Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
En over tien jaar gescheiden en hertrouwt ze met een kunstenaar en zit ze in een flatje te kleien.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Man heeft vast een Franse gezinswagen, interieur is klinisch en uitgesproken middelmatig met een "in dit huis" bord op de muur.
Pokemon goquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:52 schreef Szura het volgende:
Deze man ken ik, ving een keer Pokemons op het werk
aannames doenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:51 schreef dingeman het volgende:
Mensen in dit topic die nog nooit volwassenen met beugels hebben gezien
Inderdaad, maar Baudet loste het prima opquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:52 schreef bluemoon23 het volgende:
"Meneer Baudet wil dat ik oppleur"
Eh nee, dat heeft hij niet gezegd.
Rutte werd ook al zo genaaidquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:53 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Baudet loste het prima op![]()
Maar echt fucking schandalig dit van de gasten in het publiek en de NPO
Idd, fucking schandalig, mensen die hun mening uitenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:53 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Heeft ie volgens mij altijd aanquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dolf heeft wel zijn hardloopschoenen, rent hij straks naar huis?
Framing.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:54 schreef 44rdbei het volgende:
Hebben ze nu willekeurige mensen aan het woord... Wat voegt dit toe?
Dan kijk je toch lekker naar domrechts geleuter op WNL ofzo. Waarom jezelf pijnigen? Oh ja, Domrechts is niet in staat zelf inhoudelijke t.v. te maken. Of uberhaubt iets.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:53 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Altijd in voor een sprintje.quote:
Is elke aflevering zo!quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:54 schreef 44rdbei het volgende:
Hebben ze nu willekeurige mensen aan het woord... Wat voegt dit toe?
Auto en TV op afbetaling. Genot.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:55 schreef RamboDirk het volgende:
schulden omdat je perse dat geweldige gezinnetje wilde uithangen met dito auto en huis. Geen medelijden.
Dat is bijna nooit de reden voor het ontstaan van problematische schuldenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:55 schreef RamboDirk het volgende:
schulden omdat je perse dat geweldige gezinnetje wilde uithangen met dito auto en huis. Geen medelijden.
dit, respectloze lullenquote:
Proust achter hem, zou hij het gelezen hebben?quote:
Zeilbootje, want het VINEX huis staat aan een kunstmatig aangelegde gracht.quote:
Zijn huid ziet er zo dik uit.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:55 schreef bombmannl het volgende:
Vinden jullie ook Frits Wester de grootste engnek daar aan tafel?
Het Reitdiep ligt er vol mee.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zeilbootje, want het VINEX huis staat aan een kunstmatig aangelegde gracht.
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:57 schreef Martinello het volgende:
Thierry ruikt graag aan een zak. Tot zover het laatste nieuws.
Zou Eva denken aan de staaf van Baudet?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:57 schreef RedFever007 het volgende:
Over lekker gesproken, ik vind Eva echt lekker
Echte hardlopersquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:57 schreef Szura het volgende:
Waarom heeft Dolf z'n hardloopschoenen aan?
Even de sudoku van de dag oplossen.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:57 schreef Onnoman het volgende:
die dolf zit respectloos de krant te lezen
Serieus luisteren naar Baudetquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:57 schreef Onnoman het volgende:
die dolf zit respectloos de krant te lezen
Hardlopen is voor mensen die geen echte sport kunnen betalen.quote:
Als Segers voor de camera zo aan een lavendelzakje had zitten snuiven was dat nog tien keer zo breed uitgemeten.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:56 schreef Sylv3se het volgende:
De hele uitzending is zo opgezet om Baudet helemaal af te zeiken en belachelijk te maken, triest.
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:58 schreef Fylax het volgende:
Totaal onnodig om deze foto in beeld te brengen terwijl Thierry een goed verhaal heeft.
Juist superrelevant, ze hadden het immers over z'n imagoquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:58 schreef Fylax het volgende:
Totaal onnodig om deze foto in beeld te brengen terwijl Thierry een goed verhaal heeft.
Doe niet zo zuur johquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:58 schreef Fylax het volgende:
Waarom zouden ze Baudet willen bashen? Als de "linkse" NPO Wilders wil fnuiken, dan moeten ze Baudet juist groot maken.quote:
nam jij maar eens iemand serieusquote:
Wanneer gaat ie dat verhaal vertellen dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:58 schreef Fylax het volgende:
juist nietquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:58 schreef Fylax het volgende:
flauw inderdaad, kinderachtig zelfs.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:58 schreef Fylax het volgende:
Wel geil, die gruizige blik en die soepele houding op zijn vleugel.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:58 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:58 schreef Specularium het volgende:
Hij heeft totaal geen zelfspot met zijn cokehoofd.
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
flauw inderdaad, kinderachtig zelfs.
PVV=FVD=VNLquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom zouden ze Baudet willen bashen? Als de "linkse" NPO Wilders wil fnuiken, dan moeten ze Baudet juist groot maken.
Katori Shinto ryu beoefenaar gespot.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:58 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hardlopen is voor mensen die geen echte sport kunnen betalen.
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:58 schreef Specularium het volgende:
Hoe meer verdeeldheid over die partijen, des te kleiner de kans dat ze in de regering gaan komen.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:00 schreef marcodej het volgende:
Frits valt hier volledig door de mand.
Keizer is wel een beetje min voor een man zoals Baudet.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:00 schreef Martinello het volgende:
Ik verdenk Thierry ervan dat hij de Oranjes wil verdrijven zodat hij kan worden gekroond tot keizer van Nederland.
En waarom maakt dat Baudet niks uit, terwijl hij het wel een probleem vindt dat Turkse Nederlanders zich geen Nederlander voelen?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:00 schreef matthijst het volgende:
Die minister komt hier, omdát die Turken nog steeds een band met Turkije hebben Fritsie.
Och die kans is toch al zo goed als nulquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe meer verdeeldheid over die partijen, des te kleiner de kans dat ze in de regering gaan komen.
Ook belangrijk!quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:58 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Even de sudoku van de dag oplossen.
Boehoe.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:01 schreef Onnoman het volgende:
ik zeg het niet graag maar wat een respectloze tyfusleiers daar bij de vara..
nodig je een gast uit krijg je 5 minuten spreektijd.. vervolgens laten ze je niet eens uitpraten..
vuile leiers!
Hij gaat aan zijn lavendelzakje ruiken.quote:
Omdat die minister een Turk is en die Nederlandse Turken, onze Turken zijn en niet die van Turkije.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:01 schreef Szura het volgende:
[..]
En waarom maakt dat Baudet niks uit, terwijl hij het wel een probleem vindt dat Turkse Nederlanders zich geen Nederlander voelen?
Hypocriet figuur dat ie is.
Je kan leven met een enkelcijferig BMI als er puur azijn door je aderen stroomt.quote:
hij is nooit leuk geweest die linkse fascistenclub daarquote:
Zap maar snel naar domrechtse kwaliteitstelevisie. Sterren dansen op het ijs o.i.d.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:02 schreef Onnoman het volgende:
gelukkig heb ik de afstandsbediening in mijn handen, en niet jeroen pauw
dolf kan de vinkentering krijgen met zijn kutkop
Dat is geen antwoord.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Omdat die minister een Turk is en die Nederlandse Turken, onze Turken zijn en niet die van Turkije.
ik mis een directe familielid van jequote:
Hij bleef wat mij betreft prima overeind. Waardoor de rest van de tafel een beetje hysterisch overkwam.quote:
Mede-stemmer!quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:58 schreef Specularium het volgende:
Ik heb je zusje hier.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:03 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik mis een directe familielid van je
ik jouw zusje ook.. zo helpen we elkaar de winter doorquote:
Hij zei natuurlijk dat het hem niets uitmaakte omdat dit voor hem het veilige antwoord wasquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:01 schreef Szura het volgende:
En waarom maakt dat Baudet niks uit, terwijl hij het wel een probleem vindt dat Turkse Nederlanders zich geen Nederlander voelen?
Hypocriet figuur dat ie is.
Onzin.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:05 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Hij zei natuurlijk dat het hem niets uitmaakte omdat dit voor hem het veilige antwoord was
Als hij had gezegd dat het wel wat uitmaakte dan was hij onmiddelijk afgemaakt daar aan tafel, en uitgemaakt voor racist Nazi etc etc
Owja het ligt aan anderen. Z'n standpunt is hypocriet.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:05 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Hij zei natuurlijk dat het hem niets uitmaakte omdat dit voor hem het veilige antwoord was
Als hij had gezegd dat het wel wat uitmaakte dan was hij onmiddelijk afgemaakt daar aan tafel, en uitgemaakt voor racist Nazi etc etc
Die is zo hard aan het knarsetanden dat er weinig van over isquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:05 schreef gelly het volgende:
Heeft Baudet al z'n melktandjes al gewisseld?
Klinkt wel betrouwbaar dan.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:05 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Het is nu weekend allen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:05 schreef Joezi het volgende:
Compleet afgeslacht die Baudet: 0 zetels!
NEXT!
kan je het omschrijven? heb hem op een andere zender staanquote:
Kloptquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:05 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik heb niet gekeken maar het was zo te lezen weer typisch linkse bash TV tegen Baudet terwijl jesse gisteren een blik kritiekloze millenials kreeg.
Zit ik zo een beetje goed?
Hij had inderdaad iets van het jongetje dat op mocht blijven om bij de grote mensen aan tafel te zitten.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:05 schreef gelly het volgende:
Heeft Baudet al z'n melktandjes al gewisseld?
Moet zich inhouden om niet te flippen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:06 schreef Onnoman het volgende:
[..]
kan je het omschrijven? heb hem op een andere zender staan
Hoi Baudet campagneteam.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:05 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik heb niet gekeken maar het was zo te lezen weer typisch linkse bash TV tegen Baudet terwijl jesse gisteren een blik kritiekloze millenials kreeg.
Kijk dan WNL/Powned, jankerdquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:05 schreef TwisterNederland het volgende:
Zo:quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:06 schreef Onnoman het volgende:
[..]
kan je het omschrijven? heb hem op een andere zender staan
jawel het Roemer pak van Klaver was goed gelukt.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:07 schreef monkyyy het volgende:
Is het Asscher vs Klaver debat van eenvandaag het waard om terug te kijken?
jij bent zo tyfus irritant soms dat ik er ook wel weer een beetje om kan lachenquote:
Niet echtquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:07 schreef monkyyy het volgende:
Asscher vs Roemer debat bedoel je?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:07 schreef monkyyy het volgende:
Asscher vs Roemerquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:07 schreef monkyyy het volgende:
Oh ja die inderdaad. Ik ga het niet terug kijken.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Asscher vs Roemer debat bedoel je?
Ik heb gister niet gekeken maar Baudet was terecht mad.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:05 schreef TwisterNederland het volgende:
Net als van een echte kut dus.quote:
Vandaar dat de dames altijd klagen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Net als van een echte kut dus.
Als hij "mad" was, waarom bood hij dan opeens z'n excuses aan ...quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:08 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb gister niet gekeken maar Baudet was terecht mad.
Dit dus. Q.E.D.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:03 schreef Nintex het volgende:
Baudet heeft gewonnen deze avond. Hij heeft het media kartel bewezen.
Nee heftige meningsverschillen uitspreken moeten we niet willen in een talkshow op de NPO van onze belastingcenten!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:08 schreef RedFever007 het volgende:
hoe kun je dit een serieus programma noemen als je je gast 5 minuten spreektijd heeft en de andere gast alleen laat bashen
Wel je paars kloppende kromzwaard der liefde in het goede gaatje drukken hè?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Vandaar dat de dames altijd klagen.
Wat heeft de VARA hiermee te maken?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:10 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wat is de VARA toch een trieste bende. Laten ze dan ook die klaver bashen.
Pas op hoor, straks noemt men je nog rechts en dat je een reflex toont over "linkse media" en de VARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:10 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wat is de VARA toch een trieste bende. Laten ze dan ook die klaver bashen.
Ik denk dat je zojuist het antwoord hebt gegeven op de vraag waarom ik er zo in faal.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wel je paars kloppende kromzwaard der liefde in het goede gaatje drukken hè?
Pauw liet hem niet uitpraten, maar gelukkig bleef hij gewoon doorlullen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Heb het ook gemist, zo even de herhaling kijken. Blijkbaar was het een Baudet bash? Dus iedere rechtse politicus wordt extra hard aangepakt, wat een aids.
Dit doen ze net zo goed bij een Roemer bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:10 schreef starla het volgende:
[..]
Dit dus. Q.E.D.
Die oppervlakkige aanvalletjes over lavendel, zijn ijdelheid, 'racist' werd nog ff geïmpliceerd met een totaal gebrek aan substantie is helaas hoe 'links' de discussie moet winnen, want goede argumenten hebben ze niet en nooit gehad ook.
Dus het was u?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik denk dat je zojuist het antwoord hebt gegeven op de vraag waarom ik er zo in faal.
Hij zei dat hij gezien de reactie die opmerking niet opnieuw zou maken. Helaas ging de rest van zijn uitleg verloren in het gekakel van Frits en Jinek.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:10 schreef dingeman het volgende:
[..]
Als hij "mad" was, waarom bood hij dan opeens z'n excuses aan ...![]()
![]()
Komen die lessen Latijn van de middelbare school toch nog van pas.quote:
Dat is de standaard linkse reflex. Op de persoon inhakken en zodra ze dat niet meer werkt gaan ze over op geweld.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:10 schreef starla het volgende:
[..]
Dit dus. Q.E.D.
Die oppervlakkige aanvalletjes over lavendel, zijn ijdelheid, 'racist' werd nog ff geïmpliceerd met een totaal gebrek aan substantie is helaas hoe 'links' de discussie moet winnen, want goede argumenten hebben ze niet en nooit gehad ook.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Komen die lessen Latijn van de middelbare school toch nog van pas.
dat moet ookquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:07 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jij bent zo tyfus irritant soms dat ik er ook wel weer een beetje om kan lachen
Ditquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:13 schreef Szura het volgende:
Was er ook een 'kartel' en was er ook gebash toen Cohen aangepakt werd en geframed op basis van oude beelden? Al die Baudet-jankerds in dit topic hoorde je toen vast niet. Get over it, het hoort erbij met zo'n publiek ambt.
Hiddema op stoom is niet te stoppen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:14 schreef Nintex het volgende:
Ze durven Hiddema niet aan tafel te zetten in talkshows, terwijl hij voorheen toch een soort van vaste gast was.
En Wester is ineens ook linkse media.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:13 schreef Szura het volgende:
Was er ook een 'kartel' en was er ook gebash toen Cohen aangepakt werd en geframed op basis van oude beelden? Al die Baudet-jankerds in dit topic hoorde je toen vast niet. Get over it, het hoort erbij met zo'n publiek ambt.
of het marokko forumquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:14 schreef Slobeend het volgende:
Check nou eens hoe Calimero julie allemaal zijn met je complotjes. Ligt altijd aan een ander. Lijkt verdomme FR12 of Psvnetwerk wel.
Het wordt hem gewoon echt onmogelijk gemaakt om er op te reageren.twitter:JinekLive twitterde op vrijdag 10-03-2017 om 23:41:39.@thierrybaudet geeft na geharrewar toe, dat zijn opmerking 'homeopatische verdunning van de Nederlandse bevolking'… https://t.co/IBJJO9yWfa reageer retweet
Dat was gewoon terechte kritiek op matige mediaoptredens.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:13 schreef Szura het volgende:
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:13 schreef Nintex het volgende:
De doodsverwensing zat er ook al in
"Baudet zou niet opgebaard willen worden in een Vinex wijk"
De boodschap is duidelijk, hou je koest of je eindigt als Fortuyn.
Die polonaise van Cohen die steeds terugkeerde is vergelijkbaar met de pianofoto van Baudet waar hier ook over gejankt wordt.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat was gewoon terechte kritiek op matige mediaoptredens.
Dit is gewoon te doorzichtig allemaal, zonder Baudetfanboy te zijn trouwens.
Het is toch overduidelijk dat alleen rechtse politici zo aangepakt worden. Het is een bewezen concept dat de VARA al jaren uitvoert. Dit gaat al terug naar de tijd van Fortuyn waar er in VARA's lagerhuis karaktermoord op hem werd gepleegd door van Dam.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:13 schreef Szura het volgende:
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:13 schreef Nintex het volgende:
twitter:RTLnieuws twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 00:16:20Verkiezingsblog: Baudet krijgt ervan langs van @fritswester https://t.co/LgduQJ2wqL https://t.co/wQ0Jc70Lx3 reageer retweet
die piano foto is ook wel heel erg pijnlijkquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Die polonaise van Cohen die steeds terugkeerde is vergelijkbaar met de pianofoto van Baudet waar hier ook over gejankt wordt.
Die zelfgenoegzame kop van Fristie aan het eind en dat applaus om te kotsen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:17 schreef tralalala het volgende:
ar toe, dat zijn opmerking 'homeopatische verdunning van de Nederlandse bevolking'… https://t.
Toen had links een nieuwe leider om op het paard te tillen. Diederik de verlosser die zijn assistente paalde terwijl hij voor de TV spotjes acteerde alsof hij nog een echt loyaal familiemens was.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Die polonaise van Cohen die steeds terugkeerde is vergelijkbaar met de pianofoto van Baudet waar hier ook over gejankt wordt.
Baudet had een bizar extreme uitspraak gedaan. Daar zou elke politicus op gepakt zijn. Alleen de rol van Westers was wat apart.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het is toch overduidelijk dat alleen rechtse politici zo aangepakt worden. Het is een bewezen concept dat de VARA al jaren uitvoert. Dit gaat al terug naar de tijd van Fortuyn waar er in VARA's lagerhuis karaktermoord op hem werd gepleegd door van Dam.
Schei toch uit man. Sinds wanneer is Cohen, die continu in de hoek werd gedrukt met de polonaise en het theedrinken, rechts? Of Spekman en z'n truien? Get over it en stop mst huilen, hoort erbij als je zo'n publiek figuur bent.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het is toch overduidelijk dat alleen rechtse politici zo aangepakt worden. Het is een bewezen concept dat de VARA al jaren uitvoert. Dit gaat al terug naar de tijd van Fortuyn waar er in VARA's lagerhuis karaktermoord op hem werd gepleegd door van Dam.
Nee hoor, Roemer wordt net zo hard aangepakt.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om Baudet, kijk wat er met Rutte en Roos gebeurde.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Baudet had een bizar extreme uitspraak gedaan. Daar zou elke politicus op gepakt zijn. Alleen de rol van Westers was wat apart.
Zal nog wel wat oud zeer bij Wester zitten. Laatst in 1 op 1 gesprek met Baudet had ie al een discussie maar dat liet hij toen varen omdat ie niet zeker wist hoe het echt zat.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:20 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:RTLnieuws twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 00:16:20Verkiezingsblog: Baudet krijgt ervan langs van @fritswester https://t.co/LgduQJ2wqL https://t.co/wQ0Jc70Lx3 reageer retweet
Ja praat er maar overheen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:21 schreef Nintex het volgende:
[..]
Toen had links een nieuwe leider om op het paard te tillen. Diederik de verlosser die zijn assistente paalde terwijl hij voor de TV spotjes acteerde alsof hij nog een echt loyaal familiemens was.
Pijnlijk? dat is toch gewoon een geinige foto net als dezequote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
die piano foto is ook wel heel erg pijnlijkeen volwassen man die als een klein meisje op een vleugel ligt
![]()
"Jesse hier een jong meisje die op jouw stemt, mag zij een vraag stellen?"quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Schei toch uit man. Sinds wanneer is Cohen, die continu in de hoek werd gedrukt met de polonaise en het theedrinken, rechts? Of Spekman en z'n truien? Get over it en stop mst huilen, hoort erbij als je zo'n publiek figuur bent.
Cohen en Spekman kregen gewoon de ruimte om hun standpunt te verkondigen, kritiek ging hoofdzakelijk over vorm. Rutte, Roos en Baudet krijgen nauwelijks de kans om twee zinnen normaal uit te spreken zonder in de reden gevallen te worden.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Schei toch uit man. Sinds wanneer is Cohen, die continu in de hoek werd gedrukt met de polonaise en het theedrinken, rechts? Of Spekman en z'n truien? Get over it en stop mst huilen, hoort erbij als je zo'n publiek figuur bent.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:23 schreef Nintex het volgende:
[..]
"Jesse hier een jong meisje die op jouw stemt, mag zij een vraag stellen?"
"Goh , ik snap dat jij je zorgen maakt over de toekomst hihi"
"Ja haha"
"Baudet, hier iemand die we uit een TBS kliniek getrokken hebben die zegt dat je je eigen graf al aan het graven bent en Dolf Jansen die een grap maakt over hoe jij opgebaard wilt worden"
Als je dit óók correct kunt uitspreken in Klassiek Latijn, dan maar ik straks 10 euro naar je rekening over.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Komen die lessen Latijn van de middelbare school toch nog van pas.
Het klopt wel.quote:
Inclusief scanderen? Dat kan ik niet meer.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:24 schreef starla het volgende:
[..]
Als je dit óók correct kunt uitspreken in Klassiek Latijn, dan maar ik straks 10 euro naar je rekening over.
Baudet krijgt over het algemeen ook genoeg ruimte, in allerlei programma's (RTLZ, Nieuwsuur, DWDD, Harry Mens, Tafel van Tijs). Waar is dat kartel van m dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Cohen en Spekman kregen gewoon de ruimte om hun standpunt te verkondigen, kritiek ging hoofdzakelijk over vorm. Rutte, Roos en Baudet krijgen nauwelijks de kans om twee zinnen normaal uit te spreken zonder in de reden gevallen te worden.
Dat is de standaard tactiek om outsiders monddood te maken.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Baudet krijgt over het algemeen ook genoeg ruimte, in allerlei programma's (RTLZ, Nieuwsuur, DWDD, Harry Mens, Tafel van Tijs). Waar is dat kartel van m dan?
Hier Marianne Thieme (ook links) heb je iemand die we uit een Gooische villa hebben getrokken en wat over kraken loopt te zwetsenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:23 schreef Nintex het volgende:
[..]
"Ja haha"
"Baudet, hier iemand die we uit een TBS kliniek getrokken hebben die zegt dat je je eigen graf al aan het graven bent en Dolf Jansen die een grap maakt over hoe jij opgebaard wilt worden"
Als je daar moeite mee hebt heb je in de politiek niets te zoeken.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:26 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat is de standaard tactiek om outsiders monddood te maken.
Eerst iemand uitnodigen en laten praten. Dan als hij denkt in de comfort zone te zitten keihard neerknuppelen.
Ja ze moeten niet te verdacht lijken dat snap je zelf toch ook welquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Baudet krijgt over het algemeen ook genoeg ruimte, in allerlei programma's (RTLZ, Nieuwsuur, DWDD, Harry Mens, Tafel van Tijs). Waar is dat kartel van m dan?
Klaver had een schreeuwende boerin tegenover zich.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:23 schreef Nintex het volgende:
[..]
"Ja haha"
Dit was gewoon een hitjob. Iemand heeft rancuneus alle met een aardappel opgenomen videos van zijn speech doorgespit om die uitspraak eruit te halen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Hier Marianne Thieme (ook links) heb je iemand die we uit een Gooische villa hebben getrokken en wat over kraken loopt te zwetsen.
Waarom moet er telkens een complot achter zitten van LINKSCHE MEDIA tegen rechtse partijen? Het is Calimero-gejank, niets meer of minder.
Baudet en Roos hebben extreme standpunten die veel discussie en kennelijk boosheid oproepen, dan is dat toch logisch.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het klopt wel.
Ik kan me in de Roos-uitzending geen enkele kritische vraag aan Peggolt herinneren.
Onzin, hij ging al flink rond gisteren op Twitter omdat een verslaggever van De Dagelijkse Standaard (quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:27 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dit was gewoon een hitjob. Iemand heeft rancuneus alle met een aardappel opgenomen videos van zijn speech doorgespit om die uitspraak eruit te halen.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:26 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat is de standaard tactiek om outsiders monddood te maken.
Eerst iemand uitnodigen en laten praten. Dan als hij denkt in de comfort zone te zitten keihard neerknuppelen.
Ga lekker naar BNW met deze onzin danquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:27 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ja ze moeten niet te verdacht lijken dat snap je zelf toch ook wel
*Media dedenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:30 schreef Nintex het volgende:
Media deed hetzelfde met Henk Krol en Ancilla trouwens. Kleineren, belachelijk maken en ronduit beledigen en onfatsoenlijk behandelen en dan vervolgens de moraalridders uit gaan hangen.
Niet bij de VARA zover ik me kan herinneren. Dat dit op internet gebeurt soit, maar een programma zoals P&J moet objectief zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Welke uitspraak was nu zo extreem dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Baudet had een bizar extreme uitspraak gedaan. Daar zou elke politicus op gepakt zijn. Alleen de rol van Westers was wat apart.
Onzin, het NOS-journaal moet objectief zijn, een talkshow mag best een beetje kleur hebben.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Niet bij de VARA zover ik me kan herinneren. Dat dit op internet gebeurt soit, maar een programma zoals P&J moet objectief zijn.
Dat grapje was dezelfde uitdrukking als ergens niet dood gevonden willen worden, ging over die wijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:13 schreef Nintex het volgende:
Baudet die vraagt of hij mag reageren en Jinek die dan zegt "Maar dit is een talkshow" was ook vrij apart.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |