Cohen en Spekman kregen gewoon de ruimte om hun standpunt te verkondigen, kritiek ging hoofdzakelijk over vorm. Rutte, Roos en Baudet krijgen nauwelijks de kans om twee zinnen normaal uit te spreken zonder in de reden gevallen te worden.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Schei toch uit man. Sinds wanneer is Cohen, die continu in de hoek werd gedrukt met de polonaise en het theedrinken, rechts? Of Spekman en z'n truien? Get over it en stop mst huilen, hoort erbij als je zo'n publiek figuur bent.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:23 schreef Nintex het volgende:
[..]
"Jesse hier een jong meisje die op jouw stemt, mag zij een vraag stellen?"
"Goh , ik snap dat jij je zorgen maakt over de toekomst hihi"
"Ja haha"
"Baudet, hier iemand die we uit een TBS kliniek getrokken hebben die zegt dat je je eigen graf al aan het graven bent en Dolf Jansen die een grap maakt over hoe jij opgebaard wilt worden"
Als je dit óók correct kunt uitspreken in Klassiek Latijn, dan maar ik straks 10 euro naar je rekening over.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Komen die lessen Latijn van de middelbare school toch nog van pas.
Het klopt wel.quote:
Inclusief scanderen? Dat kan ik niet meer.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:24 schreef starla het volgende:
[..]
Als je dit óók correct kunt uitspreken in Klassiek Latijn, dan maar ik straks 10 euro naar je rekening over.
Baudet krijgt over het algemeen ook genoeg ruimte, in allerlei programma's (RTLZ, Nieuwsuur, DWDD, Harry Mens, Tafel van Tijs). Waar is dat kartel van m dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Cohen en Spekman kregen gewoon de ruimte om hun standpunt te verkondigen, kritiek ging hoofdzakelijk over vorm. Rutte, Roos en Baudet krijgen nauwelijks de kans om twee zinnen normaal uit te spreken zonder in de reden gevallen te worden.
Dat is de standaard tactiek om outsiders monddood te maken.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Baudet krijgt over het algemeen ook genoeg ruimte, in allerlei programma's (RTLZ, Nieuwsuur, DWDD, Harry Mens, Tafel van Tijs). Waar is dat kartel van m dan?
Hier Marianne Thieme (ook links) heb je iemand die we uit een Gooische villa hebben getrokken en wat over kraken loopt te zwetsenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:23 schreef Nintex het volgende:
[..]
"Ja haha"
"Baudet, hier iemand die we uit een TBS kliniek getrokken hebben die zegt dat je je eigen graf al aan het graven bent en Dolf Jansen die een grap maakt over hoe jij opgebaard wilt worden"
Als je daar moeite mee hebt heb je in de politiek niets te zoeken.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:26 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat is de standaard tactiek om outsiders monddood te maken.
Eerst iemand uitnodigen en laten praten. Dan als hij denkt in de comfort zone te zitten keihard neerknuppelen.
Ja ze moeten niet te verdacht lijken dat snap je zelf toch ook welquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Baudet krijgt over het algemeen ook genoeg ruimte, in allerlei programma's (RTLZ, Nieuwsuur, DWDD, Harry Mens, Tafel van Tijs). Waar is dat kartel van m dan?
Klaver had een schreeuwende boerin tegenover zich.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:23 schreef Nintex het volgende:
[..]
"Ja haha"
Dit was gewoon een hitjob. Iemand heeft rancuneus alle met een aardappel opgenomen videos van zijn speech doorgespit om die uitspraak eruit te halen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Hier Marianne Thieme (ook links) heb je iemand die we uit een Gooische villa hebben getrokken en wat over kraken loopt te zwetsen.
Waarom moet er telkens een complot achter zitten van LINKSCHE MEDIA tegen rechtse partijen? Het is Calimero-gejank, niets meer of minder.
Baudet en Roos hebben extreme standpunten die veel discussie en kennelijk boosheid oproepen, dan is dat toch logisch.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het klopt wel.
Ik kan me in de Roos-uitzending geen enkele kritische vraag aan Peggolt herinneren.
Onzin, hij ging al flink rond gisteren op Twitter omdat een verslaggever van De Dagelijkse Standaard (quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:27 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dit was gewoon een hitjob. Iemand heeft rancuneus alle met een aardappel opgenomen videos van zijn speech doorgespit om die uitspraak eruit te halen.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:26 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat is de standaard tactiek om outsiders monddood te maken.
Eerst iemand uitnodigen en laten praten. Dan als hij denkt in de comfort zone te zitten keihard neerknuppelen.
Ga lekker naar BNW met deze onzin danquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:27 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ja ze moeten niet te verdacht lijken dat snap je zelf toch ook wel
*Media dedenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:30 schreef Nintex het volgende:
Media deed hetzelfde met Henk Krol en Ancilla trouwens. Kleineren, belachelijk maken en ronduit beledigen en onfatsoenlijk behandelen en dan vervolgens de moraalridders uit gaan hangen.
Niet bij de VARA zover ik me kan herinneren. Dat dit op internet gebeurt soit, maar een programma zoals P&J moet objectief zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Schei toch uit man. Sinds wanneer is Cohen, die continu in de hoek werd gedrukt met de polonaise en het theedrinken, rechts? Of Spekman en z'n truien? Get over it en stop mst huilen, hoort erbij als je zo'n publiek figuur bent.
Welke uitspraak was nu zo extreem dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Baudet had een bizar extreme uitspraak gedaan. Daar zou elke politicus op gepakt zijn. Alleen de rol van Westers was wat apart.
Onzin, het NOS-journaal moet objectief zijn, een talkshow mag best een beetje kleur hebben.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Niet bij de VARA zover ik me kan herinneren. Dat dit op internet gebeurt soit, maar een programma zoals P&J moet objectief zijn.
Dat grapje was dezelfde uitdrukking als ergens niet dood gevonden willen worden, ging over die wijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:13 schreef Nintex het volgende:
De doodsverwensing zat er ook al in
"Baudet zou niet opgebaard willen worden in een Vinex wijk"
De boodschap is duidelijk, hou je koest of je eindigt als Fortuyn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |