is goedquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zet dan alle pics van Maghrebijnse in OP
staat daar geen ban op? foto's uit us plukken ...quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zet dan alle pics van Maghrebijnse in OP
jawelquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
staat daar geen ban op? foto's uit us plukken ...
Weet ik veelquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
staat daar geen ban op? foto's uit us plukken ...
niet echt een verassingquote:
quote:
heb je allah al op de hoogte gesteld via de mailquote:
Nu opeens helemaal doorgeslagen, ook geen verassing. Over twee jaar dood in Syrië, ook geen verassing.quote:
wellicht juist wel een verassingquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nu opeens helemaal doorgeslagen, ook geen verassing. Over twee jaar dood in Syrië, ook geen verassing.
ja ik ben ze nu aan het resizen anders wordt het zo onrustigquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:39 schreef Le_Professeur het volgende:
matige op, waar blijven de foto's drug
haha topquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:40 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik ben ze nu aan het resizen anders wordt het zo onrustig
godverdommequote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sorry
ik moest hem zenden, hij was nog nooit zo gezwollen
hahaquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sorry
ik moest hem zenden, hij was nog nooit zo gezwollen
MAG IK OOK KOMENquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moeten we een keer doen he... we wonen bij elkaar om de hoek
ja srs lijkt me wel lachequote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moeten we een keer doen he... we wonen bij elkaar om de hoek
Hoe was dat voor jou?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toen ik dr ging vingeren moest ik condoom om m'n vinger doen
scrum is wel een prettig concept eigenlijkquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:45 schreef Drug het volgende:
had een voeten op tafel overleg over een project dat scrum opgezet moet worden.
waar de fuck ben ik beland?
scrum mijn ballen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
scrum is wel een prettig concept eigenlijk
vond het ook onzin, maar het werkt best wel
ja dat is het irritantste. dat al die aidsacroniemen vaak wel werkenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
scrum is wel een prettig concept eigenlijk
vond het ook onzin, maar het werkt best wel
Ja, lekker de hele dag scrummen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:48 schreef deadprez het volgende:
zeker dat werk ofzo waar ik jullie wel eens over hoor
ik scrum in je gezichtquote:
:$ straks, als we alleen zijnquote:
Lekker, maar ik ga altijd een paar dagen voor jou al slapen dus hoe pakken we dit aan?quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:51 schreef 7osk het volgende:
[..]
Lekker, maar ik ga altijd een paar dagen voor jou al slapen dus hoe pakken we dit aan?
Smother them with a pillowquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:51 schreef Amarantha het volgende:
Laat iedereen hier in mijn huis eens stil zijn.
gewoon zoals we elke week doen als jij al ligt te slapenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:51 schreef 7osk het volgende:
[..]
Lekker, maar ik ga altijd een paar dagen voor jou al slapen dus hoe pakken we dit aan?
Wat is Scrum?quote:
Oké is goed.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon zoals we elke week doen als jij al ligt te slapen
in mijn geval een ontwikkelteam die software maakt voor me en die per vaste periode laat zien wat de voortgang is, de productowner (vaak ik) test het product en samen kijken we wat moet worden verbeterd (als nodig) en of het binnen het gestelde budget past.quote:
klinkt gayquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is Scrum?
Scrum is é én van de Agile frameworks en kan worden ingezet om in teamverband op een effectieve, flexibele manier software te ontwikkelen.
Wat zijn de voordelen van Scrum?
Scrum verhoogt de effectiviteit van het team.
Scrum biedt een optimale Return On Investment (ROI).
Scrum zorgt ervoor dat je iedere 2-4 weken een stuk werkende software kan opleveren.
Scrum zorgt ervoor dat je inzicht hebt in de voortgang van het project.
Scrum zorgt ervoor dat je enkel bouwt wat je nodig hebt.
soms vraag ik me af waarom massamoorden op de werkvloer niet vaker voorkomenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is Scrum?
Scrum is é én van de Agile frameworks en kan worden ingezet om in teamverband op een effectieve, flexibele manier software te ontwikkelen.
Wat zijn de voordelen van Scrum?
Scrum verhoogt de effectiviteit van het team.
Scrum biedt een optimale Return On Investment (ROI).
Scrum zorgt ervoor dat je iedere 2-4 weken een stuk werkende software kan opleveren.
Scrum zorgt ervoor dat je inzicht hebt in de voortgang van het project.
Scrum zorgt ervoor dat je enkel bouwt wat je nodig hebt.
snap wel dat je haren weggevlucht zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
in mijn geval een ontwikkelteam die software maakt voor me en die per vaste periode laat zien wat de voortgang is, de productowner (vaak ik) test het product en samen kijken we wat moet worden verbeterd (als nodig) en of het binnen het gestelde budget past.
het zorgt ervoor dat verwachtingen en prestaties op elkaar blijven afgestemd gedurende een ontwikkeling
ja het is maar net hoe je ermee omgaat he zoskquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:53 schreef 7osk het volgende:
[..]
Gaat uiteindelijk ook om het resultaat, niet hoe het klinkt. :s
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
soms vraag ik me af waarom massamoorden op de werkvloer niet vaker voorkomen
godtering zeg
Haha wow.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap wel dat je haren weggevlucht zijn
Ik maak het wel makkelijk iedere keer he.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja het is maar net hoe je ermee omgaat he zosk
als ik een vogel was zou ik jou ook wakker tjilpenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:53 schreef MAHL het volgende:
Jaja, het is wat he.
Teringvinken vanochtend. Begonnen om vijf uur al met tjilpen. Van mij mogen ze allemaal de tering krijgen.
Klinkt saai, net zoals jij dus ik dacht "waar rook is, is vuur"quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoezo, wat is er gay aan. hoe trek je deze conclusie
voorzetjes voor open doel inderdaadquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:54 schreef 7osk het volgende:
[..]
Ik maak het wel makkelijk iedere keer he.
Ik hoorde ze serieus om half vier vannacht al.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:53 schreef MAHL het volgende:
Jaja, het is wat he.
Teringvinken vanochtend. Begonnen om vijf uur al met tjilpen. Van mij mogen ze allemaal de tering krijgen.
komt goedquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
soms vraag ik me af waarom massamoorden op de werkvloer niet vaker voorkomen
godtering zeg
ik ben ook beetje gayquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Klinkt saai, net zoals jij dus ik dacht "waar rook is, is vuur"
nou ja weet je, softwareontwikkelaar en gebruiker zijn als aannemer en huisbezitterquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap wel dat je haren weggevlucht zijn
ja mag dat niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb jij Sof in je kelder opgesloten ofzo?
Iemand moet het doenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
voorzetjes voor open doel inderdaad
ontbijt is zwarte koffiequote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is ontbijt, het is nu bijna 8 uur.
raar
Haha wat?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:58 schreef Drug het volgende:
heb het gevoel dat als ik geen wiet gebruik er niet echt vocht aan mijn ontlasting wordt onttrokken.
m&m's in dr. Pepperquote:
nee, dat ben ik niet.quote:
das echt shitquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:58 schreef Drug het volgende:
heb het gevoel dat als ik geen wiet gebruik er niet echt vocht aan mijn ontlasting wordt onttrokken.
ipv musliquote:
ik vape lemon haze nu hmmquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:00 schreef Drug het volgende:
[..]
gewoon die vaporizer aan het werk houden
rip Kayla Bergquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat niemand die video lijkt te kennen.
ja echt een schijtgrapquote:
echt hequote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:01 schreef deadprez het volgende:
stelletje hipsters met jullie vaporizers
ja is wel chill hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:01 schreef deadprez het volgende:
dat mag ook wel voor de prijs van die dingenquote:
Joint, Je weet zelf.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:01 schreef deadprez het volgende:
vape al 6 jaar vriendquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:01 schreef deadprez het volgende:
rtquote:
verdien je zo terug johquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat mag ook wel voor de prijs van die dingen
ja man, gaat hard en de smaak is zo lekker groenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:04 schreef Drug het volgende:
[..]
verdien je zo terug joh
als je beetje verbruikt
ja maar ik moet sws eerst 2438794392735959435 jaar sparen voor ik het uberhaupt kan betalenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:04 schreef Drug het volgende:
[..]
verdien je zo terug joh
als je beetje verbruikt
ja smaak is zo yummiequote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man, gaat hard en de smaak is zo lekker groen
370 euro wtf?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:05 schreef Drug het volgende:
wel jammer dat die firefly 2 tegenviel en ik te lui ben om te verkopen
ja sick hequote:
of 1 kraak kleine kloezoequote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar ik moet sws eerst 2438794392735959435 jaar sparen voor ik het uberhaupt kan betalen
hjb ibahesj leest mee hierquote:
ach toen ik een jaar of 22 was had ik er 1 zelfgebouwd van een borosilicaat glashouder en een verfstripperquote:
weenie wat die dingen zijn maar het klinkt wel coolquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach toen ik een jaar of 22 was had ik er 1 zelfgebouwd van een borosilicaat glashouder en een verfstripper
eerder zo'n oude mp3 spelerquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:08 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan een usb-stick.
firefly2 tochquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:09 schreef Amarantha het volgende:
Drug welke heb je nu dan? (Ben het vergeten)
mighty.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:09 schreef Amarantha het volgende:
Drug welke heb je nu dan? (Ben het vergeten)
meeste ben ik thuis bwter dan daar gewoon de koningquote:
Ja ik snap er niks meer van. Welke heb JIJ?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
meeste ben ik thuis bwter dan daar gewoon de koning
Wat?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:12 schreef Drug het volgende:
gvd weer tan2 chollers ingestapt bij de junkenhalte
maar ik ruim niet op dus dan staat altijd dat ding daar ;squote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
meeste ben ik thuis bwter dan daar gewoon de koning
Volcano van Storz & Bickelquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik snap er niks meer van. Welke heb JIJ?
doe nie zo elitair homoquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:12 schreef Drug het volgende:
gvd weer tan2 chollers ingestapt bij de junkenhalte
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie wat die dingen zijn maar het klinkt wel cool
fok dat hij staat hier midden op tafel in de woonkamer, mijn ouders vapen meequote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:13 schreef Drug het volgende:
[..]
maar ik ruim niet op dus dan staat altijd dat ding daar ;s
bovenste doet het niequote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoiets, maar dan met twee tuutjes aan elk uiteinde
en deze
[ afbeelding ]
tnx en jups bazen klapperaar.quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nu wel
die witte plaat is een laag van tegen elkaar gesmolten glaskorrels, een soort filter
nicequote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
fok dat hij staat hier midden op tafel in de woonkamer, mijn ouders vapen mee
weenie ik ben meestal de luide stinkende partijquote:
voordeel van een lab in je bereik hebben hequote:
ouwe hippiesquote:
trust me, dit is andersquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie ik ben meestal de luide stinkende partij
heheh ja kan me wel wat bij voorstellenquote:
en tegen die tijd ben je al lang en breed levensmoequote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach kop op, je moet nog maar 38 jaar
ben ik nu al gekkiequote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en tegen die tijd ben je al lang en breed levensmoe
Ben ik nu al. Wat nu?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en tegen die tijd ben je al lang en breed levensmoe
huurmoordenaar zoeken op deep webquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ben ik nu al. Wat nu?
Spoorweg geeft zo'n rommeltje. En touw doe ik degene die mij vinden niet aan.
uitkering pakken, dit maakt je ongelukkigquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ben ik nu al. Wat nu?
hoop van harte dat je het haalt.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
moet zelf nog 29 jaar werken ahahahaha
auto sexual asphyxiationquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ben ik nu al. Wat nu?
niet zo focussen op de mindere aspectenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ben ik nu al. Wat nu?
hard hoor.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoop van harte dat je het haalt.
je moet je afvragen of je recht hebt op gelukkig zijn, continuquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
uitkering pakken, dit maakt je ongelukkig
Dat maakt mij ook ongelukkig.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
uitkering pakken, dit maakt je ongelukkig
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je moet je afvragen of je recht hebt op gelukkig zijn, continu
we zijn geen prinsjes, we zijn werkvolk, het volk
lijden hoort erbij, afzien, zweten, zwoegen
en nog steeds hebben we het veel en veel beter dan generaties voor ons, en waarschijnlijk ook na ons, dus kop op en lach
ja wat, wie moet anders zorgen voor kanslozen zoals jij?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]flikker op gek ga jij maar lekker vrijwillig lijden
wow moeten we een depressie ofzoquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en nog steeds hebben we het veel en veel beter dan generaties voor ons, en waarschijnlijk ook na ons, dus kop op en lach
weet je wel zeker dat ik dan de kansloze ben ;squote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja wat, wie moet anders zorgen voor kanslozen zoals jij?
oja die generaties, altijd zo relevantquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heel zeker, en jij snapt ook dat als we allemaal thuis op de bank gaan zitten er bitter weinig te verdelen valtquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet je wel zeker dat ik dan de kansloze ben ;s
best welquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oja die generaties, altijd zo relevant
Wat is beter dan? Als baby al met een iPad vergroeid zijn?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nog paar honderd jaar eerder was wel mooi geweest. Beetje wereldzeeen bevaren enzoquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee je handen dichtknijpen dat je nu leeft en niet 100 jaar geleden
misschien ga ik me aanmeldenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Stond wel op de mailinglist maar heb niet op ze gestemd.
Jij dan?
ja ik vind het ook niet erg dat jullie jezelf opofferen hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heel zeker, en jij snapt ook dat als we allemaal thuis op de bank gaan zitten er bitter weinig te verdelen valt
ja dat is beter dan doodgaan op je eerste aan difteriequote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is beter dan? Als baby al met een iPad vergroeid zijn?
jeuh wat een opsteker.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee je handen dichtknijpen dat je nu leeft en niet 100 jaar geleden
oh ja, fantastische tijd, sterven aan de scheurbuikquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nog paar honderd jaar eerder was wel mooi geweest. Beetje wereldzeeen bevaren enzo
Je krijgt een kartelschaar en lavendelzakje cadeau hequote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:29 schreef MAHL het volgende:
Misschien moet ik mij ook maar bij FvD aansluiten en het partijkartel doorbreken.
ach, je krijgt er ook wat voor hequote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik vind het ook niet erg dat jullie jezelf opofferen hoor
Was liever babyboomer geweest.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja dat is beter dan doodgaan op je eerste aan difterie
Wat een baas.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je krijgt een kartelschaar en lavendelzakje cadeau he
scheelt wel een hoop lijdenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja dat is beter dan doodgaan op je eerste aan difterie
Meest makkelijke generatie. Ongeremde welvaartsgroei, pensioen op je 65e, onbeperkt studeren...quote:
vooral die ene collega hequote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
en trouwens, ik heb een leuke baan, leuke collega's en heb het naar mijn zin, werk graag... dat dan ook weer
bij gebrek aan vrienden is mijn werk mijn sociale cirkel
ja dat is treurig, maar dat is hoe het is
Je zit in de IT?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
en trouwens, ik heb een leuke baan, leuke collega's en heb het naar mijn zin, werk graag... dat dan ook weer
geen ipads, geen smartphones, geen social mediaquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Meest makkelijke generatie. Ongeremde welvaartsgroei, pensioen op je 65e, onbeperkt studeren...
kies je zelf voor hequote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
geen ipads, geen smartphones, geen social media
Hoe denk je zelf dat het komt?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ahaha vieze conformistquote:
hij is duitsquote:
smoesjesquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
probeer wel weerstand te bieden, maar zit gewoon op een forum dus kweenie
Geen prestatiemaatschappijquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
geen ipads, geen smartphones, geen social media
ook daar kies je zelf voorquote:
Door wie eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
True, maar je wordt er wel op afgerekend
pauper privilege jwtzquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij bent omringt met paupers, dan is het gewoon makkelijker. heel ander milieu
Je bent er sinds kort achter dat je kaal bent?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sinds kort weet ik waarom
kans dat je uniek bent is kleiner dan kans dat er een exacte kopie van je isquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:40 schreef Chai het volgende:
Kan nog zoveel falen, blijf toch wel een uniek sneeuwvlokje hebben papa en mama mij geleerd.
Ben dan altijd nog de allerbeste kopiequote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:41 schreef Drug het volgende:
[..]
kans dat je uniek bent is kleiner dan kans dat er een exacte kopie van je is
Laat die jongen toch eens met rustquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:40 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Je bent er sinds kort achter dat je kaal bent?
Haha, wat sneu is dit. Ik ken iemand die Hans heet die hetzelfde heeftquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
heb je zelf in de hand. en jij weet datquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:44 schreef deadprez het volgende:
beter de slechte kopie zijn daar wordt minder van verwacht dus meer chillings
kom gwn methlab beginnenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha, wat sneu is dit. Ik ken iemand die Hans heet die hetzelfde heeft
alleen dan 20 jaar jonger ;squote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha, wat sneu is dit. Ik ken iemand die Hans heet die hetzelfde heeft
ja sorry is gewoonte van mequote:
http://www.marktplaats.nl(...)reviousPage=lr&pos=1quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:47 schreef 7osk het volgende:
[..]
Jij niet hè, Hans. Jij bent een doorzetter.
Lekker, misschien moet ik er ook weer eens eentje draaien.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:50 schreef Drug het volgende:
[..]
ik ben btje st00ned en chill
je klinkt enthousiast, bijzondere aanleiding toe? ;$
gwnquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je begint er toch gewoon niet aan? hoe kan je dan afhaken
Heel goed gevonden, mooi ding.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)reviousPage=lr&pos=1
Wat vind je hiervan?
Beter dan kutcollega's en toffe vrienden.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik wel. Maar heb wel leuke collega's dus is niet van toepassing.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter dan kutcollega's en toffe vrienden.
Vals dilemma natuurlijk, maar zou de laatste optie niet volhouden.
komt goed, binnenkort lente toch. chicks gaan rokjes dragen. jouwe is niet zo lang. als je beetje tactisch speelt hoeft ze niks te merkenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:50 schreef 7osk het volgende:
[..]
Lekker, misschien moet ik er ook weer eens eentje draaien.
Nee hoor, gewoon zin in pussy.
dan doe je iets verkeerd denk ikquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat kijk ik niet meer nu ik single ben. Eerst keek ik dat gedwongen mee natuurlijk.quote:
Ik heb toch echt liever toffe collega's en geen "vrienden".quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch ook schele dakduif.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb toch echt liever toffe collega's en geen "vrienden".
oh wacht ik las verkeerdquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is toch echt wat ik ook zeg?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh teringquote:
Jij deed ook iets verkeerd.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh wacht ik las verkeerd
jij doet iets verkeerd
Ja je hebt gelijk, ik kan gewoon niet lezen.quote:
Ja daar kijk ik echt naar uit.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:52 schreef Drug het volgende:
[..]
komt goed, binnenkort lente toch. chicks gaan rokjes dragen. jouwe is niet zo lang. als je beetje tactisch speelt hoeft ze niks te merken
echt hehquote:
drug bestequote:
ik zal jou eens verkeerd doenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh teringja.
[..]
Jij deed ook iets verkeerd.
Foei.
[..]
Ja je hebt gelijk, ik kan gewoon niet lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |