Overdrijven is ook een vak. Is een speler die bij hooguit een club als Twente zal belanden.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 17:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt maar Peeters is een verkeerd voorbeeld. Die jongen heeft echt mega veel talent. Ik durf te zeggen beter dan een Neres op zeker en waarschijnlijk ook beter dan Ibra op die leeftijd.
Haha nee. Heel groot talentquote:Op vrijdag 24 maart 2017 17:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Is een speler die bij hooguit een club als Twente zal belanden.
Ik heb tientallen van dat soort 'grote' talenten gezien de laatste jaren, er komt veel meer bij kijken dan alleen talent. Een enkeling haalt de top en daar schaar ik hem niet bij.quote:
Ik las op Twitter dat hem een contract van 175k was aangeboden met 20% opslag als hij 15 wedstrijden in het eerste zou spelen. Dat is niet heel mager voor zijn leeftijdquote:Op vrijdag 24 maart 2017 16:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Er is gewoon een club die gezegd heeft "wat je bij Ajax krijgt doen wij keer 10". Daar ga je dan als nederlandse ploeg.
Eriksen, Dolberg en in mindere mate Fischer doen dat toch prima.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 17:08 schreef Monolith het volgende:
Van hoeveel spelers die een dergelijke route bewandelen hoor je nou echt wat terug? Volgens mij is Bruma de enige die nog een beetje op niveau speelt.
Ga weg met deze onzin in dit topic.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 18:17 schreef fukforce het volgende:
Ik heb gehoord dat Polletje gister is aangehouden voor betrokkenheid bij drugshandel in het supportershome. Zijn hier boys die weleens drugs bij hem hebben gekocht?
Ook deze kant moet belicht worden dit is ook onderdeel van de clubquote:Op vrijdag 24 maart 2017 18:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga weg met deze onzin in dit topic.
Maar daar hadden we het niet over.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 18:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen, Dolberg en in mindere mate Fischer doen dat toch prima.
Fischer heeft dit seizoen 600 minuten gemaakt...quote:Op vrijdag 24 maart 2017 18:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen, Dolberg en in mindere mate Fischer doen dat toch prima.
Weet jij misschien wat er nou precies met Polletje is gebeurd? Laatste keer dat ik hem zag was tegen Legia thuisquote:Op vrijdag 24 maart 2017 19:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Fischer heeft dit seizoen 600 minuten gemaakt...
Laat dit lekker in het Feyenoordtopic fukface.quote:
Ik heb vandaag uit respect voor Johan de TT speciaal laten veranderenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 19:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe dit lekker in het Feyenoordtopic fukface.
Goed bezig. Maar Cruijff in een Feyenoord kit hoeft hier niet per se. Doe het dan in een Ajax-outfit.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 19:41 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ik heb vandaag uit respect voor Johan de TT speciaal laten veranderen
Nee. Geen kwaad woord over HMF.quote:
Welke clubs zijn er voor hun geweest? Concreet dan natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 16:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat hebben spelers als de ligt, nouri of vd beek gewoon afgeslagen.
Bolletje Beschuit Arena is toch prima man.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:20 schreef Komakie het volgende:
Leuk stukje.
Slaat de spijker op z'n kop.
http://www.ad.nl/sport/cr(...)n-het-zijn~ae1069d7/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |