worden![]()
Dat zou je denken, maar tegen Excelsior stond Sinkgraven er gewoon weer.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 08:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, lijkt me dat Bosz wel tevreden is over De Ligt met Viergever links
Hoop vooral op Tete maar zal wel weer Veltman worden
Overigens zal het al dan niet opstellen van De Ligt ook afhangen van hoe hij terugkomt van Oranje, er valt best wat voor te zeggen om dat kind even in de luwte te houden.![]()
Ik dacht dat Viergever toen niet helemaal fit was, maar kan er ook naast zittenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar tegen Excelsior stond Sinkgraven er gewoon weer.
Overigens zal het al dan niet opstellen van De Ligt ook afhangen van hoe hij terugkomt van Oranje, er valt best wat voor te zeggen om dat kind even in de luwte te houden.
Denk wel dat als je De Ligt nu ineens op de bank zet, dat dat een negatiever effect heeft dan hem nu gewoon weer in te zetten. Gewoon het vertrouwen geven, komt wel goed met die gast![]()
![]()
Ik zou de Ligt inderdaad zeker niet slachtofferen, maar hij hoeft ook helemaal niet elke week in de basis te staan. In mijn ogen is Riedewald / Viergever ook een prima alternatief.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik dacht dat Viergever toen niet helemaal fit was, maar kan er ook naast zitten
Denk wel dat als je De Ligt nu ineens op de bank zet, dat dat een negatiever effect heeft dan hem nu gewoon weer in te zetten. Gewoon het vertrouwen geven, komt wel goed met die gastVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Leuk verhaalquote:Op dinsdag 28 maart 2017 08:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Inderdaad zo'n wedstrijd moet je gewoon in je eentje spelen
Als indi de ligt was gaan helpen zou zijn man helemaal vrij staan..... En dan zou heel nederand roepen dat indi zijn eigen man vrijliet...als de bal diorgetikt zou zijn ofzo, zo kunnen we wel doorgaan"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Het is een teamsport, natuurlijk moet indi helpen. Maar jij houdt die nare kakkerlak weer het hand boven het hoofd. Om van te kotsen weer.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Leuk verhaal
Als indi de ligt was gaan helpen zou zijn man helemaal vrij staan..... En dan zou heel nederand roepen dat indi zijn eigen man vrijliet...als de bal diorgetikt zou zijn ofzo, zo kunnen we wel doorgaan![]()
Je kan veel van BMI zeggen maar niet dat het een nare kakkerlak isquote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is een teamsport, natuurlijk moet indi helpen. Maar jij houdt die nare kakkerlak weer het hand boven het hoofd. Om van te kotsen weer.![]()
Wellicht heb je een punt. Hij is vrij sympathiek.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je kan veel van BMI zeggen maar niet dat het een nare kakkerlak is![]()
En ik moet kotsen van meneen die indi de schuld proberen te geven omdat een ajax junior een simpel balletje niet kan wegkoppen.......had die goser daar nou echt hulp bij nodig? Me oma had die bal nog wel weggekopt. Maar ik neem het de ligt niet kwalijk....hij kan er niets aan doen dat hij niet goed genoeg is....het is de schuld van blindquote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is een teamsport, natuurlijk moet indi helpen. Maar jij houdt die nare kakkerlak weer het hand boven het hoofd. Om van te kotsen weer."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Hoe hoog schatten jullie de kans in dat Sanchez en Dolberg vertrekken aan het eind van het seizoen?
De aanbiedingen gaan komen, dat is zeker.
Ik denk dat Dolberg wel gemerkt heeft nog niet klaar te zijn voor een stap hoger op, en nog zat kan leren bij Ajax.
Maar Sanchez ben ik totaal niet zeker van. Kan zomaar dat hij het grote geld niet zal kunnen weerstaan als Barca hem nu wel een plek in het eerste aanbied.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wellicht heb je een punt. Hij is vrij sympathiek.![]()
![]()
Zal wel meevallen allemaal.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:00 schreef mokkiemok het volgende:
Hoe hoog schatten jullie de kans in dat Sanchez en Dolberg vertrekken aan het eind van het seizoen?
De aanbiedingen gaan komen, dat is zeker.
Ik denk dat Dolberg wel gemerkt heeft nog niet klaar te zijn voor een stap hoger op, en nog zat kan leren bij Ajax.
Maar Sanchez ben ik totaal niet zeker van. Kan zomaar dat hij het grote geld niet zal kunnen weerstaan als Barca hem nu wel een plek in het eerste aanbied.![]()
Het is voor De Ligt wel handig om weer een tijdje bij Jong Ajax te gaan beginnen denk ik.Groot fan van User Wotte![]()
Ik denk dat het voor de ligt juist beter is om gewoon verder te gaan waar hij gebleven was bij Ajax.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:37 schreef Tjacka het volgende:
Het is voor De Ligt wel handig om weer een tijdje bij Jong Ajax te gaan beginnen denk ik.
Bosz/Ajax/de Ligt zouden niks moeten veranderen, dan ben je er het snelst vanaf.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Met het risico dat hij twee fouten maakt tegen feyenoord en dat je daarom niet alleen het kampioenschap maar ook van feyenoord verliest...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de ligt juist beter is om gewoon verder te gaan waar hij gebleven was bij Ajax.
Bosz/Ajax/de Ligt zouden niks moeten veranderen, dan ben je er het snelst vanaf.Groot fan van User Wotte![]()
Daar zijn ze het bij PSV helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de ligt juist beter is om gewoon verder te gaan waar hij gebleven was bij Ajax.
Bosz/Ajax/de Ligt zouden niks moeten veranderen, dan ben je er het snelst vanaf.![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daar zijn ze het bij PSV helemaal mee eens.
Dat risico loop je sowieso als je maar 1 echt goede verdediger in een 4 mans verdediging hebt staan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Met het risico dat hij twee fouten maakt tegen feyenoord en dat je daarom niet alleen het kampioenschap maar ook van feyenoord verliest...wooblabalurg![]()
Viergever onderschattenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat risico loop je sowieso als je maar 1 echt goede verdediger in een 4 mans verdediging hebt staan.
ik zeg niet dat hij basis moet staan. Naar mijn weten is bosz zijn basis elf nog steeds met een verdediging van sink viergever sanchez veltman.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Met het risico dat hij twee fouten maakt tegen feyenoord en dat je daarom niet alleen het kampioenschap maar ook van feyenoord verliest...
en staat de Ligt er af en toe in.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Viergever speelt echt wel heel sterk dit seizoen hoor. (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen)quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Of de lat ligt heel laag of je ziet niet wat Sanchez voor m opruimt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ondanks alles kijk ik uit naar zondag!
Ik hoop dat Bosz alle interlands goed heeft bekeken en daardoor ook weer Cerny serieus gaat nemen.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Hou toch op zeg. Toen hij op de positie van Sinkgraven stond ruimde Sanchez ook alles op?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Of de lat ligt heel laag of je ziet niet wat Sanchez voor m opruimt.Groot fan van User Wotte![]()
Sanchez gaat niet linksback overpakken, staat Onana helemaal alleen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hou toch op zeg. Toen hij op de positie van Sinkgraven stond ruimde Sanchez ook alles op?wooblabalurg
Forum Opties Forumhop: Hop naar: