abonnement Unibet Coolblue
pi_169429757
Oorspronkelijke OP:

Het kabinet wil niet dat de Turkse regering op 11 maart in Nederland campagne komt voeren om stemmen te winnen voor een nieuwe grondwet. Vandaag werd bekend dat de Turkse minister van Buitenlandse Zaken naar een manifestatie in Rotterdam wil komen.

"De Nederlandse regering heeft vandaag inderdaad bevestiging gekregen van Turkse autoriteiten dat een campagnemanifestatie in Nederland in de planning staat. We achten dit niet gewenst en we zullen dit overbrengen aan de Turkse regering", laat het ministerie van Buitenlandse Zaken weten.

Op 16 april is er in Turkije een referendum over een nieuwe grondwet. Die legt kort gezegd de macht bij de president, in plaats van bij de volksvertegenwoordiging. Minister Cavusoglu wil campagne voeren voor Erdogan.


Openbare orde

Burgemeester Aboutaleb van Rotterdam deelt het standpunt van de regering, laat zijn woordvoerder weten. Aboutaleb houdt de komende dagen nauw contact met het kabinet over de ontwikkelingen rond het aangekondigde bezoek van Cavusoglu.

Aboutaleb zou de bijeenkomst alleen kunnen tegenhouden als de openbare orde verstoord dreigt te worden. Andere juridische mogelijkheden heeft hij niet, zegt hij.
Absurd

D66-leider Pechtold en PVV-leider Wilders willen ook niet dat de Turkse regering in Nederland campagne komt voeren voor het grondwet-referendum in Turkije.

"Ik vind het absurd dat een land dat afglijdt naar dictatoriale neigingen hier campagne komt voeren", zegt Pechtold. Hij vindt dat alle juridische middelen onderzocht moeten worden om een dergelijk bezoek tegen te houden.


Niet welkom

Ook PVV-leider Wilders denkt dat het onverstandig is om dit bezoek door te laten gaan. "Ik weet niet of het juridisch mogelijk is zo’n bezoek tegen te houden, ik ben geen jurist. Maar zo iemand zou in Nederland niet welkom moeten zijn."

ChristenUnie-leider Segers wil de zaak eerst bestuderen. Andere partijen hebben nog niet gereageerd op het nieuws.


Spanningen

De Unie van Europese Turkse Democraten, die gelieerd is aan de AK-partij van president Erdogan, zegt dat op 11 maart in ieder geval de Turkse minister van Buitenlandse Zaken Cavusoglu naar Nederland komt. "In een grote zaal waarbij we boven de duizend mensen verwachten", zegt de secretaris van de UETD.

In Duitsland en Oostenrijk hebben deze aangekondigde campagne-bezoeken tot spanningen tussen de regeringen geleid. De Oostenrijkse regering heeft gezegd dat president Erdogan niet welkom is om campagne te komen voeren.
De burgemeesters van twee Duitse steden hebben geen toestemming gegeven voor bijeenkomsten met de Turkse minister van Economische Zaken Zeybekci en zijn collega van Justitie Bozdag, tot woede van de Turkse regering.

In november 2015 maakte de Nederlandse regering bezwaar tegen een brief van de Turkse regering aan Turkse Nederlanders om op de AK-partij van president Erdogan te stemmen. Het kabinet noemde de brief ongepast en riep de ambassadeur op het matje.

http://nos.nl/artikel/216(...)rland-ongewenst.html
_

Dit is wel het meest hypocriete wat je kan verzinnen. Een legale* partij mag niet campagne komen voeren, Maar een terreur groep die op de blacklist staat mag mede extremisten openlijk steunen. Uiteraard met een vergunning. :{

Game on ^O^ .

*schrijffout uit oorspronkelijke OP aangepast, van "legaal" in "legale" op instigatie van SecretPret: zie eerste post.
pi_169429765
geertwilderspvv twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 11:38:12 Mooi. Zonder de PVV was dit besluit nooit genomen! Rutte heeft alleen ballen als de PVV dat eist en de verkiezing… https://t.co/Jwto4SdI7v reageer retweet
Geertje zal wel balen nu
pi_169429767
Zweeft ie nu ergens in de lucht? :+
Make my day!
pi_169429784
Ben overigens benieuwd wat de Turkse sancties zouden moeten zijn, in principe kunnen ze geen officiële sancties toepassen, Cavusoglu was hier als privépersoon, niet voor diplomatieke staatsaangelegenheden.
pi_169429789
Een legale partij die richting een dictatuur wilt. Maar dat zegt TS er niet bij. Gelukkig zijn de landingsrechten inmiddels ingetrokken
pi_169429794
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:41 schreef agter het volgende:
Zweeft ie nu ergens in de lucht? :+
Misschien naar Belgenland en dan met de auto?
  zaterdag 11 maart 2017 @ 11:43:58 #7
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_169429815
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:41 schreef agter het volgende:
Zweeft ie nu ergens in de lucht? :+
nog wel :-)
maar er zal straks wel een MAYDAY komen van het toestel zo dat ze als nog mogen landen ..
omdat ze te weinig brandstof hebben ..
en die mag dus niet geweigerd worden, dus hebben ze hun zin toch
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_169429833
quote:
[quote]0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:37 schreef Triggershot het volgende:
Verder is dit natuurlijk een shortterm overwinning voor Nederland, maar niet voor de "democratie", de JA kamp gaat alleen maar groeien hierdoor.
[/quote]

"Ze doen er alles aan het JA kamp te saboteren. Ze zijn in complot tegen het Turkse volk. Ze willen ons klein houden. Laat je stem horen in en stem JA!!!"

als je het JA kamp wilde saboteren had je dit niet zo moeten aanpakken. dit was gewoon opportunisme van jewelste van beide kampen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169429838
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:42 schreef Triggershot het volgende:
Ben overigens benieuwd wat de Turkse sancties zouden moeten zijn, in principe kunnen ze geen officiële sancties toepassen, Cavusoglu was hier als privépersoon, niet voor diplomatieke staatsaangelegenheden.
Zouden ze zich daar wat van aantrekken denk je?
pi_169429850
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:45 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Zouden ze zich daar wat van aantrekken denk je?
Het zou ze wel sieren.
pi_169429853
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:42 schreef Triggershot het volgende:
Ben overigens benieuwd wat de Turkse sancties zouden moeten zijn, in principe kunnen ze geen officiële sancties toepassen, Cavusoglu was hier als privépersoon, niet voor diplomatieke staatsaangelegenheden.
cavusoglu moet een koude douche nemen voordat ie zijn bek opentrekt. kneus eerste klas.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169429869
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:44 schreef Slayage het volgende:
"Ze doen er alles aan het JA kamp te saboteren. Ze zijn in complot tegen het Turkse volk. Ze willen ons klein houden. Laat je stem horen in en stem JA!!!"

als je het JA kamp wilde saboteren had je dit niet zo moeten aanpakken. dit was gewoon opportunisme van jewelste van beide kampen.
Jep, Cavusoglu had niets beters kunnen zeggen tijdens zijn campagne dan wat hem nu is overkomen om mensen over de streep te trekken.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 11:46:50 #13
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_169429878
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

cavusoglu moet een koude douche nemen voordat ie zijn bek opentrekt. kneus eerste klas.
juist als hij dan dadelijk weer vertrekt laat hem dan even die lui van DENK mee nemen .. want die zijn we ook liever kwijt dan rijk ..
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_169429879
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:43 schreef RAVW het volgende:

[..]

nog wel :-)
maar er zal straks wel een MAYDAY komen van het toestel zo dat ze als nog mogen landen ..
omdat ze te weinig brandstof hebben ..
en die mag dus niet geweigerd worden, dus hebben ze hun zin toch
Dan blijft ie op het vliegveld tot ze een vlucht terug hebben geregeld
pi_169429893
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

cavusoglu moet een koude douche nemen voordat ie zijn bek opentrekt. kneus eerste klas.
Nou ja hij heeft wel de nodige resources tot zijn beschikking om het NL zuur te maken, maar of dat hem ook wordt gegund?.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 11:48:42 #16
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_169429911
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:46 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dan blijft ie op het vliegveld tot ze een vlucht terug hebben geregeld
ja maar oke hij is wel geland :-)

maar krijg het vliegtuig dan nog maar eens weg
of mogen ze die kapen en terug vliegen ...
dus ze kunnen dan toch zeggen kijk eens hoe slim we zijn .. Oke dat de inzittende als ongewenst vreemdeling worden behandelt ... ja daar heeft niemand wat aan
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_169429925
En, komen er nog mensen in opstand tegen deze beslissing?
Make my day!
pi_169429947
Wie kan eigenlijk de landingsrechten wettelijk gezien ontnemen, de regering zelf of hebben ze dat weer overgedragen aan een loopjongen zoals Aboutaleb?
pi_169429961
Ik zou als Nederlander wel 3 keer nadenken nu om nog een vakantie te boeken naar Turkije.
pi_169429973
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:41 schreef Houtenbeen het volgende:
geertwilderspvv twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 11:38:12 Mooi. Zonder de PVV was dit besluit nooit genomen! Rutte heeft alleen ballen als de PVV dat eist en de verkiezing… https://t.co/Jwto4SdI7v reageer retweet
Geertje zal wel balen nu
Hij heeft een fantastische opening nu.
pi_169429993
Hoeveel moet je mensen in de kaart spelen? Zoals de PVV?
pi_169430005
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nou ja hij heeft wel de nodige resources tot zijn beschikking om het NL zuur te maken, maar of dat hem ook wordt gegund?.
sancties geneuzel is verkiezingsretoriek (geloof er niks van) alles maar om stoer over te komen. kijk maar naar de reacties hier "rutte laat eindelijk ruggengraat zien".
cavusoglu is de meeste waardeloze minister van buitenlandse zaken die ik me kan heugen. hij heeft geen flauw idee wat een diplomatieke toon is.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169430015
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:52 schreef Odaiba het volgende:
Ik zou als Nederlander wel 3 keer nadenken nu om nog een vakantie te boeken naar Turkije.
Dat boeit natuurlijk geen flikker, "lekker goedkoop" is een beetje wat geld voor de paupers die steeds naar Marmaris en Bodrum trekken iedere zomer.
pi_169430035
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:50 schreef Triggershot het volgende:
Wie kan eigenlijk de landingsrechten wettelijk gezien ontnemen, de regering zelf of hebben ze dat weer overgedragen aan een loopjongen zoals Aboutaleb?
aboutaleb, onze eigen uncle tom...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169430039
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_169430065
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:52 schreef Odaiba het volgende:
Ik zou als Nederlander wel 3 keer nadenken nu om nog een vakantie te boeken naar Turkije.
all inclusive prijs kwaliteit verhouding valt niet mee te concurreren met turkije ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169430068
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

sancties geneuzel is verkiezingsretoriek (geloof er niks van) alles maar om stoer over te komen. kijk maar naar de reacties hier "rutte laat eindelijk ruggengraat zien".
cavusoglu is de meeste waardeloze minister van buitenlandse zaken die ik me kan heugen. hij heeft geen flauw idee wat een diplomatieke toon is.
Nou ja Erdogan is nog feller dan hij in dat op zicht en die is ook niet bepaalt goedgezind als hij het persoonlijk neemt.
pi_169430076
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

aboutaleb, onze eigen uncle tom...
De enige vraag die je aan Abou kan vragen is

pi_169430086
quote:
8s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De enige vraag die je aan Abou kan vragen is

:')
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_169430100
quote:
8s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De enige vraag die je aan Abou kan vragen is

En de vraag is?
pi_169430104
quote:
kan me best voorstellen dat ze zich wel hebben gedekt door dit eerste met de belgen en duitsers ook mee te krijgen hierin.
mocht ie met zijn mercedes komen rijden als het ware, lekker laten arresteren. dat zou pas cashen zijn voor het JA kamp.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 11 maart 2017 @ 11:58:51 #32
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_169430105
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:50 schreef Triggershot het volgende:
Wie kan eigenlijk de landingsrechten wettelijk gezien ontnemen, de regering zelf of hebben ze dat weer overgedragen aan een loopjongen zoals Aboutaleb?
Het kabinet stelt de gang van zaken met Turkije te betreuren. Nederland was al in gesprek met het land over een oplossing of een alternatief voor de bijeenkomst. Voordat deze gesprekken waren afgerond dreigden de Turkse autoriteiten echter al met sancties. Hierdoor werd een oplossing onmogelijk en is besloten de landingsrechten in te trekken.

Turkije dreigde eerder op zaterdag met zware politieke en economische sancties als Nederland het bezoek van Çavusoglu zou verhinderen. Het land heeft nog niet gereageerd op het intrekken van de landingsrechten.

dus ik denk dat er van uit het Kabinet besloten is om deze maatregel te nemen
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_169430120
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

kan me best voorstellen dat ze zich wel hebben gedekt door dit eerste met de belgen en duitsers ook mee te krijgen hierin.
mocht ie met zijn mercedes komen rijden als het ware, lekker laten arresteren. dat zou pas cashen zijn voor het JA kamp.
Arresteren waarvoor?
pi_169430123
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nou ja Erdogan is nog feller dan hij in dat op zicht en die is ook niet bepaalt goedgezind als hij het persoonlijk neemt.
klopt en met zijn toon ben ik ook niet blij soms, maar op deze post kan je je gewoon niet veroorloven om daar een houthakker te plaatsen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169430136
Jongens, erdogan praat nu. Ik hou jullie op de hoogte. >:)
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_169430144
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En de vraag is?
"wie is jouw vader?"
pi_169430146
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:59 schreef Slayage het volgende:

[..]

klopt en met zijn toon ben ik ook niet blij soms, maar op deze post kan je je gewoon niet veroorloven om daar een houthakker te plaatsen.
En soms wel? De man is volkomen los.
pi_169430160
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

"wie is jouw vader?"
Is dat een reactie?
pi_169430168
quote:
8s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De enige vraag die je aan Abou kan vragen is

abi jij bent echt meer "turk" dan ik :s)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169430176
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:58 schreef RAVW het volgende:

[..]

Het kabinet stelt de gang van zaken met Turkije te betreuren. Nederland was al in gesprek met het land over een oplossing of een alternatief voor de bijeenkomst. Voordat deze gesprekken waren afgerond dreigden de Turkse autoriteiten echter al met sancties. Hierdoor werd een oplossing onmogelijk en is besloten de landingsrechten in te trekken.

Turkije dreigde eerder op zaterdag met zware politieke en economische sancties als Nederland het bezoek van Çavusoglu zou verhinderen. Het land heeft nog niet gereageerd op het intrekken van de landingsrechten.

dus ik denk dat er van uit het Kabinet besloten is om deze maatregel te nemen
Sure, maar bedoel meer van is het dan een onafhankelijke organisatie die er in meegaat of is het gewoon echt een kwestie waar het kabinet zelf en alleen over kan gaan bedoel ik meer, hoe dat wettelijk geregeld is.
pi_169430182
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:59 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Arresteren waarvoor?
publieke orde verstoring
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169430186
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:59 schreef Slayage het volgende:

[..]

klopt en met zijn toon ben ik ook niet blij soms, maar op deze post kan je je gewoon niet veroorloven om daar een houthakker te plaatsen.
Good cop, bad cop, if you think he is bad.. :')
pi_169430192
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:00 schreef SecretPret het volgende:
Jongens, erdogan praat nu. Ik hou jullie op de hoogte. >:)
link?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169430203
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

abi jij bent echt meer "turk" dan ik :s)
Hop dedik.
pi_169430205
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:00 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En soms wel? De man is volkomen los.
ben jij turkstalig?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169430210
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sure, maar bedoel meer van is het dan een onafhankelijke organisatie die er in meegaat of is het gewoon echt een kwestie waar het kabinet zelf en alleen over kan gaan bedoel ik meer, hoe dat wettelijk geregeld is.
Onafhankelijk en Turkije en de invloed?
pi_169430212
Zijn er al reacties vanuit de Turks NLse gemeenschap?
Make my day!
pi_169430224
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:02 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Onafhankelijk en Turkije en de invloed?
Que?
pi_169430228
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:02 schreef agter het volgende:
Zijn er al reacties vanuit de Turks NLse gemeenschap?
Kan me wel voorstellen wat de reacties zijn. :')
pi_169430233
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

ben jij turkstalig?
Nee. Ik ben Nederlands van oorsprong. Ik begrijp de verdeling die men wil zaaien niet.
pi_169430234
quote:
8s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hop dedik.
the awefull/inconvenient truth :s)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169430241
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:02 schreef agter het volgende:
Zijn er al reacties vanuit de Turks NLse gemeenschap?
die lees je ook hier tut
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169430250
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

link?
Live TRT haber
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_169430251
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Que?
Je bent Spaanstalig?
pi_169430258
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:04 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je bent Spaanstalig?
Si amigo?
pi_169430274
Erdogan: Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_169430278
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:03 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nee. Ik ben Nederlands van oorsprong. Ik begrijp de verdeling die men wil zaaien niet.
de toon waar erdo mee bekend is hier in nederland, de boze erdo toon, is niet zijn "default" toon zeg maar ;) verdeeldheid is nooit goed, maar verdeeldheid kan je wel stemmen mee winnen, kijk maar naar wilders, daar zijn hele bestaansrecht als politicus op gebaseerd.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169430289
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:05 schreef Triggershot het volgende:
Erdogan: Ik neuk jullie allemaal de moeder.
:Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169430295
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

die lees je ook hier tut
Ah. Fok! ftw.. :D
Make my day!
  zaterdag 11 maart 2017 @ 12:07:27 #60
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_169430319
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sure, maar bedoel meer van is het dan een onafhankelijke organisatie die er in meegaat of is het gewoon echt een kwestie waar het kabinet zelf en alleen over kan gaan bedoel ik meer, hoe dat wettelijk geregeld is.
daar zijn wetten voor ..
net zo als een maatschappij die onveilig is hier niet meer boven nederland mag vliegen , of zo als ook gebeurd is als een maatschappij verdacht word van ( drugssmokkel ) dan kunnen ze die ook weigeren om hier te mogen landen
dat zal dan wel door de raad van state ( of iets wat er op lijkt ) ( justitie van verkeer en veiligheid )gedaan worden .. en waarna de politiek het verbod invoert
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_169430333
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Si amigo?
Dan hebben we geen probleem. Gaat Spanje hier ook actie voeren?
pi_169430343
Gaat nu over NL Erdo speech.
pi_169430349
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:08 schreef Triggershot het volgende:
Gaat nu over NL Erdo speech.
Ja
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_169430360
Iedereen zegt boehhhh :')
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_169430365
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169430369
Hahahahah, hij vertelt de turken om op straat te komen. Op 16 april :s) :')
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_169430374
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:08 schreef Triggershot het volgende:
Gaat nu over NL Erdo speech.
Nee. Het gaat over Turkse politici die hier Erdogan groot willen maken.
pi_169430375
"Nederland, je kunt een keer spartelen, twee keer spartelen, maar weet dat mijn burgers op 16 april ( referendum datum ) jullie spelletje gaat stoppen. Steun zoveel terroristen als je wilt, we zullen overwinnen. We zijn geduldig, de geduldige wint"
pi_169430382
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:08 schreef SecretPret het volgende:
Iedereen zegt boehhhh :')
Duidelijk niet.
pi_169430389
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:09 schreef Triggershot het volgende:
"Nederland, je kunt een keer spartelen, twee keer spartelen, maar weet dat mijn burgers op 16 april ( referendum datum ) jullie spelletje gaat stoppen. Steun zoveel terroristen als je wilt, we zullen overwinnen. We zijn geduldig, de geduldige wint"
Wie zegt dat?
pi_169430390
BREAKING: erdogan weigert vluchten uit nl.
(Gezegd in speech)
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_169430395
Waarom moeten ze trouwens nog campagne voeren? Een meerderheid van de bevolking likt nu toch ook al Erdos sterretje, was mijn veronderstelling.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 12:11:06 #73
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_169430403
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:10 schreef SecretPret het volgende:
BREAKING: erdogan weigert vluchten uit nl.
LOL wat een aap is het toch ook
Morgen loopt die weer te klagen dat hij niet toegelaten word door Europa ..
hallo wie begon met dreigementen, door te zeggen als we hem dwars zouden zitten dat er straffen komen :-)
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_169430407
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:10 schreef SecretPret het volgende:
BREAKING: erdogan weigert vluchten uit nl.
Lijkt mij heel goed voor het toerisme. De normale mensen interesseert hem niet.
pi_169430415
"Verbied maar de vlucht van de minister van buitenlandse zaken, kijk hoe jouw vluchten maar Turkije binnen komen, natuurlijk heb ik het hier over diplomatie, niet over de burgers. ze zijn lafaarden, fascisten, nazi-restanten, mijn broeders vandaag kijkt Nederland naar ons, kijk wij zijn hier samengekomen en ook Duitsland kijkt nu naar ons, de overige landen kijken naar ons, onze broeder in veel Europese landen zien ons nu, ik begroet ze allemaal."
  zaterdag 11 maart 2017 @ 12:11:47 #76
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_169430419
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:10 schreef SecretPret het volgende:
BREAKING: erdogan weigert vluchten uit nl.
(Gezegd in speech)
_O- :')
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_169430421
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:10 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wie zegt dat?
Erdo.
pi_169430426
erdo trekt het wel weer slim door ook turken in heel europa aan te spreken en een link te maken met het referendum.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169430432
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:11 schreef Rodgrod het volgende:

[..]

_O- :')
Treft hij ook alleen zijn achterban maar mee :')
pi_169430435
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:11 schreef Triggershot het volgende:
"Verbied maar de vlucht van de minister van buitenlandse zaken, kijk hoe jouw vluchten maar Turkije binnen komen, natuurlijk heb ik het hier over diplomatie, niet over de burgers. ze zijn lafaarden, fascisten, nazi-restanten, mijn broeders vandaag kijkt Nederland naar ons, kijk wij zijn hier samengekomen en ook Duitsland kijkt nu naar ons, de overige landen kijken naar ons, onze broeder in veel Europese landen zien ons nu, ik begroet ze allemaal."
En ondertussen de bevolking keihard naaien.
pi_169430446
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:12 schreef Slayage het volgende:
erdo trekt het wel weer slim door ook turken in heel europa aan te spreken en een link te maken met het referendum.
Het is niet slim. Hij heeft gewoon mensen die hem steunen.
pi_169430447
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:12 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En ondertussen de bevolking keihard naaien.
Meer paaien dan naaien.
pi_169430461
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Meer paaien dan naaien.
Uiteindelijk wordt het niets. Het verbaasd dan dat Nederlandse Turken voor hem stemmen.
pi_169430474
Meer macht zonder controle werkt nooit.
pi_169430482
Men moet nu echt even begrijpen dat het de gemiddelde Turk echt niet boeit dat er daar een journalist is opgepakt en elders weer een krant is gesloten, Erdogan geeft het volk wat het wil en daarom is Erdogan ook met mandaat van de meerderheid aan de macht.
pi_169430485
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:11 schreef Triggershot het volgende:
"Verbied maar de vlucht van de minister van buitenlandse zaken, kijk hoe jouw vluchten maar Turkije binnen komen, natuurlijk heb ik het hier over diplomatie, niet over de burgers. ze zijn lafaarden, fascisten, nazi-restanten, mijn broeders vandaag kijkt Nederland naar ons, kijk wij zijn hier samengekomen en ook Duitsland kijkt nu naar ons, de overige landen kijken naar ons, onze broeder in veel Europese landen zien ons nu, ik begroet ze allemaal."
Dit escaleert uit de hand. :+
Make my day!
pi_169430491
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is niet slim. Hij heeft gewoon mensen die hem steunen.
klopt en die mobiliseert hij hiermee. als "steun" geen JA stem oplevert is het nietszeggende steun. hij beweegt ze op deze manier op in april te stemmen met het referendum.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 11 maart 2017 @ 12:15:20 #88
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_169430494
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Uiteindelijk wordt het niets. Het verbaasd dan dat Nederlandse Turken voor hem stemmen.
ja maar dat zie ik ook met deze verkiezingen , dat Rutte nog steeds grote man is als je de peilingen mag geloven.
daar heb ik ook zo iets van |:( |:( |:(
dus dat verschil is er niet wat inwoners betreft , hier lopen er ook vele rond die een hele bunker om hun hoofd hebben gebouwd
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 maart 2017 @ 12:15:33 #89
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_169430497
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is niet slim. Hij heeft gewoon mensen die hem steunen.
Je kan alles zeggen van Erdogan, maar niet dat die dom is. Hij is zeker wel slim en gebruikt alles om meer steun te krijgen.

Laat je hem toe: Spreken ze mensen toe, maken ze mensen bang, halen ze mensen over en zorgen ze dat ze meer ja-stemmen krijgen

Laat je hem niet toe: Zegt hij "zie je wel, ze willen niet dat we sterker worden, hele wereld is tegen ons, wij als Turken/moslims moeten elkaar steunen en samen sterk zijn, daarom heb ik meer macht nodig, dus stem ja".

Hij creërt situaties waar hij altijd alleen maar als winnaar uit kan komen.

Als de laatste polls voor de dagen/weken voor het stemmen niet naar zijn zin zijn kunnen we grote aanslagen verwachtten die hij dan weer mooi gaat gebruiken om meer ja-stemmen te krijgen. Durf ik alles op te zetten.
pi_169430498
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:14 schreef agter het volgende:

[..]

Dit escaleert uit de hand. :+
He is already moving on naar internal politics. :7
pi_169430502
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:14 schreef Triggershot het volgende:
Men moet nu echt even begrijpen dat het de gemiddelde Turk echt niet boeit dat er daar een journalist is opgepakt en elders weer een krant is gesloten, Erdogan geeft het volk wat het wil en daarom is Erdogan ook met mandaat van de meerderheid aan de macht.
Men weet niet eens wat men weggeeft. De vraag is waarom iemand zo de macht wil hebben.
pi_169430515
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:15 schreef Kyran het volgende:

[..]

Je kan alles zeggen van Erdogan, maar niet dat die dom is. Hij is zeker wel slim en gebruikt alles om meer steun te krijgen.

Laat je hem toe: Spreken ze mensen toe, maken ze mensen bang, halen ze mensen over en zorgen ze dat ze meer ja-stemmen krijgen

Laat je hem niet toe: Zegt hij "zie je wel, ze willen niet dat we sterker worden, hele wereld is tegen ons, wij als Turken/moslims moeten elkaar steunen en samen sterk zijn, daarom heb ik meer macht nodig, dus stem ja".

Hij creërt situaties waar hij altijd alleen maar als winnaar uit kan komen.

Als de laatste polls voor de dagen/weken voor het stemmen niet naar zijn zin zijn kunnen we grote aanslagen verwachtten die hij dan weer mooi gaat gebruiken om meer ja-stemmen te krijgen. Durf ik alles op te zetten.
Het is een dictator. Zo kan ik ook wel iets runnen.
pi_169430533
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Uiteindelijk wordt het niets. Het verbaasd dan dat Nederlandse Turken voor hem stemmen.
het verbaast je omdat je kennelijk geen kennis van zaken hebt mbt de turkse maatschappij ;)

de primaire reden dat turken waar dan ook ter wereld op erdo stemmen is omdat hij het rechts conservatieve electoraat in turkije vertegenwoordigd. dit betekent niet dat ze het met alles eens zijn.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 11 maart 2017 @ 12:17:20 #94
28033 Pek
je moet wat
pi_169430537
quote:
Wat hebben Turken toch met een dikke Mercedes? Klein pikkie? :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 12:17:26 #95
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_169430544
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:16 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is een dictator. Zo kan ik ook wel iets runnen.
waarom zit jij dan nog niet op de hoogste stoel hier in Nederland :-)
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_169430547
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:15 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Men weet niet eens wat men weggeeft. De vraag is waarom iemand zo de macht wil hebben.
Neuh, de oppositie weet niet waarom het nee stemt. Sterker nog inhoudelijk gezien zijn ze niet met een valide standpunt gekomen wat inhoudelijk correct was, in die zin vertrouw ik meer op de ja-kamp dan de nee-kamp. De Ja kamp doet er echt moeite voor om mensen te informeren waarom ze juist ja moeten stemmen, de nee-kamp gaat vooral over, Erdogan did it, so no.
pi_169430568
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

het verbaast je omdat je kennelijk geen kennis van zaken hebt mbt de turkse maatschappij ;)

de primaire reden dat turken waar dan ook ter wereld op erdo stemmen is omdat hij het rechts conservatieve electoraat in turkije vertegenwoordigd. dit betekent niet dat ze het met alles eens zijn.
Waarom zou ik er iets mee hebben? Men woont in allerlei vrije landen om thuis dit te gaan stemmen. Dan ben je debiel.
pi_169430576
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:16 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is een dictator. Zo kan ik ook wel iets runnen.
Ik vermoed dat jij nog nooit in een dictatuur hebt geleefd.
pi_169430586
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Neuh, de oppositie weet niet waarom het nee stemt. Sterker nog inhoudelijk gezien zijn ze niet met een valide standpunt gekomen wat inhoudelijk correct was, in die zin vertrouw ik meer op de ja-kamp dan de nee-kamp. De Ja kamp doet er echt moeite voor om mensen te informeren waarom ze juist ja moeten stemmen, de nee-kamp gaat vooral over, Erdogan did it, so no.
Je bent er voor dat iemand graag dictator wordt.
pi_169430597
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:19 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je bent er voor dat iemand graag dictator wordt.
Nee hoor, ik ben er voor dat Erdogan verantwoordelijk gehouden kan worden voor zijn beleid en macht ingeperkt kan worden, dat gaat allemaal gebeuren met de nieuwe grondwet.
pi_169430599
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:17 schreef Pek het volgende:

[..]

Wat hebben Turken toch met een dikke Mercedes? Klein pikkie? :P
das tegenwoordig een achterhaalde stereotypering :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169430613
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

das tegenwoordig een achterhaalde stereotypering :P
Het busje is nu idd een huurbus.....;)
pi_169430618
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

das tegenwoordig een achterhaalde stereotypering :P
Niet helemaal, dat Turken niet de langste hebben is genetisch gepeild.
pi_169430631
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niet helemaal, dat Turken niet de langste hebben is genetisch gepeild.
Dat maakt niet uit zolang de ander blij met je is.
pi_169430638
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:18 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Waarom zou ik er iets mee hebben? Men woont in allerlei vrije landen om thuis dit te gaan stemmen. Dan ben je debiel.
je neemt dit standpunt van je in, omdat je kijkt met oogkleppen kijkt naar een maatschappij/bevolking waar je geen kennis over hebt wat ze beweegt. zo kom je vrij makkelijk op een conclusie "debiel".
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169430644
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:21 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dt maakt niet uit zolang de ander blij met je is.
Dat zegt de vrouw alleen omdat ze van je houdt, dat meent ze niet.
pi_169430652
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

je neemt dit standpunt van je in, omdat je kijkt met oogkleppen kijkt naar een maatschappij/bevolking waar je geen kennis over hebt wat ze beweegt. zo kom je vrij makkelijk op een conclusie "debiel".
Waarom zou iemand zoveel macht willen?
pi_169430659
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niet helemaal, dat Turken niet de langste hebben is genetisch gepeild.
ik heb het over mercedes s klasse lan
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169430666
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik heb het over mercedes s klasse lan
Inkoppertje lan.
pi_169430673
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat zegt de vrouw alleen omdat ze van je houdt, dat meent ze niet.
Ik ben geen Turk of Thai. Ik heb het probleem niet.
pi_169430684
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:23 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ben geen Turk of Thai. Ik heb het probleem niet.
Sure.
pi_169430691
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Inkoppertje lan.
Zo'n sloep uit de jaren tachtig?
pi_169430708
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sure.
Misschien wel. Dan ontken ik het gewoon.
pi_169430710
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:22 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Waarom zou iemand zoveel macht willen?
als ik de keuze moet maken tussen politieke instabiliteit en politieke stabiliteit, kies ik voor politieke stabiliteit.

dat is 1 argument.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169430737
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

als ik de keuze moet maken tussen politieke instabiliteit en politieke stabiliteit, kies ik voor politieke stabiliteit.

dat is 1 argument.
Je kan ook gewoon normaal doen en het beste willen voor je volk. Dit is gewoon een Putin. Dat wil je dan als land. Liever zonder steun van ons.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 12:26:35 #116
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_169430745
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben er voor dat Erdogan verantwoordelijk gehouden kan worden voor zijn beleid en macht ingeperkt kan worden, dat gaat allemaal gebeuren met de nieuwe grondwet.
Wacht ff, dus met de nieuwe grondwet krijgt Erdogan minder macht juist? Leg es uit? Hoe komt het dan dat iedereen roept dat het andersom is? :?
pi_169430785
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben er voor dat Erdogan verantwoordelijk gehouden kan worden voor zijn beleid en macht ingeperkt kan worden, dat gaat allemaal gebeuren met de nieuwe grondwet.
Ik had het niet gelezen. Je bent niet wijs als je dit zegt.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 12:29:38 #118
28033 Pek
je moet wat
pi_169430798
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

das tegenwoordig een achterhaalde stereotypering :P
Niet echt hoor, in mijn omgeving. En Surinamers gaan nog steeds voor de BMW :Y
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_169430807
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:29 schreef Pek het volgende:

[..]

Niet echt hoor, in mijn omgeving. En Surinamers gaan nog steeds voor de BMW :Y
En de PVV merkte ik pas. Past goed.
pi_169430813
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:26 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Wacht ff, dus met de nieuwe grondwet krijgt Erdogan minder macht juist? Leg es uit? Hoe komt het dan dat iedereen roept dat het andersom is? :?
Klopt, volgens de status quo is Erdogan almachtig en onschendbaar, de dingen die hij nu allemaal flikt kan hij niet mee wegkomen als president na het referendum, het probleem voor de oppositie is vooral omdat de premiers taken worden overgedragen aan de president en de premier in Turkije verdwijnt waardoor men zegt dat Erdogan machtiger wordt, dat is niet het geval.
Afgelopen week werd de oppositieleider nog voor schut gezet met zijn eigen uitspraken omdat hij de artikelen niet had gelezen en een compleet verkeerde motivatie gaf voor het nee stemmen, zijn motivatie kwam neer op de problematiek wat zich juist nu met de huidige wetgeving speelt. Waardoor hij eerder onbedoeld een motivatie gaf voor een "ja" dan een "nee".

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2017 12:31:05 ]
pi_169430816
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:28 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik had het niet gelezen. Je bent niet wijs als je dit zegt.
Goed punt. Waarschijnlijk heb je wel meer niet gelezen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2017 12:31:25 ]
pi_169430827
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Goed punt.
Wat wil hij nu volgens jou?
pi_169430836
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:31 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat wil hij nu volgens jou?
Het land besturen.
pi_169430842
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Goed punt. Waarschijnlijk heb je wel meer niet gelezen.
Zeker. Ik lees niet alles.
pi_169430853
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het land besturen.
Daar heeft hij niet meer macht voor nodig.
pi_169430880
Prachtig dit. Boze Turken _O-
pi_169430881
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:32 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar heeft hij niet meer macht voor nodig.
Nee, Erdogan is de huidige leider van het land, zowel theoretisch als praktisch.
pi_169430892
Erdo klaar met speech.
pi_169430893
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee, Erdogan is de huidige leider van het land, zowel theoretisch als praktisch.
En hij wil meer macht...... dat is de goal. Ik zou dat niet hebben als leider.
pi_169430913
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:33 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En hij wil meer macht...... dat is de goal. Ik zou dat niet hebben als leider.
Gast hij levert juist een deel van zijn macht in. Even serieus, lees nou eens de grondwetwijzigingen, weetje, lees het gewoon waarover de mensen precies gaan stemmen, gewoon voor de lol.
pi_169430923
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gast hij levert juist een deel van zijn macht in. Even serieus, lees nou eens de grondwetwijzigingen, weetje, lees het gewoon waarover de mensen precies gaan stemmen, gewoon voor de lol.
Post het hier dan.
pi_169430932
Turkije keihard in de kont genomen. _O- _O- _O-
pi_169430943
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:35 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Post het hier dan.
https://en.wikipedia.org/(...)nal_referendum,_2017
pi_169430946
quote:
"Democracy is like a train: when you reach your destination, you get off."
Laten we deze nog maar een keer herhalen.
pi_169430952
Men wil het graag geloven. 1 grote leider. Dat gaat nooit werken.
pi_169430974
quote:
Tenzij je staatsrecht hebt gestudeerd ga jij hier geen nuttige conclusies uit opmaken.
pi_169430980
quote:
The amendments include the introduction of an executive presidency that would replace the existing parliamentary system of government, the abolition of the Office of the Prime Minister

Binnen 3 seconden.
pi_169431005
Zeker wanneer er dit soort algemene onzin in staat. :')

quote:
Adaptation of several articles of the constitution with other changes, mainly transferring executive powers of cabinet to President.
pi_169431019
En dan beiden uitgerekend met het voorbeeld komen van wat ik hierboven heb genoemd als tegenargument, damn.
pi_169431030
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:40 schreef Triggershot het volgende:
En dan beiden uitgerekend met het voorbeeld komen van wat ik hierboven heb genoemd als tegenargument, damn.
Je geeft het aan als weerwoord.
pi_169431032
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:40 schreef Triggershot het volgende:
En dan beiden uitgerekend met het voorbeeld komen van wat ik hierboven heb genoemd als tegenargument, damn.
Nee, je dumpt hier een link met een opsomming waaruit niets is op te maken.
pi_169431037
Nogmaals, de premier wordt verwijderd van de Turkse stelsel en het kabinet wordt gevormd en geleid door de president.
pi_169431057
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:41 schreef Triggershot het volgende:
Nogmaals, de premier wordt verwijderd van de Turkse stelsel en het kabinet wordt gevormd en geleid door de president.
Dus wordt hij de grote baas.
pi_169431061
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:40 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nee, je dumpt hier een link met een opsomming waaruit niets is op te maken.
Dan mag je wel wat meer lezen buiten datgene wat aan jou is gericht wil je dat beweren:

quote:
Klopt, volgens de status quo is Erdogan almachtig en onschendbaar, de dingen die hij nu allemaal flikt kan hij niet mee wegkomen als president na het referendum, het probleem voor de oppositie is vooral omdat de premiers taken worden overgedragen aan de president en de premier in Turkije verdwijnt waardoor men zegt dat Erdogan machtiger wordt, dat is niet het geval.


[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2017 12:42:09 ]
pi_169431087
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dan mag je wel wat meer lezen buiten datgene wat aan jou is gericht wil je dat beweren:

[..]

Je bericht het hier als onderbouwing.
pi_169431090
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:41 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dus wordt hij de grote baas.
Euhm nee, de president kan nu het parlement ontbinden, premier wegsturen en weer nieuwe verkiezingen inluiden, als hij dat nu doet, geen probleem en blijft hij lekker op zijn ambt. Het moment dat hij dat na de verkiezingen doet verliest hij ook zijn eigen ambt.
pi_169431092
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dan mag je wel wat meer lezen buiten datgene wat aan jou is gericht wil je dat beweren:

[..]

Dat is inderdaad de conclusies van de voorstanders van het referendum. Critici (oppositie en buitenlandse analisten) zeggen het tegenovergestelde.
pi_169431102
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Euhm nee, de president kan nu het parlement ontbinden, premier wegsturen en weer nieuwe verkiezingen inluiden, als hij dat nu doet, geen probleem en blijft hij lekker op zijn ambt. Het moment dat hij dat na de verkiezingen doet verliest hij ook zijn eigen ambt.
Maar dat doet hij al en hij vindt het niet genoeg.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 12:44:11 #149
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_169431106
Triggershot, lees voor de lol dit eens.

http://shoebat.com/2017/0(...)of-the-muslim-world/
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
pi_169431121
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:43 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de conclusies van de voorstanders van het referendum. Critici (oppositie en buitenlandse analisten) zeggen het tegenovergestelde.
Noem eens een criticus of analyst die op basis van de genoemde artikkelen zijn kritiek heeft geuit, eentje maar?
pi_169431127
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:44 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar dat doet hij al en hij vindt het niet genoeg.
Na het referendum kan hij dat dus niet meer, dus zijn macht neemt af, snap je dat? Zucht.
pi_169431140
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Na het referendum kan hij dat dus niet meer, dus zijn macht neemt af, snap je dat? Zucht.
Nee. Dan is hij baas over alles. Dat laat hij nu al zien. Kritiek kan en mag niet.
pi_169431143
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:44 schreef Roland_Deschain het volgende:
Triggershot, lees voor de lol dit eens.

http://shoebat.com/2017/0(...)of-the-muslim-world/
Shoebat is een christen fundamentalist en niet iemand die ik serieus kan nemen als objectief kritiek van Erdogan. Sorry.
pi_169431145
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:44 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Noem eens een criticus of analyst die op basis van de genoemde artikkelen zijn kritiek heeft geuit, eentje maar?
quote:
"According to the proposal, presidential and parliamentary elections are going to be simultaneous and the president is allowed to act as the leader of a political party," Bertil Emrah Oder, a constitutional law professor from Istanbul's Koc University, told Al Jazeera.

"In the Turkish political party system this means that the presidential candidate will be able to decide who is going to run on his or her party's ticket in the parliamentary elections," she said. "This will result in the president controlling the parliament and its agenda ... leading to the deterioration [of the system of checks]."

Similarly, Levent Korkut, a law professor for Istanbul's Medipol University, said that the proposed constitutional amendments are designed in a way that could "weaken" the system.

"Of course it is impossible to say that the proposal is getting rid of the system of checks and balances completely," he said. "But it is also impossible to say that [the system of checks] is as strong in the draft proposal as it would be in a classic parliamentary system or an American-style executive presidency, since it allows the president to also act as the leader of a political party"

"For example in the US, we see that the leader and the presidential candidate of a party are two different individuals and they can follow different agendas," he said."This allows them to check on and object to each others actions."

"The proposed system does not allow this, practically resulting in the president taking control of both the executive and the legislative branches."
Daar heb je er al twee.

Of zijn dit nu Gulenisten. ;(
  zaterdag 11 maart 2017 @ 12:46:28 #155
263417 Keyos
Like a Boss
pi_169431147
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:36 schreef Jaroon het volgende:
Men wil het graag geloven. 1 grote leider. Dat gaat nooit werken.
Jawel, det werkt uitstekend met beesten zoals in Libië, Syrië en Irak. Het lijkt mij niet dat de Turken doelbewust die kant op willen? Had ze slimmer ingeschat maar schijn bedriegt.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_169431148
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:46 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nee. Dan is hij baas over alles. Dat laat hij nu al zien. Kritiek kan en mag niet.
:')
  zaterdag 11 maart 2017 @ 12:47:00 #157
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_169431160
Zouden de Turken gaan demonstreren?
pi_169431164
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Shoebat is een christen fundamentalist en niet iemand die ik serieus kan nemen als objectief kritiek van Erdogan. Sorry.
Je neemt alleen Erdogan serieus. Net als hij zelf doet.
pi_169431175
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:47 schreef sonnyspek het volgende:
Zouden de Turken gaan demonstreren?
Dan heb je een probleem als niet Erdogan stemmer. Dan zit je vast.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 12:48:27 #160
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_169431191
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Shoebat is een christen fundamentalist en niet iemand die ik serieus kan nemen als objectief kritiek van Erdogan. Sorry.
Man, man, man

:')
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
  zaterdag 11 maart 2017 @ 12:50:29 #161
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_169431232
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:47 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan heb je een probleem als niet Erdogan stemmer. Dan zit je vast.
In Nederland dan hé.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 12:51:10 #162
263417 Keyos
Like a Boss
pi_169431241
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:48 schreef Roland_Deschain het volgende:

[..]

Man, man, man

:')
We nemen hem ook niet serieus dus de discussie is makkelijk opgelost.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 12:51:31 #163
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_169431249
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_169431280
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:46 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

[..]

Daar heb je er al twee.

Of zijn dit nu Gulenisten. ;(
De inhoudelijke bezwaren zijn dat de machtigste partijen en kandidaten diegenen die de meeste stemmen binnenkrijgen dus ook de richting van het parlement kunnen bepalen en beinvloeden, dat is de kritiek, are you kidding me? Zelfs een Gulenist zou dat niet durven te doen.

Heb je het artikel verder gelezen over hoe het nu is geregeld overigens?
pi_169431283
quote:
Geen oplossing.
pi_169431302
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De inhoudelijke bezwaren zijn dat de machtigste partijen en kandidaten diegenen die de meeste stemmen binnenkrijgen dus ook de richting van het parlement kunnen bepalen en beinvloeden, dat is de kritiek, are you kidding me? Zelfs een Gulenist zou dat niet durven te doen.

Heb je het artikel verder gelezen over hoe het nu is geregeld overigens?
Hij wil meer macht toch?
pi_169431316
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:48 schreef Roland_Deschain het volgende:

[..]

Man, man, man

:')
Kom op man, kom met een Afshin Ellian of zelfs Ebru Umar, zelfs de Turkse oppositie voor mijn part, je gaat toch niet een apocalytische evangelicus als bron laten zien daarin?
pi_169431325
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kom op man, kom met een Afshin Ellian of zelfs Ebru Umar, zelfs de Turkse oppositie voor mijn part, je gaat toch niet een apocalytische evangelicus als bron laten zien daarin?
Die heb je al als Erdogan.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 12:55:26 #169
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_169431327
Erdogan wil de Nederlandse diplomaten al het land uit schoppen en Nederlandse vluchten weren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_169431330
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:54 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hij wil meer macht toch?
quote:
But Mehmet Ucum, the principal judicial consultant to President Erdogan, told Al Jazeera that the experts' concerns about the system of checks are "completely unfounded".

"In our proposal, the system of checks and balances is stronger than it is the current parliamentary system," he said.

"In the current system, if the executive branch, the government, has the majority in the parliament, it can pass any law without facing any resistance ... the separation between the executive and legislative branches is stronger in the proposed system."
zelfde artikel notabene.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 12:56:03 #171
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_169431335
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kom op man, kom met een Afshin Ellian of zelfs Ebru Umar, zelfs de Turkse oppositie voor mijn part, je gaat toch niet een apocalytische evangelicus als bron laten zien daarin?
Lees gewoon eens wat er in die link staat. Niet gelijk gaan roeptoeteren.
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
pi_169431339
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Erdogan wil de Nederlandse diplomaten al het land uit schoppen en Nederlandse vluchten weren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joe, succes Erdogan.

Wanneer draaien we de geldkranen naar dat 3e wereldland dicht?

Niet zo lang geleden smeekte ze nog om een Nederlandse raketinstallatie :')
pi_169431345
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De inhoudelijke bezwaren zijn dat de machtigste partijen en kandidaten diegenen die de meeste stemmen binnenkrijgen dus ook de richting van het parlement kunnen bepalen en beinvloeden, dat is de kritiek, are you kidding me? Zelfs een Gulenist zou dat niet durven te doen.

Heb je het artikel verder gelezen over hoe het nu is geregeld overigens?
Ja, daarin ratelen de partijgenoten van Erdogan het verhaaltje af dat het een verbetering is en tegenstanders stellen er vraagtekens bij.

Jij focust je op de voordelen die door de opstellende partij worden benadrukt en niet op de verborgen loopholes.

quote:
"This system makes it practically impossible for the parliament to impeach and unseat the president," Korkut said. "To be able to take action against the president and his ministers, the parliament needs a two thirds majority, and this is practically impossible if the majority in the parliament and the president are from the same party."
  Redactie Frontpage zaterdag 11 maart 2017 @ 12:57:11 #174
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_169431362
quote:
Erdogan: Nederland is fascistisch en nazistisch

De Turkse president Erdogan noemt Nederland in een toespraak fascistisch en nazistisch. Hij dreigt Nederlandse diplomaten het land uit te zetten en vluchten uit Nederland te weren.

Erdogan trekt op de Turkse televisie fel van leer tegen Nederland, dat vanochtend besloot om de Turkse minister van Buitenlandse zaken Cavusoglu te verbieden om in Nederland te landen.

Cavusoglu wil in Nederland campagne komen voeren voor een referendum dat president Erdogan meer macht geeft.

Eerder deze week noemde Erdogan de Duitsers ook al nazi's. Bondskanselier Merkel noemde die uitlatingen onaanvaardbaar. Ook Duitsland heeft campagnebijeenkomsten met Turkse politici verboden.

http://nos.nl/artikel/216(...)h-en-nazistisch.html
:')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_169431365
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:56 schreef Roland_Deschain het volgende:

[..]

Lees gewoon eens wat er in die link staat. Niet gelijk gaan roeptoeteren.
Sorry, maar het en zijn 'inzichten' is echt iets totaal niet waar ik iets mee heb, als je het kort zou willen samenvatten heb ik dat liever. Ik zou het niet aandachtig lezen.
pi_169431369
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:55 schreef Triggershot het volgende:
Mehmet Ucum, the principal judicial consultant to President Erdogan
Hij zal zich inderdaad niet kritisch uitlaten.
pi_169431380
RTLnieuws twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 12:54:31 Oud-minister Bot: beslissing Turkse minister te weren zeer onverstandig https://t.co/1Z9XNicK8F https://t.co/h5X88BN7NB reageer retweet
pi_169431381
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sorry, maar het en zijn 'inzichten' is echt iets totaal niet waar ik iets mee heb, als je het kort zou willen samenvatten heb ik dat liever. Ik zou het niet aandachtig lezen.
Je woont gewoon hier en hebt een makkelijke mening over wat je toch niet gaat raken.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 12:58:36 #179
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_169431385
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:56 schreef Nintex het volgende:

[..]

Joe, succes Erdogan.

Wanneer draaien we de geldkranen naar dat 3e wereldland dicht?

Niet zo lang geleden smeekte ze nog om een Nederlandse raketinstallatie :')
Nederland moet zich samen met Duitsland verenigen tegen Erdogan. Beide landen uitmaken voor nazistisch en facistisch vind ik, zeker met het oog op het verleden, te ver gaan.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  Moderator zaterdag 11 maart 2017 @ 12:58:36 #180
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_169431386
Trending Topic op twitter #HollandadanNaziUygulaması
Ik ben bang dat dit niet aardig is
pi_169431388
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:56 schreef Nintex het volgende:

[..]

Joe, succes Erdogan.

Wanneer draaien we de geldkranen naar dat 3e wereldland dicht?

Niet zo lang geleden smeekte ze nog om een Nederlandse raketinstallatie :')
Turkije is een NIC en tevens een 1e wereldland. :')
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_169431397
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:56 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja, daarin ratelen de partijgenoten van Erdogan het verhaaltje af dat het een verbetering is en tegenstanders stellen er vraagtekens bij.

Jij focust je op de voordelen die door de opstellende partij worden benadrukt en niet op de verborgen loopholes.

[..]

Vraagtekens is goed, niets mis mee, maar de zogenaamde "loopholes" worden ook geadresseerd. Zolang de grondwet geen namen en partijen noemt is het puur theoretisch en zal diegene die alle de meerderheid van de stemmen heeft de voordelen hebben.
  Redactie Frontpage zaterdag 11 maart 2017 @ 13:00:01 #183
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_169431417
Maar nu wij dus schijnbaar naz's zijn staan de treinen al klaar zeker?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_169431425
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je woont gewoon hier en hebt een makkelijke mening over wat je toch niet gaat raken.
Draai het eens om, zolang de meerderheid van het Turkse volk hiermee instemt die daar ook nog eens woont is zowel jouw als mijn mening te niet gedaan.
pi_169431433
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:58 schreef Momo... het volgende:
Trending Topic op twitter #HollandadanNaziUygulaması
Ik ben bang dat dit niet aardig is
NazibehandelingvanHolland
pi_169431447
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Draai het eens om, zolang de meerderheid van het Turkse volk hiermee instemt die daar ook nog eens woont is zowel jouw als mijn mening te niet gedaan.
Dát vind ik ook geen probleem. Wel dat men hier Nederlandse mensen gaat overhalen.
pi_169431449
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:58 schreef Houtenbeen het volgende:
RTLnieuws twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 12:54:31 Oud-minister Bot: beslissing Turkse minister te weren zeer onverstandig https://t.co/1Z9XNicK8F https://t.co/h5X88BN7NB reageer retweet
Ah, de oud-minister Bot, die vindt dat Turkije zsm lid moet worden van de EU en dat Turken niet hoeven te integreren, heeft ook van zich laten horen.
pi_169431453
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

NazibehandelingvanHolland
Men is veel erger daar.
pi_169431473
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:57 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Hij zal zich inderdaad niet kritisch uitlaten.
En toch doet hij dat wel door aan te geven welke conflicten er mogelijk zijn en hoe daarmee te dealen.
  Redactie Frontpage zaterdag 11 maart 2017 @ 13:02:58 #190
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_169431479
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

NazibehandelingvanHolland
Heb je al een halve maan opgespeld?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator zaterdag 11 maart 2017 @ 13:03:16 #191
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_169431484
Allemaal opgefokte Erdoturken op twitter die Nederland aan het uitschelden zijn.
Wat een stelletje schapen. Ze moeten even de fuhrer naroepen zeg.
pi_169431488
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:02 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Heb je al een halve maan opgespeld?
Twee zelfs. :7
pi_169431495
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vraagtekens is goed, niets mis mee, maar de zogenaamde "loopholes" worden ook geadresseerd. Zolang de grondwet geen namen en partijen noemt is het puur theoretisch en zal diegene die alle de meerderheid van de stemmen heeft de voordelen hebben.
Gast. :')

quote:
"In the Turkish political party system this means that the presidential candidate will be able to decide who is going to run on his or her party's ticket in the parliamentary elections," she said. "This will result in the president controlling the parliament and its agenda ... leading to the deterioration [of the system of checks]."
quote:
Ucum acknowledged that under the proposed system, if the president's party takes the majority in the parliament, which is a likely outcome since the presidential and parliamentary polls will take place on the same day, the executive and legislative branches would come closer together.
quote:
"By abolishing the right to interpellation, the constitutional draft is making it practically impossible for the parliament to take any constructive action about the actions of the president," Korkut, who is the founder of the Association of Civil Society Development Centre, told Al Jazeera.
quote:
Under the proposed draft, impeachment proceedings against the president can be started by the signatures of 301 deputies in the proposed 600-seat parliament. Following this, the parliament is able to set up a commission of inquiry by secret ballot of 360 deputies.

If the inquiry commission decides to send the president to the Supreme Court to face trial, the president could only be tried after another secret ballot of 400 deputies.

"This system makes it practically impossible for the parliament to impeach and unseat the president," Korkut said. "To be able to take action against the president and his ministers, the parliament needs a two thirds majority, and this is practically impossible if the majority in the parliament and the president are from the same party."
quote:
"The draft constitution assigns broad authority to the president over the High Council of Judges and Prosecutors," she said. "This council is responsible for the autonomy of the judiciary ... and in a system where a politically partial president is influential over the appointment of the members of the council, alongside the parliament and the minister of justice, it is possible to predict that the council will end up having an ideological and political composition."
Zie je de rode draad niet?
  Redactie Frontpage zaterdag 11 maart 2017 @ 13:04:17 #194
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_169431502
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Twee zelfs. :7
Heb je ook een adres waar ik de razzia heen kan sturen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_169431504
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Twee zelfs. :7
Doe dan een goed verhaal. Zelfs dat heb je niet.
pi_169431507
Het parlement controleert de president, terwijl de president bepaalt wie er in het parlement komt.

^O^
pi_169431513
Prachtig nieuws dit.
pi_169431540
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Het parlement controleert de president, terwijl de president bepaalt wie er in het parlement komt.

^O^
Daar kun je er 600 van maken of 10.000. Hij gaat het gewoon bepalen. Ook rechters.
pi_169431554
Erdogan praat weer bij de opening van een ziekenhuis in Istanbul.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_169431556
Mooi dat die smerige islamofacist Nederland niet in mag _O_
pi_169431579
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mooi dat die smerige islamofacist Nederland niet in mag _O_
Daar gaat het niet over.
pi_169431584
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Het parlement controleert de president, terwijl de president bepaalt wie er in het parlement komt.

^O^
De president bepaalt niet wie er in het parlement komt, de president bepaalt wie er in zijn kabinet komt, de president gaat niet over wie er in het parlement zit, daar gaan de verkiezingen over. Is hij de lijsttrekker van de partij? Ja, moeten zijn leden nog altijd apart een voor een door het volk goedgekeurd worden en gestemd worden om het parlement in te komen? Ja. Moet de president nog steeds de meerderheid van het parlement hebben om voorgestelde wetten in te voeren? Ja.

Ja klopt helemaal dat wanneer de president de meerderheid van de stemmen heeft en zijn partij de meerderheid in het parlement dat hij dan het voor het zeggen heeft ja, zo is dat overal geregeld :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2017 13:10:05 ]
pi_169431591
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:58 schreef Houtenbeen het volgende:
RTLnieuws twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 12:54:31 Oud-minister Bot: beslissing Turkse minister te weren zeer onverstandig https://t.co/1Z9XNicK8F https://t.co/h5X88BN7NB reageer retweet
Die Ben Bot is zo'n soort Dries van Agt. Ook altijd maar heulen met de islamitische vijand. Bah bah bah wat een engnek. :r
pi_169431602
Een dictator die aan het goochelen is met de Nazi kaart

Wat een in en intrieste clown.
pi_169431603
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:04 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Heb je ook een adres waar ik de razzia heen kan sturen?
Nazi vergelijkingen, fok jou dan :r
pi_169431610
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De president bepaalt niet wie er in het parlement komt, de president bepaalt wie er in zijn kabinet komt, de president gaat niet over wie er in het parlement zit, daar gaan de verkiezingen over. Is hij de lijsttrekker van de partij? Ja, moeten zijn leden nog altijd apart een voor een door het volk goedgekeurd worden en gestemd worden om het parlement in te komen? Ja. Moet de president nog steeds de meerderheid van het parlement hebben om voorgestelde wetten in te voeren? Ja.

Ja klopt helemaal dat wanneer de president de meerderheid van de stemmen heeft en zijn partij de meerderheid in het parlement dat hij dan het voor het zeggen heeft ja. :')
Wil hij meer macht of niet? Maakt hij zijn macht nu al duidelijk? ALLES wat kritiek heeft tot Ebru aan toe wil men de mond snoeren.
pi_169431626
De man gaat echt in steeds meer op Hitler lijken.
pi_169431632
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De president bepaalt niet wie er in het parlement komt, de president bepaalt wie er in zijn kabinet komt, de president gaat niet over wie er in het parlement zit, daar gaan de verkiezingen over. Is hij de lijsttrekker van de partij? Ja, moeten zijn leden nog altijd apart een voor een door het volk goedgekeurd worden en gestemd worden om het parlement in te komen? Ja. Moet de president nog steeds de meerderheid van het parlement hebben om voorgestelde wetten in te voeren? Ja.

Ja klopt helemaal dat wanneer de president de meerderheid van de stemmen heeft en zijn partij de meerderheid in het parlement dat hij dan het voor het zeggen heeft ja, zo is dat overal geregeld :')
quote:
"According to the proposal, presidential and parliamentary elections are going to be simultaneous and the president is allowed to act as the leader of a political party," Bertil Emrah Oder, a constitutional law professor from Istanbul's Koc University, told Al Jazeera.

"In the Turkish political party system this means that the presidential candidate will be able to decide who is going to run on his or her party's ticket in the parliamentary elections," she said. "This will result in the president controlling the parliament and its agenda ... leading to the deterioration [of the system of checks]."
De president mag ook de partijleider zijn, wat hem in staat stelt om te bepalen wie er voor de partij in de parlementsverkiezingen mee doet.

Het parlement wat hem uiteindelijk dient te controleren op zijn acties, en waarvan een grote meerderheid nodig is om hem eventueel af te zetten.

Is het moeilijk om over meerdere alineas tegelijkertijd een conclusie te trekken?
pi_169431747
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:12 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]


[..]

De president mag ook de partijleider zijn, wat hem in staat stelt om te bepalen wie er voor de partij in de parlementsverkiezingen mee doet.

Het parlement wat hem uiteindelijk dient te controleren op zijn acties, en waarvan een grote meerderheid nodig is om hem eventueel af te zetten.

Is het moeilijk om over meerdere alineas tegelijkertijd een conclusie te trekken?
Idd, gewoon een ordinaire stropop constructie zoals Hitler deze ook aanhield. Die paralellen zijn overduidelijk.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169431758
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nazi vergelijkingen, fok jou dan :r
fok erdolf dan ook :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator zaterdag 11 maart 2017 @ 13:19:36 #211
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_169431767
Het zou ook gewoon een truc kunnen zijn van Rutte, nu krijg hij meer stemmen voor de verkiezing.
pi_169431775
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:19 schreef Momo... het volgende:
Het zou ook gewoon een truc kunnen zijn van Rutte, nu krijg hij meer stemmen voor de verkiezing.
No shit.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_169431777
geertwilderspvv twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 13:16:54 Oh ja, en ik zeg tegen alle Turken in Nederland die het met Erdogan eens zijn: GA naar Turkije en kom NOOIT meer terug!! reageer retweet
pi_169431781
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:12 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

[..]

De president mag ook de partijleider zijn, wat hem in staat stelt om te bepalen wie er voor de partij in de parlementsverkiezingen mee doet.
Klopt, je kunt hem als de lijsttrekker van zijn partij zien, lijkt me logisch dat je zelf gaat als leider hoe je partij is opgesteld en de verkiezingen ingaat. Het zou pas eng worden wanneer Erdogan benoemt wie er in het parlement moet zitten zonder verkiezingen of de lijst van de oppositiepartij gaat opstellen, daar is geenszins sprake van, als Erdogan's lijstje het volk niet bevalt kunnen ze kiezen voor een ander partij/kandidaat.

quote:
Het parlement wat hem uiteindelijk dient te controleren op zijn acties, en waarvan een grote meerderheid nodig is om hem eventueel af te zetten.
Wat voor autoriteit behalve de meerderheid in een parlement wil jij dan de autoriteit geven om een gekozen president af te zetten?

quote:
Is het moeilijk om over meerdere alineas tegelijkertijd een conclusie te trekken?
Je vind het opmerkelijk dat er een meerderheid van het parlement nodig is om een president wat met een meerderheid gekozen is af te zetten, hoe dat de president met het nieuwe systeem nog meer macht geeft is mij een raadsel waar ik moeite mee heb ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2017 13:20:58 ]
pi_169431783
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:19 schreef bijdehand het volgende:

[..]

fok erdolf dan ook :)
fok jou dan.
pi_169431880
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Klopt, je kunt hem als de lijsttrekker van zijn partij zien, lijkt me logisch dat je zelf gaat als leider hoe je partij is opgesteld en de verkiezingen ingaat. Het zou pas eng worden wanneer Erdogan benoemt wie er in het parlement moet zitten zonder verkiezingen of de lijst van de oppositiepartij gaat opstellen, daar is geenszins sprake van, als Erdogan's lijstje het volk niet bevalt kunnen ze kiezen voor een ander partij/kandidaat.

[..]

Wat voor autoriteit behalve de meerderheid in een parlement wil jij dan de autoriteit geven om een gekozen president af te zetten?

[..]

Je vind het opmerkelijk dat er een meerderheid van het parlement nodig is om een president wat met een meerderheid gekozen is af te zetten, hoe dat de president met het nieuwe systeem nog meer macht geeft is mij een raadsel waar ik moeite mee heb ja.
Je blijft puntsgewijs reageren zonder naar de rode draad te kijken in de voorgestelde wijzigingen en de analyse daarvan. Eén op één zijn er 'tegenmaatregelen' tegen misbruik, maar wanneer je alles onder elkaar zet is misbruik hiervan onvermijdbaar gezien Erdogan zijn staat van dienst.

Nutteloze discussie op deze manier.
pi_169432001
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:25 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Je blijft puntsgewijs reageren zonder naar de rode draad te kijken in de voorgestelde wijzigingen en de analyse daarvan. Eén op één zijn er 'tegenmaatregelen' tegen misbruik, maar wanneer je alles onder elkaar zet is misbruik hiervan onvermijdbaar gezien Erdogan zijn staat van dienst.

Nutteloze discussie op deze manier.
Wat voor misbruik kan Erdogan doen als hij de met de meerderheid gekozen president is en ook met zijn partij de meerderheid in het parlement zit, dus zowel kabinet als de meerderheid van de volksvertegenwoordigers, wanneer is iets dan misbruik onder welke criteria? Het is dan niet alsof hij ondanks de bevoegdheid van een orgaan iets achterwege laat en toch zijn wil doordrukt. Hij heeft dan in beide gevallen mandaat van het volk gekregen om dat te doen.

En nogmaals, hoe dat hem machtiger maakt na het referendum dan nu is mij nog steeds een raadsel. Laten we vooral niet vergeten dat Erdogan een staatsgreep binnen de AKP heeft gedaan als president en het door het volk verkozen premier Davutoglu heeft weggestuurd ten gunste van de huidige premier Yildirim, daarnaast ook nog eens in 2015 een tweede keer naar de stembus is gegaan omdat de resultaten hem niet goedschiks waren, dat heeft zijn positie verder niet beïnvloed. Als het referendum wordt goedgekeurd kan hij niet meer naar de verkiezingen gaan zonder dat hij ook zelf weer verkozen moet worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2017 13:32:48 ]
pi_169432125
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat voor misbruik kan Erdogan doen als hij de met de meerderheid gekozen president is en ook met zijn partij de meerderheid in het parlement zit, dus zowel kabinet als de meerderheid van de volksvertegenwoordigers, wanneer is iets dan misbruik onder welke criteria? Het is dan niet alsof hij ondanks de bevoegdheid van een orgaan iets achterwege laat en toch zijn wil doordrukt. Hij heeft dan in beide gevallen mandaat van het volk gekregen om dat te doen.
Het feit dat het wettelijk is vastgelegd maakt het niet juist. Wanneer er omwegen verzonnen worden om macht te behouden is dat misbruik, bij wet of niet bij wet.

quote:
En nogmaals, hoe dat hem machtiger maakt na het referendum dan nu is mij nog steeds een raadsel. Laten we vooral niet vergeten dat Erdogan een staatsgreep binnen de AKP heeft gedaan als president en het door het volk verkozen premier Davutoglu heeft weggestuurd ten gunste van de huidige premier Yildirim, daarnaast ook nog eens in 2015 een tweede keer naar de stembus is gegaan omdat de resultaten hem niet goedschiks waren, dat heeft zijn positie verder niet beïnvloed. Als het referendum wordt goedgekeurd kan hij niet meer naar de verkiezingen gaan zonder dat hij ook zelf weer verkozen moet worden.
Deze discussie blijft alleen maar in cirkeltjes rondgaan. Ik heb geen zin om nog een paar keer uit te leggen waarom het naar mijn mening een slechte zaak is wat er voorgesteld wordt. Jij hebt jouw mening, ik heb mijn mening en we zullen vanzelf zien wie er uiteindelijk gelijk heeft.
pi_169432183
obk twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 13:36:18 Erdogan zei: ‘Nederland! Je springt eens, je springt twee keer, maar dit niet!’ Turks gezegde, bij de derde keer val je. reageer retweet
pi_169432187
Gewoon op Antwerpen landen en dan in een lange toeterende karavaan met verlaagde golfjes naar Rotterdam rijden is blijkbaar geen optie? ;(
pi_169432341
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:37 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het feit dat het wettelijk is vastgelegd maakt het niet juist. Wanneer er omwegen verzonnen worden om macht te behouden is dat misbruik, bij wet of niet bij wet.

Je komt met waardeoordelen zoals 'niet juist' en 'misbruik', maar toch heb ik er moeite mee om je te volgen. Erdogan is bij de huidige wetgeving en de eventueel te komen wijziging bevoegd om macht uit te oefenen, om over te gaan op het nieuwe systeem moet hij drie keer het mandaat van het volk met een meerderheid verkrijgen, door eerst het referendum te winnen, te verkozen worden door de meerderheid van het volk als president en ook nog eens moet zijn partij een meerderheid krijgen om zijn wil door te drukken, dus wanneer is iets misbruik, wanneer is iets juist?

quote:
Deze discussie blijft alleen maar in cirkeltjes rondgaan. Ik heb geen zin om nog een paar keer uit te leggen waarom het naar mijn mening een slechte zaak is wat er voorgesteld wordt. Jij hebt jouw mening, ik heb mijn mening en we zullen vanzelf zien wie er uiteindelijk gelijk heeft.
Jouw mening respecteer ik en heb geen neiging om je mening als 'verkeerd' of 'onjuist' weg te zetten, wel is het weer in mijn mening dat je bezwaren bij mij wat vaagjes overkomen.
pi_169432378
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Gewoon op Antwerpen landen en dan in een lange toeterende karavaan met verlaagde golfjes naar Rotterdam rijden is blijkbaar geen optie? ;(
Meester camouflage tijdens WK voor alle drugsdealers :7
  zaterdag 11 maart 2017 @ 13:58:27 #223
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_169432533
Vanmiddag mag er gedemonstreerd worden in Rotterdam.
pi_169432553
Erdogan verklaart een diplomatieke rel. :7
  zaterdag 11 maart 2017 @ 14:03:32 #225
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169432630
Dit hebben de Turken toch echt wel weer aan zichzelf te danken. Er was nog best een oplossing te bedenken geweest, maar als je dan meteen begint te dreigen, dan kan een regering ook niet anders dan het verbieden.

Je mag nooit de schijn hebben dat je voor dreigenmenten door de knieen gaat, simpel.

De regering Erdogan denkt zeker dat zij zich dergelijke 'diplomatie' kunnen veroorloven vanwege het vluchtelingenverdrag. Komen ze mooi even bedrogen uit.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_169432653
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:19 schreef Momo... het volgende:
Het zou ook gewoon een truc kunnen zijn van Rutte, nu krijg hij meer stemmen voor de verkiezing.
joh.
I´m back.
pi_169432703
van de facebook pagina van de organisator

quote:
Hollanda EVET Diyor
6 minuten ·

Beste volgers,

Het programma van de Turkse Minister van Buitenlandse Zaken, de Heer Mevlüt Çavuşoğlu gaat helaas niet door. Dit in verband met het intrekken van het landingsrecht door de Nederlandse autoriteiten. Hierdoor moeten wij helaas melden dat het programma is afgelast.
Wij vragen al onze burgers om ingetogen en kalm thuis te blijven.

Wij vinden dat deze beslissing ondemocratisch is en in strijd met de vrijheid van bijeenkomsten organiseren en vrijheid van meningsuiting.

Wij verwachten dat de Turkse-Nederlanders tijdens het uitbrengen van haar stem voor de Turkse referendum een passend antwoord zal geven.

--
Met vriendelijke groet,

#HollandaEvetDiyor team
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169432730
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:20 schreef Houtenbeen het volgende:
geertwilderspvv twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 13:16:54 Oh ja, en ik zeg tegen alle Turken in Nederland die het met Erdogan eens zijn: GA naar Turkije en kom NOOIT meer terug!! reageer retweet
:W :W :W
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169432743
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:19 schreef Momo... het volgende:
Het zou ook gewoon een truc kunnen zijn van Rutte, nu krijg hij meer stemmen voor de verkiezing.
is het ook. voor de turken evenals de nederlanders is deze heisa een politieke tool geworden om stemmen te winnen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169432786
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:58 schreef Houtenbeen het volgende:
RTLnieuws twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 12:54:31 Oud-minister Bot: beslissing Turkse minister te weren zeer onverstandig https://t.co/1Z9XNicK8F https://t.co/h5X88BN7NB reageer retweet
ben bot is een top diplomaat en die ziet in dat dit allemaal in de diplomatie not done is, omdat het voor de verhoudingen simpelweg rampzalig kan zijn.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169432824
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 14:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

ben bot is een top diplomaat en die ziet in dat dit allemaal in de diplomatie not done is, omdat het voor de verhoudingen simpelweg rampzalig kan zijn.
Nu is de echte vraag: Wie gaat er meer onder lijden qua belangen en afspraken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2017 14:15:03 ]
pi_169432907
Die paar miljard die NL exporteert naar Turkije is ook nog wel te overzien.
pi_169433031
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 14:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nu is de echte vraag: Wie gaat er meer onder lijden qua belangen en afspraken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijkt me dat ze na de verkiezingen weer zullen starten met lijmen van de relatie.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169433237
Nederland zit vlak voor de verkiezingen en migratie en islam zijn grote thema's. Over Turkse manifestaties in Nederland zijn eerder heftige woorden gevallen. Dit bezoek en het daaraan gekoppelde vlagvertoon van Turkse Nederlanders gaat de uitslag beïnvloeden. Nederland heeft dat diplomatiek willen spelen, maar desondanks drukken de Turken door. De regering kan niet anders dan deze uiterste maatregel. Stel dat het debat van Wilders en Rutte wordt gevoerd tegen de achtergrond van Turks Nationalistisch vlagvertoon en mogelijke onlusten. Wilders zou genadeloos zijn.
pi_169433276
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 14:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

lijkt me dat ze na de verkiezingen weer zullen starten met lijmen van de relatie.
Als de VVD wint misschien als de PVV wint kan het nog jaren duren voor ze uberhaupt elkaar weer terugvinden. Erdogan is niet van de no-worries, komt goed. Maar iemand die zijn persoonlijke sentimenten naar de politiek draagt.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 14:50:15 #236
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_169433435
Mag toch hopen dat Nederland nou ook echt de poot stijf houdt. Laat die klapsigaar lekker brullen, verrekte staalborstelsnor.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_169433455
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 14:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als de VVD wint misschien als de PVV wint kan het nog jaren duren voor ze uberhaupt elkaar weer terugvinden. Erdogan is niet van de no-worries, komt goed. Maar iemand die zijn persoonlijke sentimenten naar de politiek draagt.
rutte wordt toch weer premier. hij vond het kennelijk nodig om het zover te laten komen voor die paar extra stemmen. geldt ook voor de turkse kant overigens. deze houding is niks voor nederland, niks voor de vvd, niks liberaals.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169433777
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

fok jou dan.
jij mag dat, dat weet je.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_169433854
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]

jij mag dat, dat weet je.
pi_169433861
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Meester camouflage tijdens WK voor alle drugsdealers :7
En als er dan een crash zou plaatsvinden en Pablo Escobar in levende lijve naast onze minister zou blijken te zitten :D

It's Susurluk all over again :7
pi_169433868
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:16 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

En als er dan een crash zou plaatsvinden en Pablo Escobar in levende lijve naast onze minister zou blijken te zitten :D

It's Susurluk all over again :7
Turkey got really quick over that one.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 15:19:07 #242
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_169433901
Conform de Turkse kieswet mogen politici helemaal geen campagne voeren in het buitenland. Hoe werkt dat dan?
pi_169433928
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:19 schreef Nibb-it het volgende:
Conform de Turkse kieswet mogen politici helemaal geen campagne voeren in het buitenland. Hoe werkt dat dan?
zoals je ziet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169433970
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 14:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

rutte wordt toch weer premier. hij vond het kennelijk nodig om het zover te laten komen voor die paar extra stemmen. geldt ook voor de turkse kant overigens. deze houding is niks voor nederland, niks voor de vvd, niks liberaals.
Verkiezingen zullen vast meespelen, maar het was een kwestie van tijd tot dit een keer zou escaleren. De Turkse overheid wordt steeds brutaler in het beïnvloeden van Turkse Nederlanders. Dat gedoe met die Gülen-beweging was al schandalig.

Ze gaan elke keer een stapje verder totdat je stop zegt. Onder druk van de verkiezingen wordt er nu eindelijk een keer stop gezegd.
pi_169433984
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:19 schreef Nibb-it het volgende:
Conform de Turkse kieswet mogen politici helemaal geen campagne voeren in het buitenland. Hoe werkt dat dan?
Theoretisch gaat dat over de president/parlementaire verkiezingen, niet over een grondwetsreferendum, maar belangrijker dan dat, het is meer een afkeurwet(is dat een woord?), er staat geen straf of juridische vervolging op.
pi_169434169
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:19 schreef Nibb-it het volgende:
Conform de Turkse kieswet mogen politici helemaal geen campagne voeren in het buitenland. Hoe werkt dat dan?
Voor een dictatoriaal regime gelden wetten niet.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 16:14:57 #247
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169434802
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 14:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

ben bot is een top diplomaat en die ziet in dat dit allemaal in de diplomatie not done is, omdat het voor de verhoudingen simpelweg rampzalig kan zijn.
Wat Turkije doet is inderdaad not done. Alles wat daarop volgt is dan ook net zo uitzonderlijk natuurlijk.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_169435013
Niemand die demonstreerde toen bv Sarkouzy in London campagne voerde voor de 500.000 Fransen aldaar maar als die halve Ottomanen het doen staat Europa op de achterste benen :')
pi_169435037
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 16:14 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Wat Turkije doet is inderdaad not done. Alles wat daarop volgt is dan ook net zo uitzonderlijk natuurlijk.
Beide kanten hebben het schandalig slecht gespeeld. Noch Nederland noch Turkije heeft er belang bij dat de spanningen​ zo oplopen. Dit is gewoon loose loose.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169435058
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 16:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Niemand die demonstreerde toen bv Sarkouzy in London campagne voerde voor de 500.000 Fransen aldaar maar als die halve Ottomanen het doen staat Europa op de achterste benen :')
Ja maar (vul hier een excuus in) om de hypocrisie te verbloemen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169435062
Hij heeft mijn tip gelezen :D


De Turkse minister van Familiezaken, Fatma Betül Sayan Kaya, komt niet via de lucht maar over land naar Rotterdam.
Dat meldt het Turkse persbureau Anadolu.

Dit bericht wordt aangevuld

Nu.nl
  zaterdag 11 maart 2017 @ 16:44:38 #252
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169435368
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 16:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

Beide kanten hebben het schandalig slecht gespeeld. Noch Nederland noch Turkije heeft er belang bij dat de spanningen​ zo oplopen. Dit is gewoon loose loose.
Nadat Turkije de dreigementen had geuit, kan geen enkele zichtzelf respecterende regering nog in hun eisen meegaan. Zo simpel is het. Turkije heeft dit echt aan zichzelf te danken.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_169435451
Wat een vochtig volk zeg :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_169435660
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:47 schreef Triggershot het volgende:
Je komt met waardeoordelen zoals 'niet juist' en 'misbruik', maar toch heb ik er moeite mee om je te volgen. Erdogan is bij de huidige wetgeving en de eventueel te komen wijziging bevoegd om macht uit te oefenen, om over te gaan op het nieuwe systeem moet hij drie keer het mandaat van het volk met een meerderheid verkrijgen, door eerst het referendum te winnen, te verkozen worden door de meerderheid van het volk als president en ook nog eens moet zijn partij een meerderheid krijgen om zijn wil door te drukken, dus wanneer is iets misbruik, wanneer is iets juist?
Op het moment dat je zoveel macht vergaard dat het vrijwel onmogelijk wordt je tegen te houden dan is dat niet juist. En dat is wat gebeurd met artikel 89.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169435844
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 16:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij heeft mijn tip gelezen :D

De Turkse minister van Familiezaken, Fatma Betül Sayan Kaya, komt niet via de lucht maar over land naar Rotterdam.
Dat meldt het Turkse persbureau Anadolu.

Dit bericht wordt aangevuld

Nu.nl
Dat is niet dezelfde minister he. Deze was al in Duitsland en komt per auto naar Rotterdam.
pi_169435933
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 17:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is niet dezelfde minister he. Deze was al in Duitsland en komt per auto naar Rotterdam.
Op een witte hengst zou wel authentieker zijn, wel een wat lange tocht.
pi_169436261
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 16:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ja maar (vul hier een excuus in) om de hypocrisie te verbloemen.
Het is niet hypocriet om in twee verschillende situaties anders te handelen, en er zit wel degelijk een flink verschil tussen de Fransen die hun inwoners in het buitenland de mogelijkheid bieden om mee te beslissen over de politiek in Frankrijk en Turkije dat probeert haar invloed uit te breiden via inwoners in het buitenland.
pi_169437008
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:19 schreef Nibb-it het volgende:
Conform de Turkse kieswet mogen politici helemaal geen campagne voeren in het buitenland. Hoe werkt dat dan?
Ga je een moslim land nou een gebrek aan logica verwijten? :') het is wel erdo hitler waar we het over hebben. :)
  zaterdag 11 maart 2017 @ 20:50:41 #259
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_169441225
Rutte en Erdogan spinnen hier allebei garen bij.

Erdo: Beelden van dappere en met vlaggen zwaaiende Turken die neergeknuppeld worden terwijl ze alleen maar gebruik wilden maken van de vrijheid van meningsuiting: het JA-kamp zit gebeiteld.

Rutte: Laat zien dat hij toch geen slappe zak is en een grens trekt, weliswaar 2,5 jaar te laat maar toch: ik voorspel 5 stemmen erbij.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 21:57:30 #260
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_169443910
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_169444219
Die lui in Rotterdam. :')
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  zaterdag 11 maart 2017 @ 22:16:06 #262
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_169444458
https://www.periscope.tv/w/1YqJDXXkwgYJV

Damn :D want een schande voor Nederland, schande voor Rutte, zoveel gezichtsverlies. :')
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_169444546
Wat voor een pauperstad is Rotterdam dat men er de veiligheid niet eens kan waarborgen en men bang is voor publieke onrust? :') :')

Nederland moet zich schamen.
pi_169444598
Erdonazi moet janken omdat anderen het niet tof vinden dat hij geen respect heeft voor soevereiniteit.

De reactie van de Nederlandse regering is volstrect logisch. Voor andermans soevereiniteit heb je respect te hebben. Het is al belachelijk dat wij hun stembureaus in onze overheidsgebouwen toelaten.

Misschien een goed idee om onder het mom van "vermoedens van terroristische activiteiten" wat dynaiets moskeeën te "doorzoeken" en wat spullen in beslag te nemen.

Al die acties van Erdonazi wijzen erop dat hij een megalomane despoot is. Kijk maar naar zijn handelen sinds die belachelijk zwakke (correctie: in scene gezette) poging tot een staatsgreep.

[ Bericht 17% gewijzigd door Telefoonvork op 11-03-2017 22:25:44 ]
  zaterdag 11 maart 2017 @ 22:26:17 #265
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_169444807
Nederland is geen baas in haar eigen land, wat een schande :') :N
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_169445029
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 22:16 schreef Montelly het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1YqJDXXkwgYJV

Damn :D want een schande voor Nederland, schande voor Rutte, zoveel gezichtsverlies. :')
Het lijkt me toch juist positief voor Nederland dat ze een grens stellen? Het lijkt me vooral genant voor die pauper die de baas is in Turkije maar blijkbaar te weinig vertrouwen heeft in zijn eigen bevolking en daarom moet gaan bedelen om stemmen in Europa.
pi_169446822
Toch bijzonder dat je je schijnbaar zo verbonden kunt voelen met het wel en wee van een land dat je er zelfs de straat voor op gaat om te demonstreren, maar het wel vertikt om dan ook naar het betreffende land te verhuizen. Je zou bijna Erdogan gelijk geven door een nazistreek erop na te houden en alle Erdolovers en AK-aanhangers al dan niet vrijwillig richting Turkije te verhuizen/deporteren.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 23:21:44 #268
441609 pechvogel-010
Geboren pechvogel
pi_169446992
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 22:18 schreef JaJammerJan het volgende:
Wat voor een pauperstad is Rotterdam dat men er de veiligheid niet eens kan waarborgen en men bang is voor publieke onrust? :') :')

Nederland moet zich schamen.
Valt wel mee met die veiligheid. Ik ben net uit nieuwsgierigheid bij het Turkse consulaat geweest. Naast alle dure bolides die allemaal fout geparkeerd staan en de weg blokkeren, leek het 1 groot feest met Rode vlaggen. Ik kreeg zelfs een sticker met een foto van Erdogan met de tekst "Evet"..geen idee wat dit betekent..)). Laat die Nederlandse Turken hun eigen feestje vieren...dan is iedereen blij. Laatse nieuws is dat de politie de straat wil schoonvegen..dan kan het wel fout gaan.
Het schijnt dat die minister die niet naar binnen mag, al uren in de auto buiten staat. Hoe moet dat als zij naar de WC moet???
Dat lijkt me echt een probleem..-)))
pi_169447601
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 22:32 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Het lijkt me toch juist positief voor Nederland dat ze een grens stellen? Het lijkt me vooral genant voor die pauper die de baas is in Turkije maar blijkbaar te weinig vertrouwen heeft in zijn eigen bevolking en daarom moet gaan bedelen om stemmen in Europa.
Die uitslag valt wel hier en daar te manipuleren hoor.
pi_169447662
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 20:50 schreef Qarrad het volgende:
Rutte en Erdogan spinnen hier allebei garen bij.

Erdo: Beelden van dappere en met vlaggen zwaaiende Turken die neergeknuppeld worden terwijl ze alleen maar gebruik wilden maken van de vrijheid van meningsuiting: het JA-kamp zit gebeiteld.

Rutte: Laat zien dat hij toch geen slappe zak is en een grens trekt, weliswaar 2,5 jaar te laat maar toch: ik voorspel 5 stemmen erbij.
Wilders is druk bezig om die 5 stemmen eraf te tweeten.
pi_169448930
Ik hoop dat de AIVD al die demonstranten noteert. Dit is de groep die je in de gaten moet houden als het aankomt op binnenlandse veiligheid.
pi_169449242
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 22:32 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Het lijkt me toch juist positief voor Nederland dat ze een grens stellen?
een grens stellen door een minister uit turkije niet te laten landen in nederland, omdat wij kennelijk hier onze zaakjes niet op orde hebben en de openbare orde niet kunnen garanderen??? dezelfde minister landt vervolgens een paar uur later in frankrijk net zo goed, waar ze kennelijk wel de openbare orde kunnen garanderen.

en wordt er ook nog eens een grootscheepse klopjacht gehouden op een turkse minister die naar het turkse consulaat in rotterdam wilt en om dat juridisch kracht bij te zetten wordt een noodverordening verkondigd, omdat er kennelijk "ernstige vrees bestaat voor ernstige wanordelijkheden" welke ernstige wanordelijkheden zou abutaleb dan hebben verwacht en waar zou deze angst op gebaseerd zijn?

de wanordelijkheden zijn vanavond juist veroorzaakt door de houding van het kabinet die de turkse minister een behandeling gaf alsof zij een terrorist zou zijn.

dat zijn inderdaad allemaal dingen waar wij als land trots op kunnen zijn. immers we hebben onze rug rechtgehouden :') :') :')

wat we vandaag hebben gezien was gewoon een genante vertoning van kijk ons stoer doen tegenover de turken om een paar extra stemmen te winnen. niets meer niets minder.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169449277
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 23:21 schreef pechvogel-010 het volgende:

Het schijnt dat die minister die niet naar binnen mag, al uren in de auto buiten staat. Hoe moet dat als zij naar de WC moet???
Dat lijkt me echt een probleem..-)))
:D

evet betekent ja overigens ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169449502
oh wat zijn we trots dat we een anti terreur eenheid inzetten tegen een turkse minister _O- :')



Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 12 maart 2017 @ 00:33:00 #275
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169449686
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 00:28 schreef Slayage het volgende:
oh wat zijn we trots dat we een anti terreur eenheid inzetten tegen een turkse minister _O- :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ze vroeg er dan ook om.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169449946
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 00:33 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ze vroeg er dan ook om.
haar hoofddoek zag er echt dreigend uit idd :+
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169450102
:|W

quote:
12 maart 2017, 00:40
'Turkse minister Kaya aangehouden'
Live - Noodbevel voor centrum Rotterdam
© ANP

De Turkse minister van Familiezaken Fatma Betül Sayan Kaya is zaterdagnacht aangehouden door de politie in Rotterdam voor het Turkse consulaat, dit meldt RTL Nieuws. Haar werd de toegang tot het consulaat geweigerd, waar ze zou spreken over een aanstaand referendum in Turkije.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 12 maart 2017 @ 00:44:38 #278
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_169450130
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 23:21 schreef pechvogel-010 het volgende:

Het schijnt dat die minister die niet naar binnen mag, al uren in de auto buiten staat. Hoe moet dat als zij naar de WC moet???
Dat lijkt me echt een probleem..-)))
Gewoon opvangen in de hoofddoek.
pi_169450144
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 00:44 schreef Zelva het volgende:

[..]

Gewoon opvangen in de hoofddoek.
die zijn niet waterdicht over het algemeen. wordt lastig dus.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169450155
quote:
8s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hop dedik.
Voel je je nu meer Turk of Nederlander?
pi_169450282
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 20:50 schreef Qarrad het volgende:
Rutte en Erdogan spinnen hier allebei garen bij.

Erdo: Beelden van dappere en met vlaggen zwaaiende Turken die neergeknuppeld worden terwijl ze alleen maar gebruik wilden maken van de vrijheid van meningsuiting: het JA-kamp zit gebeiteld.

Rutte: Laat zien dat hij toch geen slappe zak is en een grens trekt, weliswaar 2,5 jaar te laat maar toch: ik voorspel 5 stemmen erbij.
Ja, en DENK, die spint er ook garen bij natuurlijk. Wilders niet iig.
I´m back.
  zondag 12 maart 2017 @ 00:52:36 #282
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_169450376
Maar goed, hilarisch dat ze boos zijn dat een minister het consulaat niet in mag, maar dan het geen probleem vinden om een ambassadeur de hele toegang tot het land te ontzeggen :')
pi_169451331
Nos herhaal
pi_169453157
Ik moet Turkije gelijk geven in deze, dit hele referendum gaat Nederland vrijwel niets aan en het heeft ook niets met Nederland te maken maar het is uiteraard verkiezingstijd en dan moet het stemvee even zoet worden gehouden.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zondag 12 maart 2017 @ 02:38:53 #285
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_169453211
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 02:33 schreef chroestjov het volgende:
Ik moet Turkije gelijk geven in deze, dit hele referendum gaat Nederland vrijwel niets aan en het heeft ook niets met Nederland te maken maar het is uiteraard verkiezingstijd en dan moet het stemvee even zoet worden gehouden.
Wat een verrassing weer dat deze user met zo'n intens domme opmerking komt :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_169453213
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 02:33 schreef chroestjov het volgende:
Ik moet Turkije gelijk geven in deze, dit hele referendum gaat Nederland vrijwel niets aan en het heeft ook niets met Nederland te maken maar het is uiteraard verkiezingstijd en dan moet het stemvee even zoet worden gehouden.
Als je campagne wilt voeren op Nederlands grondgebied gaat het ons wel degelijk iets aan.
pi_169453216
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 02:33 schreef chroestjov het volgende:
Ik moet Turkije gelijk geven in deze, dit hele referendum gaat Nederland vrijwel niets aan en het heeft ook niets met Nederland te maken
Dan hebben ze hier ook niets te zoeken.
pi_169453302
quote:
18s.gif Op zondag 12 maart 2017 02:39 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Als je campagne wilt voeren op Nederlands grondgebied gaat het ons wel degelijk iets aan.
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 02:39 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dan hebben ze hier ook niets te zoeken.
Er wonen veel stemgerechtigden in Nederland, als je niet wilt dat die zich bezighouden met dat referendum dan had je ze hier niet moeten laten wonen en moet je ze per direct terugsturen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zondag 12 maart 2017 @ 02:50:14 #289
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_169453307
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 02:49 schreef chroestjov het volgende:

[..]


[..]

Er wonen veel stemgerechtigden in Nederland, als je niet wilt dat die zich bezig houden met dat referendum
Niet aan de orde.

Of je bent dom of je bent een troll. Kies maar.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_169453383
quote:
14s.gif Op zondag 12 maart 2017 02:50 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Niet aan de orde.

Of je bent dom of je bent een troll. Kies maar.
Zie mijn signature.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zondag 12 maart 2017 @ 03:01:56 #291
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_169453401
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 00:20 schreef Slayage het volgende:

[..]

een grens stellen door een minister uit turkije niet te laten landen in nederland, omdat wij kennelijk hier onze zaakjes niet op orde hebben en de openbare orde niet kunnen garanderen??? dezelfde minister landt vervolgens een paar uur later in frankrijk net zo goed, waar ze kennelijk wel de openbare orde kunnen garanderen.

en wordt er ook nog eens een grootscheepse klopjacht gehouden op een turkse minister die naar het turkse consulaat in rotterdam wilt en om dat juridisch kracht bij te zetten wordt een noodverordening verkondigd, omdat er kennelijk "ernstige vrees bestaat voor ernstige wanordelijkheden" welke ernstige wanordelijkheden zou abutaleb dan hebben verwacht en waar zou deze angst op gebaseerd zijn?

de wanordelijkheden zijn vanavond juist veroorzaakt door de houding van het kabinet die de turkse minister een behandeling gaf alsof zij een terrorist zou zijn.

dat zijn inderdaad allemaal dingen waar wij als land trots op kunnen zijn. immers we hebben onze rug rechtgehouden :') :') :')

wat we vandaag hebben gezien was gewoon een genante vertoning van kijk ons stoer doen tegenover de turken om een paar extra stemmen te winnen. niets meer niets minder.
in Frankrijk staat het hele leger op scherp , dit door de ervaring met een paar gelovige mensen.
Daarbij als je hoorde tijdens de gesprekken vanmorgen hoe ze in Turkije dreigende taal uitspraken , als we hen niet zouden toe zouden laten

moet je hem dan maar met open armen ontvangen?
ze waren al dagen bezig en Nederland heeft gezegd dat het hier Nederland is en wij niets met die hele politiek in Turkije van doen hebben , dus weg blijven als je geen uitnodiging krijgt.

Nee maar de turken dachten ach dat Nederland zullen we wel onder de duim krijgen
Nou we hebben het gezien , NEE is NEE dus je bent hier niet welkom

de nood verordening was afgegeven omdat de turken op het laatste moment opriepen om met zijn alle naar Rotterdam te komen en te gaan ...

terwijl er nog helemaal niets klaar was voor een grote demonstratie of wat het ook mag zijn
want Nederland ging er van uit dat ze niet zouden komen en als dan toch de eigenwijze turken het in hun hoofd halen om dan toch maar open een oproep te plaatsen en dan nog even denken dat ze hier wel even een propaganda toespraak kunnen houden , dan heb je het goed mis
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_169454334
janeikelboom twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 12:17:46 Zouden Rutte en Erdogan elkaar nog eens bedanken voor deze wederzijdse steun in campagnetijd? reageer retweet
HaraldDoornbos twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 14:22:11 Onnodige &gevaarlijke stemmingmakerij van én NL én Turkije. Zonder verkiezingen&referendum voor de deur was dit nooit zo geëscaleerd. #fail reageer retweet
OzcanAkyol twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 12:36:19 Rel tussen Turkije en Nederland is goed voor de politieke campagnes van:1. Rutte2. Erdogan3. Wilders4. DENK... Cynische wereld. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169454351
06JAnk twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 10:24:10 Turkish leadership want to provoke someone, somewhere in Europe to say something so offensive about Turks that it will push them to vote Yes reageer retweet
ZiaWeise twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 11:37:24 And the Netherlands appear to have taken the bait... https://t.co/9B9LoAzjrj reageer retweet
Thefirstyelle twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 13:43:10 @ZiaWeise @WJ_Armstrong And don't forget: we have national elections as well next Wednesday. PM Rutte was eager to take the bait. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169454399
http://www.dumpert.nl/med(...)mag_niet_verder.html

Turkse minister tegengehouden door de politie in nl. Met filmpje.
Twiddel
  zondag 12 maart 2017 @ 09:18:55 #295
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_169454576
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 00:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en DENK, die spint er ook garen bij natuurlijk. Wilders niet iig.
DENK zie ik hier inderdaad ook nog wel wat uitslepen. Wilders helaas toch ook. Toen ik mijn nest inging gisteravond was de chat op de livefeed van Periscope niet te filmen. Er werden een hoop kankermoeders geneukt over en weer, afgewisseld met oproepen om vooral [insert rechtse partij] te stemmen, en aangezien de naamsbekendheid van de PVV het grootst is zal het gros van die reactieve stemmen daar wel naartoe gaan.
pi_169454648
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 00:28 schreef Slayage het volgende:
oh wat zijn we trots dat we een anti terreur eenheid inzetten tegen een turkse minister _O- :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Prima toch, tegen fascisten...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_169454719
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 09:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Prima toch, tegen fascisten...
de turken hebben het ook over fascisten over het nederlandse gedrag...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169454748
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 09:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

de turken hebben het ook over fascisten over het nederlandse gedrag...
Ja, want toestaan dat er gedemonstreerd wordt is ook zo fascistisch.
pi_169454764
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 09:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

de turken hebben het ook over fascisten over het nederlandse gedrag...
Ja, daar moeten we dan maar eens serieus invulling aan gaan geven. Alle Nederturken een gele halve maan op de borst en met de trein naar het oosten (Istanbul, niet Hengelo). Ik zou er de Nederlandse vlag voor uithangen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_169454792
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 09:32 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja, want toestaan dat er gedemonstreerd wordt is ook zo fascistisch.
idd
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169454794
:P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')