is goedquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zet dan alle pics van Maghrebijnse in OP
staat daar geen ban op? foto's uit us plukken ...quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zet dan alle pics van Maghrebijnse in OP
jawelquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
staat daar geen ban op? foto's uit us plukken ...
Weet ik veelquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
staat daar geen ban op? foto's uit us plukken ...
niet echt een verassingquote:
quote:
heb je allah al op de hoogte gesteld via de mailquote:
Nu opeens helemaal doorgeslagen, ook geen verassing. Over twee jaar dood in Syrië, ook geen verassing.quote:
wellicht juist wel een verassingquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nu opeens helemaal doorgeslagen, ook geen verassing. Over twee jaar dood in Syrië, ook geen verassing.
ja ik ben ze nu aan het resizen anders wordt het zo onrustigquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:39 schreef Le_Professeur het volgende:
matige op, waar blijven de foto's drug
haha topquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:40 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik ben ze nu aan het resizen anders wordt het zo onrustig
godverdommequote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sorry
ik moest hem zenden, hij was nog nooit zo gezwollen
hahaquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sorry
ik moest hem zenden, hij was nog nooit zo gezwollen
MAG IK OOK KOMENquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moeten we een keer doen he... we wonen bij elkaar om de hoek
ja srs lijkt me wel lachequote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moeten we een keer doen he... we wonen bij elkaar om de hoek
Hoe was dat voor jou?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toen ik dr ging vingeren moest ik condoom om m'n vinger doen
scrum is wel een prettig concept eigenlijkquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:45 schreef Drug het volgende:
had een voeten op tafel overleg over een project dat scrum opgezet moet worden.
waar de fuck ben ik beland?
scrum mijn ballen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
scrum is wel een prettig concept eigenlijk
vond het ook onzin, maar het werkt best wel
ja dat is het irritantste. dat al die aidsacroniemen vaak wel werkenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
scrum is wel een prettig concept eigenlijk
vond het ook onzin, maar het werkt best wel
Ja, lekker de hele dag scrummen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:48 schreef deadprez het volgende:
zeker dat werk ofzo waar ik jullie wel eens over hoor
ik scrum in je gezichtquote:
:$ straks, als we alleen zijnquote:
Lekker, maar ik ga altijd een paar dagen voor jou al slapen dus hoe pakken we dit aan?quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:51 schreef 7osk het volgende:
[..]
Lekker, maar ik ga altijd een paar dagen voor jou al slapen dus hoe pakken we dit aan?
Smother them with a pillowquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:51 schreef Amarantha het volgende:
Laat iedereen hier in mijn huis eens stil zijn.
gewoon zoals we elke week doen als jij al ligt te slapenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:51 schreef 7osk het volgende:
[..]
Lekker, maar ik ga altijd een paar dagen voor jou al slapen dus hoe pakken we dit aan?
Wat is Scrum?quote:
Oké is goed.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon zoals we elke week doen als jij al ligt te slapen
in mijn geval een ontwikkelteam die software maakt voor me en die per vaste periode laat zien wat de voortgang is, de productowner (vaak ik) test het product en samen kijken we wat moet worden verbeterd (als nodig) en of het binnen het gestelde budget past.quote:
klinkt gayquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is Scrum?
Scrum is é én van de Agile frameworks en kan worden ingezet om in teamverband op een effectieve, flexibele manier software te ontwikkelen.
Wat zijn de voordelen van Scrum?
Scrum verhoogt de effectiviteit van het team.
Scrum biedt een optimale Return On Investment (ROI).
Scrum zorgt ervoor dat je iedere 2-4 weken een stuk werkende software kan opleveren.
Scrum zorgt ervoor dat je inzicht hebt in de voortgang van het project.
Scrum zorgt ervoor dat je enkel bouwt wat je nodig hebt.
soms vraag ik me af waarom massamoorden op de werkvloer niet vaker voorkomenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is Scrum?
Scrum is é én van de Agile frameworks en kan worden ingezet om in teamverband op een effectieve, flexibele manier software te ontwikkelen.
Wat zijn de voordelen van Scrum?
Scrum verhoogt de effectiviteit van het team.
Scrum biedt een optimale Return On Investment (ROI).
Scrum zorgt ervoor dat je iedere 2-4 weken een stuk werkende software kan opleveren.
Scrum zorgt ervoor dat je inzicht hebt in de voortgang van het project.
Scrum zorgt ervoor dat je enkel bouwt wat je nodig hebt.
snap wel dat je haren weggevlucht zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
in mijn geval een ontwikkelteam die software maakt voor me en die per vaste periode laat zien wat de voortgang is, de productowner (vaak ik) test het product en samen kijken we wat moet worden verbeterd (als nodig) en of het binnen het gestelde budget past.
het zorgt ervoor dat verwachtingen en prestaties op elkaar blijven afgestemd gedurende een ontwikkeling
ja het is maar net hoe je ermee omgaat he zoskquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:53 schreef 7osk het volgende:
[..]
Gaat uiteindelijk ook om het resultaat, niet hoe het klinkt. :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |