Uh, nee.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Aan de andere kant: als het superpositief zou uitpakken dan was Blind een visionaire leider met durf.
Sinkgraven.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Om dan vervolgens van exact dezelfde figuren te lezen dat Sinkgraven asap moet banken zeker
Die heeft echt niks van een back. Moet lekker op het middenveld geposteerd worden als Klaassen vertrekt.quote:
Wie speelt er tegenwoordig nog met een rechtsbuiten met krijt aan de schoenen?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heeft echt niks van een back. Moet lekker op het middenveld geposteerd worden als Klaassen vertrekt.
Mja, daar ging het me eigenlijk nog niet zo om. Soms is opportunisme wat vermoeiendquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heeft echt niks van een back. Moet lekker op het middenveld geposteerd worden als Klaassen vertrekt.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zondag 26 maart 2017 00:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wie speelt er tegenwoordig nog met een rechtsbuiten met krijt aan de schoenen?
Ik ben niet echt een opportunist.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja, daar ging het me eigenlijk nog niet zo om. Soms is opportunisme wat vermoeiend
Dat geloof ik zelfs zonder ze te lezenquote:Op zondag 26 maart 2017 00:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een opportunist.Lees mijn reacties er maar op na.
Maar Sinkgraven lijkt als type toch totaal niet op de backs die het nu goed doen?quote:Op zondag 26 maart 2017 00:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat geloof ik zelfs zonder ze te lezen
In zijn rol als linksback is hij er vaak juist voor om het middenveld te versterken.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is niet iemand die er constant maar overheen gaat en de achterlijn haalt inderdaad (de laatste tijd wel iets meer dan eerst overigens). Hij schakelt meer de middenvelders op het goede moment in waar ook niet zoveel mis mee is imoquote:Op zondag 26 maart 2017 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar Sinkgraven lijkt als type toch totaal niet op de backs die het nu goed doen?
Voor Ajax niet nee. Maar in de top doet geen enkele back dat, dat is niet voor niets lijkt me.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is niet iemand die er constant maar overheen gaat en de achterlijn haalt inderdaad (de laatste tijd wel iets meer dan eerst overigens). Hij schakelt meer de middenvelders op het goede moment in waar ook niet zoveel mis mee is imo
Als linksback gaat hij zeker niet de top halen, dat ben ik met je eens. Aan de andere kant, als dit voor Ajax prima werkt kan ik er verder weinig problemen mee hebbenquote:Op zondag 26 maart 2017 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor Ajax niet nee. Maar in de top doet geen enkele back dat, dat is niet voor niets lijkt me.
Daarom is Karsdorp bijvoorbeeld wel enorm effectief op die plek. Was als nummer 10 ook het grootste talent van zijn generatie (naar het schijnt) maar hij heeft naast het voetballende ook nog gewoon dat doordouwen van een back.
Die jongen kan voetballend nog wel een stap maken, maar echt niet op die plek.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als linksback gaat hij zeker niet de top halen, dat ben ik met je eens. Aan de andere kant, als dit voor Ajax prima werkt kan ik er verder weinig problemen mee hebben
Alles. Als moderne back moet je voornamelijk een beetje kunnen voetballen.quote:
Ja, de achterlijn halen en lekker mee kunnen ballen. Zoals alle topbacks doen. Niet op de manier van Sinkgraven.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Alles. Als moderne back moet je voornamelijk een beetje kunnen voetballen.
Niet vergeten dat Younes voor hem loopt he. Dat is ook nogal ondankbaar werk om dan naar voren te gaan. Hij ziet je toch niet staan.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, de achterlijn halen en lekker mee kunnen ballen. Zoals alle topbacks doen. Niet op de manier van Sinkgraven.
Ik vind Sinkgraven ook geen verkeerde speler, maar hij hoort imo gewoon niet op die plek.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niet vergeten dat Younes voor hem loopt he. Dat is ook nogal ondankbaar werk om dan naar voren te gaan. Hij ziet je toch niet staan.
Het was niet best. Het was pijnlijk voor die jongen.quote:Op zondag 26 maart 2017 06:28 schreef Heeinz het volgende:
Ik moet de beelden nog zien maar zo te lezen ging ik flink de mist in met mijn uitspraken over De Ligt
Bosz? Bosz heeft het helemaal verkeerd gezien door hem nu al in het eerste te brengen.quote:Op zondag 26 maart 2017 10:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kon je bijna zien aankomen. Ik begreep sowieso niet waarom hij geselecteerd werd. Pijnlijk. Hopelijk krijgt Bosz hem weer bovenop
wat is het nut van deze post vraag ik me af....quote:
Je zag eigenlijk al vanaf minuut 1 dat ie nerveus was. Zonde maar het is niets anders. Als ie werkelijk zo goed is dan komt ie hier ook wel overheen.quote:Op zondag 26 maart 2017 11:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch jammer dat het zo slecht ging met De Ligt. Heb hartelijk moeten lachen vanwege het feit dat hij opgesteld werd, maar als hij er eenmaal staat hoop je op beter. Om kunnen gaan met druk is een belangrijke eigenschap in het voetbal.
Blind is gewoon een debiel, maar die jongen kan er ook niks aan doen dat hij opgesteld wordt, is een harde leerschool zo, hij heeft 6 wedstrijden op hoog niveau gespeeld en in 3 ervan grove fouten gemaakt.quote:Op zondag 26 maart 2017 13:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je zag eigenlijk al vanaf minuut 1 dat ie nerveus was. Zonde maar het is niets anders. Als ie werkelijk zo goed is dan komt ie hier ook wel overheen.
En in de laatste zelfs twee.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind is gewoon een debiel, maar die jongen kan er ook niks aan doen dat hij opgesteld wordt, is een harde leerschool zo, hij heeft 6 wedstrijden op hoog niveau gespeeld en in 3 ervan grove fouten gemaakt.
als Indi stapt is het buitenspel en Zoet stond ook verkeerd, maar hij zette ook te weinig druk inderdaad.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
En in de laatste zelfs twee.Bij de tweede goal was hij ook gewoon erg slecht.
Over talentloos gesproken, Geneequote:
Daar zijn de meningen over verdeeld.... zonder Derksen heeft ie er nog weinig van gebakken.quote:
Hee badder ben je er weer. Hoe kan het toch dat jij overal zoveel verstand van hebt.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zat klaar met mijn spandoek, na het gejubel hier. Maar hij blijkt er gewoon niet zo veel van te kunnen.
Dat is niet zijn schuld, hij had gewoon niet geselecteerd moeten worden.
Combinatie van talent, veel lezen en mijn school afgemaakt. Zeg maar, alles wat jij niet hebt.quote:Op zondag 26 maart 2017 15:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Hee badder ben je er weer. Hoe kan het toch dat jij overal zoveel verstand van hebt.
En mocht hij al ergens op een lijstje hebben gestaan, dan is hij er nu vanaf. Kan zich dus vanaf volgende week rustig in de luwte ontwikkelen.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Het heeft 1 grote voordeel voor die jongen..
Iedereen in Europa weet wie van der Ligt is. Die gozer is 1 klap wereldberoemd dankzij Blind.
what the fuck is er mis met de donald duck...ik las pas ergens nog dat geert wilders ook een abonnement op de donald duck heeft en dat was geen grapje.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Combinatie van talent, veel lezen en mijn school afgemaakt. Zeg maar, alles wat jij niet hebt.
Jaloers? Snap ik. Probeer eens een simpel tijdschrift. Donald Duck lijkt me wel wat voor je.
Waar zeg ik dat er iets mis mee is? Ik raad het zelfs aan voor simpele zielen?quote:Op zondag 26 maart 2017 17:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
what the fuck is er mis met de donald duck...ik las pas ergens nog dat geert wilders ook een abonnement op de donald duck heeft en dat was geen grapje.
geert wilders is een simpele ziel dus de combinatie klopt denk ik wel, bedankt voor de infoquote:Op zondag 26 maart 2017 17:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat er iets mis mee is? Ik raad het zelfs aan voor simpele zielen?
Graag gedaan, Klaas.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geert wilders is een simpele ziel dus de combinatie klopt denk ik wel, bedankt voor de info
Beste klaas,quote:Op zondag 26 maart 2017 10:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bosz? Bosz heeft het helemaal verkeerd gezien door hem nu al in het eerste te brengen.
Ik vind De Ligt echt niets toevoegen dan al die andere verdedigers bij Ajax.
Maar het is gewoon een soort hype om dit soort jongens al in het diepe te gooien. Net als Blind. Jezus hoe krijg je het in je hoofd om hem te selecteren. Er lopen overal in nederland betere verdedigers rond in de eredivisie, die fysiek mentaal en voetballend veel verder zijn.
Maar omdat hij van ajax is gaat hij hem lekker selecteren.....want hij kan natuurlijk voetballen.
quote:Op zondag 26 maart 2017 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beste klaas,
Beter stop jij met posten, want je post enkel pure bagger. Bedankt namens iedereen
Tot nooit meer ziens
Zo dan, behoorlijk mad jij.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In 2 wedstrijden al 3 fouten zelfs. Het is een kneusje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |