ligt voor mijn neuz, ik kijk wel toe met wat wiet, veel plezierquote:
neequote:Op woensdag 22 maart 2017 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wil je kappen met die hartjes?
ik kom langs hequote:Op woensdag 22 maart 2017 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt voor mijn neuz, ik kijk wel toe met wat wiet, veel plezier
neem drug mee want mdma ligt er ookquote:
ik heb niets tegen hem he, het was hij die mij weg wilde, ik vermaakte me reuze met hemquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan niet wachten totdat niels weer terug is
maakt niet uit, maar hij had jou volledig onder de duimquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb niets tegen hem he, het was hij die mij weg wilde, ik vermaakte me reuze met hem
hahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maakt niet uit, maar hij had jou volledig onder de duim
echt een sluwe vos, maar dat skaten houdt je ook jong en scherp. logisch ook dat je het dan moet afleggen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahaha
ahahaha
ja echt ja
Dat maakt je nog geen topsporterquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
echt een sluwe vos, maar dat skaten houdt je ook jong en scherp. logisch ook dat je het dan moet afleggen.
total eclipse of the heartquote:
fijn hequote:Op donderdag 23 maart 2017 07:32 schreef Chai het volgende:
Al een half u aan het werk. Voel me net WCH en Drug.
Als ik er vanmiddag files door kan vermijden wel. Werk nu 2 dagen per week in omg. Utrecht. Ga normaal met de trein, maar had deze keer de auto mee.quote:
spitsquote:Op donderdag 23 maart 2017 07:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik er vanmiddag files door kan vermijden wel. Werk nu 2 dagen per week in omg. Utrecht. Ga normaal met de trein, maar had deze keer de auto mee.
Echt hèquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
Heerlijk, die multiculturele samenleving.
subjectief is het woord dat je zoekt denk ik?quote:Op donderdag 23 maart 2017 07:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Echt hènormen en waarden zijn maar relatief. Weg met ons!
5 uur opstaan, werk je in de bouw ofzoquote:
Ik roep al jaren dat de grenzen dicht moeten, maar er wordt liever weggekeken.quote:Op donderdag 23 maart 2017 07:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kan allebei.quote:Op donderdag 23 maart 2017 07:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
subjectief is het woord dat je zoekt denk ik?
de Kultureel Marxisten hebben het weer ver Oorzaakt, met hun onophoudelijke naleving van hun Enige agenda punt: vernietiging van de Westerse Kultuurquote:Op donderdag 23 maart 2017 07:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)kritiek-erdogan.htmlquote:Op donderdag 23 maart 2017 08:22 schreef Rozevla het volgende:
Hee lekker nog meer moslims naar Europa halen.
Nog meer aanslagen!!!!
Nog meer doden!!!
ZE ZIJN FANTASTISCH!!!!!
Marx was satanist.quote:Op donderdag 23 maart 2017 08:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
de Kultureel Marxisten hebben het weer ver Oorzaakt, met hun onophoudelijke naleving van hun Enige agenda punt: vernietiging van de Westerse Kultuur
eerst jood dan protestant dan satanistquote:Op donderdag 23 maart 2017 08:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
marx was een jood, nog veel erger als je het mij vraagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |