Peter de Mozes van linksquote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig mogen we van Peter R. de Vries niet hard oordelen over Turkije.
En over de koran pissen terwijl Wilders een Turk afslacht en roept "Reminds me of Srebrenica!!"quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Rutte moet gewoon op tv een Turkse vlag in de brand steken.
Ik zeg gewoon dat ik geen tijd heb en snelwandel door. Als ik al uit het station kom en bij de bus ga wachten, ga ik naar de compleet andere zijde rennen. Tralalala.quote:
#MAKEOMTZIGTGREATAGAINquote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk dat hij wel wat meer stemmen krijgt voor die tijd, vooral omdat sommige al over half uur en vijf minuten kunnen stemmen.
Weet jij toevallig wie dit is?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:24 schreef Doublepain het volgende:
gewoon bellen of die bezem wil afspreken op station
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:26 schreef Nober het volgende:
[..]
En over de koran pissen terwijl Wilders een Turk afslacht en roept "Reminds me of Srebrenica!!"
quote:
Ronaldoquote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
Weet jij toevallig wie dit is?
[ afbeelding ]
Wildersquote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet echt, maar je kunt niet ontkennen dat de campagne van de VVD bijzonder oppervlakkig was.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een stel kwijlende josti's die ritmisch op een trom rammen en uitstieten "NU SP. NU SP. NU SP."
Past waarschijnlijk meer bij jouw intelligentieniveau....
en of ik dat weetquote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |