SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Ik heb dan wel geen vriendin, dus kinderen wordt al "wat" lastiger.. Maar toch.. Ik kies er vrij bewust voor om geen kinderen op deze wereld te zetten.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:11 schreef just me het volgende:
[..]
moet ook eerlijk zeggen dat ik door de kabouters steeds vaker denk in wat voor wereld zijn ze in godsnaam terechtgekomen
Dit +1quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen kinderen heb.
Vroeg of laat gaat het echt goed fout...
en waarom dan wel ? Als zij zo denken dan is dat hun goed recht.quote:
Neuh niet echt, is het geen oorlog is het wel de overbevolking, water/voedsel tekort, etc.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:16 schreef peaceman het volgende:
Hierna een prachtig, lang, redelijk recent nummer![]()
![]()
![]()
geniet en noteer die plaat
Kan het nog steeds dom gelul zijn, denk maar eens wat verder over de gevolgen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
en waarom dan wel ? Als zij zo denken dan is dat hun goed recht.
Ik ben blij dat die van mij volwassen zijn en ze vooralsnog verstandige keuzes makenquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:17 schreef livelink het volgende:
Dat is wel het moeilijke van het hebben van kinderen, ja. Vroeger dacht ik heel makkelijk: na mij de zondvloed.
Maar sinds de kinderen kan ik niet meer zo makkelijk denken. Die verantwoordelijkheid weegt (op momenten) wel zwaar ja.
wie is de artiest?quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:16 schreef peaceman het volgende:
Hierna een prachtig, lang, redelijk recent nummer![]()
![]()
![]()
geniet en noteer die plaat
ik heb liever mensen die bewust geen kinderen op de wereld zetten dan mensen die maar kinderen op de wereld zetten alsof het konijnen zijnquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Kan het nog steeds dom gelul zijn, denk maar eens wat verder over de gevolgen.
Als dat je enige antwoord is, dan zijn we uitgesproken wat dit betreft...quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
voor de noteerders:quote:
Ik denk dat onze kinderen daar nog geen last van hebben, dat is voor latere generaties. Oorlog is van alle tijden.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh niet echt, is het geen oorlog is het wel de overbevolking, water/voedsel tekort, etc.
In Afrika fokken ze gewoon verder hoor, evenwicht is het toverwoord.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh niet echt, is het geen oorlog is het wel de overbevolking, water/voedsel tekort, etc.
Uitdunnen van de wereldbevolking heeft wel wat tijd nodig op die manierquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Was van de week op Radio 2quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor de noteerders:
Michael Kiwanuka - Cold Little Heart
zoals muziekquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:20 schreef just me het volgende:
Ik neem een glaasje wijn en proost op de mooie dingen van het leven
Proost. Ik doe denk ik met je mee.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:20 schreef just me het volgende:
weet ik. prachtig nummerquote:
Vanaf het jaar 2050 verwacht men die problemen al te hebben. Dus het is dichterbij dan je denkt.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat onze kinderen daar nog geen last van hebben, dat is voor latere generaties. Oorlog is van alle tijden.
Ik ben positief ingesteld en ik denk dat onze kinderen toch een mooi leven hebben en tegemoet gaan.
* OscarMopperkont pakt er dan maar een biertje bij en proost meequote:Op woensdag 22 maart 2017 21:20 schreef just me het volgende:
cute bunnyquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb liever mensen die bewust geen kinderen op de wereld zetten dan mensen die maar kinderen op de wereld zetten alsof het konijnen zijn
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont pakt er dan maar een biertje bij en proost mee
Proostquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:20 schreef just me het volgende:
Voor een stabiele NL bevolking heb je gemiddeld 2 kinderen per gezin nodig anders loopt het systeem een keer spaak.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb liever mensen die bewust geen kinderen op de wereld zetten dan mensen die maar kinderen op de wereld zetten alsof het konijnen zijn
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:20 schreef just me het volgende:
Ik heb 2 kinderen, mijn vorige buren 8 of zo dan is het prima als er andere mensen voor kiezen om geen kinderen te willen hebben.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:22 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Voor een stabiele NL bevolking heb je gemiddeld 2 kinderen per gezin nodig anders loopt het systeem een keer spaak.
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Proost. Ik doe denk ik met je mee.
Tja... ik heb vaak wat moeite met dat soort voorspellingen. De wereld is dan ook heel anders en zijn er vast oplossingen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vanaf het jaar 2050 verwacht men die problemen al te hebben. Dus het is dichterbij dan je denkt.
Sow, zijn we allemaal flink met elkaar aan het zuipen!quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont pakt er dan maar een biertje bij en proost mee
Ik zit nog aan de theequote:Op woensdag 22 maart 2017 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, zijn we allemaal flink met elkaar aan het zuipen!
Proost!
Tja, er was een oproep van Erdogan voor 5 kinderen te nemen toch?quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:22 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Voor een stabiele NL bevolking heb je gemiddeld 2 kinderen per gezin nodig anders loopt het systeem een keer spaak.
zeker.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:25 schreef peaceman het volgende:
genieten jullie ondertussen wel van dit prachtige nummer?
Mijn koffie is op. En mijn coolbest staat in de koelkast. Moet ik daar helemaal naartoe lopenquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:25 schreef peaceman het volgende:
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
*hips* Valt er hier nog wat te høken?
Ja.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:25 schreef peaceman het volgende:
3x raden waarom.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja, er was een oproep van Erdogan voor 5 kinderen te nemen toch?
Dat hoop ik wel ja.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja... ik heb vaak wat moeite met dat soort voorspellingen. De wereld is dan ook heel anders en zijn er vast oplossingen.
Vroegâh hadden we altijd Top of Flop op woensdag...quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:25 schreef peaceman het volgende:
Helemaal naartoe? Hoeveel meter is het?quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn koffie is op. En mijn coolbest staat in de koelkast. Moet ik daar helemaal naartoe lopen
Ik drink bijna nooit.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, zijn we allemaal flink met elkaar aan het zuipen!
Proost!
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:25 schreef peaceman het volgende:
Jazekerquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:25 schreef peaceman het volgende:
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:26 schreef livelink het volgende:
Het nummer wordt zelfs nog mooier met een wijntje
Mama? Woar Is Mien Pils?quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
*hips* Valt er hier nog wat te høken?
jij moet gewoon niet zoveel naar Stenders luisterenquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het nummer is nu alweer doodgedraaid wat mij betreft
Was je ban zo traumatiserend dan?quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik drink bijna nooit.Maar na vandaag/de afgelopen week mag het wel, vind ik
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij moet gewoon niet zoveel naar Stenders luisteren
excuus drinkerquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik drink bijna nooit.Maar na vandaag/de afgelopen week mag het wel, vind ik
Als ik door de muur ga, 1 meter naar voren 2 meter naar rechts. De normale weg ongeveer 5 meterquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Helemaal naartoe? Hoeveel meter is het?
Neuh, anders had ik nu juist af moeten kickenquote:
Ik heb het verdiend!quote:
nee, bij een eigen huis had je het gewoon gedaan zeker?quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als ik door de muur ga, 1 meter naar voren 2 meter naar rechts. De normale weg ongeveer 5 meter
En ik ga liever niet door de muur. Maakt zo'n rommel. Gaat Woningstichting niet tof vinden
Ach met het lage alcoholpercentage van bier zal het vast niet oerendhard gaan!quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mama? Woar Is Mien Pils?
Nou, die heeft n00biedoobiedoo net opgedronken.
Lijkt me ook pijnlijk om door de muur te gaan. Maar 5 meter is niet ver...quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als ik door de muur ga, 1 meter naar voren 2 meter naar rechts. De normale weg ongeveer 5 meter
En ik ga liever niet door de muur. Maakt zo'n rommel. Gaat Woningstichting niet tof vinden
Nothing stings to mind..quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:30 schreef peaceman het volgende:
newbie heb je nog wat leuks te vertellen over I blame coco?
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:30 schreef peaceman het volgende:
Coco valt niks te verwijten, de meeste homeruns geslagen van de NL ploeg...quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:30 schreef peaceman het volgende:
of al teveel gedronkenquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is niet wakker.... Prachtig Leffe bierglas.... en dan fles aan de mond zetten
Ben benieuwd, maar een moeilijke avond vaak...quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is trouwens bezig met nog een wekelijkse show voor te bereiden. Hoogstwaarschijnlijk ELKE vrijdag van 20.00 tot 22.00
Ik begin netquote:
Even goed jekkeren, klaarquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, bij een eigen huis had je het gewoon gedaan zeker?
Klopt. kan ook de zondag worden. Maar ik denk dat de vrijdag ook slecht loopt omdat het te wisselvallend is. Als er elke vrijdag standaard iets op het rooster staat zal dat hopelijk luisteraars opleverenquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd, maar een moeilijke avond vaak...
als ik wekelijk op een vast tijdstip zou gaan draaien zou ik ook zeker de vrijdagavond kiezenquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon een flinke aanloop met een stormramquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lijkt me ook pijnlijk om door de muur te gaan. Maar 5 meter is niet ver...
Vanaf volgende maand heb ik elke vrijdagmiddag een golfwedstrijd met eten enzo naquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor jou zeker niet, het zou zomaar verkeerd kunnen gaanquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon een flinke aanloop met een stormram![]()
Aan de andere kant, misschien maar beter om het niet te doen
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:33 schreef just me het volgende:
[..]
Vanaf volgende maand heb ik elke vrijdagmiddag een golfwedstrijd met eten enzo na
moet weer nodig aan mijn handicap werkenquote:
Ik ben aardig gewend om met minder vingers dan gemiddeld te typenquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:34 schreef just me het volgende:
[..]
Voor jou zeker niet, het zou zomaar verkeerd kunnen gaan
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Oei, dan vielen de Buddy's gisteren nog best wel mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |