Schrok wel beetje. Maar ben de moeilijkste niet.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:32 schreef Drug het volgende:
[..]
dat is al aardig. ik had een x echt een lange man
denk 2 kootjes van je pink ofzo :/quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schrok wel beetje. Maar ben de moeilijkste niet.
Hoeveel cm praten we dan over?
3 mentos grootquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:28 schreef Drug het volgende:
hoe groot is de grootste clitoris die jullie zijn tegengekomen?
heb zelf wel zo'n trauma opgelopen ergens
ja ik deed net 3 mentos in mijn mond om te kijken of dat mondgevoel overeen kwamquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wanneer kom je weer aan de goeie kant
quote:
ja beetje nasty want ik wilde haar een beetje pleasure brengen, maar toen kreeg ik dus dat ding in m'n mondquote:
haha welke smaakquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik deed net 3 mentos in mijn mond om te kijken of dat mondgevoel overeen kwam
de nwe choco dingenquote:
Naar voor haar.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:40 schreef Drug het volgende:
[..]
ja beetje nasty want ik wilde haar een beetje pleasure brengen, maar toen kreeg ik dus dat ding in m'n mond![]()
heb dat niet voort kunnen zetten
echt bizar hoeveel die gozer kan postenquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij vermaakt hij zich wel in GC en VBL.
zin in een hot blondy met ijsquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:46 schreef Drug het volgende:
ik voel mij echr verbonden met ama
altijd smoken en ongezonde shit eten
ik ga vrijdag bazenburgers bouwenquote:
Wanneer word je 13?quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hoi ik ben er weer
oh en xcachet, leuk dat je je zo bezig houdt met mij
allebei vrijgezelquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:46 schreef Drug het volgende:
ik voel mij echr verbonden met ama
altijd smoken en ongezonde shit eten
klinkt wel boss jaquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga vrijdag bazenburgers bouwen![]()
Burger van Kipfilet
Bacon
Runder burger
Ei
lekker tochquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
man dan ga je ammoniak zweten
denk bbq/mayoquote:
Hij is al bang van een grote clit dus hij neemt je sowieso niet in zijn mond.quote:
aahwquote:
ik hem wel joh, maakt dat nou uitquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is al bang van een grote clit dus hij neemt je sowieso niet in zijn mond.
doe je wel vorsicht met zijn bruine roosje?quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik hem wel joh, maakt dat nou uit
heb mijn moeder gebeld, ik zeg je wordt oma.. ze zegt dat ben ik al.. ik zeg oh ja, maar nu uit liefde... ze zegt oooooh jongenquote:
Ik moet ook een ongeval krijgen zoals die vriend, lekker makkelijk.quote:
ja echt hequote:Op woensdag 22 maart 2017 20:57 schreef Le_Professeur het volgende:
nee niet echt, echt een rare kwast ben jij
boeie groeit wel weer aanquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee, is een teken dat je lichaam spiermassa verbrandt/afbreekt
vochtig gewordenquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga vrijdag bazenburgers bouwen![]()
Burger van Kipfilet
Bacon
Runder burger
Ei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |