quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:30 schreef peaceman het volgende:
newbie heb je nog wat leuks te vertellen over I blame coco?
Coco valt niks te verwijten, de meeste homeruns geslagen van de NL ploeg...quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:30 schreef peaceman het volgende:
newbie heb je nog wat leuks te vertellen over I blame coco?
of al teveel gedronkenquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is niet wakker.... Prachtig Leffe bierglas.... en dan fles aan de mond zetten
Ben benieuwd, maar een moeilijke avond vaak...quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is trouwens bezig met nog een wekelijkse show voor te bereiden. Hoogstwaarschijnlijk ELKE vrijdag van 20.00 tot 22.00
Ik begin netquote:
Even goed jekkeren, klaarquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, bij een eigen huis had je het gewoon gedaan zeker?
Klopt. kan ook de zondag worden. Maar ik denk dat de vrijdag ook slecht loopt omdat het te wisselvallend is. Als er elke vrijdag standaard iets op het rooster staat zal dat hopelijk luisteraars opleverenquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd, maar een moeilijke avond vaak...
als ik wekelijk op een vast tijdstip zou gaan draaien zou ik ook zeker de vrijdagavond kiezenquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon een flinke aanloop met een stormramquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lijkt me ook pijnlijk om door de muur te gaan. Maar 5 meter is niet ver...
Vanaf volgende maand heb ik elke vrijdagmiddag een golfwedstrijd met eten enzo naquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor jou zeker niet, het zou zomaar verkeerd kunnen gaanquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon een flinke aanloop met een stormram![]()
Aan de andere kant, misschien maar beter om het niet te doen
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:33 schreef just me het volgende:
[..]
Vanaf volgende maand heb ik elke vrijdagmiddag een golfwedstrijd met eten enzo na
moet weer nodig aan mijn handicap werkenquote:
Ik ben aardig gewend om met minder vingers dan gemiddeld te typenquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:34 schreef just me het volgende:
[..]
Voor jou zeker niet, het zou zomaar verkeerd kunnen gaan
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Oei, dan vielen de Buddy's gisteren nog best wel mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |