zin in een hot blondy met ijsquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:46 schreef Drug het volgende:
ik voel mij echr verbonden met ama
altijd smoken en ongezonde shit eten
ik ga vrijdag bazenburgers bouwenquote:
Wanneer word je 13?quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hoi ik ben er weer
oh en xcachet, leuk dat je je zo bezig houdt met mij
allebei vrijgezelquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:46 schreef Drug het volgende:
ik voel mij echr verbonden met ama
altijd smoken en ongezonde shit eten
klinkt wel boss jaquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga vrijdag bazenburgers bouwen![]()
Burger van Kipfilet
Bacon
Runder burger
Ei
lekker tochquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
man dan ga je ammoniak zweten
denk bbq/mayoquote:
Hij is al bang van een grote clit dus hij neemt je sowieso niet in zijn mond.quote:
aahwquote:
ik hem wel joh, maakt dat nou uitquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is al bang van een grote clit dus hij neemt je sowieso niet in zijn mond.
doe je wel vorsicht met zijn bruine roosje?quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik hem wel joh, maakt dat nou uit
heb mijn moeder gebeld, ik zeg je wordt oma.. ze zegt dat ben ik al.. ik zeg oh ja, maar nu uit liefde... ze zegt oooooh jongenquote:
Ik moet ook een ongeval krijgen zoals die vriend, lekker makkelijk.quote:
ja echt hequote:Op woensdag 22 maart 2017 20:57 schreef Le_Professeur het volgende:
nee niet echt, echt een rare kwast ben jij
boeie groeit wel weer aanquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee, is een teken dat je lichaam spiermassa verbrandt/afbreekt
vochtig gewordenquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga vrijdag bazenburgers bouwen![]()
Burger van Kipfilet
Bacon
Runder burger
Ei
Onverantwoord zijn.quote:
ja hahahaha ze zwol helemaal op... op een gegeven moment denk ik oh god als ik nu prik klapt ze hahahaha nog gedaan ook..quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja hahahaha ze zwol helemaal op... op een gegeven moment denik oh ogd alsik nu prik klapt ze hahahaha nog gedaan ook..
kan ook liefdevol zijnquote:
serieus, teun was 2 weken te laat, op de laatste avond een foto genomenquote:
kijk, dit is nou een geil verhaalquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja hahahaha ze zwol helemaal op... op een gegeven moment denk ik oh god als ik nu prik klapt ze hahahaha nog gedaan ook..
ja ei met zachte dooiers die in je mond lopenquote:
zwangere vrouwen zijn mooi jongen, echt.... ooit maak je het mee... hoop ik voor je.... ze glimmen, glanzen.. echt die verwachting, die hoop ... allesquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kijk, dit is nou een geil verhaal
Oke rozevlaquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
serieus, teun was 2 weken te laat, op de laatste avond een foto genomen
mijn vrouw is echt klein... mega klein
ze was rond... echt op exploderen na
hahahahahahahah
zo blij dat ik man ben
5 minuten werk
9 maanden elende
hahahahahahahaha
9 maandjes en dan ellende, fijnquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zwangere vrouwen zijn mooi jongen, echt.... ooit maak je het mee... hoop ik voor je.... ze glimmen, glanzen.. echt die verwachting, die hoop ... alles
alsof je liefde maakt met het universum
Zit jij op Vivaquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:04 schreef Drug het volgende:
[..]
ik heb ook meer liefde voor een bezorger dan voor koken eigenlijk :$
Waarom typ je zo irritant?quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
serieus, teun was 2 weken te laat, op de laatste avond een foto genomen
mijn vrouw is echt klein... mega klein
ze was rond... echt op exploderen na
hahahahahahahah
zo blij dat ik man ben
5 minuten werk
9 maanden elende
hahahahahahahaha
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ei met zachte dooiers die in je mond lopen
waar zit jij wel niet allemaalquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit jij op Viva
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/373645
kon je dat met haar delen?quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zwangere vrouwen zijn mooi jongen, echt.... ooit maak je het mee... hoop ik voor je.... ze glimmen, glanzen.. echt die verwachting, die hoop ... alles
alsof je liefde maakt met het universum
nou... ja god.. een kind hebben is echt wat jaquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
9 maandjes en dan ellende, fijn
ja wel een punt, ik heb bier gedronken met collega'squote:
jonge ik weet ALLUSquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja wel een punt, ik heb bier gedornken met colelga's
lol nee ik heb geen advice nodig, ik vind gwn leuk om mijn capriolen te ventileren :$quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit jij op Viva
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/373645
maar we hebben ook gelachen hoor "auw moon, ik kan niet slapen" hahaha "oooh ... kut voor je ... snurk"quote:
40-45quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:13 schreef Drug het volgende:
hoeveel jaar geven jullie de mensheid nog?
als ik van jou uitga, een maand, als ik van mezelf uitga 23.540.560 jaarquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:13 schreef Drug het volgende:
ging je slapen?quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar we hebben ook gelachen hoor "auw moon, ik kan niet slapen" hahaha "oooh ... kut voor je ... snurk"
nul jaar we zijn al eeuwen reddeloos verloren, ten onder gegaan aan inhaligheid en valse gevoelens van bezitquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:13 schreef Drug het volgende:
huh? hoe geef ik daartoe aanleiding?quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als ik van jou uitga, een maand, als ik van mezelf uitga 23.540.560 jaar
ja letterlijk ditquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
nul jaar we zijn al eeuwen reddeloos verloren, ten onder gegaan aan inhaligheid en valse gevoelens van bezit
34 lijkt me wel een goeie leeftijd voor zo'n project jaquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou... ja god.. een kind hebben is echt wat ja
Teun sliep de eerste 1,5 jaar echt niet
gewoon geen middagdutje, maar ook 's nachts ellende
mijn god... en dan moet je echt stevig in je schoenen staan, wat dat betreft is het goed dat we ouder waren (34)
want het is zwaar, echt zwaar
nu echter, slaapt hij uit.. zaterdag 10;00 uur is geen uitzondering
ja in principe wel, maar nu af en toequote:Op woensdag 22 maart 2017 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
34 lijkt me wel een goeie leeftijd voor zo'n project ja
die govale gierigheid doet mijn hart huilenquote:
is voor een sportman als ik geen probleemquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja in principe wel, maar nu af en toe
dan denk ik jezus... hij is 16 als ik 50 ben
mijn "collega" je weet wie ik bedoel was 26 toen ze haar dochter kreeg... die is 42 als haar dochter 16 is... dat is wel relaxed ook he....
beter zelfs.. ik ben dom geweest... alles te laat
jij hebt geen idee wie ik ben hequote:Op woensdag 22 maart 2017 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is voor een sportman als ik geen probleem
jij bent inderdaad al in staat van ontbinding
Ga voor haalbare doelen.quote:
is hoe we zijn getuned helaas..quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
die govale gierigheid doet mijn hart huilen
twee dingen die onmogelijk zijn dusquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geen idee... eerst mezelf accepteren zoals je zei
en dan iemand vinden die wil trippen met me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |