Ja, idd, schoffeer twee van je belangrijkste bondgenoten en handelspartners in één dag. Briljant staaltje diplomatie.quote:
beetje zoals ruttequote:Op zaterdag 18 maart 2017 12:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, idd, schoffeer twee van je belangrijkste bondgenoten en handelspartners in één dag. Briljant staaltje diplomatie.
Heeft die Duitsland en België geschoffeerd?quote:
Wat een incompetent zooitje is het toch. En dat meent te kunnen oordelen over wat wel of niet fake news isquote:Op zaterdag 18 maart 2017 11:05 schreef Ulx het volgende:
http://www.politico.com/s(...)n-post-satire-236177
Lol
Het lijkt me niet dat het potentiële electoraat van Wilders zich relatief intensief bezighoudt met de Amerikaanse politiek of, zelfs als ze dat wel zouden doen, dat ze nu al overtuigd zouden zijn van het falen van "zo'n type" leider.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 14:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik las trouwens her en der dat de hoge opkomst in Nederland en het feit dat Wilders een stuk minder zetels kreeg dan eerder gedacht te maken zou kunnen hebben met Trump. Weet iemand of hier wat data over is of is dat meer wat gegis?
Kan ook 'gewoon' fake news media jennen zijn. Krijgen ze lekker geen fotomomentje.quote:
Het zijn vooral de duiders die dit zonder concrete onderbouwing roepen. Ik heb ik ieder geval nog geen diepgravend onderzoek gezien naar motivatie voor de gemaakte stemkeuzes.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 14:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik las trouwens her en der dat de hoge opkomst in Nederland en het feit dat Wilders een stuk minder zetels kreeg dan eerder gedacht te maken zou kunnen hebben met Trump. Weet iemand of hier wat data over is of is dat meer wat gegis?
Soms moet je laten zien wie de baas isquote:Op zaterdag 18 maart 2017 12:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, idd, schoffeer twee van je belangrijkste bondgenoten en handelspartners in één dag. Briljant staaltje diplomatie.
Dat is wel duidelijk inmiddels en dat is dus niet Trump.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 15:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Soms moet je laten zien wie de baas is
hmmm okquote:Op zaterdag 18 maart 2017 15:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk inmiddels en dat is dus niet Trump.
Jezus wat erg dit. Best wel schandelijk te noemen...quote:
Vindt je dit werkelijk overkomen als 'tonen wie de baas is'?quote:Op zaterdag 18 maart 2017 15:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Soms moet je laten zien wie de baas is
Oh fotomomentjes zat hoor:quote:Op zaterdag 18 maart 2017 14:15 schreef nostra het volgende:
[..]
Kan ook 'gewoon' fake news media jennen zijn. Krijgen ze lekker geen fotomomentje.
quote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:19 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Oh fotomomentjes zat hoor:
[ afbeelding ]
'Ik zal het nooit meer doen juf 'quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2017 16:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Jezus wat erg dit. Best wel schandelijk te noemen...
Wat is daar vermakelijk aan? We hebben het hier namelijk niet over schoolplein kindertjes, maar over wereldleiders.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:24 schreef vigen98 het volgende:
[..]zwaar vermakelijk dit
Je kan zien dat Trump Merkel gewoon haat.
Dit dus. De kunst is juist dat, zelfs al haat je iemand, je dat niet laat blijken en gewoon zaken doet. Merkel kan dat duidelijk wel van elkaar scheiden en zit er lekker ontspannen en geamuseerd bijquote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat is daar vermakelijk aan? We hebben het hier namelijk niet over schoolplein kindertjes, maar over wereldleiders.
Ben zo 'brutaal' geweest om deze ff op de twitter te gooien als reactie op Donnie: https://twitter.com/FalcovanFok/status/843136296109445120quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Ben zo 'brutaal' geweest om deze ff op de twitter te gooien als reactie op Donnie: https://twitter.com/FalcovanFok/status/843136296109445120
Dit dus, +1!quote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dit dus. De kunst is juist dat, zelfs al haat je iemand, je dat niet laat blijken en gewoon zaken doet. Merkel kan dat duidelijk wel van elkaar scheiden en zit er lekker ontspannen en geamuseerd bij
Tijdje terug stond daar nog wel een aardig stuk over in Foreign Policy:quote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dit dus. De kunst is juist dat, zelfs al haat je iemand, je dat niet laat blijken en gewoon zaken doet. Merkel kan dat duidelijk wel van elkaar scheiden en zit er lekker ontspannen en geamuseerd bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |