Hoe meer verdeeldheid over die partijen, des te kleiner de kans dat ze in de regering gaan komen.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:00 schreef marcodej het volgende:
Frits valt hier volledig door de mand.
Keizer is wel een beetje min voor een man zoals Baudet.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:00 schreef Martinello het volgende:
Ik verdenk Thierry ervan dat hij de Oranjes wil verdrijven zodat hij kan worden gekroond tot keizer van Nederland.
En waarom maakt dat Baudet niks uit, terwijl hij het wel een probleem vindt dat Turkse Nederlanders zich geen Nederlander voelen?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:00 schreef matthijst het volgende:
Die minister komt hier, omdát die Turken nog steeds een band met Turkije hebben Fritsie.
Och die kans is toch al zo goed als nulquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe meer verdeeldheid over die partijen, des te kleiner de kans dat ze in de regering gaan komen.
Ook belangrijk!quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:58 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Even de sudoku van de dag oplossen.
Boehoe.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:01 schreef Onnoman het volgende:
ik zeg het niet graag maar wat een respectloze tyfusleiers daar bij de vara..
nodig je een gast uit krijg je 5 minuten spreektijd.. vervolgens laten ze je niet eens uitpraten..
vuile leiers!
Hij gaat aan zijn lavendelzakje ruiken.quote:
Omdat die minister een Turk is en die Nederlandse Turken, onze Turken zijn en niet die van Turkije.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:01 schreef Szura het volgende:
[..]
En waarom maakt dat Baudet niks uit, terwijl hij het wel een probleem vindt dat Turkse Nederlanders zich geen Nederlander voelen?
Hypocriet figuur dat ie is.
Je kan leven met een enkelcijferig BMI als er puur azijn door je aderen stroomt.quote:
hij is nooit leuk geweest die linkse fascistenclub daarquote:
Zap maar snel naar domrechtse kwaliteitstelevisie. Sterren dansen op het ijs o.i.d.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:02 schreef Onnoman het volgende:
gelukkig heb ik de afstandsbediening in mijn handen, en niet jeroen pauw
dolf kan de vinkentering krijgen met zijn kutkop
Dat is geen antwoord.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Omdat die minister een Turk is en die Nederlandse Turken, onze Turken zijn en niet die van Turkije.
ik mis een directe familielid van jequote:
Hij bleef wat mij betreft prima overeind. Waardoor de rest van de tafel een beetje hysterisch overkwam.quote:
Mede-stemmer!quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:58 schreef Specularium het volgende:
Hij heeft totaal geen zelfspot met zijn cokehoofd.
Ik heb je zusje hier.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:03 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik mis een directe familielid van je
ik jouw zusje ook.. zo helpen we elkaar de winter doorquote:
Hij zei natuurlijk dat het hem niets uitmaakte omdat dit voor hem het veilige antwoord wasquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:01 schreef Szura het volgende:
En waarom maakt dat Baudet niks uit, terwijl hij het wel een probleem vindt dat Turkse Nederlanders zich geen Nederlander voelen?
Hypocriet figuur dat ie is.
Onzin.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:05 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Hij zei natuurlijk dat het hem niets uitmaakte omdat dit voor hem het veilige antwoord was
Als hij had gezegd dat het wel wat uitmaakte dan was hij onmiddelijk afgemaakt daar aan tafel, en uitgemaakt voor racist Nazi etc etc
Owja het ligt aan anderen. Z'n standpunt is hypocriet.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:05 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Hij zei natuurlijk dat het hem niets uitmaakte omdat dit voor hem het veilige antwoord was
Als hij had gezegd dat het wel wat uitmaakte dan was hij onmiddelijk afgemaakt daar aan tafel, en uitgemaakt voor racist Nazi etc etc
Die is zo hard aan het knarsetanden dat er weinig van over isquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:05 schreef gelly het volgende:
Heeft Baudet al z'n melktandjes al gewisseld?
Klinkt wel betrouwbaar dan.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:05 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Het is nu weekend allen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:05 schreef Joezi het volgende:
Compleet afgeslacht die Baudet: 0 zetels!
NEXT!
kan je het omschrijven? heb hem op een andere zender staanquote:
Kloptquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:05 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik heb niet gekeken maar het was zo te lezen weer typisch linkse bash TV tegen Baudet terwijl jesse gisteren een blik kritiekloze millenials kreeg.
Zit ik zo een beetje goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |