en eigenlijk een zeer matig nummerquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Geschreven trouwens door Mick Jagger en Keith Richards
Wijze woorden...quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zoals Lex Harding al tegen zijn DJ's zei: je moet elk uur een kutplaat draaien
Het omgekeerde effect kan ook optreden, ow alweer Oscar, maar eens wat anders luisteren.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. kan ook de zondag worden. Maar ik denk dat de vrijdag ook slecht loopt omdat het te wisselvallend is. Als er elke vrijdag standaard iets op het rooster staat zal dat hopelijk luisteraars opleveren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Oei, dan vielen de Buddy's gisteren nog best wel mee...
hmm ik draai best vaak op vrijdagavond.. zou dat de oorzaak zijn?quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. kan ook de zondag worden. Maar ik denk dat de vrijdag ook slecht loopt omdat het te wisselvallend is. Als er elke vrijdag standaard iets op het rooster staat zal dat hopelijk luisteraars opleveren
Mmm, blijkt foute info te zijn. Echt, internet, je kan ook niks meer gelovenquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
en eigenlijk een zeer matig nummer, maar zo tussendoor kan dat ff
Alle songs met dit soort drumroffels zijn erg...quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch was The Postman Song uit dezelfde tijd erger
Ik heb t geen seconde serieus genomenquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mmm, blijkt foute info te zijn. Echt, internet, je kan ook niks meer geloven
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:36 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
vond het al gekquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mmm, blijkt foute info te zijn. Echt, internet, je kan ook niks meer geloven
Dat zien we dan wel weer.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:36 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het omgekeerde effect kan ook optreden, ow alweer Oscar, maar eens wat anders luisteren.
The Postman Always Rings Twicequote:Op woensdag 22 maart 2017 21:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch was The Postman Song uit dezelfde tijd erger
als je het niet probeert kom je het ook niet te weten! Gewoon doenquote:
Ik heb het ook wel hoorquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
hmm ik draai best vaak op vrijdagavond.. zou dat de oorzaak zijn?
Men zal het gekoppeld hebben aan de verkeerde bron.quote:
Verstandig!quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon een flinke aanloop met een stormram![]()
Aan de andere kant, misschien maar beter om het niet te doen
en live zijn ze ook best geinigquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch heeftie ie wel een lekkere rauwe stem voor een gozer met een meisjesnaam
1 keer half meegekregen op Werchterquote:
heerlijk om bij in het gras te relaxenquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
1 keer half meegekregen op Werchter
Precies datquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
heerlijk om bij in het gras te relaxen
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto kan toch niet ontbreken, elke keer dat Rod gedraaid wordt.
R49 klassiekertje. Kwam altijd voorbij als Rod gedraaid werdquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
My birthday was vorige week. Maar thanks peaceman
Uw gebeden zijn vandaag........... WEL/NIET verhoord.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik smeek elke keer dat niemand dat plaatje gaat neerzetten
Een folklore om maar snel overboord te zetten.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
R49 klassiekertje. Kwam altijd voorbij als Rod gedraaid werd
Ach, altijd beter dan een soortgelijke recente foto van Rodquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:44 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een folklore om maar snel overboord te zetten.
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik smeek elke keer dat niemand dit plaatje gaat draaien
Of zonder Brittquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, altijd beter dan een soortgelijke recente foto van Rod
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto kan toch niet ontbreken, elke keer dat Rod gedraaid wordt.
is huize Stien weer in wat rustiger vaarwater ?quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:44 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een folklore om maar snel overboord te zetten.
ach even wat anders tussendoor moet kunnenquote:
verandering van spijs enzoquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach even wat anders tussendoor moet kunnen
Stuk rustiger zonder schoonmoeder.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
is huize Stien weer in wat rustiger vaarwater ?
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:49 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Stuk rustiger zonder schoonmoeder.
Deze man weetquote:
Die durftquote:
Lullig als ie dan een ander ip-adres neemtquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoor het hier weinig, maar ik zag 'm eens bij Jools Holland en toen heb ik 'm gelijk in de ban gedaan
ik vind het wel mooi. ga ook zeker even kijken op DTRH.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoor het hier weinig, maar ik zag 'm eens bij Jools Holland en toen heb ik 'm gelijk in de ban gedaan
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lullig als ie dan een ander ip-adres neemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZIe je wel dat het met mijn destructieve neigingen best wel meevalt?
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
welke film ?quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:53 schreef MadMaster het volgende:
O ja, morgen naar de bios.
Oordoppen mee...
Best lullig als er wel een keer echt chloor in blijkt te zitten ipv wat er normaal bij hem in zit.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft een heel filmpje van dat hij uit die fles drinkt; in een supermarkt, op straat enz!
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Best lullig als er wel een keer echt chloor in blijkt te zitten ipv wat er normaal bij hem in zit.
Dat vroeg ik mij ook af.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:54 schreef knokkels het volgende:
Ik heb laatst mijn rechtersurroundspeaker met schoonmaken laten vallen.
Toen brak ie in tweeën. inclusief speakerkabeltjes overigens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZIe je wel dat het met mijn destructieve neigingen best wel meevalt?
Juin uit Eigen Tuin!
quote:
nope, ik zie iets over het hoofdquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]Heej!
Op de link in de OP klikken, en die in Foobar of VLC openen!
Ik ga daar nog mee klooien, je zag niet dat ie op een elpee stondquote:
Een van die zwarte brackets uit de computerkast doet nu dienst als spalkquote:
ik ben buiten adem!quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet snel zijn, voor je het weet staat er een muur daar...
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Mijn oogleden hebben ruzie met de zwaartekracht. Thanks Peaceman![]()
Doei Henk!quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Truste Symphquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:59 schreef Symphonic het volgende:
trusten DJquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Nee dit was een remixquote:
Slaap lekker Symphquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:59 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:59 schreef Symphonic het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2017 22:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Tok tok.... all you ever do is tok tok....
quote:Op woensdag 22 maart 2017 22:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Tok tok.... all you ever do is tok tok....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |