abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169778583
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 22:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja hoor, Excelsior kost het je een goal en 2 punten, MAAR WE HEBBEN WEL DIE JONGEN LEKKER MINUUTJES LATEN MAKEN HUHUHUHUH.
Ach joh, dat verlies je gewoon door een algehele wanprestatie hoor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169778628
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 22:27 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Het feit dat bij Excelsior punten verloren worden zou ik toch eerder toeschrijven aan het enorm lamlendige spel dan louter aan De Ligt. Wat niet wegneemt dat hij een fout maakt daar natuurlijk
Los van of je er 5 of 10 in moet schieten gaat die jongen gewoon in de fout zoals we bij het derde bierelftal van Kloothommel nog niet zien. Laten we hem tegen Feyenoord dan ook ff drie van zulke fouten maken of gaan we dan opeens wel kritisch zijn? De Ligt is nog niet klaar voor basis van Ajax, en dat is totaal geen schande, maar de argumentatie van de mensen die nu krampachtig hem in de basis willen hebben staan zodat hij daar kan leren van zijn fouten snap ik niet. We zitten in een cruciale fase van de competitie en die jongen heeft laten zien dat hij het niveau nog niet aan kan, daar moet dan toch geen discussie meer over zijn?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 25 maart 2017 @ 22:32:18 #153
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169778675
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 22:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Los van of je er 5 of 10 in moet schieten gaat die jongen gewoon in de fout. Laten we hem tegen Feyenoord dan ook ff drie van zulke fouten maken of gaan we dan opeens wel kritisch zijn? De Ligt is nog niet klaar voor basis van Ajax, en dat is totaal geen schande, maar de argumentatie van de mensen die nu krampachtig hem in de basis willen hebben staan zodat hij daar kan leren van zijn fouten snap ik niet. We zitten in een cruciale fase van de competitie en die jongen heeft laten zien dat hij het niveau nog niet aan kan, daar moet dan toch geen discussie meer over zijn?
Ik ga alleen in op dat je zegt dat hij daar punten kost, daar ben ik het simpelweg niet mee eens
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169778728
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 22:32 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik ga alleen in op dat je zegt dat hij daar punten kost, daar ben ik het simpelweg niet mee eens
Nou bedankt dan Hans, als hij die blunder niet maakt en je prikt er zelf 1 in dan durf ik de weddenschap wel aan dat we daar met 3 punten waren weggegaan.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 22:33:47 #155
446803 Tagliano
pi_169778744
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 22:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nou bedankt dan Hans, als hij die blunder niet maakt en je prikt er zelf 1 in dan durf ik de weddenschap wel aan dat we daar met 3 punten waren weggegaan.
:')

Laat maar zitten ook verder
pi_169778809
Hopelijk is het nu eens over dat in de media iedere speler die z'n eerste minuten maakt bij Ajax 1 de hemel wordt ingeprezen. Daar heeft niemand wat aan, zeker die spelers niet. Daar moeten ze binnen Ajax sowieso voor waken.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_169780473
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 22:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Los van of je er 5 of 10 in moet schieten gaat die jongen gewoon in de fout zoals we bij het derde bierelftal van Kloothommel nog niet zien. Laten we hem tegen Feyenoord dan ook ff drie van zulke fouten maken of gaan we dan opeens wel kritisch zijn? De Ligt is nog niet klaar voor basis van Ajax, en dat is totaal geen schande, maar de argumentatie van de mensen die nu krampachtig hem in de basis willen hebben staan zodat hij daar kan leren van zijn fouten snap ik niet. We zitten in een cruciale fase van de competitie en die jongen heeft laten zien dat hij het niveau nog niet aan kan, daar moet dan toch geen discussie meer over zijn?
Amen.
pi_169780506
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 22:34 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk is het nu eens over dat in de media iedere speler die z'n eerste minuten maakt bij Ajax 1 de hemel wordt ingeprezen. Daar heeft niemand wat aan, zeker die spelers niet. Daar moeten ze binnen Ajax sowieso voor waken.
Amen.
pi_169780963
Ik heb zelf Sanchez wel een paar keer vrij opzichtig in de fout zien gaan de laatste paar wedstrijden. Doen alsof het bij de Ligt één groot blunderfestijn is en de rest volkomen stabiel staat te spelen is vrij lachwekkend. Al helemaal omdat de ligt centraal en Viergever LB een stuk beter staat dan Sink op LB en Viergever in het centrum.
pi_169780996
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:28 schreef Monolith het volgende:
Ik heb zelf Sanchez wel een paar keer vrij opzichtig in de fout zien gaan de laatste paar wedstrijden. Doen alsof het bij de Ligt één groot blunderfestijn is en de rest volkomen stabiel staat te spelen is vrij lachwekkend. Al helemaal omdat de ligt centraal en Viergever LB een stuk beter staat dan Sink op LB en Viergever in het centrum.
Zullen we het aantal blunders afzetten tegen het aantal speelminuten en dan zien wie hier lachwekkend staat te argumenteren?
pi_169781004
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 22:34 schreef Pedroso het volgende:
Dit gaat echt nooit stoppen. Nooit.

Al onze talenten zijn superalphamales die niks maar dan ook niks fout kunnen doen. Sky is the limit.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 23:31:01 #162
446803 Tagliano
pi_169781042
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Zullen we het aantal blunders afzetten tegen het aantal speelminuten en dan zien wie hier lachwekkend staat te argumenteren?
Als je dat van de afgelopen pak hem beet drie weken doet ben ik daar wel benieuwd naar ja
pi_169781047
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:28 schreef Monolith het volgende:
In de laatste 4 wedstrijden 3 cruciale fouten is best veel :'(
Het is uiteraard een groot talent maar heeft nog een lange weg te gaan. Schandalig dat ie nu al bij Oranje voor de leeuwen geworpen is, daar is ie nog lang niet aan toe.
pi_169781058
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:29 schreef Brammess het volgende:

[..]

Dit gaat echt nooit stoppen. Nooit.

Al onze talenten zijn superalphamales die niks maar dan ook niks fout kunnen doen. Sky is the limit.
De Ligt is een enorm talent dat ziet iedereen, alleen nu hem brengen is domweg te vroeg, ook dat zou iedereen toch moeten zien.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 23:31:41 #165
446803 Tagliano
pi_169781065
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:31 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Het is uiteraard een groot talent maar heeft nog een lange weg te gaan. Schandalig dat ie nu al bij Oranje voor de leeuwen geworpen is, daar is ie nog lang niet aan toe.
Tegen Kopenhagen vind ik een cruciale fout wel iets overdreven. Andere twee wel natuurlijk
pi_169781067
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

De laatste paar wedstrijden? Volgens mij is het voornaamste verschil dat die van de Ligt wel consequenties hadden. Maar dat hangt er natuurlijk ook vanaf wat de tegenstander doet met de geboden kans.
pi_169781084
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

De Ligt is een enorm talent dat ziet iedereen, alleen nu hem brengen is domweg te vroeg, ook dat zou iedereen toch moeten zien.
Hem oproepen is een grap

Hem in de basis zetten was voorbij een grap

Hem wisselen was de druppel

Blindgod :D
pi_169781091
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Was vooraf aan de wedstrijd nog lang niet iedereen van overtuigd. Is ook gewoon slecht voor die spelers zelf. Ook een Bazoer bijvoorbeeld. Die stond bij jullie niet eens meer in de basis maar werd toch gewoon in het elftal gezet bij Oranje. Dat gaat nergens over.

Hoe zou Blind dit aan een Hoedt hebben uitgelegd?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2017 23:33:46 ]
pi_169781109
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:31 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Ik was één van de weinigen die hier nog voor de wedstrijd riep dat het helemaal geen goed idee was om de Ligt al in de basis te zetten bij Oranje, maar doen alsof je hen nog lang niet op kan stellen in de Eredivisie is vrij lachwekkend.
pi_169781134
DE Ligt maakt 2 cruciale fouten in een week

Fout tegen excelsior die ajax het kampioenschap kost waarschijnlijk
fout tegen bulgarije die wk kost waarschijnlijk

Als Bosz enig verstand heeft stelt hij hem volgende week tegen Feyenoord niet op. Desnoods nemen de ouders van dit ventje van 17 deze goser in bescherming en laten ze hem niet spelen.

Hoe zou dit ventje zich na deze week voelen?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169781148
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

De laatste paar wedstrijden? Volgens mij is het voornaamste verschil dat die van de Ligt wel consequenties hadden. Maar dat hangt er natuurlijk ook vanaf wat de tegenstander doet met de geboden kans.
Sánchez maakt fouten, de Ligt blunders. Bij de een zijn de consequenties nu eenmaal groter dan bij de ander. En dat maakt verder niet uit, maar het slaat als een kut op dirk om hem dan maar te laten staan. Op basis van wat? Elk andere speler in dit elftal die zulke fouten maakt zou er ook naast komen te staan. Het snijdt simpelweg geen hout door te zeggen 'ah joh, hij is jong, hij mag die fouten op dat niveau maken.
pi_169781167
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik was één van de weinigen die hier nog voor de wedstrijd riep dat het helemaal geen goed idee was om de Ligt al in de basis te zetten bij Oranje, maar doen alsof je hen nog lang niet op kan stellen in de Eredivisie is vrij lachwekkend.
Je kunt 'm prima opstellen in de eredivisie, dat is het punt niet. Al moet ie nog veel leren.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 23:36:01 #173
446803 Tagliano
pi_169781176
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Sánchez maakt fouten, de Ligt blunders. Bij de een zijn de consequenties nu eenmaal groter dan bij de ander. En dat maakt verder niet uit, maar het slaat als een kut op dirk om hem dan maar te laten staan. Op basis van wat? Elk andere speler in dit elftal die zulke fouten maakt zou er ook naast komen te staan. Het snijdt simpelweg geen hout door te zeggen 'ah joh, hij is jong, hij mag die fouten op dat niveau maken.
Dan mag Sanchez obv Excelsior uit ook banken. Die veroorzaakte meer gevaar dan De Ligt
pi_169781183
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja hoor, gewoon basis tegen Feyenoord zetten en hem weer de fout in zien gaan. Zucht.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 23:36:45 #175
446803 Tagliano
pi_169781200
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja hoor, gewoon basis tegen Feyenoord zetten en hem weer de fout in zien gaan. Zucht.
Je zal ook eens niet kijken naar iets anders dan alleen het resultaat he :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')