Die Turkse F-16s kunnen ons helemaal niet bereiken.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:28 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, dat dacht ik dus ook heel even wat Pauw vroeg idd.
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
Weet jij toevallig wie dit is?
[ afbeelding ]
Irritant die luiquote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is wel een traditionele zwerver die om geld of een sigaret komt janken bij iedere wachtende.
quote:
Ja, helaas. Maar wie moet anders PM worden?quote:
Dit wil ik ze weleens zien doen bij een bepantserde auto.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De Spetsnaz had dit beter opgelost.
[ afbeelding ]
Ze kunnen het moeilijk over tomaten hebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Ze gaan veel te lang door over dit onderwerp.
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De Spetsnaz had dit beter opgelost.
[ afbeelding ]
Geef hem een GL flyer. Dan stopt hij welquote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is wel een traditionele zwerver die om geld of een sigaret komt janken bij iedere wachtende.
Dat doen ze als Roemer er is.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ze kunnen het moeilijk over tomaten hebben.
Hij mag wel een geit aan Erdolf schenken.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Verreweg de beste keuze op dit moment.
Ja, klopt idd.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
De belangrijkste vraag wordt niet gesteld, namelijk de bewering van de NRC-journalist dat het hele scenario vorige week al bekend was.
Ga nou niet zeggen dat er maar 1 is.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, helaas. Maar wie moet anders PM worden?
Ik gun geen mens GroenLinks.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geef hem een GL flyer. Dan stopt hij wel
Lijkt me logisch dat er een contingency plan was.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
De belangrijkste vraag wordt niet gesteld, namelijk de bewering van de NRC-journalist dat het hele scenario vorige week al bekend was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |