the awefull/inconvenient truthquote:
die lees je ook hier tutquote:Op zaterdag 11 maart 2017 12:02 schreef agter het volgende:
Zijn er al reacties vanuit de Turks NLse gemeenschap?
Live TRT haberquote:
de toon waar erdo mee bekend is hier in nederland, de boze erdo toon, is niet zijn "default" toon zeg maarquote:Op zaterdag 11 maart 2017 12:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Ik ben Nederlands van oorsprong. Ik begrijp de verdeling die men wil zaaien niet.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 12:05 schreef Triggershot het volgende:
Erdogan: Ik neuk jullie allemaal de moeder.
daar zijn wetten voor ..quote:Op zaterdag 11 maart 2017 12:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sure, maar bedoel meer van is het dan een onafhankelijke organisatie die er in meegaat of is het gewoon echt een kwestie waar het kabinet zelf en alleen over kan gaan bedoel ik meer, hoe dat wettelijk geregeld is.
Jaquote:
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 12:09 schreef Triggershot het volgende:
"Nederland, je kunt een keer spartelen, twee keer spartelen, maar weet dat mijn burgers op 16 april ( referendum datum ) jullie spelletje gaat stoppen. Steun zoveel terroristen als je wilt, we zullen overwinnen. We zijn geduldig, de geduldige wint"
LOL wat een aap is het toch ookquote:Op zaterdag 11 maart 2017 12:10 schreef SecretPret het volgende:
BREAKING: erdogan weigert vluchten uit nl.
Lijkt mij heel goed voor het toerisme. De normale mensen interesseert hem niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 12:10 schreef SecretPret het volgende:
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 12:10 schreef SecretPret het volgende:
(Gezegd in speech)
En ondertussen de bevolking keihard naaien.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 12:11 schreef Triggershot het volgende:
"Verbied maar de vlucht van de minister van buitenlandse zaken, kijk hoe jouw vluchten maar Turkije binnen komen, natuurlijk heb ik het hier over diplomatie, niet over de burgers. ze zijn lafaarden, fascisten, nazi-restanten, mijn broeders vandaag kijkt Nederland naar ons, kijk wij zijn hier samengekomen en ook Duitsland kijkt nu naar ons, de overige landen kijken naar ons, onze broeder in veel Europese landen zien ons nu, ik begroet ze allemaal."
Het is niet slim. Hij heeft gewoon mensen die hem steunen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 12:12 schreef Slayage het volgende:
erdo trekt het wel weer slim door ook turken in heel europa aan te spreken en een link te maken met het referendum.
Meer paaien dan naaien.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 12:12 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En ondertussen de bevolking keihard naaien.
Dit escaleert uit de hand.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 12:11 schreef Triggershot het volgende:
"Verbied maar de vlucht van de minister van buitenlandse zaken, kijk hoe jouw vluchten maar Turkije binnen komen, natuurlijk heb ik het hier over diplomatie, niet over de burgers. ze zijn lafaarden, fascisten, nazi-restanten, mijn broeders vandaag kijkt Nederland naar ons, kijk wij zijn hier samengekomen en ook Duitsland kijkt nu naar ons, de overige landen kijken naar ons, onze broeder in veel Europese landen zien ons nu, ik begroet ze allemaal."
klopt en die mobiliseert hij hiermee. als "steun" geen JA stem oplevert is het nietszeggende steun. hij beweegt ze op deze manier op in april te stemmen met het referendum.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 12:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is niet slim. Hij heeft gewoon mensen die hem steunen.
ja maar dat zie ik ook met deze verkiezingen , dat Rutte nog steeds grote man is als je de peilingen mag geloven.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 12:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Uiteindelijk wordt het niets. Het verbaasd dan dat Nederlandse Turken voor hem stemmen.
Je kan alles zeggen van Erdogan, maar niet dat die dom is. Hij is zeker wel slim en gebruikt alles om meer steun te krijgen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 12:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is niet slim. Hij heeft gewoon mensen die hem steunen.
Men weet niet eens wat men weggeeft. De vraag is waarom iemand zo de macht wil hebben.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 12:14 schreef Triggershot het volgende:
Men moet nu echt even begrijpen dat het de gemiddelde Turk echt niet boeit dat er daar een journalist is opgepakt en elders weer een krant is gesloten, Erdogan geeft het volk wat het wil en daarom is Erdogan ook met mandaat van de meerderheid aan de macht.
Het is een dictator. Zo kan ik ook wel iets runnen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 12:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je kan alles zeggen van Erdogan, maar niet dat die dom is. Hij is zeker wel slim en gebruikt alles om meer steun te krijgen.
Laat je hem toe: Spreken ze mensen toe, maken ze mensen bang, halen ze mensen over en zorgen ze dat ze meer ja-stemmen krijgen
Laat je hem niet toe: Zegt hij "zie je wel, ze willen niet dat we sterker worden, hele wereld is tegen ons, wij als Turken/moslims moeten elkaar steunen en samen sterk zijn, daarom heb ik meer macht nodig, dus stem ja".
Hij creërt situaties waar hij altijd alleen maar als winnaar uit kan komen.
Als de laatste polls voor de dagen/weken voor het stemmen niet naar zijn zin zijn kunnen we grote aanslagen verwachtten die hij dan weer mooi gaat gebruiken om meer ja-stemmen te krijgen. Durf ik alles op te zetten.
het verbaast je omdat je kennelijk geen kennis van zaken hebt mbt de turkse maatschappijquote:Op zaterdag 11 maart 2017 12:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Uiteindelijk wordt het niets. Het verbaasd dan dat Nederlandse Turken voor hem stemmen.
Wat hebben Turken toch met een dikke Mercedes? Klein pikkie?quote:
waarom zit jij dan nog niet op de hoogste stoel hier in Nederland :-)quote:Op zaterdag 11 maart 2017 12:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is een dictator. Zo kan ik ook wel iets runnen.
Neuh, de oppositie weet niet waarom het nee stemt. Sterker nog inhoudelijk gezien zijn ze niet met een valide standpunt gekomen wat inhoudelijk correct was, in die zin vertrouw ik meer op de ja-kamp dan de nee-kamp. De Ja kamp doet er echt moeite voor om mensen te informeren waarom ze juist ja moeten stemmen, de nee-kamp gaat vooral over, Erdogan did it, so no.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 12:15 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Men weet niet eens wat men weggeeft. De vraag is waarom iemand zo de macht wil hebben.
Waarom zou ik er iets mee hebben? Men woont in allerlei vrije landen om thuis dit te gaan stemmen. Dan ben je debiel.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 12:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
het verbaast je omdat je kennelijk geen kennis van zaken hebt mbt de turkse maatschappij![]()
de primaire reden dat turken waar dan ook ter wereld op erdo stemmen is omdat hij het rechts conservatieve electoraat in turkije vertegenwoordigd. dit betekent niet dat ze het met alles eens zijn.
Ik vermoed dat jij nog nooit in een dictatuur hebt geleefd.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 12:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is een dictator. Zo kan ik ook wel iets runnen.
Je bent er voor dat iemand graag dictator wordt.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 12:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, de oppositie weet niet waarom het nee stemt. Sterker nog inhoudelijk gezien zijn ze niet met een valide standpunt gekomen wat inhoudelijk correct was, in die zin vertrouw ik meer op de ja-kamp dan de nee-kamp. De Ja kamp doet er echt moeite voor om mensen te informeren waarom ze juist ja moeten stemmen, de nee-kamp gaat vooral over, Erdogan did it, so no.
Nee hoor, ik ben er voor dat Erdogan verantwoordelijk gehouden kan worden voor zijn beleid en macht ingeperkt kan worden, dat gaat allemaal gebeuren met de nieuwe grondwet.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 12:19 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je bent er voor dat iemand graag dictator wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |