quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baudet/Hiddema is Batman/Alfred
Omg nu je het zegtquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is de varaquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:17 schreef Doublepain het volgende:
Waarom moet er altijd een cabaretier aan tafel zitten? Die overigens totaal niet grappig zijn
Wow, uncanny.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lolquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zal ik het toevoegen aan de OP van het FvD topic?
Plaatje spiegelen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hahahquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was heel treffend.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:18 schreef KingRoland het volgende:
MonkyyyGodinquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje?quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Das lang geledenquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zij speelde iemand van het koninklijk huis in Kopspijkers
quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:19 schreef Kaas- het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik veel te stoned en is het gesprek totaal niet volgen. Werkelijk geen flauw benul waar ze het over hebben.
quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:19 schreef Kaas- het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik veel te stoned en is het gesprek totaal niet volgen. Werkelijk geen flauw benul waar ze het over hebben.
Mericaaaa fuck yeahquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat een baas
US-led coalition attack school in Raqqa, dozens of children killed
quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat een baas
dit gebeurt al 8 jaarquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat een baas
Deze reactie slaat de spijker op zijn kop:quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat een baas
quote:now - because Trump is NOT the favourite president of the elite - we can read about the atrocities committed by US-led coalition
before - because Obama was the elite's favourite - the US-led coalition bombed with rose petals and there was no innocent victim
Sanne is een moslimhoer.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:19 schreef Kaas- het volgende:
Dat wordt een joodquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stel je de neus voor van een kind van haar en Sybrand Buma
Dan kan je nog iets doen met je handquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan hier niet naar luisteren, ik wil naar een mooie vrouw luisteren
Kraan dichtdraaien is altijd naar rechts.quote:
Nou even eerlijk, heb jij vorige week FVD gestempt?quote:
VARA Kassaquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Dat vond ik destijds geweldig, maar ik denk als het nu op tv zou zijn zou ik het verzuurd afkraken op Fok!.
Mwah paar aanpassingen dan gaan met die banaan.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Dat vond ik destijds geweldig, maar ik denk als het nu op tv zou zijn zou ik het verzuurd afkraken op Fok!.
Ik keek hele SBS6 avonden met Breekijzer en Week van Willibrordquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VARA Kassa
Oppassen!!
Kopspijkers
Wat een goden zaterdagen waren dat.
Nog steeds kassa en vanaf zaterdag weer de kwis.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VARA Kassa
Oppassen!!
Kopspijkers
Wat een goden zaterdagen waren dat.
Wat dan?quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Binnenkort komt er een nieuw programma waar weer wat Kopspijkers-elementen in zitten.
quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Binnenkort komt er een nieuw programma waar weer wat Kopspijkers-elementen in zitten.
plaatje staat trouwens in de OP en heb even wat kleine dingetjes aangepast ookquote:
Tokkie tv kijkenquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik keek hele SBS6 avonden met Breekijzer en Week van Willibrord
quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
plaatje staat trouwens in de OP en heb even wat kleine dingetjes aangepast ook
Toen was het nog geen tokkie tv. Willibrord, Pieter en Peter R. waren mijn jeugdhelden.quote:
Ah ok, ik heb het wel een beetje gezien met dat duo.quote:
Maar toen was die zender ook nieuw, Explosief, Amerikaanse achtervolgingen, dat zag je niet op de publieke omroep.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen was het nog geen tokkie tv. Willibrord, Pieter en Peter R. waren mijn jeugdhelden.
kun je niet wat aan 99,999 aids doen?quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
plaatje staat trouwens in de OP en heb even wat kleine dingetjes aangepast ook
Die blijft gewoon posten....quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
kun je niet wat aan 99,999 aids doen?
99,999 is een GL kutje.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
wat een nare vent is datquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nope, gewoon negeren. Dat deed ik ook toen hij het opnam voor Hillary Clinton.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wowquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:37 schreef Zipportal het volgende:
5 doden nu. 40 gewonden.
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Ik ga het nu boycotten jaquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nope, gewoon negeren. Dat deed ik ook toen hij het opnam voor Hillary Clinton.
het is al drie dagen kutquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
Man man man wat een kut gasten vandaag![]()
Thierry Baudetquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:42 schreef Doublepain het volgende:
Wie koopt dat boek nou?
even serieus?
Nee. Ze praten elkaar een sociaal-wenselijke mening aan.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is het toeval dat 9/10 users in politiek die aids post GL stemt?
Om de haard mee aan te steken?quote:
Hij komt uit Arnhem.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
Deze man heeft hetzelfde spraakgebrek als Jesse Klaver, namelijk woorden als "blijven" uitspreken als "blijvuhh"...
Dat doe ik ookquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
Deze man heeft hetzelfde spraakgebrek als Jesse Klaver, namelijk woorden als "blijven" uitspreken als "blijvuhh"...
Dat snap ik niet, ik voel nu nooit de drang om maanden in het GroenLinks topic te posten hoe onrealistisch hun plannen zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eindhovuuhhhhquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
Heb op Vera Bergkamp gestemd.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou even eerlijk, heb jij vorige week FVD gestempt?
Het was je ontgaan dat -ie een week lang een Pechtold-UI had?quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou even eerlijk, heb jij vorige week FVD gestempt?
Nice.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Morgen ook een pizza halen denk
Pizzagoden
Nee absoluut niet.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:46 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nu echt even eerlijk, zou jij Thierry doen?
De 40cm club is zeldzaam.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
GC / Met welke fokker wil jij seks hebben?
Dat wordt gewoon weer 600.000 kijkers.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Zou Jeroen nu echt denken dat hij een topshow aan het maken is
Hij geniet ervanquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Zou Jeroen nu echt denken dat hij een topshow aan het maken is
Over een boek ofzoquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:52 schreef Doublepain het volgende:
Weet nog steeds niet waarover het gaat, kijk al 50 minuten naar dit programma
Nu ze onze stemmen binnen hebben hebben ze opeens schijt aan ons en kunnen we allemaal weer de moord stikkenquote:
Lekker met reces gaan met wachtgeld.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nu ze onze stemmen binnen hebben hebben ze opeens schijt aan ons en kunnen we allemaal weer de moord stikken
Wat verwacht je van ze? Vandaag is afscheid genomen van 71 Kamerleden, morgen wordt de nieuwe Tweede Kamer geïnstalleerd. De politieke kopstukken zijn bezig met de coalitievorming, het demissionaire kabinet neemt de honneurs waar.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nu ze onze stemmen binnen hebben hebben ze opeens schijt aan ons en kunnen we allemaal weer de moord stikken
En Jacques Monash is er met onze centen vandoorquote:Op donderdag 23 maart 2017 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat verwacht je van ze? Vandaag is afscheid genomen van 71 Kamerleden, morgen wordt de nieuwe Tweede Kamer geïnstalleerd. De politieke kopstukken zijn bezig met de coalitievorming, het demissionaire kabinet neemt de honneurs waar.
Pechtold is inmiddels ook al opgerukt naar een gedeelde 7e plek.quote:Op donderdag 23 maart 2017 00:37 schreef Kaas- het volgende:
Voorzitter Arib, SGP-leider Van der Staaij en Geertje Wilders zijn vanaf morgen de drie langst zittende Kamerleden van de 150.
Komen nog 80 dagen bij en dan is het finito.quote:Op donderdag 23 maart 2017 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pechtold is inmiddels ook al opgerukt naar een gedeelde 7e plek.
En Rutte is straks zo'n beetje de langst zittende premier everquote:Op donderdag 23 maart 2017 00:37 schreef Kaas- het volgende:
Voorzitter Arib, SGP-leider Van der Staaij en Geertje Wilders zijn vanaf morgen de drie langst zittende Kamerleden van de 150.
Welnee. Mag blij zijn als 'ie een beetje in de buurt komt.quote:Op donderdag 23 maart 2017 00:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En Rutte is straks zo'n beetje de langst zittende premier ever
Nee, Willem Drees bijvoorbeeld 10 jaar. Dries van Agt 9 jaar. Ruud Lubbers 12 jaar.quote:Op donderdag 23 maart 2017 00:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En Rutte is straks zo'n beetje de langst zittende premier ever
Maar Rutte zit er ook al vanaf 2010quote:Op donderdag 23 maart 2017 00:50 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nee, Willem Drees bijvoorbeeld 10 jaar. Dries van Agt 9 jaar.
Lubbers bijna 12.quote:Op donderdag 23 maart 2017 00:50 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nee, Willem Drees bijvoorbeeld 10 jaar. Dries van Agt 9 jaar.
Nu 7 maximaal 11.quote:Op donderdag 23 maart 2017 00:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar Rutte zit er ook al vanaf 2010
Willem Drees wist ik uit mijn hoofd, vandaag nog over gehad.quote:Op donderdag 23 maart 2017 00:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik zei dat ook maar even zodat jullie al die lijstjes op gingen zoeken, zodat jullie leren welke premiers er allemaal lang premier zijn geweest. Stukje algemene ontwikkeling.
quote:Op donderdag 23 maart 2017 00:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik was een nozem in de tijd van Willem Drees, had een leren jasje en keek een film van James Dean (zonder geluid).
Ik onder van Agt.quote:Op donderdag 23 maart 2017 00:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik was een nozem in de tijd van Willem Drees, had een leren jasje en keek een film van James Dean (zonder geluid).
Nicequote:Op donderdag 23 maart 2017 00:56 schreef DrDentz het volgende:
Qua uiterlijk wel. Qua muziek niet.quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan hoorde jij bij de Grease-maffia
quote:Op donderdag 23 maart 2017 19:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk nodigen ze Johan ook uit. Dan wordt het lachen.
Johan = godquote:Op donderdag 23 maart 2017 19:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk nodigen ze Johan ook uit. Dan wordt het lachen.
Madquote:Op donderdag 23 maart 2017 22:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zodat ie weer onder tafel wordt gelult door Azarkan?
RIP Coen tunnel.quote:Op donderdag 23 maart 2017 22:25 schreef monkyyy het volgende:
Wie woont er hier trouwens in (of in de buurt van) een straat met de naam van een beroemd persoon uit het verleden? Bijvoorbeeld de Piet-Heinstraat of de Michiel de Ruijterlaan. Want dat wil DENK dus afschaffen. De Nederlandse helden uit het verleden eren is not done.
Johan was toen idd mad en wist het ff niet meer, vandaar dat ie weer overging op flauwe grappen en beledigingen.quote:
En alle Mohametten moeten opeens anders genoemd worden. Misschien een afkorting van maken, Ham ofzo?quote:
Voor Kuzu kan ik enigszins nog een beetje respect opbrengen dat ie altijd welbespraakt voor de camera verschijnt en heel soms zinnige dingen zegt, maar die Arafatquote:
Mag Turk wel blijven?quote:Op donderdag 23 maart 2017 22:25 schreef monkyyy het volgende:
Wie woont er hier trouwens in (of in de buurt van) een straat met de naam van een beroemd persoon uit het verleden? Bijvoorbeeld de Piet-Heinstraat of de Michiel de Ruijterlaan. Want dat wil DENK dus afschaffen. De Nederlandse helden uit het verleden eren is not done.
DENK wil Nederland platbranden en op de smeulende ashopen de Turkse vlag hijsen. Een nobel streven.quote:Op donderdag 23 maart 2017 22:25 schreef monkyyy het volgende:
Beste levende schrijver van NL naast Buwalda.quote:
Gooi eens in de translate schat.quote:
Vlak Baudet niet uit.quote:Op donderdag 23 maart 2017 23:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Beste levende schrijver van NL naast Buwalda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |