Klinkt saai, net zoals jij dus ik dacht "waar rook is, is vuur"quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoezo, wat is er gay aan. hoe trek je deze conclusie
voorzetjes voor open doel inderdaadquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:54 schreef 7osk het volgende:
[..]
Ik maak het wel makkelijk iedere keer he.
Ik hoorde ze serieus om half vier vannacht al.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:53 schreef MAHL het volgende:
Jaja, het is wat he.
Teringvinken vanochtend. Begonnen om vijf uur al met tjilpen. Van mij mogen ze allemaal de tering krijgen.
komt goedquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
soms vraag ik me af waarom massamoorden op de werkvloer niet vaker voorkomen
godtering zeg
ik ben ook beetje gayquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Klinkt saai, net zoals jij dus ik dacht "waar rook is, is vuur"
nou ja weet je, softwareontwikkelaar en gebruiker zijn als aannemer en huisbezitterquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap wel dat je haren weggevlucht zijn
ja mag dat niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb jij Sof in je kelder opgesloten ofzo?
Iemand moet het doenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
voorzetjes voor open doel inderdaad
ontbijt is zwarte koffiequote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is ontbijt, het is nu bijna 8 uur.
raar
Haha wat?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:58 schreef Drug het volgende:
heb het gevoel dat als ik geen wiet gebruik er niet echt vocht aan mijn ontlasting wordt onttrokken.
m&m's in dr. Pepperquote:
nee, dat ben ik niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |