quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat ik geen tijd heb en snelwandel door. Als ik al uit het station kom en bij de bus ga wachten, ga ik naar de compleet andere zijde rennen. Tralalala.
Footballeaks.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
Weet jij toevallig wie dit is?
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:28 schreef Paxcon het volgende:
Komt er nu twee keer een 'grappig' cabaretstukje?
Er is wel een traditionele zwerver die om geld of een sigaret komt janken bij iedere wachtende.quote:
ohja shitquote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten wij allemaal het leger in
Dat gun je niemand
Ook opvallend dat een Pechtold niet bij de oren wordt gepakt en zijn eerdere uitspraken omtrent Erdogan voor zijn neus gedrukt krijgt.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:27 schreef Braindead2000 het volgende:
Wilders werd niet zo lang geleden nog net niet gevierendeeld toen hij zo over Turkije en Erdogan praatte zoals al die deugende politici en journalistjes nu daarover praten.
Die Turkse F-16s kunnen ons helemaal niet bereiken.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:28 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, dat dacht ik dus ook heel even wat Pauw vroeg idd.
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
Weet jij toevallig wie dit is?
[ afbeelding ]
Irritant die luiquote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is wel een traditionele zwerver die om geld of een sigaret komt janken bij iedere wachtende.
quote:
Ja, helaas. Maar wie moet anders PM worden?quote:
Dit wil ik ze weleens zien doen bij een bepantserde auto.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De Spetsnaz had dit beter opgelost.
[ afbeelding ]
Ze kunnen het moeilijk over tomaten hebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Ze gaan veel te lang door over dit onderwerp.
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De Spetsnaz had dit beter opgelost.
[ afbeelding ]
Geef hem een GL flyer. Dan stopt hij welquote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is wel een traditionele zwerver die om geld of een sigaret komt janken bij iedere wachtende.
Dat doen ze als Roemer er is.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ze kunnen het moeilijk over tomaten hebben.
Hij mag wel een geit aan Erdolf schenken.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Verreweg de beste keuze op dit moment.
Ja, klopt idd.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
De belangrijkste vraag wordt niet gesteld, namelijk de bewering van de NRC-journalist dat het hele scenario vorige week al bekend was.
Ga nou niet zeggen dat er maar 1 is.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, helaas. Maar wie moet anders PM worden?
Ik gun geen mens GroenLinks.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geef hem een GL flyer. Dan stopt hij wel
Lijkt me logisch dat er een contingency plan was.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
De belangrijkste vraag wordt niet gesteld, namelijk de bewering van de NRC-journalist dat het hele scenario vorige week al bekend was.
Inderdaad ..quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
barney.gifquote:
Zo ver zal het niet gaan denk ikquote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:30 schreef KingRoland het volgende:
Erdogan lijkt me wel een persoon die een wereldoorlog kan starten en dat ook evt. gaat doen.
En dat er een 250k vluchtelingen-opvang-deal is met Duitsland en Turkije.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ja, dat las ik ook. Wordt behoorlijk genegeerd vanavond.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ik stem op Pechgod. Dan mag ik lekker mijn Turkse id houden.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:30 schreef opperkleurder het volgende:
Volgens Pechtold kunnen Turken hun paspoort niet af staan. Gelijk terecht gewezen door Frits Wester.
Thierry welquote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:30 schreef matthijst het volgende:
Boeien, niemand wil met Wilders regeren, gluiperd.
Daarvoor heeft ie te weinig internationale vrienden.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:30 schreef KingRoland het volgende:
Erdogan lijkt me wel een persoon die een wereldoorlog kan starten en dat ook evt. gaat doen.
dan had hij daar vorige week over moeten publicerenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben het woord gamechanger spuugzat.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
Erdo als gamechanger, als Erdo straks zijn dictatuurtje heeft en Rutte MP is dan vraag je je toch af...
Hij is er gek genoeg voor.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:30 schreef KingRoland het volgende:
Hoe komt Jesse Klaver zo populair? Toch niet alleen door zijn obama act?quote:
Hij is echt gek. Hij zocht ook ruzie met Chinaquote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hij is er gek genoeg voor.
Jammer voor hem ligt heel Turkije binnen 1 dag in puin als hij dat probeert.
Rusland boeide hem ook vrij weinig, die man is gekquote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:30 schreef KingRoland het volgende:
Nou nee, maar wat weet jij ervan? Als SP'er......quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet echt, maar je kunt niet ontkennen dat de campagne van de VVD bijzonder oppervlakkig was.
Ik twijfel tussen Rutte en Pechtold.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:31 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik stem op Pechgod. Dan mag ik lekker mijn Turkse id houden.
Waar een wil is, is een weg. Die wil is er bij wegkijk-partij D66 niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:30 schreef opperkleurder het volgende:
Volgens Pechtold kunnen Turken hun paspoort niet af staan. Gelijk terecht gewezen door Frits Wester.
Rusland en Assad helpen wel mee.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hij is er gek genoeg voor.
Jammer voor hem ligt heel Turkije binnen 1 dag in puin als hij dat probeert.
Gek he dat hij een antwoord geeft op een vraagquote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:32 schreef warp995 het volgende:
Rutte jonge, houd eens op over pvv bashen
Ja China ook met die Turkmenen dacht ik een tijdje geleden.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rusland boeide hem ook vrij weinig, die man is gek
Formatie gaat maanden duren op zo'n manier.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:32 schreef warp995 het volgende:
Rutte jonge, houd eens op over pvv bashen
Verkapte verwijzing naar Nieuwe Wegen, leukquote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg. Die wil is er bij wegkijk-partij D66 niet.
Genotquote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:30 schreef opperkleurder het volgende:
Natuurlijk wel over de inhoud gaan is saaiquote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe komt Jesse Klaver zo populair? Toch niet alleen door zijn obama act?
Slangen blijven ook altijd rustig..quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:32 schreef RemcoW23 het volgende:
Eva en Jeroen blijven nog mild voor "rechts"..
Valt me mee..
Grote kans dat ze nog 4 jaar door moeten met Rutte. Hij moet wel langs willen blijven komen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:32 schreef RemcoW23 het volgende:
Eva en Jeroen blijven nog mild voor "rechts"..
Valt me mee..
Thuisblijven lijkt me het beste.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:32 schreef agter het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Rutte en Pechtold.
What to do..
Pechtold zul je alleen horen over wat NIET mogelijk is. Oplossingen heeft hij niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:30 schreef opperkleurder het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |