die wil alleen een moslimquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is Maghrebijnse niet iets voor je
Ze zeggen wel eens; God straft meteen dus we zullen het gauw merken denk ikquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die wil alleen een moslim
Sws dat topic. Ik denk dat Allah dat aandachtsgehoereer vreselijk vindt
je moet niet voor allah denkenquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien moet je Sof daten.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
eerste gaat ook goeie kant opquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee de laatste is al geregeld hoor...
ok schatjequote:Op woensdag 22 maart 2017 21:25 schreef Drug het volgende:
[..]
je moet gewoon blijven zeggen: komt goed
nee.. zo werkt het nietquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:30 schreef Drug het volgende:
[..]
je moet gewoon schijt hebben, serieus. die shit bepaalt niet ofzo, dat doe jij nog steeds
dus datquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:30 schreef Drug het volgende:
[..]
je moet gewoon schijt hebben, serieus. die shit bepaalt niet ofzo, dat doe jij nog steeds
want letterlijk beperking die limiteren jaquote:
Mag ik meequote:Op woensdag 22 maart 2017 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zullen we paar weken zuid Amerika pakken
nee, mij zijn is helquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
want letterlijk beperking die limiteren ja
Maar dat accepteren is het kutsts
je mag wel bij mijn oom in colombia, kun je gelijk mijn rugtas terug meennemen die ik ben vergeten 2 maandjes terugquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zullen we paar weken zuid Amerika pakken
klinkt als goeie dealquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
je mag wel bij mijn oom in colombia, kun je gelijk mijn rugtas terug meennemen die ik ben vergeten 2 maandjes terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |