Dit dus. Q.E.D.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:03 schreef Nintex het volgende:
Baudet heeft gewonnen deze avond. Hij heeft het media kartel bewezen.
Nee heftige meningsverschillen uitspreken moeten we niet willen in een talkshow op de NPO van onze belastingcenten!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:08 schreef RedFever007 het volgende:
hoe kun je dit een serieus programma noemen als je je gast 5 minuten spreektijd heeft en de andere gast alleen laat bashen
Wel je paars kloppende kromzwaard der liefde in het goede gaatje drukken hè?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Vandaar dat de dames altijd klagen.
Wat heeft de VARA hiermee te maken?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:10 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wat is de VARA toch een trieste bende. Laten ze dan ook die klaver bashen.
Pas op hoor, straks noemt men je nog rechts en dat je een reflex toont over "linkse media" en de VARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:10 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wat is de VARA toch een trieste bende. Laten ze dan ook die klaver bashen.
Ik denk dat je zojuist het antwoord hebt gegeven op de vraag waarom ik er zo in faal.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wel je paars kloppende kromzwaard der liefde in het goede gaatje drukken hè?
Pauw liet hem niet uitpraten, maar gelukkig bleef hij gewoon doorlullen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Heb het ook gemist, zo even de herhaling kijken. Blijkbaar was het een Baudet bash? Dus iedere rechtse politicus wordt extra hard aangepakt, wat een aids.
Dit doen ze net zo goed bij een Roemer bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:10 schreef starla het volgende:
[..]
Dit dus. Q.E.D.
Die oppervlakkige aanvalletjes over lavendel, zijn ijdelheid, 'racist' werd nog ff geïmpliceerd met een totaal gebrek aan substantie is helaas hoe 'links' de discussie moet winnen, want goede argumenten hebben ze niet en nooit gehad ook.
Dus het was u?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik denk dat je zojuist het antwoord hebt gegeven op de vraag waarom ik er zo in faal.
Hij zei dat hij gezien de reactie die opmerking niet opnieuw zou maken. Helaas ging de rest van zijn uitleg verloren in het gekakel van Frits en Jinek.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:10 schreef dingeman het volgende:
[..]
Als hij "mad" was, waarom bood hij dan opeens z'n excuses aan ...![]()
![]()
Komen die lessen Latijn van de middelbare school toch nog van pas.quote:
Dat is de standaard linkse reflex. Op de persoon inhakken en zodra ze dat niet meer werkt gaan ze over op geweld.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:10 schreef starla het volgende:
[..]
Dit dus. Q.E.D.
Die oppervlakkige aanvalletjes over lavendel, zijn ijdelheid, 'racist' werd nog ff geïmpliceerd met een totaal gebrek aan substantie is helaas hoe 'links' de discussie moet winnen, want goede argumenten hebben ze niet en nooit gehad ook.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Komen die lessen Latijn van de middelbare school toch nog van pas.
dat moet ookquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:07 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jij bent zo tyfus irritant soms dat ik er ook wel weer een beetje om kan lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |