:$ straks, als we alleen zijnquote:
Lekker, maar ik ga altijd een paar dagen voor jou al slapen dus hoe pakken we dit aan?quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:51 schreef 7osk het volgende:
[..]
Lekker, maar ik ga altijd een paar dagen voor jou al slapen dus hoe pakken we dit aan?
Smother them with a pillowquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:51 schreef Amarantha het volgende:
Laat iedereen hier in mijn huis eens stil zijn.
gewoon zoals we elke week doen als jij al ligt te slapenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:51 schreef 7osk het volgende:
[..]
Lekker, maar ik ga altijd een paar dagen voor jou al slapen dus hoe pakken we dit aan?
Wat is Scrum?quote:
Oké is goed.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon zoals we elke week doen als jij al ligt te slapen
in mijn geval een ontwikkelteam die software maakt voor me en die per vaste periode laat zien wat de voortgang is, de productowner (vaak ik) test het product en samen kijken we wat moet worden verbeterd (als nodig) en of het binnen het gestelde budget past.quote:
klinkt gayquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is Scrum?
Scrum is é én van de Agile frameworks en kan worden ingezet om in teamverband op een effectieve, flexibele manier software te ontwikkelen.
Wat zijn de voordelen van Scrum?
Scrum verhoogt de effectiviteit van het team.
Scrum biedt een optimale Return On Investment (ROI).
Scrum zorgt ervoor dat je iedere 2-4 weken een stuk werkende software kan opleveren.
Scrum zorgt ervoor dat je inzicht hebt in de voortgang van het project.
Scrum zorgt ervoor dat je enkel bouwt wat je nodig hebt.
soms vraag ik me af waarom massamoorden op de werkvloer niet vaker voorkomenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is Scrum?
Scrum is é én van de Agile frameworks en kan worden ingezet om in teamverband op een effectieve, flexibele manier software te ontwikkelen.
Wat zijn de voordelen van Scrum?
Scrum verhoogt de effectiviteit van het team.
Scrum biedt een optimale Return On Investment (ROI).
Scrum zorgt ervoor dat je iedere 2-4 weken een stuk werkende software kan opleveren.
Scrum zorgt ervoor dat je inzicht hebt in de voortgang van het project.
Scrum zorgt ervoor dat je enkel bouwt wat je nodig hebt.
snap wel dat je haren weggevlucht zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
in mijn geval een ontwikkelteam die software maakt voor me en die per vaste periode laat zien wat de voortgang is, de productowner (vaak ik) test het product en samen kijken we wat moet worden verbeterd (als nodig) en of het binnen het gestelde budget past.
het zorgt ervoor dat verwachtingen en prestaties op elkaar blijven afgestemd gedurende een ontwikkeling
ja het is maar net hoe je ermee omgaat he zoskquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:53 schreef 7osk het volgende:
[..]
Gaat uiteindelijk ook om het resultaat, niet hoe het klinkt. :s
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
soms vraag ik me af waarom massamoorden op de werkvloer niet vaker voorkomen
godtering zeg
Haha wow.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap wel dat je haren weggevlucht zijn
Ik maak het wel makkelijk iedere keer he.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja het is maar net hoe je ermee omgaat he zosk
als ik een vogel was zou ik jou ook wakker tjilpenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:53 schreef MAHL het volgende:
Jaja, het is wat he.
Teringvinken vanochtend. Begonnen om vijf uur al met tjilpen. Van mij mogen ze allemaal de tering krijgen.
Klinkt saai, net zoals jij dus ik dacht "waar rook is, is vuur"quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoezo, wat is er gay aan. hoe trek je deze conclusie
voorzetjes voor open doel inderdaadquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:54 schreef 7osk het volgende:
[..]
Ik maak het wel makkelijk iedere keer he.
Ik hoorde ze serieus om half vier vannacht al.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:53 schreef MAHL het volgende:
Jaja, het is wat he.
Teringvinken vanochtend. Begonnen om vijf uur al met tjilpen. Van mij mogen ze allemaal de tering krijgen.
komt goedquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
soms vraag ik me af waarom massamoorden op de werkvloer niet vaker voorkomen
godtering zeg
ik ben ook beetje gayquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Klinkt saai, net zoals jij dus ik dacht "waar rook is, is vuur"
nou ja weet je, softwareontwikkelaar en gebruiker zijn als aannemer en huisbezitterquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap wel dat je haren weggevlucht zijn
ja mag dat niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb jij Sof in je kelder opgesloten ofzo?
Iemand moet het doenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
voorzetjes voor open doel inderdaad
ontbijt is zwarte koffiequote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is ontbijt, het is nu bijna 8 uur.
raar
Haha wat?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:58 schreef Drug het volgende:
heb het gevoel dat als ik geen wiet gebruik er niet echt vocht aan mijn ontlasting wordt onttrokken.
m&m's in dr. Pepperquote:
nee, dat ben ik niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |