SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:18 schreef King_Merc het volgende:
Zei iemand Hello Kitty ?
[ afbeelding ]
Doorsturen naar ze via twitter, wie weet.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:18 schreef King_Merc het volgende:
Zei iemand Hello Kitty ?
[ afbeelding ]
Ik kijk via de oude horizon app en heb gewoon commentaarquote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:20 schreef Arch-Indar het volgende:
Goedemorgen.
Ligt het aan mij of mist er commentaar bij de beelden? Vorig jaar was er toch zelfs bij de trainingsn commentaar? En ze zouden dit jaar toch uiitbreiden?
Ik kijk via ziggo sport totaal go app.
Ziggo ligt te slapen. Ze zenden het pitlane kanaal uit op Select. Heb zelf mijn toevlucht ook al gezocht tot een sky stream.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:20 schreef Arch-Indar het volgende:
Goedemorgen.
Ligt het aan mij of mist er commentaar bij de beelden? Vorig jaar was er toch zelfs bij de trainingsn commentaar? En ze zouden dit jaar toch uiitbreiden?
Die had ik al naar force India , om ze op het idee te brengen om sponsorgeld los te peuteren bij Sanrioquote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doorsturen naar ze via twitter, wie weet.
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:28 schreef heywoodu het volgende:
Ze mogen wel eens iets met tijden laten zien, want dit is een beetje kansloos zo
Zou zomaar kunnen maar dat weten we eigenlijk pas zaterdag om 08.00quote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:30 schreef S95Sedan het volgende:
Zou humor wezen als RBR gewoon heeft zitten sandbaggen tijdens het testen.
Ziggo Sport Racing heeft nu de goede beelden met commentaar.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:20 schreef Arch-Indar het volgende:
Goedemorgen.
Dat is nieuw, aan het einde kan je gokken en wie het dichtste bij elke zit wint.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:32 schreef danusz1986 het volgende:
Waarom zie je geen rondetijden links in beeld?
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is nieuw, aan het einde kan je gokken en wie het dichtste bij elke zit wint.
Mercedes had nog een stokje recht naar beneden op het einde. Maar dit zal niet mogen nee, veel teveel.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:36 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wiggle wiggle![]()
[ afbeelding ]
Beetje flex zal vast ingecalculeerd zijn, maar dit?
Net een PowerRanger.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:42 schreef King_Merc het volgende:
Helm van Hulkenberg lijkt zo veel op die van Surer van de voorkant
[ afbeelding ]
Ze hebben alles omgegooid qua motor.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:54 schreef King_Merc het volgende:
Nou die Honda klinkt behoorlijk ziek...
Vorig jaar klonken ze een stuk beter
Daar gaan ze 4s onder.quote:
Ik schakel net pas in maar das mooi.quote:
Ja ik zag het snel.quote:
Sandbaggen verbaast me niet.. maar goed nog steeds is er weinig over te zeggenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 03:23 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja ik zag het snel.
Als dit de pikorde is hebben ze best lopen sandbaggen en klopt t inderdaad wat Ricciardo zei dat ze binnen een halve seconde van Mercedes zitten
Ik volg je voorbeeld. Welterusten allemaal.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 03:30 schreef ondeugend het volgende:
Ik ga slapen enFP2 overslaan.
Voor de echte die/hards; veel plezier!
Ja alleen dan kom je op van die onbetrouwbare sites terecht.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 06:24 schreef opreis het volgende:
[..]
heb je eerlijk waar al google geprobeerd?
Dat mag toch ook wel van ze verwachten?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 06:42 schreef Yaku het volgende:
Met deze pace kan RB makkelijk met SS naar Q3.
Zo te zien aan de foto alleen, denk ik dat Max precies doet wat iedereen zou moeten doen. De grens opzoeken. Hele waardevolle informatie, hij houdt hem goed op de baan zonder echte crash en met verwachting dat hij hem ergens zouverliezen. weet nu wat het gevoel is van de auto op de grens.quote:
Omdat Jules Vergne waarschijnlijk nog als F1 test rijder bij een F1 team zitquote:
Hij rijdt dit jaar gewoon met VER hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 06:59 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Omdat Jules Vergne waarschijnlijk nog als F1 test rijder bij een F1 team zit
kan Max de afkorting niet gebruiken, daarom VES voor Verstappen
Nog geen motor of gearbox problemen?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:05 schreef de_boswachter het volgende:
De McLarens doen het lekker zo te zien.
oh mooi was mij nog niet bekend wie is dit jaar de VES dan ??quote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij rijdt dit jaar gewoon met VER hoor.
rijden niet fullpower geloof ikquote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:05 schreef de_boswachter het volgende:
De McLarens doen het lekker zo te zien.
Wie is Jules Vergne? Neem nog een kop koffie.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 06:59 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Omdat Jules Vergne waarschijnlijk nog als F1 test rijder bij een F1 team zit
kan Max de afkorting niet gebruiken, daarom VES voor Verstappen
Moet er een VES zijn dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:06 schreef Kickstart het volgende:
[..]
oh mooi was mij nog niet bekend wie is dit jaar de VES dan ??
inderdaad lolquote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:08 schreef Twieki het volgende:
[..]
Wie is Jules Vergne? Neem nog een kop koffie.
Ik reageerde op de vraag van Meike26quote:
Is wel op Ziggo.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:14 schreef Kickstart het volgende:
[..]
inderdaad lol
Tis Jean-Éric Vergne
[..]
Ik reageerde op de vraag van Meike26
laat maar, net wakker, er achter komen dat er toch geen training op Ziggo Sport te zien is ook al staat het wel in de gids,
mwoa denk dat het wel duidelijk is dat Mercedes en Ferrari toch de snelsten zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:33 schreef VacaLoca het volgende:
Uurtje vroeger opgestaan om nog deel fp2 mee te pakken maar was niet veelzeggend. Morgen zien we de echte pace
het zegt zoveel dat er niet zo veel veranderd is tov vorig jaar qua verhoudingenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:33 schreef VacaLoca het volgende:
Uurtje vroeger opgestaan om nog deel fp2 mee te pakken maar was niet veelzeggend. Morgen zien we de echte pace
op de betaalzender welquote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:41 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek dan, ik zag alleen maar voetbal
Was ook niet op het open kanaal, alleen het betaalde kanaal van Ziggo. Morgen is de kwalificatie wel op het open kanaal.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:41 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek dan, ik zag alleen maar voetbal
en dat Ferrari, zoals Red Bull zelf deze week al zei, op dit moment Red Bull weer voorbij is.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zegt zoveel dat er niet zo veel veranderd is tov vorig jaar qua verhoudingen
Nou, hij heeft eerst een half uur binnen gestaan met weet ik veel wat. Misschien was dat gewoon gepland.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:00 schreef Swetsenegger het volgende:
FP1 zag er nog wel aardig uit voor de bulls, FP2 minder. Verstappen maar 8 rondjes. Kwam dat door dat uitstapje naast de baan?
Met de aantekening dat Max zijn beste tijd op supersoft reed. Degene boven hem op ultrasoft. Verschillen vallen me mee. Ik vreesde een groter gat.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:41 schreef lord_bono het volgende:
Nu toch wel een groot verschil met de Mercs
[ afbeelding ]
De persoonlijk snelste sectortijden zijn niet van de persoonlijk snelste ronde? Maar de snelste sectortijden over alle ronden totaal? Want als je bijvoorbeeld de sectortijden van Max optelt, kom je op een andere rondetijd uit.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:41 schreef lord_bono het volgende:
Nu toch wel een groot verschil met de Mercs
[ afbeelding ]
Mijn gevoel zegt dat de verschillen tussen RB en Merc "auto-technisch" alleen maar groter zijn geworden ten opzichte van vorige seizoen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:10 schreef MakkieR het volgende:
Dit gaat een moeilijk seizoen worden voor RBR, verschil tussen RBR en Mercedes lijkt toch wel weer erg groot. Verder wel zwaar irritant de nieuwe grafiek links onder in beeld. Ik hoop wel dat ze de stand in beeld gaan zetten tijdens de race en kwalificatie. Ik vond het nu wel zeer onoverzichtelijk wat er op dat moment gaande was.
voordeel is wel dat motoren nog doorontwikkeld kunnen worden.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jammer, maar niet al te verrassend dat alle hoop dat Mercedes met de nieuwe regels opeens bijgehaald zou worden, vals blijkt te zijn.
Die hele "sandbag" theorie sloeg idd nergens op. Je strooit als team alleen zand in je eigen ogen als je je auto test zonder dat alle updates erop zitten. F1 teams mogen zo weinig testen, ze gooien echt niet twee weken weg met "sandbaggen" door met een B-spec rond te rijden. RBR komt gewoon tekort.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:48 schreef tja77 het volgende:
Kom nou toch op, dit zag je toch wel aankomen?
Al die mensen die riepen dat RBR aan het sandbaggen was, dat was toch gewoon tegen beter weten in.
RBR staat wel vaker aan het begin van het seizoen vrij ruim achter t.o.v. de top, maar dat gat wordt in de loop van het seizoen doorgaans kleiner. Nu gewoon proberen de schade te beperken tot de motorupdate. Doorgaans is de snelheid en de tactiek van RBR dik in orde, en misschien kunnen ze een beetje aanklampen. Maar de eerste paar races wordt een podium gewoon ontzettend lastig, zeker met de betrouwbaarheid van Ferrari en Mercedes.
Je hoeft niet rondjes constant op 100% te rijden hoor om je auto te testen, bochtje hier, bochtje daar, bij het uitkomen 100% etc, dan krijg je vanzelf een idee wat hij zou doen tijdens kwalificatie.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Die hele "sandbag" theorie sloeg idd nergens op. Je strooit als team alleen zand in je eigen ogen als je je auto test zonder dat alle updates erop zitten. F1 teams mogen zo weinig testen, ze gooien echt niet twee weken weg met "sandbaggen" door met een B-spec rond te rijden. RBR komt gewoon tekort.
De enige hoop voor 2017 is dat Bottas niet van het niveau Rosberg blijkt te zijn, en je dus alleen afhankelijk bent van technische problemen bij Lil' Lewis om races te kunnen winnen.
En Bottas vooralsnog ook nog niet. Podium zondag is zeker nog niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:21 schreef Kyran het volgende:
Nou nou overdrijven is ook een vak. Nog even en jullie schrijven RBR helemaal af.
Denk niet dat de Ferrari heel veel sneller is.
Ik denk dat het gat nu hooguit een halve tel is. Dat is veel minder dan voorgaande jaren. Vanaf Barcelona gaat RBR echt meedoen, en wie weet wat ze in racetrim zondag al kunnen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:21 schreef Kyran het volgende:
Nou nou overdrijven is ook een vak. Nog even en jullie schrijven RBR helemaal af.
Denk niet dat de Ferrari heel veel sneller is.
Godver wat een dooddoener.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:25 schreef alpeko het volgende:
[..]
En Bottas vooralsnog ook nog niet. Podium zondag is zeker nog niet onmogelijk.
en dat we Rosberg gaan missenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:51 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
en dat Ferrari, zoals Red Bull zelf deze week al zei, op dit moment Red Bull weer voorbij is.
Komt doordat ze harder door bochten gaan.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:28 schreef Metalfreak het volgende:
Ligt het aan mij, of ligt het complete veld wel dichterbij elkaar dan vorig jaar? Ik zie dat er vorig jaar 8 seconden tussen de eerste en laatste zat in de vrije training, dat is nu gereduceerd tot de helft.
Wat een onzin. Wil McLaren zondag op het podium komen dan moet er een hoop gebeuren. Eén RB op het podium zonder uitvallers is niet onrealistisch.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver wat een dooddoener.
Podium is zeker niet onmogelijk, dat geldt voor elk team en rijder.
ik denk dat het aan jou ligt. Australië is geen goede graadmeterquote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:28 schreef Metalfreak het volgende:
Ligt het aan mij, of ligt het complete veld wel dichterbij elkaar dan vorig jaar? Ik zie dat er vorig jaar 8 seconden tussen de eerste en laatste zat in de vrije training, dat is nu gereduceerd tot de helft.
Een hoop gebeuren...Dus dan is het toch mogelijk?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wil McLaren zondag op het podium komen dan moet er een hoop gebeuren. Eén RB op het podium zonder uitvallers is niet onrealistisch.
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:30 schreef fathank het volgende:
Red Bull heeft gewoon een slecht chassis, net zoals McLaren.
Je snap wat ik bedoel toch? Of zit je te trollen? Je weet het verschil tussen een reële kans en minieme kans?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een hoop gebeuren...Dus dan is het toch mogelijk?
Maar ik denk ook wel dat het veel scheelt dat de subtoppers geen tweederangs motoren meer hoeven te gebruiken. Dat maakt het wel interessanterquote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk dat het aan jou ligt. Australië is geen goede graadmeter
Jij denkt dat RBR in Barcelona geen een rondje 100% gepusht heeft?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:17 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Je hoeft niet rondjes constant op 100% te rijden hoor om je auto te testen, bochtje hier, bochtje daar, bij het uitkomen 100% etc, dan krijg je vanzelf een idee wat hij zou doen tijdens kwalificatie.
Het gaat om het gat met Mercedes, ik hoop dat het nog mee gaat vallen want anders gaat het een heel saai jaar wordenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:33 schreef Kyran het volgende:
Ricciardo was maar een fractie langzamer dan de Ferrari en Verstappen maar weer 3 tienden langzamer, met erg weinig rondjes, dus valt echt wel mee.
Idd. Waarbij Verstappen zn training niet optimaal heeft kunnen benutten en zn tijden op de andere band gezet heeft. Ik vind het allemaal wel iets meevallen. Met nog een motorupdate voor de boeg lijken de verhoudingen weer net zo te zijn als vorig jaar. Mercedes 1 en Ferrari en Red Bull strijden om de plekken er achter.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:33 schreef Kyran het volgende:
Ricciardo was maar een fractie langzamer dan de Ferrari en Verstappen maar weer 3 tienden langzamer, met erg weinig rondjes, dus valt echt wel mee.
Dat heeft niemand gedaan, ook nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij denkt dat RBR in Barcelona geen een rondje 100% gepusht heeft?
Klopt, wel sectoren maar geen vol rondjequote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij denkt dat RBR in Barcelona geen een rondje 100% gepusht heeft?
OPquote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:54 schreef NieuwsgierigvrAagje het volgende:
hoelaat is de volgende vrije training?
Vannacht om 04:00.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:54 schreef NieuwsgierigvrAagje het volgende:
hoelaat is de volgende vrije training?
Dit. Zelfs met een aangepaste ophanging blijkt Mercedes 0,5 sec sneller te zijn, terwijl in de wintertesten Mercedes ca 0,4 sec achter Ferrari zat. Die hebben pas echt lopen sandbaggen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:12 schreef Peterselieman het volgende:
ik vind vooral Ferrari nog wat tegenvallen eerlijk gezegd
Mja had je anders verwacht? Ik had de afgelopen jaren tijdens het seizoen al het idee dat ze aan het sandbaggen waren en vrijwel niet hun motor op volle kracht hebben gebruikt.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dit. Zelfs met een aangepaste ophanging blijkt Mercedes 0,5 sec sneller te zijn, terwijl in de wintertesten Mercedes ca 0,4 sec achter Ferrari zat. Die hebben pas echt lopen sandbaggen.
Gehoopt in ieder geval. Zeker omdat Ferrari in tegenstelling tot vorig jaar nu ook in de long runs een stuk sneller was.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 10:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Mja had je anders verwacht? Ik had de afgelopen jaren tijdens het seizoen al het idee dat ze aan het sandbaggen waren en vrijwel niet hun motor op volle kracht hebben gebruikt.
Dat werd tijdens een paar races toch ook duidelijk?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 10:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Mja had je anders verwacht? Ik had de afgelopen jaren tijdens het seizoen al het idee dat ze aan het sandbaggen waren en vrijwel niet hun motor op volle kracht hebben gebruikt.
de subtoppers van McLaren en die van Sauber welquote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar ik denk ook wel dat het veel scheelt dat de subtoppers geen tweederangs motoren meer hoeven te gebruiken. Dat maakt het wel interessanter
Ondanks de veelbelovende progressie van Ferrari en Red Bull lijkt drievoudig Formule 1-wereldkampioen Lewis Hamilton nu alweer dé te kloppen coureur.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feliciteer hier Hamilton met de wereldtitel 2017
De eerste races waarschijnlijk wel. Hopelijk is de achterstand nog in te lopen door de rest in de tweede helft van het seizoen.quote:
En in zijn gezuig neemt hij Hamilton mee.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 11:04 schreef Kerplunk het volgende:
Nu hopen dat Bottas flink door de mand valt dit seizoen en we steeds gevechten gaan zien om plek 2.
Al gun ik het Bottas wel... Maar voor het amusement moet hij maar flink zuigen.
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En in zijn gezuig neemt hij Hamilton mee.
Ik hoop dat Bottas gewoon overtuigend de pole pakt en Hamilton weer lekker gefrustreerd rond gaat rijden waardoor hij de ene na andere domme fout maakt.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 11:04 schreef Kerplunk het volgende:
Nu hopen dat Bottas flink door de mand valt dit seizoen en we steeds gevechten gaan zien om plek 2.
Al gun ik het Bottas wel... Maar voor het amusement moet hij maar flink zuigen.
Ditquote:Op vrijdag 24 maart 2017 11:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoop dat Bottas gewoon overtuigend de pole pakt en Hamilton weer lekker gefrustreerd rond gaat rijden waardoor hij de ene na andere domme fout maakt.
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 10:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gehoopt in ieder geval. Zeker omdat Ferrari in tegenstelling tot vorig jaar nu ook in de long runs een stuk sneller was.
Dat mag ook.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 11:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoop dat Bottas gewoon overtuigend de pole pakt en Hamilton weer lekker gefrustreerd rond gaat rijden waardoor hij de ene na andere domme fout maakt.
Ja das altijd leuk, zoals in 2002 toen er na 1 rondje nog maar 14 auto's meededenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 11:29 schreef Gloorbek het volgende:
Met 4 auto's breed door de eerste bocht (Merc, Ferarri) bandjes haken en eraf
Er mag er ook gerust maar 1 of 2 echt uit en 2/3 met schade richting de pits en vanaf de laatste plaats moeten terug vechten. Word de wedstrijd ook wel leuker vanquote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:08 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ja das altijd leuk, zoals in 2002 toen er na 1 rondje nog maar 14 auto's meededen
Het is natuurlijk ook gewoon logisch dat wanneer er grote veranderingen zijn, dat dan het team met het meeste geld ook het beste kan ontwikkelen. Leuk dat je dan redelijk bij kunt blijven omdat je een goede ontwerper hebt, maar geld is gewoon doorslaggevend. En dan heeft Mercedes natuurlijk nog het voordeel dat zij het fabrieksteam van hun motorfabrikant zijn, waardoor je altijd een voordeel hebt.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat de verschillen tussen RB en Merc "auto-technisch" alleen maar groter zijn geworden ten opzichte van vorige seizoen.
Maar gisteren zei je nog dit.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook gewoon logisch dat wanneer er grote veranderingen zijn, dat dan het team met het meeste geld ook het beste kan ontwikkelen. Leuk dat je dan redelijk bij kunt blijven omdat je een goede ontwerper hebt, maar geld is gewoon doorslaggevend. En dan heeft Mercedes natuurlijk nog het voordeel dat zij het fabrieksteam van hun motorfabrikant zijn, waardoor je altijd een voordeel hebt.
quote:Op donderdag 23 maart 2017 18:37 schreef BadderHaring het volgende:
Ik zie dat de koffiedik specialisten het al allemaal weten....
Max zegt nergens dat hij voor p6 gaat, hij geeft aan dat hij vol gaat knallen, ongeacht voor welke plek hij moet vechten. En dat is precies wat hij moet zeggen.
RB gaat gewoon verrassen. Ook als de auto marginaal minder is dan de Mercedes of Ferrari.
Dat zou leuk zijn, maar als Mercedes strijd had gewild hadden ze wel een snellere coureur gezocht.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 11:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wie zijn er sneller dan en ook beschikbaar?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn, maar als Mercedes strijd had gewild hadden ze wel een snellere coureur gezocht.
Maldonado, een bewezen racewinnaar.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie zijn er sneller dan en ook beschikbaar?
Met hun werkwijze kan het nog wel een jaar of twee duren voordat die betrouwbaar is.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:57 schreef franklop het volgende:
Honda is al druk bezig met een nieuwe, veel betere (aldus hunzelf), motor
Duurt alleen nog een maand of 2 voordat die klaar is.
Dat weet je niet, maar je weet wel dat de kans dat Bottas Hamilton bij zou kunnen houden erg klein is gezien zijn prestaties tov Massa. Als je dan bijvoorbeeld Sainz zou contracteren, dan heb je de kans op strijd binnen het team. Maar strijd binnen het team kan je het WK kosten als je ook met andere teams moet strijden.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie zijn er sneller dan en ook beschikbaar?
Als ze het redden, en als hij ook nog eens betrouwbaar is, dan verliezen ze niet gek veel want rond die tijd zullen de andere teams ook wel hun tweede PU inzetten. Dan is het te hopen dat ze er 2 stappen mee vooruit zetten.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met hun werkwijze kan het nog wel een jaar of twee duren voordat die betrouwbaar is.
Die tijd heb je in de Formule 1 alleen niet, omdat de concurrentie ook niet stil zit.
Ik weet niet of Red Bull Sainz wel zou laten gaan...quote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat weet je niet, maar je weet wel dat de kans dat Bottas Hamilton bij zou kunnen houden erg klein is gezien zijn prestaties tov Massa. Als je dan bijvoorbeeld Sainz zou contracteren, dan heb je de kans op strijd binnen het team. Maar strijd binnen het team kan je het WK kosten als je ook met andere teams moet strijden.
dus als iedereen moet beslissen met welke motor ze volgend jaar rijden, komen hun zogenaamd met een nieuwequote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:57 schreef franklop het volgende:
Honda is al druk bezig met een nieuwe, veel betere (aldus hunzelf), motor
Duurt alleen nog een maand of 2 voordat die klaar is.
En Mercedes ook niet want die hebben het niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet niet of Red Bull Sainz wel zou laten gaan...
Het contract van Sainz loopt toch af na dit seizoen? Ik kan mij voorstellen dat hij promotie naar Red Bull wil of verder gaat kijken.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze niet heel veel in het junior programma zitten. Dat naar TR toe kan.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het contract van Sainz loopt toch af na dit seizoen? Ik kan mij voorstellen dat hij promotie naar Red Bull wil of verder gaat kijken.
je zegt het goed, als ze het redden. Gezien de opmerkingen van McLaren eerder deze week heb ik er weinig vertrouwen inquote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Als ze het redden, en als hij ook nog eens betrouwbaar is, dan verliezen ze niet gek veel want rond die tijd zullen de andere teams ook wel hun tweede PU inzetten. Dan is het te hopen dat ze er 2 stappen mee vooruit zetten.
Ow en te hopen dat deze PU's het tot die tijd volhouden
Wie weet wordt de sfeer tussen Ricciardo en Max wel veel grimmiger dit seizoen als blijkt dat ze mee kunnen doen voor het WK. Dan kan het zomaar zijn dat een van de twee vertrekt en Sainz naar RB kan.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:13 schreef Hanschje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze niet heel veel in het junior programma zitten. Dat naar TR toe kan.
Gasly is er klaar voor.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:13 schreef Hanschje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze niet heel veel in het junior programma zitten. Dat naar TR toe kan.
Nee, want ze lieten hem ook al niet naar Renault gaan. Al staat hij voor 2018 nog steeds op hun verlanglijstje.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is waar, en wat Rossdale zegt ook.quote:
Moeten ze wel genoeg licentiepunten halen en dat lijkt me vrijwel onmogelijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wie weet wordt de sfeer tussen Ricciardo en Max wel veel grimmiger dit seizoen als blijkt dat ze mee kunnen doen voor het WK. Dan kan het zomaar zijn dat een van de twee vertrekt en Sainz naar RB kan.
Sowieso hebben ze Gasly die ze kunnen promoveren. Ook worden Kari en Ticktum 18 dit jaar dus ook die kunnen ze bij nood doorschuiven.
Omdat het tokensysteem is afgeschaft boeit het niet meer. Je kan elke race wel met een compleet nieuwe motor komen. Zolang je er maar niet meer dan 4 over het hele seizoen gebruikt.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus als iedereen moet beslissen met welke motor ze volgend jaar rijden, komen hun zogenaamd met een nieuwe
Kari heeft er 13 en als hij de GP3 wint krijgt hij er 30 bij. Zou dus genoeg zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Moeten ze wel genoeg licentiepunten halen en dat lijkt me vrijwel onmogelijk.
Dan nog lijkt me het een grote stap. Zeker omdat ze hem ook al niet laten testen dit jaar. Daarvoor hebben ze Sean Gelael aangetrokken. Kari zie ik volgend jaar eerder Formule 2 doen als hij goed presteert in de GP3.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kari heeft er 13 en als hij de GP3 wint krijgt hij er 30 bij. Zou dus genoeg zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schijt aan het podium, met die instelling word je nooit kampioen. Hamilton zou stevig de pest in hebben mocht hij tweede of derde worden.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:25 schreef alpeko het volgende:
[..]
En Bottas vooralsnog ook nog niet. Podium zondag is zeker nog niet onmogelijk.
Die wordt ook door een andere partij ontworpen hoor (en de P1 heeft een V8quote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:16 schreef lord_bono het volgende:
Kan McLaren niet gewoon het motorblok van hun eigen P1 in de F1 auto bouwen?
Kvyat zou nog wel eens een jaartje kunnen blijven als Sainz vertrekt, Kvyat is zo slecht nog niet. Sainz naar RB als de sfeer daar minder wordt zou ook kunnen maar wie laten ze daar dan gaan? Eerst maar eens wat races afwachtenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:22 schreef Hanschje het volgende:
[..]
IK zie Sainz eerder nog een jaartje bij TR blijven dan Kvyat eigenlijk.
Snap ik maar als coureur kun je je auto niet een seconde sneller maken. Dat gat moet het team zelf dichten.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:48 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Schijt aan het podium, met die instelling word je nooit kampioen. Hamilton zou stevig de pest in hebben mocht hij tweede of derde worden.
Max Verstappen twee jaar lang als een geweldig F1 race talent is natuurlijk mooi, maar uiteindelijk willen we een kampioen zien.
hoezo niet een coereur moet gewoon de gaspendaal wat verder intrappen ga je vanzelf een seconde snellerquote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
Snap ik maar als coureur kun je je auto niet een seconde sneller maken. Dat gat moet het team zelf dichten.
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:35 schreef fathank het volgende:
[..]
hoezo niet een coereur moet gewoon de gaspendaal wat verder intrappen ga je vanzelf een seconde sneller
Dat ja en gewoon kappen met dat gerem, gas!quote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:35 schreef fathank het volgende:
[..]
hoezo niet een coereur moet gewoon de gaspendaal wat verder intrappen ga je vanzelf een seconde sneller
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Heel normaal, al ziet het er alles behalve normaal uit..quote:Op vrijdag 24 maart 2017 17:22 schreef Hanschje het volgende:
Check die rechterachterband.
[ afbeelding ]
Ik zie beweegbare aerodynamische onderdelen en dat mag niet, keur die Mercedes maar af net als die T wing van Haasquote:Op vrijdag 24 maart 2017 17:22 schreef Hanschje het volgende:
Check die rechterachterband.
[ afbeelding ]
Lammers gaat vanavond een fapje doen op Max bij Pauw, voor de geïnteresseerde.twitter:pauwnl twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 17:30:03Vanavond bij #Pauw blikt oud-coureur @jan_lammers vooruit op het nieuwe Formule 1-seizoen! https://t.co/rz8qtfkGKV https://t.co/2tBTYZcDqv reageer retweet
Dankzij onze Max, waardoor ze maar weer eens een regel ingevoerd hebbenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Moeten ze wel genoeg licentiepunten halen en dat lijkt me vrijwel onmogelijk.
Sneller in de muur bij de eerstvolgende bocht jaquote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:35 schreef fathank het volgende:
[..]
True, maar dit is wel weer een tandje extra en dat gecombineerd met de weinige ruimte tussen de groundplate en banden.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 17:40 schreef Gezicht het volgende:
Die flubberende banden zag je vorig jaar ook al in de slomo's ja. Al blijft het wel een bijzonder gezicht
Ik spreek ook tegen het team, want uiteindelijk is F1 een team prestatie, auto + coureur maken het kampioenschap. Dus reken maar dat Hamilton pissed off is op zijn team, als deze beneden de maat presteert. En het team weet dat zelf natuurlijk ook, dat ze geen genoegen nemen met een tweede plaats.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
Snap ik maar als coureur kun je je auto niet een seconde sneller maken. Dat gat moet het team zelf dichten.
Unibet:quote:Op vrijdag 24 maart 2017 19:49 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Zou wat zijn als Hamilton wint zondagochtend.
Hij zal de verwachtingen rondom RBR wel een beetje matigen. Dat lijkt me prima.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 17:44 schreef tralalala het volgende:
Lammers gaat vanavond een fapje doen op Max bij Pauw, voor de geïnteresseerde.twitter:pauwnl twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 17:30:03Vanavond bij #Pauw blikt oud-coureur @jan_lammers vooruit op het nieuwe Formule 1-seizoen! https://t.co/rz8qtfkGKV https://t.co/2tBTYZcDqv reageer retweet
Wie weet wint hij welquote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:14 schreef Beach het volgende:
haha het tokkievolk zal wel boos zijn als Max niet wint
denk ik ook wel. Lammers is doorgaans wel redelijk down to earth. 😊quote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij zal de verwachtingen rondom RBR wel een beetje matigen. Dat lijkt me prima.
Sean Galael. Moet hij dit jaar wel even GPF2 kampioen worden.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:13 schreef Hanschje het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar ben toch maar gaan zappen naar iets leukers. Ik trek Kamplul echt niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:19 schreef ChatGirl het volgende:
Kijkt iemand van jullie nu naar Formule 1 Café? Beetje VI-stijltje en die van Gameren is dr ook weer bij met z'n tweetjes![]()
Best aardig om zo voor de start van het seizoen eens te kijken. Ben wel blij dat het eindelijk weer allemaal begint
Bij gebrek aan beter. Stukje met Massa was wel lollig. Maar als je een beetje internetverbinding hebt, dan ben je al wel op de hoogte van alles wat ze vertellen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar ben toch maar gaan zappen naar iets leukers. Ik trek Kamplul echt niet.
Weinig aan gemistquote:
Coronel was aan het janken over de roze FI en dat daarom het een wijvenauto was. Dat is zo'n beetje het niveau.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:36 schreef Zipportal het volgende:
Is dat Formule 1 Café op Ziggo nog wat?
Gelijk heeft ie.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Coronel was aan het janken over de roze FI en dat daarom het een wijvenauto was. Dat is zo'n beetje het niveau.
Nu interview met Max.
En er kwam een debiel iets van een papiertje oplezen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Coronel was aan het janken over de roze FI en dat daarom het een wijvenauto was. Dat is zo'n beetje het niveau.
Nu interview met Max.
Schakel net in.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nu interview met Max.
De hele tijd volle glazen pils op tafel om de sponsor te pleasen terwijl presentatoren en gasten van hun spa'tje blauw nippen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:36 schreef Zipportal het volgende:
Is dat Formule 1 Café op Ziggo nog wat?
Ze klinken anders aardig aangeschotenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:51 schreef JDude het volgende:
[..]
De hele tijd volle glazen pils op tafel om de sponsor te pleasen terwijl presentatoren en gasten van hun spa'tje blauw nippen.
Dat was zo slechtquote:
Een gebalanceerd team zo te zien, maar ik denk dat het niet de meeste punten op gaat leverenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:06 schreef F1gamer het volgende:
snel mijn deelname aan fok f1 manager vastgelegd.
doe dit jaar voor het eerst mee![]()
misschien to morgen ochtend bij de quali
Ojaquote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:09 schreef SnowOokami het volgende:
ik ben echt lui dus doe niet mee... maar ben morgenochtend wel van de partij
yesquote:
6uquote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Serieus niemand die weet hoe laat de Q is morgen? Manamamanamananam
7uurquote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
9uquote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
8 uur zomertijd. Maar omdat het daar ook nog wintertijd is, gaan ze morgen loten.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een watje.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 03:18 schreef tralalala het volgende:
Giovanazzi vervangt Wehrlein voor de rest van het weekend. Wehrlein acht zichzelf nog niet fit genoeg voor een hele race door zijn trainingsachterstand.
https://www.motorsport.co(...)n-grand-prix-885825/
iedereen weet dat Kimi alleen van drank houdtquote:Op zaterdag 25 maart 2017 05:03 schreef Stien_Struis het volgende:
LoL, Nicole Kidman komt langs en Kimi kijkt van: Wat moet ik daar nu mee?
IJsjes toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 05:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
iedereen weet dat Kimi alleen van drank houdt
Ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 06:09 schreef RingBewoner het volgende:
Is er iemand met een werkende Acestream met goede kwaliteit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje gemiddeld maar het is wat
Die snapt wel meer niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 06:24 schreef potjecreme het volgende:
Kamplul snapt ook veel van de grappen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |