SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:18 schreef King_Merc het volgende:
Zei iemand Hello Kitty ?
[ afbeelding ]
Doorsturen naar ze via twitter, wie weet.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:18 schreef King_Merc het volgende:
Zei iemand Hello Kitty ?
[ afbeelding ]
Ik kijk via de oude horizon app en heb gewoon commentaarquote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:20 schreef Arch-Indar het volgende:
Goedemorgen.
Ligt het aan mij of mist er commentaar bij de beelden? Vorig jaar was er toch zelfs bij de trainingsn commentaar? En ze zouden dit jaar toch uiitbreiden?
Ik kijk via ziggo sport totaal go app.
Ziggo ligt te slapen. Ze zenden het pitlane kanaal uit op Select. Heb zelf mijn toevlucht ook al gezocht tot een sky stream.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:20 schreef Arch-Indar het volgende:
Goedemorgen.
Ligt het aan mij of mist er commentaar bij de beelden? Vorig jaar was er toch zelfs bij de trainingsn commentaar? En ze zouden dit jaar toch uiitbreiden?
Die had ik al naar force India , om ze op het idee te brengen om sponsorgeld los te peuteren bij Sanrioquote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doorsturen naar ze via twitter, wie weet.
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:28 schreef heywoodu het volgende:
Ze mogen wel eens iets met tijden laten zien, want dit is een beetje kansloos zo
Zou zomaar kunnen maar dat weten we eigenlijk pas zaterdag om 08.00quote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:30 schreef S95Sedan het volgende:
Zou humor wezen als RBR gewoon heeft zitten sandbaggen tijdens het testen.
Ziggo Sport Racing heeft nu de goede beelden met commentaar.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:20 schreef Arch-Indar het volgende:
Goedemorgen.
Dat is nieuw, aan het einde kan je gokken en wie het dichtste bij elke zit wint.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:32 schreef danusz1986 het volgende:
Waarom zie je geen rondetijden links in beeld?
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is nieuw, aan het einde kan je gokken en wie het dichtste bij elke zit wint.
Mercedes had nog een stokje recht naar beneden op het einde. Maar dit zal niet mogen nee, veel teveel.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:36 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wiggle wiggle![]()
[ afbeelding ]
Beetje flex zal vast ingecalculeerd zijn, maar dit?
Net een PowerRanger.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:42 schreef King_Merc het volgende:
Helm van Hulkenberg lijkt zo veel op die van Surer van de voorkant
[ afbeelding ]
Ze hebben alles omgegooid qua motor.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:54 schreef King_Merc het volgende:
Nou die Honda klinkt behoorlijk ziek...
Vorig jaar klonken ze een stuk beter
Daar gaan ze 4s onder.quote:
Ik schakel net pas in maar das mooi.quote:
Ja ik zag het snel.quote:
Sandbaggen verbaast me niet.. maar goed nog steeds is er weinig over te zeggenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 03:23 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja ik zag het snel.
Als dit de pikorde is hebben ze best lopen sandbaggen en klopt t inderdaad wat Ricciardo zei dat ze binnen een halve seconde van Mercedes zitten
Ik volg je voorbeeld. Welterusten allemaal.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 03:30 schreef ondeugend het volgende:
Ik ga slapen enFP2 overslaan.
Voor de echte die/hards; veel plezier!
Ja alleen dan kom je op van die onbetrouwbare sites terecht.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 06:24 schreef opreis het volgende:
[..]
heb je eerlijk waar al google geprobeerd?
Dat mag toch ook wel van ze verwachten?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 06:42 schreef Yaku het volgende:
Met deze pace kan RB makkelijk met SS naar Q3.
Zo te zien aan de foto alleen, denk ik dat Max precies doet wat iedereen zou moeten doen. De grens opzoeken. Hele waardevolle informatie, hij houdt hem goed op de baan zonder echte crash en met verwachting dat hij hem ergens zouverliezen. weet nu wat het gevoel is van de auto op de grens.quote:
Omdat Jules Vergne waarschijnlijk nog als F1 test rijder bij een F1 team zitquote:
Hij rijdt dit jaar gewoon met VER hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 06:59 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Omdat Jules Vergne waarschijnlijk nog als F1 test rijder bij een F1 team zit
kan Max de afkorting niet gebruiken, daarom VES voor Verstappen
Nog geen motor of gearbox problemen?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:05 schreef de_boswachter het volgende:
De McLarens doen het lekker zo te zien.
oh mooi was mij nog niet bekend wie is dit jaar de VES dan ??quote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij rijdt dit jaar gewoon met VER hoor.
rijden niet fullpower geloof ikquote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:05 schreef de_boswachter het volgende:
De McLarens doen het lekker zo te zien.
Wie is Jules Vergne? Neem nog een kop koffie.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 06:59 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Omdat Jules Vergne waarschijnlijk nog als F1 test rijder bij een F1 team zit
kan Max de afkorting niet gebruiken, daarom VES voor Verstappen
Moet er een VES zijn dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:06 schreef Kickstart het volgende:
[..]
oh mooi was mij nog niet bekend wie is dit jaar de VES dan ??
inderdaad lolquote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:08 schreef Twieki het volgende:
[..]
Wie is Jules Vergne? Neem nog een kop koffie.
Ik reageerde op de vraag van Meike26quote:
Is wel op Ziggo.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:14 schreef Kickstart het volgende:
[..]
inderdaad lol
Tis Jean-Éric Vergne
[..]
Ik reageerde op de vraag van Meike26
laat maar, net wakker, er achter komen dat er toch geen training op Ziggo Sport te zien is ook al staat het wel in de gids,
mwoa denk dat het wel duidelijk is dat Mercedes en Ferrari toch de snelsten zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:33 schreef VacaLoca het volgende:
Uurtje vroeger opgestaan om nog deel fp2 mee te pakken maar was niet veelzeggend. Morgen zien we de echte pace
het zegt zoveel dat er niet zo veel veranderd is tov vorig jaar qua verhoudingenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:33 schreef VacaLoca het volgende:
Uurtje vroeger opgestaan om nog deel fp2 mee te pakken maar was niet veelzeggend. Morgen zien we de echte pace
op de betaalzender welquote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:41 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek dan, ik zag alleen maar voetbal
Was ook niet op het open kanaal, alleen het betaalde kanaal van Ziggo. Morgen is de kwalificatie wel op het open kanaal.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:41 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek dan, ik zag alleen maar voetbal
en dat Ferrari, zoals Red Bull zelf deze week al zei, op dit moment Red Bull weer voorbij is.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zegt zoveel dat er niet zo veel veranderd is tov vorig jaar qua verhoudingen
Nou, hij heeft eerst een half uur binnen gestaan met weet ik veel wat. Misschien was dat gewoon gepland.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:00 schreef Swetsenegger het volgende:
FP1 zag er nog wel aardig uit voor de bulls, FP2 minder. Verstappen maar 8 rondjes. Kwam dat door dat uitstapje naast de baan?
Met de aantekening dat Max zijn beste tijd op supersoft reed. Degene boven hem op ultrasoft. Verschillen vallen me mee. Ik vreesde een groter gat.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:41 schreef lord_bono het volgende:
Nu toch wel een groot verschil met de Mercs
[ afbeelding ]
De persoonlijk snelste sectortijden zijn niet van de persoonlijk snelste ronde? Maar de snelste sectortijden over alle ronden totaal? Want als je bijvoorbeeld de sectortijden van Max optelt, kom je op een andere rondetijd uit.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:41 schreef lord_bono het volgende:
Nu toch wel een groot verschil met de Mercs
[ afbeelding ]
Mijn gevoel zegt dat de verschillen tussen RB en Merc "auto-technisch" alleen maar groter zijn geworden ten opzichte van vorige seizoen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:10 schreef MakkieR het volgende:
Dit gaat een moeilijk seizoen worden voor RBR, verschil tussen RBR en Mercedes lijkt toch wel weer erg groot. Verder wel zwaar irritant de nieuwe grafiek links onder in beeld. Ik hoop wel dat ze de stand in beeld gaan zetten tijdens de race en kwalificatie. Ik vond het nu wel zeer onoverzichtelijk wat er op dat moment gaande was.
voordeel is wel dat motoren nog doorontwikkeld kunnen worden.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jammer, maar niet al te verrassend dat alle hoop dat Mercedes met de nieuwe regels opeens bijgehaald zou worden, vals blijkt te zijn.
Die hele "sandbag" theorie sloeg idd nergens op. Je strooit als team alleen zand in je eigen ogen als je je auto test zonder dat alle updates erop zitten. F1 teams mogen zo weinig testen, ze gooien echt niet twee weken weg met "sandbaggen" door met een B-spec rond te rijden. RBR komt gewoon tekort.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:48 schreef tja77 het volgende:
Kom nou toch op, dit zag je toch wel aankomen?
Al die mensen die riepen dat RBR aan het sandbaggen was, dat was toch gewoon tegen beter weten in.
RBR staat wel vaker aan het begin van het seizoen vrij ruim achter t.o.v. de top, maar dat gat wordt in de loop van het seizoen doorgaans kleiner. Nu gewoon proberen de schade te beperken tot de motorupdate. Doorgaans is de snelheid en de tactiek van RBR dik in orde, en misschien kunnen ze een beetje aanklampen. Maar de eerste paar races wordt een podium gewoon ontzettend lastig, zeker met de betrouwbaarheid van Ferrari en Mercedes.
Je hoeft niet rondjes constant op 100% te rijden hoor om je auto te testen, bochtje hier, bochtje daar, bij het uitkomen 100% etc, dan krijg je vanzelf een idee wat hij zou doen tijdens kwalificatie.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Die hele "sandbag" theorie sloeg idd nergens op. Je strooit als team alleen zand in je eigen ogen als je je auto test zonder dat alle updates erop zitten. F1 teams mogen zo weinig testen, ze gooien echt niet twee weken weg met "sandbaggen" door met een B-spec rond te rijden. RBR komt gewoon tekort.
De enige hoop voor 2017 is dat Bottas niet van het niveau Rosberg blijkt te zijn, en je dus alleen afhankelijk bent van technische problemen bij Lil' Lewis om races te kunnen winnen.
En Bottas vooralsnog ook nog niet. Podium zondag is zeker nog niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:21 schreef Kyran het volgende:
Nou nou overdrijven is ook een vak. Nog even en jullie schrijven RBR helemaal af.
Denk niet dat de Ferrari heel veel sneller is.
Ik denk dat het gat nu hooguit een halve tel is. Dat is veel minder dan voorgaande jaren. Vanaf Barcelona gaat RBR echt meedoen, en wie weet wat ze in racetrim zondag al kunnen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:21 schreef Kyran het volgende:
Nou nou overdrijven is ook een vak. Nog even en jullie schrijven RBR helemaal af.
Denk niet dat de Ferrari heel veel sneller is.
Godver wat een dooddoener.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:25 schreef alpeko het volgende:
[..]
En Bottas vooralsnog ook nog niet. Podium zondag is zeker nog niet onmogelijk.
en dat we Rosberg gaan missenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:51 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
en dat Ferrari, zoals Red Bull zelf deze week al zei, op dit moment Red Bull weer voorbij is.
Komt doordat ze harder door bochten gaan.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:28 schreef Metalfreak het volgende:
Ligt het aan mij, of ligt het complete veld wel dichterbij elkaar dan vorig jaar? Ik zie dat er vorig jaar 8 seconden tussen de eerste en laatste zat in de vrije training, dat is nu gereduceerd tot de helft.
Wat een onzin. Wil McLaren zondag op het podium komen dan moet er een hoop gebeuren. Eén RB op het podium zonder uitvallers is niet onrealistisch.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver wat een dooddoener.
Podium is zeker niet onmogelijk, dat geldt voor elk team en rijder.
ik denk dat het aan jou ligt. Australië is geen goede graadmeterquote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:28 schreef Metalfreak het volgende:
Ligt het aan mij, of ligt het complete veld wel dichterbij elkaar dan vorig jaar? Ik zie dat er vorig jaar 8 seconden tussen de eerste en laatste zat in de vrije training, dat is nu gereduceerd tot de helft.
Een hoop gebeuren...Dus dan is het toch mogelijk?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wil McLaren zondag op het podium komen dan moet er een hoop gebeuren. Eén RB op het podium zonder uitvallers is niet onrealistisch.
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:30 schreef fathank het volgende:
Red Bull heeft gewoon een slecht chassis, net zoals McLaren.
Je snap wat ik bedoel toch? Of zit je te trollen? Je weet het verschil tussen een reële kans en minieme kans?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een hoop gebeuren...Dus dan is het toch mogelijk?
Maar ik denk ook wel dat het veel scheelt dat de subtoppers geen tweederangs motoren meer hoeven te gebruiken. Dat maakt het wel interessanterquote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk dat het aan jou ligt. Australië is geen goede graadmeter
Jij denkt dat RBR in Barcelona geen een rondje 100% gepusht heeft?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:17 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Je hoeft niet rondjes constant op 100% te rijden hoor om je auto te testen, bochtje hier, bochtje daar, bij het uitkomen 100% etc, dan krijg je vanzelf een idee wat hij zou doen tijdens kwalificatie.
Het gaat om het gat met Mercedes, ik hoop dat het nog mee gaat vallen want anders gaat het een heel saai jaar wordenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:33 schreef Kyran het volgende:
Ricciardo was maar een fractie langzamer dan de Ferrari en Verstappen maar weer 3 tienden langzamer, met erg weinig rondjes, dus valt echt wel mee.
Idd. Waarbij Verstappen zn training niet optimaal heeft kunnen benutten en zn tijden op de andere band gezet heeft. Ik vind het allemaal wel iets meevallen. Met nog een motorupdate voor de boeg lijken de verhoudingen weer net zo te zijn als vorig jaar. Mercedes 1 en Ferrari en Red Bull strijden om de plekken er achter.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:33 schreef Kyran het volgende:
Ricciardo was maar een fractie langzamer dan de Ferrari en Verstappen maar weer 3 tienden langzamer, met erg weinig rondjes, dus valt echt wel mee.
Dat heeft niemand gedaan, ook nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij denkt dat RBR in Barcelona geen een rondje 100% gepusht heeft?
Klopt, wel sectoren maar geen vol rondjequote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij denkt dat RBR in Barcelona geen een rondje 100% gepusht heeft?
OPquote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:54 schreef NieuwsgierigvrAagje het volgende:
hoelaat is de volgende vrije training?
Vannacht om 04:00.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:54 schreef NieuwsgierigvrAagje het volgende:
hoelaat is de volgende vrije training?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |