Dit is een signaal.quote:Op maandag 20 maart 2017 17:23 schreef Kaas- het volgende: [..] Dat ze op jou niet inhoudelijk reageren begrijp ik nog wel. Maar nu ik het ook niet voor elkaar krijg ben ik toch een beetje aangedaan.
Niemand staat op alfabetische volgorde.quote:Op maandag 20 maart 2017 17:30 schreef Kaas- het volgende:
OP klopt nog steeds niet. Het is 13x (ipv 12x) en pils staat niet op alfabetische volgorde in dat rijtje.
Haha, toen ik het typte vroeg ik me serieus al af of een of andere klojo deze opmerking zou maken.quote:Op maandag 20 maart 2017 17:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niemand staat op alfabetische volgorde.
Nu staat iedereen op alfabetische volgorde.quote:Op maandag 20 maart 2017 17:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, toen ik het typte vroeg ik me serieus al af of een of andere klojo deze opmerking zou maken.
Overigens heb ik voor de zekerheid nog wel even gecontroleerd of jouw opmerking ook klopt.
Inderdaad indrukwekkend. Ik zou wel gek worden in dat soort steden.quote:Op maandag 20 maart 2017 17:42 schreef Tijger_m het volgende:
Wow, dit zijn indrukwekkende foto's
https://www.theguardian.c(...)-and-now-photographs
Waanzinnig, wat een bijzondere foto's. Ook pijnlijk dat in de 2016 je nergens verder kunt kijken dan een paar kilometer.quote:Op maandag 20 maart 2017 17:42 schreef Tijger_m het volgende:
Wow, dit zijn indrukwekkende foto's
https://www.theguardian.c(...)-and-now-photographs
In vier van die steden geweest en in eentje gewoond, totale awesomeness vond ik het.quote:Op maandag 20 maart 2017 17:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Inderdaad indrukwekkend. Ik zou wel gek worden in dat soort steden.
Al schrijft hij het wel een beetje ambigu op.quote:Op maandag 20 maart 2017 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Gert-Jan en zijn god zijn het met Alexander eens.
[ afbeelding ]
Dan kan het haast niet anders of dit gaat als eerste serieus onderzocht worden.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:03 schreef pils420 het volgende:
[..]
Ik vind mooi, CU en PvdA sluiten zich hier bij aan.
Stemt mij gelukkig. De bal ligt bij Jesse.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan kan het haast niet anders of dit gaat als eerste serieus onderzocht worden.
Beter stelt die hippie zich een beetje constructief op. Het is in potentie een prachtkabinetje.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:05 schreef pils420 het volgende:
[..]
Stemt mij gelukkig. De bal ligt bij Jesse.
Ik had bijna een weddenschap met iemand die beweerde dat er niet binnen 3 maanden een regering zou zijn maar hij durfde mijn hand niet aan te pakken.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:07 schreef Kaas- het volgende:
Sympathieke kerel trouwens die met mij een weddenschap aanging dat het coalitieakkoord er al over tien dagen ligt, maar dat was wel echt een teringdomme zet.
quote:Op maandag 20 maart 2017 18:06 schreef pils420 het volgende:
Vooral omdat ik Rutte dus ook een opening zie maken naar GL met zijn 5 speerpunten, daar kan GL prima op inhaken.
''De VVD vindt vijf onderwerpen belangrijk: lastenverlichting voor burgers, energietransitie, investeringsklimaat voor werkgevers verbeteren, investeren in veiligheid en defensie en investeren in ouderenzorg.''
Die kan voor het eerst sinds het kabinet Den Uyl GL laten deelnemen aan een kabinet.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:05 schreef pils420 het volgende:
[..]
Stemt mij gelukkig. De bal ligt bij Jesse.
Ik bedoel natuurlijk hoe zo'n discussie verloopt.quote:Op maandag 20 maart 2017 17:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In de post die je citeert staat letterlijk dat die er niet zijn, dus is het me weer eens een raadsel waarom je vraagt wat je vraagt beste Ketchup.
Weet jij meer over dat systeem? Vond het nogal een raar artikel. Het lijkt me vrij logisch dat een korte vragenlijst met "alarmpunten" vooral foute meldingen geeft. Het aantal kinderen dat niet gemeld werd maar waar later wel mishandeling werd vastgesteld was heel erg laag.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:09 schreef Janneke141 het volgende:
Ah, de ambtelijke verplichte vragenlijst m.b.t. kindermishandeling levert 92% valse meldingen op. Conclusie: de artsen moeten beter worden geschoold
Als we het dan toch over Mbo-2 hebben, mag je ook wel je zwemdiploma's meetellen hoor Pokkel.quote:
Zo veel mogelijk PVV-kiezers afsnoepen zonder al te rechts over te komen en verder lekker alles laten zoals het is.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:11 schreef Kaas- het volgende:
CDA is eigenlijk de enige partij van wie ik geen flauw idee heb wat ze willen of waar ze voor staan. Ik zou het echt niet weten. Op dat Wilhelmus na.
Weet eigenlijk ook niet waarom het CDA het CDA heet. Ze kunnen er tegenwoordig beter DA van maken.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:11 schreef Kaas- het volgende:
CDA is eigenlijk de enige partij van wie ik geen flauw idee heb wat ze willen of waar ze voor staan. Ik zou het echt niet weten. Op dat Wilhelmus na.
En de dienstplicht.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:11 schreef Kaas- het volgende:
De vragenlijst gaat er van uit dat artsen volslagen debiel zijn. Dat diskwalificeert dat ding bij voorbaat.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet jij meer over dat systeem? Vond het nogal een raar artikel. Het lijkt me vrij logisch dat een korte vragenlijst met "alarmpunten" vooral foute meldingen geeft. Het aantal kinderen dat niet gemeld werd maar waar later wel mishandeling werd vastgesteld was heel erg laag.
Als laag 0 is okee, bij 1 is het al teveel.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet jij meer over dat systeem? Vond het nogal een raar artikel. Het lijkt me vrij logisch dat een korte vragenlijst met "alarmpunten" vooral foute meldingen geeft. Het aantal kinderen dat niet gemeld werd maar waar later wel mishandeling werd vastgesteld was heel erg laag.
Eerder gewoon A.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:13 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Weet eigenlijk ook niet waarom het CDA het CDA heet. Ze kunnen er tegenwoordig beter DA van maken.
Dan toch GroenLinks?quote:Op maandag 20 maart 2017 18:13 schreef pils420 het volgende:
VVD wil GroenLinks, ChristenUnie, SP en PvdA erbij, SP en PvdA passen
CDA wil CU of GL erbij
D66 wil GL erbij
CU wil GL erbij
PvdA wil GL erbij
GL wil complex CDA + links verhaal
http://www.volkskrant.nl/(...)op-een-rij~a4476603/
Conservatiever dan VVD op sociaal-cultureel vlakquote:Op maandag 20 maart 2017 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
En de dienstplicht.
Verder weet ik het ook niet. Vage semireligieuze partij.
Bij een kapsalon wel een slabertje om!quote:Op maandag 20 maart 2017 18:14 schreef Kaas- het volgende:
Overmorgen heb ik een oud-bestuurderendiner van de Rotterdamse economische studievereniging. Dat is dus zo'n zeldzaam moment waarop ik wel in driedelig pak ga.
Als Jesse het zijn achterban weet te verkopen en genoeg binnen weet te halen bij de onderhandelingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |