Persoonlijke kwestie dit hahaquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:05 schreef 7osk het volgende:
[..]
Waarom specifiek Japans en niet gewoon Aziatisch?
Ik begrijp dat Aziatisch tegenwoordig codewoord is voor moslim.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:05 schreef 7osk het volgende:
[..]
Waarom specifiek Japans en niet gewoon Aziatisch?
Oh, dan snap ik het.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Aziatisch tegenwoordig codewoord is voor moslim.
Japanse en Koreaanse vrouwen zijn kleine piemels gewend. Dat speelt ook wel mee.quote:
Ja dat is erg fijn.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Japanse en Koreaanse vrouwen zijn kleine piemels gewend. Dat speelt ook wel mee.
Ze weet wel hoe ze een stok moet hanterenquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:10 schreef 7osk het volgende:
[..]
Daar wil ik niets mee te maken hebben.
wat heb je vandaag gedaan?quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
geen enkele vrouw houdt van 7cm, maar als je daar zosk bijkrijgt verandert dat de zaak gewoon
naar haat?quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
geen enkele vrouw houdt van 7cm, maar als je daar zosk bijkrijgt verandert dat de zaak gewoon
Maar misschien ging het wel om de diameter.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt mij echt geen reet aan eigenlijk.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:15 schreef scrupuleus het volgende:
Hans fantaseert weer over fisten hoor.
wat dan wel?quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt mij echt geen reet aan eigenlijk.
ik wilde meer te weten komen over jequote:Op woensdag 22 maart 2017 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zonet hardgelopen
vanwaar deze vraag zo uit het niets?
Ik heb geen stokquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze weet wel hoe ze een stok moet hanteren
Iron Fist?quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt mij echt geen reet aan eigenlijk.
prof miste je gwnquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:24 schreef 7osk het volgende:
[..]
Ja ik was er al dus vandaar de twijfel
Ik nog 5,5quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet nog 2 afleveringen kijken, straks eerst voetbal
Jeetje.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je weet hoe een stok werkt, dan moet een splinter ook kunnen.
rawrquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh wil je nader tot me komen, geile donder
kun je sws van uitgaanquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:26 schreef Le_Professeur het volgende:
wat kijken jullie? volgens mij is er niks op tv ofwel
Een strootje kietelt meer dan een boomstam.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je weet hoe een stok werkt, dan moet een splinter ook kunnen.
Ik juist niet eigenlijkquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vond begin wel matig, later wat beter
Was wel leuk op zich hoor, maar niet zoveel actiequote:Op woensdag 22 maart 2017 20:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik juist niet eigenlijkIk heb zondag meteen 6 afleveringen achter elkaar gekeken. Of ik verveelde me gewoon te erg, kan ook
voetbal?quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet nog 2 afleveringen kijken, straks eerst voetbal
wat is een clitoris? ;squote:Op woensdag 22 maart 2017 20:28 schreef Drug het volgende:
hoe groot is de grootste clitoris die jullie zijn tegengekomen?
heb zelf wel zo'n trauma opgelopen ergens
1cm denk.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:28 schreef Drug het volgende:
ja toch, muziekje erbij, mijn fok vriendenquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
echt he, snap wel dat je naar de drugs grijpt
quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:30 schreef Drug het volgende:
[..]
ja toch, muziekje erbij, mijn fok vrienden
Zit wrs standaard in pakket.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:31 schreef Le_Professeur het volgende:
kan je die meuk gewoon zien via kpn ofzo
Vast wel jaquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:31 schreef Le_Professeur het volgende:
kan je die meuk gewoon zien via kpn ofzo
Schrok wel beetje. Maar ben de moeilijkste niet.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:32 schreef Drug het volgende:
[..]
dat is al aardig. ik had een x echt een lange man
denk 2 kootjes van je pink ofzo :/quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schrok wel beetje. Maar ben de moeilijkste niet.
Hoeveel cm praten we dan over?
3 mentos grootquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:28 schreef Drug het volgende:
ja ik deed net 3 mentos in mijn mond om te kijken of dat mondgevoel overeen kwamquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wanneer kom je weer aan de goeie kant
quote:
ja beetje nasty want ik wilde haar een beetje pleasure brengen, maar toen kreeg ik dus dat ding in m'n mondquote:
haha welke smaakquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik deed net 3 mentos in mijn mond om te kijken of dat mondgevoel overeen kwam
de nwe choco dingenquote:
Naar voor haar.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:40 schreef Drug het volgende:
[..]
ja beetje nasty want ik wilde haar een beetje pleasure brengen, maar toen kreeg ik dus dat ding in m'n mond![]()
heb dat niet voort kunnen zetten
echt bizar hoeveel die gozer kan postenquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij vermaakt hij zich wel in GC en VBL.
zin in een hot blondy met ijsquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:46 schreef Drug het volgende:
ik voel mij echr verbonden met ama
altijd smoken en ongezonde shit eten
ik ga vrijdag bazenburgers bouwenquote:
Wanneer word je 13?quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hoi ik ben er weer
oh en xcachet, leuk dat je je zo bezig houdt met mij
allebei vrijgezelquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:46 schreef Drug het volgende:
ik voel mij echr verbonden met ama
altijd smoken en ongezonde shit eten
klinkt wel boss jaquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga vrijdag bazenburgers bouwen![]()
Burger van Kipfilet
Bacon
Runder burger
Ei
lekker tochquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
man dan ga je ammoniak zweten
denk bbq/mayoquote:
Hij is al bang van een grote clit dus hij neemt je sowieso niet in zijn mond.quote:
aahwquote:
ik hem wel joh, maakt dat nou uitquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is al bang van een grote clit dus hij neemt je sowieso niet in zijn mond.
doe je wel vorsicht met zijn bruine roosje?quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik hem wel joh, maakt dat nou uit
heb mijn moeder gebeld, ik zeg je wordt oma.. ze zegt dat ben ik al.. ik zeg oh ja, maar nu uit liefde... ze zegt oooooh jongenquote:
Ik moet ook een ongeval krijgen zoals die vriend, lekker makkelijk.quote:
ja echt hequote:Op woensdag 22 maart 2017 20:57 schreef Le_Professeur het volgende:
nee niet echt, echt een rare kwast ben jij
boeie groeit wel weer aanquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee, is een teken dat je lichaam spiermassa verbrandt/afbreekt
vochtig gewordenquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga vrijdag bazenburgers bouwen![]()
Burger van Kipfilet
Bacon
Runder burger
Ei
Onverantwoord zijn.quote:
ja hahahaha ze zwol helemaal op... op een gegeven moment denk ik oh god als ik nu prik klapt ze hahahaha nog gedaan ook..quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja hahahaha ze zwol helemaal op... op een gegeven moment denik oh ogd alsik nu prik klapt ze hahahaha nog gedaan ook..
kan ook liefdevol zijnquote:
serieus, teun was 2 weken te laat, op de laatste avond een foto genomenquote:
kijk, dit is nou een geil verhaalquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja hahahaha ze zwol helemaal op... op een gegeven moment denk ik oh god als ik nu prik klapt ze hahahaha nog gedaan ook..
ja ei met zachte dooiers die in je mond lopenquote:
zwangere vrouwen zijn mooi jongen, echt.... ooit maak je het mee... hoop ik voor je.... ze glimmen, glanzen.. echt die verwachting, die hoop ... allesquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kijk, dit is nou een geil verhaal
Oke rozevlaquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
serieus, teun was 2 weken te laat, op de laatste avond een foto genomen
mijn vrouw is echt klein... mega klein
ze was rond... echt op exploderen na
hahahahahahahah
zo blij dat ik man ben
5 minuten werk
9 maanden elende
hahahahahahahaha
9 maandjes en dan ellende, fijnquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zwangere vrouwen zijn mooi jongen, echt.... ooit maak je het mee... hoop ik voor je.... ze glimmen, glanzen.. echt die verwachting, die hoop ... alles
alsof je liefde maakt met het universum
Zit jij op Vivaquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:04 schreef Drug het volgende:
[..]
ik heb ook meer liefde voor een bezorger dan voor koken eigenlijk :$
Waarom typ je zo irritant?quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
serieus, teun was 2 weken te laat, op de laatste avond een foto genomen
mijn vrouw is echt klein... mega klein
ze was rond... echt op exploderen na
hahahahahahahah
zo blij dat ik man ben
5 minuten werk
9 maanden elende
hahahahahahahaha
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ei met zachte dooiers die in je mond lopen
waar zit jij wel niet allemaalquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit jij op Viva
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/373645
kon je dat met haar delen?quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zwangere vrouwen zijn mooi jongen, echt.... ooit maak je het mee... hoop ik voor je.... ze glimmen, glanzen.. echt die verwachting, die hoop ... alles
alsof je liefde maakt met het universum
nou... ja god.. een kind hebben is echt wat jaquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
9 maandjes en dan ellende, fijn
ja wel een punt, ik heb bier gedronken met collega'squote:
jonge ik weet ALLUSquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja wel een punt, ik heb bier gedornken met colelga's
lol nee ik heb geen advice nodig, ik vind gwn leuk om mijn capriolen te ventileren :$quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit jij op Viva
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/373645
maar we hebben ook gelachen hoor "auw moon, ik kan niet slapen" hahaha "oooh ... kut voor je ... snurk"quote:
40-45quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:13 schreef Drug het volgende:
hoeveel jaar geven jullie de mensheid nog?
als ik van jou uitga, een maand, als ik van mezelf uitga 23.540.560 jaarquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:13 schreef Drug het volgende:
ging je slapen?quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar we hebben ook gelachen hoor "auw moon, ik kan niet slapen" hahaha "oooh ... kut voor je ... snurk"
nul jaar we zijn al eeuwen reddeloos verloren, ten onder gegaan aan inhaligheid en valse gevoelens van bezitquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:13 schreef Drug het volgende:
huh? hoe geef ik daartoe aanleiding?quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als ik van jou uitga, een maand, als ik van mezelf uitga 23.540.560 jaar
ja letterlijk ditquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
nul jaar we zijn al eeuwen reddeloos verloren, ten onder gegaan aan inhaligheid en valse gevoelens van bezit
34 lijkt me wel een goeie leeftijd voor zo'n project jaquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou... ja god.. een kind hebben is echt wat ja
Teun sliep de eerste 1,5 jaar echt niet
gewoon geen middagdutje, maar ook 's nachts ellende
mijn god... en dan moet je echt stevig in je schoenen staan, wat dat betreft is het goed dat we ouder waren (34)
want het is zwaar, echt zwaar
nu echter, slaapt hij uit.. zaterdag 10;00 uur is geen uitzondering
ja in principe wel, maar nu af en toequote:Op woensdag 22 maart 2017 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
34 lijkt me wel een goeie leeftijd voor zo'n project ja
die govale gierigheid doet mijn hart huilenquote:
is voor een sportman als ik geen probleemquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja in principe wel, maar nu af en toe
dan denk ik jezus... hij is 16 als ik 50 ben
mijn "collega" je weet wie ik bedoel was 26 toen ze haar dochter kreeg... die is 42 als haar dochter 16 is... dat is wel relaxed ook he....
beter zelfs.. ik ben dom geweest... alles te laat
jij hebt geen idee wie ik ben hequote:Op woensdag 22 maart 2017 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is voor een sportman als ik geen probleem
jij bent inderdaad al in staat van ontbinding
Ga voor haalbare doelen.quote:
is hoe we zijn getuned helaas..quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
die govale gierigheid doet mijn hart huilen
twee dingen die onmogelijk zijn dusquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geen idee... eerst mezelf accepteren zoals je zei
en dan iemand vinden die wil trippen met me
die wil alleen een moslimquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is Maghrebijnse niet iets voor je
Ze zeggen wel eens; God straft meteen dus we zullen het gauw merken denk ikquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die wil alleen een moslim
Sws dat topic. Ik denk dat Allah dat aandachtsgehoereer vreselijk vindt
je moet niet voor allah denkenquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien moet je Sof daten.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
eerste gaat ook goeie kant opquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee de laatste is al geregeld hoor...
ok schatjequote:Op woensdag 22 maart 2017 21:25 schreef Drug het volgende:
[..]
je moet gewoon blijven zeggen: komt goed
nee.. zo werkt het nietquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:30 schreef Drug het volgende:
[..]
je moet gewoon schijt hebben, serieus. die shit bepaalt niet ofzo, dat doe jij nog steeds
dus datquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:30 schreef Drug het volgende:
[..]
je moet gewoon schijt hebben, serieus. die shit bepaalt niet ofzo, dat doe jij nog steeds
want letterlijk beperking die limiteren jaquote:
Mag ik meequote:Op woensdag 22 maart 2017 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zullen we paar weken zuid Amerika pakken
nee, mij zijn is helquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
want letterlijk beperking die limiteren ja
Maar dat accepteren is het kutsts
je mag wel bij mijn oom in colombia, kun je gelijk mijn rugtas terug meennemen die ik ben vergeten 2 maandjes terugquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zullen we paar weken zuid Amerika pakken
klinkt als goeie dealquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
je mag wel bij mijn oom in colombia, kun je gelijk mijn rugtas terug meennemen die ik ben vergeten 2 maandjes terug
weet alleen dat je naar de klote bentquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij hebt geen idee wie ik ben he
mijn lijf is klote ja, maar geen sport die er aan helpt
gelukkig is mijn geest ook kut
dat dan weer wel
met je geile nichtje?quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:33 schreef KREEFTx het volgende:
Net lekker geneukt op bureau van een collega
ja ik bied 2 weken gratis verblijf, mijn tas is me dierbaarquote:
goeie analyse welquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
weet alleen dat je naar de klote bent
aantrekkelijk, even overleggenquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik bied 2 weken gratis verblijf, mijn tas is me dierbaar
mijn abuela maakt elke dag empenada's die zijn inbegrepen evenals cavia vd grillquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
aantrekkelijk, even overleggen
gvd ik snap 2/3 van deze woorden niet... krijg aidsquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn abuela maakt elke dag empenada's die zijn inbegrepen evenals cavia vd grill
abuela is oma en empenada's zijn soort hartige appelflapppen jij burroquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd ik snap 2/3 van deze woorden niet... krijg aids
hou je bek joh tievus impuelandeaquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
abuela is oma en empenada's zijn soort hartige appelflapppen jij burro
google dan gewoon pendigoquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je bek joh tievus impuelandea
ligt voor mijn neuz, ik kijk wel toe met wat wiet, veel plezierquote:
neequote:Op woensdag 22 maart 2017 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wil je kappen met die hartjes?
ik kom langs hequote:Op woensdag 22 maart 2017 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt voor mijn neuz, ik kijk wel toe met wat wiet, veel plezier
neem drug mee want mdma ligt er ookquote:
ik heb niets tegen hem he, het was hij die mij weg wilde, ik vermaakte me reuze met hemquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan niet wachten totdat niels weer terug is
maakt niet uit, maar hij had jou volledig onder de duimquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb niets tegen hem he, het was hij die mij weg wilde, ik vermaakte me reuze met hem
hahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maakt niet uit, maar hij had jou volledig onder de duim
echt een sluwe vos, maar dat skaten houdt je ook jong en scherp. logisch ook dat je het dan moet afleggen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahaha
ahahaha
ja echt ja
Dat maakt je nog geen topsporterquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
echt een sluwe vos, maar dat skaten houdt je ook jong en scherp. logisch ook dat je het dan moet afleggen.
total eclipse of the heartquote:
fijn hequote:Op donderdag 23 maart 2017 07:32 schreef Chai het volgende:
Al een half u aan het werk. Voel me net WCH en Drug.
Als ik er vanmiddag files door kan vermijden wel. Werk nu 2 dagen per week in omg. Utrecht. Ga normaal met de trein, maar had deze keer de auto mee.quote:
spitsquote:Op donderdag 23 maart 2017 07:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik er vanmiddag files door kan vermijden wel. Werk nu 2 dagen per week in omg. Utrecht. Ga normaal met de trein, maar had deze keer de auto mee.
Echt hèquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
Heerlijk, die multiculturele samenleving.
subjectief is het woord dat je zoekt denk ik?quote:Op donderdag 23 maart 2017 07:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Echt hènormen en waarden zijn maar relatief. Weg met ons!
5 uur opstaan, werk je in de bouw ofzoquote:
Ik roep al jaren dat de grenzen dicht moeten, maar er wordt liever weggekeken.quote:Op donderdag 23 maart 2017 07:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kan allebei.quote:Op donderdag 23 maart 2017 07:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
subjectief is het woord dat je zoekt denk ik?
de Kultureel Marxisten hebben het weer ver Oorzaakt, met hun onophoudelijke naleving van hun Enige agenda punt: vernietiging van de Westerse Kultuurquote:Op donderdag 23 maart 2017 07:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)kritiek-erdogan.htmlquote:Op donderdag 23 maart 2017 08:22 schreef Rozevla het volgende:
Hee lekker nog meer moslims naar Europa halen.
Nog meer aanslagen!!!!
Nog meer doden!!!
ZE ZIJN FANTASTISCH!!!!!
Marx was satanist.quote:Op donderdag 23 maart 2017 08:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
de Kultureel Marxisten hebben het weer ver Oorzaakt, met hun onophoudelijke naleving van hun Enige agenda punt: vernietiging van de Westerse Kultuur
eerst jood dan protestant dan satanistquote:Op donderdag 23 maart 2017 08:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
marx was een jood, nog veel erger als je het mij vraagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |