weenie wat die dingen zijn maar het klinkt wel coolquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach toen ik een jaar of 22 was had ik er 1 zelfgebouwd van een borosilicaat glashouder en een verfstripper
eerder zo'n oude mp3 spelerquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:08 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan een usb-stick.
firefly2 tochquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:09 schreef Amarantha het volgende:
Drug welke heb je nu dan? (Ben het vergeten)
mighty.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:09 schreef Amarantha het volgende:
Drug welke heb je nu dan? (Ben het vergeten)
meeste ben ik thuis bwter dan daar gewoon de koningquote:
Ja ik snap er niks meer van. Welke heb JIJ?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
meeste ben ik thuis bwter dan daar gewoon de koning
Wat?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:12 schreef Drug het volgende:
gvd weer tan2 chollers ingestapt bij de junkenhalte
maar ik ruim niet op dus dan staat altijd dat ding daar ;squote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
meeste ben ik thuis bwter dan daar gewoon de koning
Volcano van Storz & Bickelquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik snap er niks meer van. Welke heb JIJ?
doe nie zo elitair homoquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:12 schreef Drug het volgende:
gvd weer tan2 chollers ingestapt bij de junkenhalte
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie wat die dingen zijn maar het klinkt wel cool
fok dat hij staat hier midden op tafel in de woonkamer, mijn ouders vapen meequote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:13 schreef Drug het volgende:
[..]
maar ik ruim niet op dus dan staat altijd dat ding daar ;s
bovenste doet het niequote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoiets, maar dan met twee tuutjes aan elk uiteinde
en deze
[ afbeelding ]
tnx en jups bazen klapperaar.quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nu wel
die witte plaat is een laag van tegen elkaar gesmolten glaskorrels, een soort filter
nicequote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
fok dat hij staat hier midden op tafel in de woonkamer, mijn ouders vapen mee
weenie ik ben meestal de luide stinkende partijquote:
voordeel van een lab in je bereik hebben hequote:
ouwe hippiesquote:
trust me, dit is andersquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie ik ben meestal de luide stinkende partij
heheh ja kan me wel wat bij voorstellenquote:
en tegen die tijd ben je al lang en breed levensmoequote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach kop op, je moet nog maar 38 jaar
ben ik nu al gekkiequote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en tegen die tijd ben je al lang en breed levensmoe
Ben ik nu al. Wat nu?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en tegen die tijd ben je al lang en breed levensmoe
huurmoordenaar zoeken op deep webquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ben ik nu al. Wat nu?
Spoorweg geeft zo'n rommeltje. En touw doe ik degene die mij vinden niet aan.
uitkering pakken, dit maakt je ongelukkigquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ben ik nu al. Wat nu?
hoop van harte dat je het haalt.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
moet zelf nog 29 jaar werken ahahahaha
auto sexual asphyxiationquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ben ik nu al. Wat nu?
niet zo focussen op de mindere aspectenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ben ik nu al. Wat nu?
hard hoor.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoop van harte dat je het haalt.
je moet je afvragen of je recht hebt op gelukkig zijn, continuquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
uitkering pakken, dit maakt je ongelukkig
Dat maakt mij ook ongelukkig.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
uitkering pakken, dit maakt je ongelukkig
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je moet je afvragen of je recht hebt op gelukkig zijn, continu
we zijn geen prinsjes, we zijn werkvolk, het volk
lijden hoort erbij, afzien, zweten, zwoegen
en nog steeds hebben we het veel en veel beter dan generaties voor ons, en waarschijnlijk ook na ons, dus kop op en lach
ja wat, wie moet anders zorgen voor kanslozen zoals jij?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]flikker op gek ga jij maar lekker vrijwillig lijden
wow moeten we een depressie ofzoquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en nog steeds hebben we het veel en veel beter dan generaties voor ons, en waarschijnlijk ook na ons, dus kop op en lach
weet je wel zeker dat ik dan de kansloze ben ;squote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja wat, wie moet anders zorgen voor kanslozen zoals jij?
oja die generaties, altijd zo relevantquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heel zeker, en jij snapt ook dat als we allemaal thuis op de bank gaan zitten er bitter weinig te verdelen valtquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet je wel zeker dat ik dan de kansloze ben ;s
best welquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oja die generaties, altijd zo relevant
Wat is beter dan? Als baby al met een iPad vergroeid zijn?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nog paar honderd jaar eerder was wel mooi geweest. Beetje wereldzeeen bevaren enzoquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee je handen dichtknijpen dat je nu leeft en niet 100 jaar geleden
misschien ga ik me aanmeldenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Stond wel op de mailinglist maar heb niet op ze gestemd.
Jij dan?
ja ik vind het ook niet erg dat jullie jezelf opofferen hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heel zeker, en jij snapt ook dat als we allemaal thuis op de bank gaan zitten er bitter weinig te verdelen valt
ja dat is beter dan doodgaan op je eerste aan difteriequote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is beter dan? Als baby al met een iPad vergroeid zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |