Hij had inderdaad iets van het jongetje dat op mocht blijven om bij de grote mensen aan tafel te zitten.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:05 schreef gelly het volgende:
Heeft Baudet al z'n melktandjes al gewisseld?
Moet zich inhouden om niet te flippen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:06 schreef Onnoman het volgende:
[..]
kan je het omschrijven? heb hem op een andere zender staan
Hoi Baudet campagneteam.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:05 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik heb niet gekeken maar het was zo te lezen weer typisch linkse bash TV tegen Baudet terwijl jesse gisteren een blik kritiekloze millenials kreeg.
Zit ik zo een beetje goed?
Kijk dan WNL/Powned, jankerdquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:05 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik heb niet gekeken maar het was zo te lezen weer typisch linkse bash TV tegen Baudet terwijl jesse gisteren een blik kritiekloze millenials kreeg.
Zo:quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:06 schreef Onnoman het volgende:
[..]
kan je het omschrijven? heb hem op een andere zender staan
jawel het Roemer pak van Klaver was goed gelukt.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:07 schreef monkyyy het volgende:
Is het Asscher vs Klaver debat van eenvandaag het waard om terug te kijken?
jij bent zo tyfus irritant soms dat ik er ook wel weer een beetje om kan lachenquote:
Niet echtquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:07 schreef monkyyy het volgende:
Asscher vs Roemer debat bedoel je?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:07 schreef monkyyy het volgende:
Asscher vs Roemerquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:07 schreef monkyyy het volgende:
Oh ja die inderdaad. Ik ga het niet terug kijken.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Asscher vs Roemer debat bedoel je?
Ik heb gister niet gekeken maar Baudet was terecht mad.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:05 schreef TwisterNederland het volgende:
Net als van een echte kut dus.quote:
Vandaar dat de dames altijd klagen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Net als van een echte kut dus.
Als hij "mad" was, waarom bood hij dan opeens z'n excuses aan ...quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:08 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb gister niet gekeken maar Baudet was terecht mad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |