Die kreeg ik juist van Train en All Saintsquote:
ik heb een behoorlijk vast ritme hoorquote:Op donderdag 23 maart 2017 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een gezeik. Alsof je elke dag op exact dezelfde momenten opstaat en naar bed gaat en nooit een uur later. Met je rapporten.
Dag Annie.quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een gezeik. Alsof je elke dag op exact dezelfde momenten opstaat en naar bed gaat en nooit een uur later. Met je rapporten.
Zijn allemaal Phil Connors zeker?quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dit.quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:19 schreef Cee het volgende:
Die antizomertijdmensen, serieus, gooi jezelf weg.
dan moet je sowieso de tijdzone waar we in zitten loslaten.quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
manmanman wat een gezwets...
als je echt zogenaamd volgens je bioritme moet leven, dan moet er ook eens nodig naar de werktijden gekeken worden van mensen!
Bioritmes zijn zo 1980. Ik werk van 6:30 tot 15:00. Tussen 4:45 en 5:00 op. Bijna nooit file. Prima.quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
manmanman wat een gezwets...
als je echt zogenaamd volgens je bioritme moet leven, dan moet er ook eens nodig naar de werktijden gekeken worden van mensen!
Bij dezen!quote:Op donderdag 23 maart 2017 16:23 schreef Djeez het volgende:
Duitse muziek, hopelijk komt Döf met Kodo nog ff langs. Of nog beter: Peter Schilling met Major Tom
Bazenmuziekquote:
Yep, najaar 1989quote:Op donderdag 23 maart 2017 16:53 schreef Ferdo het volgende:
We Didn't Start The Fire is toch echt 80's.
Eens, het gaat alle kanten op.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:53 schreef Cee het volgende:
Ik weet dat er in principe een eeuwige 'zender' a la Platenbonanza is genaamd Spotify maar dit is toch zo veel leuker.
en ik dacht......oooooooooehoeeeeeeee ooooooooooehoeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo'n week waarin het niet eens storend is als Chantal namens haar zoontje Nielson aanvraagt.
Klopt, want je weet dan toch dat de plaat daarna ongetwijfeld weer beter is.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo'n week waarin het niet eens storend is als Chantal namens haar zoontje Nielson aanvraagt.
Kutmuziek. Maar Mel is veels te vroeg overleden.....quote:
Kutziekte.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kutmuziek. Maar Mel is veels te vroeg overleden.....
Inderdaad.quote:
genot!quote:
Zonder dieptepunten geen hoogtepunten!quote:Op vrijdag 24 maart 2017 10:42 schreef Djeez het volgende:
Gelijk zo'n kutplaat van Ed Sheeran erachteraan
dan nog maar een extra dieptepuntje er bijquote:Op vrijdag 24 maart 2017 10:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zonder dieptepunten geen hoogtepunten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |