Reutersquote:Erdogan warns Europeans 'will not walk safely' if current attitude persists
Turkish President Tayyip Erdogan said on Wednesday that Europeans across the world would not be able to walk safely on the streets if they kept up their current attitude.
Turkey has been embroiled in a row with Germany and the Netherlands over the barring of campaign appearances by Turkish officials seeking to drum up support for an April referendum on boosting Erdogan's powers.
"If Europe continues this way, no European in any part of the world can walk safely on the streets. We, as Turkey, call on Europe to respect human rights and democracy," Erdogan said at event for local journalists in Ankara.
Racist! De multiculturele samenleving is een groot succes! Nazi!quote:Op woensdag 22 maart 2017 11:35 schreef Woelwater het volgende:
In Rotterdam waren genoeg Turken te zien die hem graag een handje zouden willen helpen daarbij
En wat doen we met mensen die om een ban vragenquote:
Nope, dagelijkse routine in Turkije. Alle vijanden in Turkije zijn opgeruimd of het zwijgen opgelegd, dus nu moet er een nieuwe vijand worden gekozen. En raad eens wie de gelukkigen zijn...quote:
En wat doen blaffende honden nooit? juist.quote:Op woensdag 22 maart 2017 11:47 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ik vind dit een serieus dreigement, stel dat een westers staatsleider dit zou roepen over de Turken, dan was het land te klein geweest. Hij bedreigd de Europese bevolking, en hij begint wel steeds vaker en harder te blaffen, we roepen wel hij bijt niet, maar hij komt dadelijk op een moment dat hij niet meer terug kan.
Gevaarlijk mannetje.
Dat is maar een gezegde want in de realiteit bijten blaffende honden ( soms ) wel degelijk.quote:Op woensdag 22 maart 2017 11:51 schreef havanagila het volgende:
[..]
En wat doen blaffende honden nooit? juist.
Erdotje weet verdomd goed dat ie zich niet meer dan woorden kan veroorloven.
Welnee, hij lijkt iedere dag weer een nieuwe scheet te laten.quote:Op woensdag 22 maart 2017 11:39 schreef Nobu het volgende:
Inmiddels is hij wel zo ongeveer door alle verbale provoacties heen lijkt me, ben benieuwd of hij binnenkort ook de daad bij het woord gaat voegen.
Een bizar groot vijandsbeeld creëren. Iedereen is tegen ons. Ergo, je bent dus voor ons of je bent een verrader. Komt direct uit "Hoe word ik een dictator - for dummies"quote:Op woensdag 22 maart 2017 11:53 schreef HSG het volgende:
Wat denkt Erdolf hiermee te bereiken? Als wij hem bannen raakt het land in een totale economische malaise.
zichzelf de strop om doen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
Wat is die man allemaal aan het doen joh dat gaat nog echt goed mis.
Ik hoop het.... ik hoop het echt.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:01 schreef muzas het volgende:
[..]
zichzelf de strop om doen.
Genoeg van dit soort stoere taal uitslaan en menig toerist gaat wel lekker naar griekenland ofzo.
Heeft ie dalijk tig badplaatsen vol werklozen.
Die hij vervolgens naar Europa stuurt als zijnde vluchtelingquote:Op woensdag 22 maart 2017 12:01 schreef muzas het volgende:
Toch vreemd dat DENK ruim 200.000 stemmen heeft gekregen dan...quote:Op woensdag 22 maart 2017 11:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Welnee, hij lijkt iedere dag weer een nieuwe scheet te laten.
Er zijn nogal wat Turken die nu nog even tegen Erdo willen stemmen en dan hun Turkse nationaliteit in de wilgen hangen. Hij heeft gewoon geen macht over de Turken hier. Dat denkt hij alleen maar.
De Turken daar zullen niet tegen durven stemmen.
Gisteren op de NOS (geloof ik) nog een reportage over de badplaatst Antalya, waar een Turkse minister kwam uitleggen aan de mensen dat ze niets te vrezen hebben, omdat het een staatsrechtelijk geschil is en dat de burgers hier buiten staan.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:01 schreef muzas het volgende:
[..]
zichzelf de strop om doen.
Genoeg van dit soort stoere taal uitslaan en menig toerist gaat wel lekker naar griekenland ofzo.
Peer pressure.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
Toch wat vreemd dat een groot aantal Nederlandse Turken deze rare meneer blijft steunen.
Gewoon negeren lijkt mij wel een redelijke oplossing.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:14 schreef Re het volgende:
best ernstig maar ja hij is uit op provokatie dus lastig te bestrijden
met deze laatste uitspraken maakt hij Erdogan aanhangers tot vijanden van Europa.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
Toch wat vreemd dat een groot aantal Nederlandse Turken deze rare meneer blijft steunen.
Ik geloof het meteen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:00 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Een bizar groot vijandsbeeld creëren. Iedereen is tegen ons. Ergo, je bent dus voor ons of je bent een verrader. Komt direct uit "Hoe word ik een dictator - for dummies"
over die scheldpartijen zou ik het met je eens zijn maar dit is een dreigement dat kan je niet negeren.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Gewoon negeren lijkt mij wel een redelijke oplossing.
Maar wat moet je dan doen? Ambassadeur en consul eruit flikkeren terwijl je heel wat Turkse staatsburgers in je eigen land hebt wonen is ook onhandig. Zo lang hij vanuit Turkije roeptoetert zou ik hem gewoon laten schreeuwen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:19 schreef truthortruth het volgende:
[..]
over die scheldpartijen zou ik het met je eens zijn maar dit is een dreigement dat kan je niet negeren.
quote:Op woensdag 22 maart 2017 11:33 schreef Dagonet het volgende:
We, as Turkey, call on Europe to respect human rights and democracy
quote:Op woensdag 22 maart 2017 11:49 schreef polderturk het volgende:
Erdogan houd aub op met deze totale idioterie.
Las gisteren wel dat Duitsland steeds minder wapenexport naar Turkije toelaat.quote:Op woensdag 22 maart 2017 11:51 schreef havanagila het volgende:
[..]
En wat doen blaffende honden nooit? juist.
Erdotje weet verdomd goed dat ie zich niet meer dan woorden kan veroorloven.
BWUHAHAHAHAHAquote:We, as Turkey, call on Europe to respect human rights and democracy
Ze worden nu rechtstreeks geleverd aan de Turken in Europa?quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Las gisteren wel dat Duitsland steeds minder wapenexport naar Turkije toelaat.
Hij is niet vergeten dat Europa hem in de steek liet toen de coup gaande was.quote:
M.a.w. het ligt altijd aan een ander en nooit aan Turkije.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:33 schreef Deadre het volgende:
[..]
Hij is niet vergeten dat Europa hem in de steek liet toen de coup gaande was.
Men was stiekem blij dat hij afgezet zou worden. Dat heeft Erdogan zo fel en boos gemaakt over Europa.
Jullie haten hem, ook toen de coup bezig was waren jullie ontzettend blij.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:35 schreef HSG het volgende:
[..]
M.a.w. het ligt altijd aan een ander en nooit aan Turkije.
Zie je wel dit is precies wat ik bedoel. Typisch Turks gedrag.... altijd anderen de schuld geven en zelf in de slachtofferrol kruipen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:36 schreef Deadre het volgende:
[..]
Jullie haten hem, ook toen de coup bezig was waren jullie ontzettend blij.
Dus zijn reactie is zeer te begrijpen.
hoe bedoel je handen in eigen boezem stekenquote:Op woensdag 22 maart 2017 12:37 schreef HSG het volgende:
[..]
Zie je wel dit is precies wat ik bedoel. Typisch Turks gedrag.... altijd anderen de schuld geven en zelf in de slachtofferrol kruipen.
Dat is wel even iets anders dan een rechtstreekse bedreiging aan de Europeanen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:36 schreef Deadre het volgende:
Dus zijn reactie is zeer te begrijpen met f*ck jullie Europa
Ja, we waren ontzettend blij. Alleen jammer dat het geen serieuze coup was. Ondanks zijn retoriek is geloof ik niemand bang, we lachen hem collectief uit.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:36 schreef Deadre het volgende:
[..]
En ondanks dat zijn jullie blij met de veranderingen die nu in Turkije worden doorgevoerd. Turken zijn niet eens meer een eensgezind volk en jullie breken meer bescherming af dan dat jullie versterken.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:36 schreef Deadre het volgende:
[..]
Vervolgens ga je heel Europa uitmaken voor nazi's en fascisten maar zelf in 1914-1918 grote zuiveringen onder de Armenen houden.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:38 schreef Deadre het volgende:
[..]
hoe bedoel je handen in eigen boezem steken
Wie is jullie? Ben jij geen Nederlander dan?quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:36 schreef Deadre het volgende:
[..]
Je bedoeld die namaak staatsgreep, geregisseerd door Erdolf zelf, die slechts bedoeld is om tegenstanders uit te schakelen?quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:36 schreef Deadre het volgende:
[..]
De nazi uithangen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:42 schreef Red_85 het volgende:
Even serieus, wat wil die ottomaanse engnek komen doen dan?
Ben jij ook bereid om Europeanen af te slachten als Erdogan je dat vraagt?quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:36 schreef Deadre het volgende:
[..]
Ik verwacht nu toch eindelijk ook wel eens dat het deugvolk incl politici die op het malieveld tegen Trump stonden te protesteren nu ook eens een demo tegen Erdo gaan organiserenquote:Op woensdag 22 maart 2017 12:44 schreef Woelwater het volgende:
Wel in en in triest om zelfs dit nog goedgepraat te zien worden
Dat gebeurt niet want Erdogan is geen blanke westerling.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:49 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik verwacht nu toch eindelijk ook wel eens dat het deugvolk incl politici die op het malieveld tegen Trump stonden te protesteren nu ook eens een demo tegen Erdo gaan organiseren
Lijkt me niet echt nodig. Iedereen ziet dat Erdogan een idioot eerste klas is. Daar hoef je echt niet meer voor te demonstreren hoor.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:49 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik verwacht nu toch eindelijk ook wel eens dat het deugvolk incl politici die op het malieveld tegen Trump stonden te protesteren nu ook eens een demo tegen Erdo gaan organiseren
Waarom zouden ze? Dat Erdo en Poetin eveneens niet deugen, maakt hen geen groter gevaar als Trump. Erdo is een regionale mongool, Trump een wereldwijde. Trump is de president van het land wat eens de leiding had in het vrije westen, Erdo is de president van een voormalige Griekse kolonie, in essentie niet veel meer dan een derde-wereld land.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:49 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Alleen kun je verwachten dat Trump werkelijk zijn bondgenoten gaat aanvallen als bepaalde meningen hem niet bevallen?quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:51 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Dat Erdo en Poetin eveneens niet deugen, maakt hen geen groter gevaar als Trump. Erdo is een regionale mongool, Trump een wereldwijde. Trump is de president van het land wat eens de leiding had in het vrije westen, Erdo is de president van een voormalige Griekse kolonie, in essentie niet veel meer dan een derde-wereld land.
quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:51 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Dat Erdo en Poetin eveneens niet deugen, maakt hen geen groter gevaar als Trump. Erdo is een regionale mongool, Trump een wereldwijde. Trump is de president van het land wat eens de leiding had in het vrije westen, Erdo is de president van een voormalige Griekse kolonie, in essentie niet veel meer dan een derde-wereld land.
Hypocriet deugvolk met hun selectieve verontwaardiging..quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:50 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet want Erdogan is geen blanke westerling.
De Turken denken ook echt dat hun land iets voorstelt. Ik hoop echt voor ze dat Erdogan het bij blaffen laat. 1 echte oorlogsdaad van die gek en heel Turkije wordt een parkeerplaats.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Alleen kun je verwachten dat Trump werkelijk zijn bondgenoten gaat aanvallen als bepaalde meningen hem niet bevallen?
Trump durft deze woorden niet eens in zijn mond te nemen naar bondgenoten.
Daarbij kun je best zien dat de bevolking van de vs ook niet echt staat te popelen om een bondgenoot aan te vallen. Maar in tegenstelling tot de vs, zijn de turken inmiddels al op straat gaan staan....
Organiseer dan zelf een demonstratie.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:58 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
[..]
Hypocriet deugvolk met hun selectieve verontwaardiging..
O wat zijn we tegen het schenden van mensenrechten,o wat zijn we tegen onrecht maar waar was dat deugvolk toen er in Turkije journalisten de bak in werden geflikkerd,waar waren de protesten toen daar leraren,rechters massaal ontslagen werden?
We doen maar niets want o jee stel je voor dat we voor racist worden uitgemaakt.
We hebben die 5e colonne zelf binnen gehaald.quote:Op woensdag 22 maart 2017 11:35 schreef Woelwater het volgende:
In Rotterdam waren genoeg Turken te zien die hem graag een handje zouden willen helpen daarbij
Best triest. Ik denk dat ze nog hard zullen gaan vallen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De Turken denken ook echt dat hun land iets voorstelt. Ik hoop echt voor ze dat Erdogan het bij blaffen laat. 1 echte oorlogsdaad van die gek en heel Turkije wordt een parkeerplaats.
Waarom moeten we demonstreren tegen een oude demente man?quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:49 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Dat moet je dat deugvolk wat tegen Trump stond te demonstreren vragen..quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:04 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Waarom moeten we demonstreren tegen een oude demente man?
Dat moet je aan de mensen vragen die tegen Trump aan het demonstreren waren.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:05 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Dat moet je dat deugvolk wat tegen Trump stond te demonstreren vragen..
Waarom deden ze dat?
O dat is niet eens zo moeilijk te verzinnen hoor,het is vooral 'kijk mij eens goed zijn en deugen'quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat moet je aan de mensen vragen die tegen Trump aan het demonstreren waren.
Er zijn genoeg middelen voor de EU om hem tot bedaren te dwingen. Dit is niet acceptabel, er hoeven maar een paar van die 'soldaten van Erdo' zich geroepen te voelen voor een hoop ellende.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:22 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Maar wat moet je dan doen? Ambassadeur en consul eruit flikkeren terwijl je heel wat Turkse staatsburgers in je eigen land hebt wonen is ook onhandig. Zo lang hij vanuit Turkije roeptoetert zou ik hem gewoon laten schreeuwen.
Ik zie hem er alleen nog wel voor aan dat hij (of een minister) weer een poging doet om in Europa te raaskallen. Dat gaat problematisch worden omdat je hem dan niet meer kan negeren.
Nou, daar heb je dan het antwoord op je vraag.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:08 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
O dat is niet eens zo moeilijk te verzinnen hoor,het is vooral 'kijk mij eens goed zijn en deugen'
Ik denk dat hij er vooral op hoopt dat Turken all over Europa alles wat blank is gaat aanvallen..quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:08 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is dat nou voor een loze bedreiging? Wat gaat er dan gebeuren?
Overigens nu is hij toch weer een stukje verder gegaan met zijn agressie, had het niet voor mogelijk gehouden dat dat kon. Ben benieuwd wat-ie morgen uitkraamt.
Het is zelfs een verkapte oproep er toe, dus feitelijk een verkapte oorlogsverklaring.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:11 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er vooral op hoopt dat Turken all over Europa alles wat blank is gaat aanvallen..
Het zou mij niet eens verbazen als er een grote groep Turken in Europa bereid is om dat voor hun grote leider of 'onze vader' Erdogan zoals een mafkees in Rotterdam hem noemde te doen.
Toerisme is nog niet volledig ingestort.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:16 schreef polderturk het volgende:
Ik word hier echt treurig van.
Stop hiermee Erdogan.
Er is al genoeg schade aangericht.
quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Toerisme is nog niet volledig ingestort.
ja de gewone burger aldaar is slachtofferquote:Op woensdag 22 maart 2017 13:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Klopt helemaal. En Turken die het allemaal met lede ogen aanzien en er sowieso tegen waren worden dubbel genaaid.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:18 schreef Re het volgende:
[..]
[..]
ja de gewone burger aldaar is slachtoffer
Uiteindelijk wordt iedere betrokkene slachtoffer als het zo doorgaatquote:Op woensdag 22 maart 2017 13:18 schreef Re het volgende:
[..]
[..]
ja de gewone burger aldaar is slachtoffer
Zouden er nou echt nog veel mensen daar op vakantie naartoe gaan?quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Grote kans dat de prijzen kelderen en er altijd wel mensen zijn die dan lekker goedkoop op vakantie willen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:20 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Zouden er nou echt nog veel mensen daar op vakantie naartoe gaan?
Behalve mensen dan die daar op familiebezoek gaan wat ik mij dan wel weer kan voorstellen maar verder?
Onderschat de kracht van gierigheid niet. Daar worden rustig allerlei principes voor overboord gegooid. Turkije heeft natuurlijk Rusland nog als leuke toerismetrekker, maar goed.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:20 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Behalve mensen dan die daar op familiebezoek gaan wat ik mij dan wel weer kan voorstellen maar verder?
Zou het niet weten. Als je bedenkt dat er toeristenplaatsen zijn die zowat Amsterdam nagebouwd hebben dan hoef je dus niet naar Turkije.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:20 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Na zo'n bericht denk ik dat het niet uitmaakt of de prijzen kelderen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grote kans dat de prijzen kelderen en er altijd wel mensen zijn die dan lekker goedkoop op vakantie willen.
Mensen uit Azerbeidzjan, Georgie en dat soort landen schijnen nu vaker die kant op te gaan.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:20 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Die zijn er toch wel, ook zonder Erdogan.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Je kunt wel zeggen dat hij loze dreigementen uit, maar dadelijk is er weer een of andere gek, een volgeling van hem, die het wel een goed idee vindt om met een vrachtwagen een groot evenement te verstoren of zo.
Hier hebben we ze nog niet gehad. En een paar maanden geleden zouden we dat niet van Turkse kant verwachten.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die zijn er toch wel, ook zonder Erdogan.
We moeten eigenlijk medelijden hebben met een deel van de inwoners.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:34 schreef Syd het volgende:
We moeten met zn allen nu aangifte doen van doodsbedreiging.
Paar dagen geleden zag ik nog ergens op TV zo'n Henk en Ingrid stel. Ze gaan gewoon naar Turkije "want er is overal wel wat tegenwoordig". Dat ze indirect Erdogan steunen door hun geld naar Turkije te brengen snappen ze dan weer niet helaas.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:20 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Daar creëer je weer een ander probleem mee. Mensen die dan nu opeens voor 400-500 all-in naar Turkije kunnen, gaan volgend jaar dan niet opeens 800-900 euro neerleggen voor dezelfde vakantie. Korte termijn zorg ervoor dat de vaste lasten betaald kunnen worden, maar op de lange termijn tast je je marge enorm aanquote:Op woensdag 22 maart 2017 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grote kans dat de prijzen kelderen en er altijd wel mensen zijn die dan lekker goedkoop op vakantie willen.
Dat zijn de trouwe en erg domme AKP zombies, die graag tekenen voor een slechtere toekomst.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:44 schreef danos het volgende:
Die toespraken van Erdogan voor die grote groep in datzelfde zaaltje iedere keer, zijn dat acteurs, ingehuurde figuranten of gewoon animatie?
O ja die zag ik bij Lubach voorbij komen.. man man man..quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
Paar dagen geleden zag ik nog ergens op TV zo'n Henk en Ingrid stel. Ze gaan gewoon naar Turkije "want er is overal wel wat tegenwoordig". Dat ze indirect Erdogan steunen door hun geld naar Turkije te brengen snappen ze dan weer niet helaas.
Die gekke turken hebben we helaas al, kijk maar naar de rellen een paar weken terug.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Je kunt wel zeggen dat hij loze dreigementen uit, maar dadelijk is er weer een of andere gek, een volgeling van hem, die het wel een goed idee vindt om met een vrachtwagen een groot evenement te verstoren of zo.
Voorzover ik weet zijn daar geen doden bij gevallen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:55 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Die gekke turken hebben we helaas al, kijk maar naar de rellen een paar weken terug.
Vic-sims en crisis-acteurs wrs.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:44 schreef danos het volgende:
Die toespraken van Erdogan voor die grote groep in datzelfde zaaltje iedere keer, zijn dat acteurs, ingehuurde figuranten of gewoon animatie?
Dit keer niet, maar ik acht sommige van die groep gek genoeg om Erdogan tot op dat niveau te volgen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Voorzover ik weet zijn daar geen doden bij gevallen.
Ja, dat zeg ik dus. Dadelijk neemt er een of andere gek een vrachtwagen etc...quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:56 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Dit keer niet, maar ik acht sommige van die groep gek genoeg om Erdogan tot op dat niveau te volgen.
Je hebt nog meer kans om dood te gaan van een slokje water.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik dus. Dadelijk neemt er een of andere gek een vrachtwagen etc...
Werkelijkquote:Op woensdag 22 maart 2017 12:33 schreef Deadre het volgende:
[..]
Hij is niet vergeten dat Europa hem in de steek liet toen de coup gaande was.
Denk dat ze het alle 28 eerst eens moeten worden over een eensgezinde reactie. Zal wel over het weekend heen getild worden.quote:Op woensdag 22 maart 2017 14:09 schreef MidnightB00m het volgende:
Maar dit kán toch niet.
Wat zijn eigenlijk de reacties van andere EU-landen over deze uitspraak?
Vind je het heel raar? Het is dan ook een oude soldatenreligie.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:28 schreef 0000 het volgende:
tja de Islam heeft misschien wel meer soldaten over de wereld gespreid dan de VS
Volgens mij is dat een Marokkaan, ik zou niet weten waarom die gehoor zou moeten geven aan de poep van een leipe Turk.quote:Op woensdag 22 maart 2017 14:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nu krijgen we allemaal Erdo fanboys zoals Deadre die zijn oproep tot geweld serieus nemen en gaan er slachtoffers vallen. Ook al stuurt Erdo zelf geen manschappen, hij is wel verantwoordelijk voor elk slachtoffer dat er valt met zijn oproep tot geweld.
Een paar dagen geleden was ik het nog met je oneens over die sancties, maar ik ben toch bang dat er bijna geen andere oplossing meer is. Het word hoog tijd dat die cavetroll een toontje lager gaat zingen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 14:31 schreef Elfletterig het volgende:
Het wordt echt met de dag gekker. Dit is haast een soort oorlogsverklaring. Hadden we eerder al de minister van buitenlandse zaken die "een heilige oorlog" voorzag, nu doet Erdolf zelf er nog weer een schepje bovenop.
Wanneer is de maat eens een keer vol? Sancties graag, EU. En rap een beetje.
En het is hoog tijd voor een boycot van het land. Ga er niet op vakantie, geef er geen geld uit. Met de huidige oorlogstaal van Erdogan heb je een meer dan legitieme reden om je reis te annuleren.
Economisch gaan ze momenteel al kapot. Nog wat minder toeristen en geen Europees geld.... En de bevolking zal snel gaan morren.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:03 schreef Physsic het volgende:
[..]
Best triest. Ik denk dat ze nog hard zullen gaan vallen.
Dan krijg je daar op den duur ook weer stront mee, net zoals het in Afghanistan is gegaan.quote:Op woensdag 22 maart 2017 14:37 schreef LelijKnap het volgende:
Ik zeg: koerden tot op de tand bewapenen.
Dar is waar.quote:Op woensdag 22 maart 2017 14:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan krijg je daar op den duur ook weer stront mee, net zoals het in Afghanistan is gegaan.
Europa zal boeten voor het falen van Erdogan en z'n incompetente leiding.quote:Op woensdag 22 maart 2017 14:37 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Economisch gaan ze momenteel al kapot. Nog wat minder toeristen en geen Europees geld.... En de bevolking zal snel gaan morren.
Dat zou dan wel de allerberoerdste vertaling aller tijden zijn zeg.quote:Op woensdag 22 maart 2017 14:44 schreef MadameMossel het volgende:
Ik zie vooral op Facebook dat de media Erdogan niet juist zou hebben vertaald. Iemand die dit kan bevestigen?
Lijkt mij ook een heel sterk verhaal hoor.quote:Op woensdag 22 maart 2017 14:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zou dan wel de allerberoerdste vertaling aller tijden zijn zeg.
Dat klopt hij zei eigenlijk het volgende: "Erdogan, ik ben. Boos ik ben. Europa geeft mij niet wat ik wil, boeehoeohoeee (spreek uit als beeeweehehee"). Nu ikke stampvoetend, rennend en springend door mijne paleisje, aandacht graag!!! Wat?! Ieke geen aandacht?! Stomme Europa jullie gaan allemaal moeten oppassen nu. Turken met veel... Europa maar 1. Sjiit nu zit er een keutel dwars... Ieke woedend!! Etc etc...quote:Op woensdag 22 maart 2017 14:44 schreef MadameMossel het volgende:
Ik zie vooral op Facebook dat de media Erdogan niet juist zouden hebben vertaald. Iemand die dit kan bevestigen?
Keihard lachen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 14:52 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Dat klopt hij zei eigenlijk het volgende: "Erdogan, ik ben. Boos ik ben. Europa geeft mij niet wat ik wil, boeehoeohoeee (spreek uit als beeeweehehee"). Nu ikke stampvoetend, rennend en springend door mijne paleisje, aandacht graag!!! Wat?! Ieke geen aandacht?! Stomme Europa jullie gaan allemaal moeten oppassen nu. Turken met veel... Europa maar 1. Sjiit nu zit er een keutel dwars... Ieke woedend!! Etc etc...
wie zegt dan dan op feesboek?quote:Op woensdag 22 maart 2017 14:44 schreef MadameMossel het volgende:
Ik zie vooral op Facebook dat de media Erdogan niet juist zouden hebben vertaald. Iemand die dit kan bevestigen?
http://www.discovery.com/(...)e-nuclear-explosion/quote:Op woensdag 22 maart 2017 14:54 schreef L3viathan het volgende:
waarom is er nog geen nuke op dat apenland gegooid?
Omdat het dan des te gecompliceerder is om het Byzantijnse rijk te herstellen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 14:54 schreef L3viathan het volgende:
waarom is er nog geen nuke op dat apenland gegooid?
Iets met de vijand van mijn vijand is mijn vriend in combinatie met een haat voor Nederland, gok ik.quote:Op woensdag 22 maart 2017 14:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een Marokkaan, ik zou niet weten waarom die gehoor zou moeten geven aan de poep van een leipe Turk.
Dat zal wat zijn:') Ik zag op Twitter dat het bericht met de dreiging ook door media in buitenland is overgenomen (in ieder gevalbij onze directe buurlanden).quote:Op woensdag 22 maart 2017 14:44 schreef MadameMossel het volgende:
"zij zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk. Oh nee!".quote:Op woensdag 22 maart 2017 14:52 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Dat klopt hij zei eigenlijk het volgende: "Erdogan, ik ben. Boos ik ben. Europa geeft mij niet wat ik wil, boeehoeohoeee (spreek uit als beeeweehehee"). Nu ikke stampvoetend, rennend en springend door mijne paleisje, aandacht graag!!! Wat?! Ieke geen aandacht?! Stomme Europa jullie gaan allemaal moeten oppassen nu. Turken met veel... Europa maar 1. Sjiit nu zit er een keutel dwars... Ieke woedend!! Etc etc...
Precies wat je zegt. Eerst uitlokken, dan olie op het vuur gooien om ervoor te zorgen dat jij het laat escaleren, vervolgens in de slachtofferrol kruipen en anderen de schuld geven.quote:Op woensdag 22 maart 2017 15:36 schreef LXIV het volgende:
WIe wel eens ruzie heeft gehad met (een groep) Turken zal dit gedrag helemaal niet onbekend zijn. Ongegeneerd en niet gehinderd door enige objectiviteit steeds meer olie op het vuur gooien, hopen dat de ander bakzeil haalt. Of je nu ruziek krijgt met de premier of met een gewone huis-, tuin- en keukenafvalturk, het gedrag is altijd hetzelfde.
Deze is wat meer van toepassing.quote:Op woensdag 22 maart 2017 15:31 schreef Eiwitshake het volgende:
Laat maar komen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Vienna
Die kende ik nog niet.quote:Op woensdag 22 maart 2017 15:42 schreef havanagila het volgende:
[..]
Deze is wat meer van toepassing.
En wat doe je zelf allemaal voor moois voor onze maatschappij dan?quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:58 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
[..]
Hypocriet deugvolk met hun selectieve verontwaardiging..
O wat zijn we tegen het schenden van mensenrechten,o wat zijn we tegen onrecht maar waar was dat deugvolk toen er in Turkije journalisten de bak in werden geflikkerd,waar waren de protesten toen daar leraren,rechters massaal ontslagen werden?
We doen maar niets want o jee stel je voor dat we voor racist worden uitgemaakt.
bullshitquote:Op woensdag 22 maart 2017 11:34 schreef NightH4wk het volgende:
Over een maand is iedereen weer grote vrienden, zo gaat dat. Merkel hartje Erdogan, Rutte hartje Erdogan, etc.
In principe klopt dit wel, maar dat was ook niet voor niks hè? Men was gewoon niet dom en zag E. toen al wel aan voor de man die hij is... Vind je het gek dat men zo iemand liever kwijt dan rijk is?quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:36 schreef Deadre het volgende:
[..]
hier ben ik ook bang voor..quote:Op woensdag 22 maart 2017 11:47 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ik vind dit een serieus dreigement, stel dat een westers staatsleider dit zou roepen over de Turken, dan was het land te klein geweest. Hij bedreigd de Europese bevolking, en hij begint wel steeds vaker en harder te blaffen, we roepen wel hij bijt niet, maar hij komt dadelijk op een moment dat hij niet meer terug kan.
Gevaarlijk mannetje.
Erdo ruikt vooral de meur uit zijn eigen muil denk ik.quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:32 schreef HendrikV het volgende:
Europeanen zijn zwak. Erdo ruikt kansen ^^
Plus dat we weer genocide in Europa krijgen. Onze beschaving is enkel een dun laagje dat goed uitkomt op dit moment, maar we hebben nog genoeg potentie om uitermate wreed te zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:32 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hier ben ik ook bang voor..
als alle Erdogan aanhangers die verspreid zitten over heel Europa gehoor geven aan zijn geluid... dan is de vrijheid zoals wij die kennen van de een op andere dag finaal verdwenen
Europa is zwak geworden door de multiculturele samenleving...quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:32 schreef HendrikV het volgende:
Europeanen zijn zwak. Erdo ruikt kansen ^^
wie bedoel je met "we"quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:35 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Plus dat we weer genocide in Europa krijgen. Onze beschaving is enkel een dun laagje dat momenteel goed uitkomt op het moment, maar we hebben nog genoeg potentie om uitermate wreed te zijn.
Van binnenuit uitgehold inmiddels wel ja.quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:35 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Europa is zwak geworden door de multiculturele samenleving...
Europeanen.quote:
je merkt het aan alles..quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Van binnenuit uitgehold inmiddels wel ja.
we mogen toch hopen dat dat niet het geval is, dan hebben we toch een serieus probleem.quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:38 schreef Leandra het volgende:
Als het in Londen een Turk blijkt te zijn zal hij niet weten hoe snel hij z'n woorden moet inslikken.
Wat een gelul, als de geschiedenis ons een ding leert over de aard van het europese volk dan is het wel dat ze ontzettend geweldadig en meedogenloos kunnen zijn als de stront aan de knikker is.quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:35 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Europa is zwak geworden door de multiculturele samenleving...
ik moet mezelf idd corrigeren..quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wat een gelul, als de geschiedenis ons een ding leert over de aard van het europese volk dan is het wel dat ze ontzettend geweldadig en meedogenloos kunnen zijn als de stront aan de knikker is.
Beschaving gaan altijd kapot aan hun eigen grootheidquote:Op woensdag 22 maart 2017 16:41 schreef Onnoman het volgende:
Europa gaat ten onder aan haar eigen ideologie.. helaas zal deze les een pijnlijke worden
Euh, niet echt. Meestal gaan ze kapot door incompetentie, wat me juist het tegenovergestelde lijkt van 'grootheid'quote:Op woensdag 22 maart 2017 17:24 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Beschaving gaan altijd kapot aan hun eigen grootheid
Nee, je begrijpt de diepte van die uitspraak niet, en vat 'm te oppervlakkig op.quote:Op woensdag 22 maart 2017 17:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Euh, niet echt. Meestal gaan ze kapot door incompetentie, wat me juist het tegenovergestelde lijkt van 'grootheid'
Als het ze politiek uitkomt zeker wel. Erdogan wil zijn miljarden houden, Europa wil geen vluchtelingen. Alleen nog verkiezingen in Duitsland.quote:
Daar zal ome erdo blij mee zijn...quote:Op woensdag 22 maart 2017 15:38 schreef LelijKnap het volgende:
BEIRUT - Het Russische leger richt in Syrië een militaire basis op in een gebied dat wordt beheerst door Koerdische milities. De Koerdische organisatie YPG heeft toestemming verleend, omdat de Russen vanaf die basis de strijd tegen terroristen willen opvoeren.
De overeenkomst tussen de twee partijen is zondag gesloten en een dag later bekendgemaakt. Russische militairen arriveerden maandag al in de noordwestelijke provincie Afrin met vrachtwagens en pantservoertuigen. Een woordvoerder van de Koerden zei dat de Russen de Koerdische milities zullen trainen in „moderne oorlogsvoering”.
http://www.telegraaf.nl/b(...)rden_in_Syrie__.html
[ afbeelding ]
Vandaag aankomen rijden met Russische vlaggen
Sterker nog, ik denk dat de Turken, maar ook IS niet voldoende besef hebben van geschiedenis om te snappen wat er gebeurt als het beest in Europa wakker wordt.quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:35 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Plus dat we weer genocide in Europa krijgen. Onze beschaving is enkel een dun laagje dat goed uitkomt op dit moment, maar we hebben nog genoeg potentie om uitermate wreed te zijn.
Ik hoop het oprecht.quote:Op woensdag 22 maart 2017 11:39 schreef Nobu het volgende:
Inmiddels is hij wel zo ongeveer door alle verbale provoacties heen lijkt me, ben benieuwd of hij binnenkort ook de daad bij het woord gaat voegen.
Die ligging is dan ook belangrijk, die hele Cubacrisis is niet voor niets ontstaan omdat de VS kernwapens in Turkije had gestald.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:21 schreef TheThirdMark het volgende:
De Amerikanen durven niet ivm de zogenaamd zo belangrijke ligging van het land.
Jup, iemand die kritische journalisten opsluit en vreedzame protestanten met grof geweld aanpakt zie ik liever niet aan het roer van wat voor land dan ook.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:36 schreef Deadre het volgende:
[..]
Kunnen nu gewoon in Polen geplaatst worden.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die ligging is dan ook belangrijk, die hele Cubacrisis is niet voor niets ontstaan omdat de VS kernwapens in Turkije had gestald.
Alleen psychische bijwerkingen van het bijbellezen komen altijd uit.quote:
Als je uit Turkije komt ben je voor Turkijequote:Op woensdag 22 maart 2017 18:40 schreef Wotte het volgende:
Die woorden van erdogan en consorten zijn wel ongeveer het equivalent als rutte die z'n persconferentie begint met erdogannetje, wat mot je nou, kankerlul.
quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je uit Turkije komt ben je voor Turkije
In een land dat zich juist af wil scheiden van Europa.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:52 schreef MrRatio het volgende:
Gisteren zei Erdogan dat er geen Europeaan rustig op straat zou kunnen lopen. Vandaag in Londen is er iemand die het niet bij woorden wil laten.
Komt zo vaak voor, de EU met Europa verwarren.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In een land dat zich juist af wil scheiden van Europa.
Als de dader een Turk is ben ik bereid bang te worden. Is daar al iets over bekend?quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:56 schreef MrRatio het volgende:
[..]
Komt zo vaak voor, de EU met Europa verwarren.
Was op werk, hoi!quote:Op woensdag 22 maart 2017 11:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Waar zijn die Erdolf fans hier op het forum nu?
Alle moslims zijn broeders wanneer er niet-moslims in de buurt zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als de dader een Turk is ben ik bereid bang te worden. Is daar al iets over bekend?
Laten we de feiten maar afwachten, dat discussieert een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 22 maart 2017 19:00 schreef MrRatio het volgende:
[..]
Alle moslims zijn broeders wanneer er niet-moslims in de buurt zijn.
Een ander motief is wellicht om te vieren dat precies 1 jaar geleden er aanslagen in Brussel waren. Er zal een hoop duidelijk gaan worden, de komende dagen.
Ik verwacht meer strubbelingen onder de bevolking, ik zou mij als Europeaan niet meer veilig voelen in Turkije momenteel. Er hoeven maar enkele gekken te zijn, en dan ben ik bang voor een kettingreactie.quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:32 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hier ben ik ook bang voor..
als alle Erdogan aanhangers die verspreid zitten over heel Europa gehoor geven aan zijn geluid... dan is de vrijheid zoals wij die kennen van de een op andere dag finaal verdwenen
Wat dan?quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:28 schreef Triggershot het volgende:
Net de uitspraken die hij heeft gedaan gehoord. Is juist lief.
nee bedoel krijg net de uitspraken te horen zoals hij ze heeft gedaan.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:32 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Wat dan?
Nu krabbelt hij zeker terug. De laffe hond.
Laat ons ook even weten dan hoe de Westerse media ons weer heeft voorgelogenquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nee bedoel krijg net de uitspraken te horen zoals hij ze heeft gedaan.
bingo. Een fucking geniale verdraaiing zelfs.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
Ik weet vrij zeker dat dit nml een incorrecte vertaling is.
Heb je de originele beelden? Had ze vanmiddag zelf nog gezocht, maar kon het niet vinden.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
bingo. Een fucking geniale verdraaiing zelfs.
.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
Is het filmpje waar hij dit zegt al gepost?
LOL. ik zweer je wist al dat hij zoiets had gezegd, maar dat het weer verkloot vertaald was.quote:
Viel je op wat ze briljant hebben verdraaid?quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
LOL. ik zweer je wist al dat hij zoiets had gezegd, maar dat het weer verkloot vertaald was.
Wat een sukkels in de media. En dat zeg ik dan als Erdogan hater, want de hypocrisie onderling (zowel NL als Turkije in deze kwestie) is storend.
Ja. Minuut 0:24.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Viel je op wat ze briljant hebben verdraaid?
Welke zin bedoel je? Ben serieus benieuwd of jou hetzelfde opviel, noem het eens concreet, wat bedoel je?quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Minuut 0:24.
Maar ja, je kan zijn zinnen vertalen zoals je wil. Het heeft wel altijd dubbele meanings.
Welke bedoel jij. GA jij vertalen of ga je mij laten zwoegen voor de tattasquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Welke zin bedoel je? Ben serieus benieuwd of jou hetzelfde opviel, noem het eens concreet, wat bedoel je?
Ik zeg het zo, ben serieus alleen benieuwd of Stimo op hetzelde uitkwam.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
Inmiddels is het bijna 5x gevraagd, maar nog steeds geen antwoord, het zal wel weer grote onzin zijn
Kirma beni, zeg gewoon.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Welke bedoel jij. GA jij vertalen of ga je mij laten zwoegen voor de tattas
Wat zou daar niet aan kloppen dan als het zelfs rechtstreeks vanuit het Turks is vertaald.quote:President Erdogan warned Europe harshly, "If you continue to act like this, no European, western, safe, peaceful place to step on the streets of the world tomorrow. If you open this dangerous path, you will see the greatest loss ".
Ze lopen maar te fucken man, ze draaien al een hele pagina om de vraag heen, laat je niks wijsmakenquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:57 schreef Woelwater het volgende:
Google translate zegt gewoon dit onder de video:
[..]
Wat zou daar niet aan kloppen dan als het zelfs rechtstreeks vanuit het Turks is vertaald.
Omdat je de rest ook even moet vertalen zodat je het in context kan plaatsen??quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:57 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Wat zou daar niet aan kloppen dan als het zelfs rechtstreeks vanuit het Turks is vertaald.
Ik wacht eigk tot Trigger vertaalt. Mijn Turks is ingewikkeld, zijne is beter, die tikt het zo uit.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ze lopen maar te fucken man, ze draaien al een hele pagina om de vraag heen, laat je niks wijsmaken
Hij laat de vluchtelingen los op Europa hahaquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:57 schreef Woelwater het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:57 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Zeg jij het nou maar gewoon baklavavouwer.quote:
De context is sowieso apologetisch in zijn voordeel, maar de verdraaiing van 1 ding is gewoon echt geniaal gedaan, zelfs ik moest een paar x luisteren voor ik het door had, als je dan eenmaal gaat doordenken kan het niet anders dan dit bewust is gedaan.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat je de rest ook even moet vertalen zodat je het in context kan plaatsen??
Nee, als het aan het leger lag was hij nooit aan de macht gekomen, maar onder internationale druk is er geen staatsgreep gepleegd. Democratie en zo...quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:48 schreef pokkerdepok het volgende:
eigenlijk is het de schuld van het turkse leger. die hadden de man al veel eerder moeten afzetten, toen het nog kon.
hadden ze al eerder gedaan ook. en zn partij verboden. maar kennelijk kon ie toen toch weer verder onder een nieuwe naam.
je zou toch bijna hopen dat ie nog een keer wordt afgeknald. maar ik ben tegen geweld dus dat hoop ik niet....
Nee, daar haal je mij mee over.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg jij het nou maar gewoon baklavavouwer.
ik ga zo weer ff luisteren. let u know.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De context is sowieso apologetisch in zijn voordeel, maar de verdraaiing van 1 ding is gewoon echt geniaal gedaan, zelfs ik moest een paar x luisteren voor ik het door had, als je dan eenmaal gaat doordenken kan het niet anders dan dit bewust is gedaan.
Ben benieuwd, geef ook ff meteen aan wat je dacht dat ik bedoelde.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik ga zo weer ff luisteren. let u know.
Met een baklava kun je mij wel overhalen hoorquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, daar haal je mij mee over.
Mij ook welquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een baklava kun je mij wel overhalen hoor
Ik ben geen fan van Erdogan. Jammer joh.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
Nou het is wel weer duidelijk, erdo fanaten praten zich in een moeilijk parket, maar resultaat ho maar.
Heb je het gehoord?quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Erdogan. Jammer joh.
Ik lees toch iets anders in je reactie, maar ik ga niet zeggen wat!quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Erdogan. Jammer joh.
omg staph.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij ga je er niet uitkomen, je moet echt scherp zijn.
Het verschil zit hem in dat 'geen enkele Europeaan veilig zal zijn' en dat 'geen enkeling in Europa veilig zal zijn' denk ikquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
"Ja, nee het is lastig"
"oh het is zo ingewikkeld"
"Nee het is echt moeilijk, je moet het in context zien"
Nou nou, poeh poeh, wat een dichter is die Erdolf de nazistische dictator toch.
Ik gun het jullie niet. Volgesn mij trigger ook niet.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
"Ja, nee het is lastig"
"oh het is zo ingewikkeld"
"Nee het is echt moeilijk, je moet het in context zien"
Nou nou, poeh poeh, wat een dichter is die Erdolf de nazistische dictator toch.
Het is briljant. Echt werkelijk waar.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het verschil zit hem in dat 'geen enkele Europeaan veilig zal zijn' en dat 'geen enkeling in Europa veilig zal zijn' denk ik
Nou we zien jullie we verschijnen op kameel met pijl en boogquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik gun het jullie niet. Volgesn mij trigger ook niet.
Mislukte westerlingen. WE KOMME JULLIE HALLEH
Laat ze maar lekker zwemmen hoor, waarom moet jij ze verdedigen?quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:14 schreef Triggershot het volgende:
Is er dan geen enkele Turk die er op kan wijzen
Ik ben het zat jullie te moeten verdedigen
Gedraag je dan ook niet de hele tijd als een Turk terwijl je er geen bent.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:14 schreef Triggershot het volgende:
Is er dan geen enkele Turk die er op kan wijzen
Ik ben het zat jullie te moeten verdedigen
Turkije heeft geen kamelen. mal.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nou we zien jullie we verschijnen op kameel met pijl en boog
If it walks like a duck, talks like a duck...quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet de hele tijd als een Turk terwijl je er geen bent.
Het is gewoon een Cyprioot. Van het goede deel van het eiland. Het Griekse dus.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
If it walks like a duck, talks like a duck...
Ik zie hier twee Turken posten en beiden kunnen er niet op wijzen waar het verdraait is, ik kan het wel, maar heb het nog niet gedaan, waar gedraag ik mij als Turk.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet de hele tijd als een Turk terwijl je er geen bent.
Bedoelt ie dan de richting waar Turkije nu heen gaat? En er is niemand veilig in Turkije? Is het stiekem een cry for help? Wacht ff... Dit is de meest geniale speech ooit. Sport wie is de mol joh.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:15 schreef ACT-F het volgende:
Je kan zijn uitspraken zo opvatten dat hij zegt dat als Europa de democratie niet respecteert zij een richting opgaan waar ze nergens meer veilig zullen zijn.
Even taalfout quoten.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Bedoelt ie dan de richting waar Turkije nu heen gaat? En er is niemand veilig in Turkije? Wacht ff... Dit is de meest geniale speech ooit. Sport wie is de mol joh.
Ja ik ben geen Nederlander dus m'n auto correct doet wel eens raar.quote:
Geen burger? Dan heb je geen recht van spreken.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja ik ben geen Nederlander dus m'n auto correct doet wel eens raar.
Hij vindt dat Europa afglijdt qua democratie. Daar gaan wij de gevolgen van ondervinden.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Bedoelt ie dan de richting waar Turkije nu heen gaat? En er is niemand veilig in Turkije? Is het stiekem een cry for help? Wacht ff... Dit is de meest geniale speech ooit. Sport wie is de mol joh.
Heb je echt niet door in welke gedeelte van zijn speech de vertaling verdraaid is?quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hij vindt dat Europa afglijdt qua democratie. Daar gaan wij de gevolgen van ondervinden.
Aangezien Turkije ook hard aan het afglijden is gaan we stiekem dus dezelfde kant op?quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hij vindt dat Europa afglijdt qua democratie. Daar gaan wij de gevolgen van ondervinden.
Hmmm, dit zou op zich best kunnen, wat dat is eigenlijk ook hoe ik zelf in eerste instantie de tekst in de OP interpreteerde (dus nog los van wel of niet een foute vertaling).quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:15 schreef ACT-F het volgende:
Je kan zijn uitspraken zo opvatten dat hij zegt dat als Europa de democratie niet respecteert zij een richting opgaan waar ze nergens meer veilig zullen zijn.
"If Europe continues this way, no European in any part of the world can walk safely on the streets. We, as Turkey, call on Europe to respect human rights and democracy,"quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je echt niet door in welke gedeelte van zijn speech de vertaling verdraaid is?
Dat er woorden en zelfs zinnen ontbreken in zijn uitspraken is al kwalijk genoeg eigenlijk, maar ik doelde eigenlijk op iets anders waar je scherp voor moet zijn en je oren goed spitsen. Bij het lezen valt het niet meteen op, bij het luisteren wel als je goed oplet.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
"If Europe continues this way, no European in any part of the world can walk safely on the streets. We, as Turkey, call on Europe to respect human rights and democracy,"
Het enig wat opvalt aan het bovenstaande citaat is dat er een zin ontbreekt. Hij zegt:
Als Europa zo doorgaat zal geen Europeaan of westerling veilig meer over straat kunnen lopen. Als jullie deze gevaarlijke weg bewandelen zullen jullie de grootste gevolgen ondervinden. Daarom zou ik als Turkije Europa willen uitnodigen de democratie, mensenrechten en onafhankelijkheid te respecteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |