Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Is dit uit polen 1945?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
De Dolf foto die je wist dat zou komen.
[ afbeelding ]
Zou Thierry z'n zaakje scheren?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
De Dolf foto die je wist dat zou komen.
[ afbeelding ]
mwah er is wel wat cultuur, maar mensen zijn anti uitgesproken nationalistisch hierquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:31 schreef hafcfan het volgende:
Het klopt wel dat Nederland geen eigen cultuur meer heeft. Echt een grijs land. We hebben alleen de wallen nog.
Maar wat is jouw positie nou? Ik kan jou nooit zo peilen, ook in die Trump-topics niet. Vind je dit soort ophef nou gewoon prachtig of zie je echt wat in dit soort uitspraken/ideeën?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:30 schreef Nintex het volgende:
Totale paniek in de linkse kerk. Ontdeken dat Baudet nog een graadje erger is dan Wilders.![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Baudet bedient hier prima zijn (potentiële) achterban.
Tja.. als jij PVDATV als enige bron van objectiviteit gebruikt moet je dat zeker denkenquote:
Bosma zit thuis vast met een stijve piemel op de bank.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Baudet bedient hier prima zijn (potentiële) achterban.
Er werd wel overdreven gereageerd op die uitspraak.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar wat is jouw positie nou? Ik kan jou nooit zo peilen, ook in die Trump-topics niet. Vind je dit soort ophef nou gewoon prachtig of zie je echt wat in dit soort uitspraken/ideeën?
Wees realistisch, PVV kan wel eens niet de grootste worden...quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:32 schreef Zelfscanner het volgende:
Iedereen denkt opeens de 1e te worden
haha... draagt dat bij aan je fantasie?quote:
Het begint met de uiterst pijnlijke opmerking van Baudet. Als dit flink wordt herhaald gaat het 'm véél stemmen kosten, gok ik.quote:
Nee, bleef gewoon prima uit zijn woorden komen. Ik vond een paar andere mensen aan tafel er slechter vanaf komen.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:31 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Bodetteket eigenlijk niet zo slecht.
Was vroeger echt veel meer.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah er is wel wat cultuur, maar mensen zijn anti uitgesproken nationalistisch hier
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:32 schreef freeman1 het volgende:
Wat valt Baudet hier door de mand zeg![]()
Frits en Pauw
Ja, want die laten zich omlullen door Frits Wester. De raskaart wordt heel kinderlijk gespeeld en het linkse klapvee krijgt harde tepels.quote:
Het houdt me al dagen bezig.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:33 schreef Onnoman het volgende:
[..]
haha... draagt dat bij aan je fantasie?
Of levert stemmen opquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het begint met de uiterst pijnlijke opmerking van Baudet. Als dit flink wordt herhaald gaat het 'm véél stemmen kosten, gok ik.
Ik kan hem vast slopen in schaak.quote:
Zo is het ook.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:32 schreef Zelfscanner het volgende:
Iedereen denkt opeens de 1e te worden
Ik zou er geen geld op zetten als ik jou was.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het begint met de uiterst pijnlijke opmerking van Baudet. Als dit flink wordt herhaald gaat het 'm véél stemmen kosten, gok ik.
Haten op Bumaquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:33 schreef Joezi het volgende:
Triest die gristenhond verheerlijking hier
waar gaat je voorkeur naar uit?quote:
VVD en CDA ook nietquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wees realistisch, PVV kan wel eens niet de grootste worden...
Ze moeten wel. De PvdA is morsdood, dan maar op een ander paard wedden.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:33 schreef Joezi het volgende:
Triest die gristenhond verheerlijking hier
Jammer dat Thierry geen mogelijkheid kreeg om te reageren.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Echt he. Heeft goede humor ook.quote:
Dat ontken ik toch nergens... Maar sommige mensen, waaronder jij heb ik het indruk, slaan wel erg door in hun tunnelvisie richting PVVquote:
Ja precies.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ruig doen over moslims, terwijl gristenkots de wortel is
En die hebben zeker ook geen goed argumentquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:34 schreef marcodej het volgende:
Ik hoor echt heel veel mensen van wie ik het niet verwacht, die het CDA serieus overwegen.
sinds het zingen van het wilhelmus voor de klas vallen ze toch wel afquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:34 schreef marcodej het volgende:
Ik hoor echt heel veel mensen van wie ik het niet verwacht, die het CDA serieus overwegen.
De normen en waardenboodschap spreekt serieus enorm aan.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:35 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
En die hebben zeker ook geen goed argument
Dat is gewoon verkeerd in het AD terecht gekomen, hij heeft dat later duidelijk genuanceerd.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
sinds het zingen van het wilhelmus voor de klas vallen ze toch wel af
Hun economisch beleid zie ik ook allerminst zitten eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:32 schreef Zorro het volgende:
Het enige foute van FvD vind ik een bindend referendum. Alsof de gemiddelde Nederlander daar slim genoeg voor is.
Ik heb wel een vermoeden welke bevolkingsgroepen daar de meeste moeite mee hebben.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Baudet fanboysquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:34 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Jammer dat Thierry geen mogelijkheid kreeg om te reageren.
Buma heeft die uitspraak toch al wat genuanceerd.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n vrijblijvend, holle inhoudsloze kreet.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
De normen en waardenboodschap spreekt serieus enorm aan.
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Meer de afwezigheid van Wilders waardoor Buma zich 2 keer fantastisch heeft kunnen profileren.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nou nou nouquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:34 schreef Onnoman het volgende:
[..]
waar gaat je voorkeur naar uit?
denk wel dat zn balzak ruikt naar lavendel
Is dat jouw fantasie?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:34 schreef Onnoman het volgende:
[..]
waar gaat je voorkeur naar uit?
denk wel dat zn balzak ruikt naar lavendel
Geen tunnelvisie. Het staat gewoon vast dat ik PVV stem. En dat zou geen probleem moeten zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch nergens... Maar sommige mensen, waaronder jij heb ik het indruk, slaan wel erg door in hun tunnelvisie richting PVV
Of Maximquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:36 schreef monkyyy het volgende:
Konden Jinek en Pauw niet even Willibrord Frequin inhuren ipv Jair?
je moeder is mijn fantasiequote:
Waarom staat het vast?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:37 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Geen tunnelvisie. Het staat gewoon vast dat ik PVV stem. En dat zou geen probleem moeten zijn.
Iedereen verdient een kans en dat is dit jaar de PVV. En lukt het niet, dan valt het weer en stemmen we opnieuw. Maar dan ben ik niet meer voor die partij.
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:36 schreef Nintex het volgende:
Frits moet bijna huilen. Die weet ook wel dat de PVV eigenlijk het grootste gaat worden en dit allemaal poppenkast is.
Wat was die uiterst pijnlijke opmerking dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Iedereen weet precies wat daar uiteindelijk onder verstaan wordt: gewoon normaal doen tegen elkaar.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n vrijblijvend, holle inhoudsloze kreet.
Er is niet eens consensus wat wij daar eigenlijk onder verstaan.
Nee helemaal niet, mijn stem krijgt hij waarschijnlijk niet. Ik vind het gewoon hinderlijk dat je enkel antwoord te horen krijgt omdat er 4 man vragen blijven stellen door het antwoord heen.quote:
Dat mag uiteraard, maar dan is het ook niet realistisch om te verwachten dat PVV wel even gaat regerenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:37 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Geen tunnelvisie. Het staat gewoon vast dat ik PVV stem. En dat zou geen probleem moeten zijn.
Iedereen verdient een kans en dat is dit jaar de PVV. En lukt het niet, dan valt het weer en stemmen we opnieuw. Maar dan ben ik niet meer voor die partij.
Kans om onze economie te verneuken.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:37 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Wat een aparte logica, maar goed dat mag ookquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:37 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
en je zusje is the reality bitchquote:
Meer de afwezigheid van Rutte. CDA pakt veel van de VVD.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Meer de afwezigheid van Wilders waardoor Buma zich 2 keer fantastisch heeft kunnen profileren.
Wil je m'n vraag beantwoorden? Ik ben oprecht benieuwd.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:36 schreef Nintex het volgende:
Frits moet bijna huilen. Die weet ook wel dat de PVV eigenlijk het grootste gaat worden en dit allemaal poppenkast is.
Omdat je anders letterlijk gek wordt.quote:
"Het enige foute.." was wellicht niet het best geformuleerd. "Het meeste moeite heb ik met..." was wat beter.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hun economisch beleid zie ik ook allerminst zitten eigenlijk.
zo gaat het de laatste weken alleen maar, één gast uitnodigen om allemaal op te gaan bashen. Beetje zielig formatquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:38 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, mijn stem krijgt hij waarschijnlijk niet. Ik vind het gewoon hinderlijk dat je enkel antwoord te horen krijgt omdat er 4 man vragen blijven stellen door het antwoord heen.
Toch zit zij straks op het gezicht van Baudet.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:38 schreef icloud het volgende:
Mooi dat eva het heeft over: wij stevenen af op een historisch verlies.
Kennen we haar partijvoorkeur ook weer.
De egocentrische opportunist Monasch? Nah...quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
PvdA had Aboutaleb of Monasch naar voren moeten schuiven. Frisse gezicht
quote:
Nee, dat weet niet iedereen.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Iedereen weet precies wat daar uiteindelijk onder verstaan wordt: gewoon normaal doen tegen elkaar.
Waarom denkt iedereen dat PVV niet zal regeren? Ik krijg of geen reactie of altijd dezelfde.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard, maar dan is het ook niet realistisch om te verwachten dat PVV wel even gaat regeren
Bij Klaver deden ze dat nietquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
zo gaat het de laatste weken alleen maar, één gast uitnodigen om allemaal op te gaan bashen. Beetje zielig format
Nieuwe wegen?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
PvdA had Aboutaleb of Monasch naar voren moeten schuiven. Frisse gezicht
Omdat ze zo ver van andere partijen staan en heel veel hun al hebben uitgesloten. En meer dan ooit heb ik het idee dat het ook echt gemeend is. Je moet een coalitie vormen met meerdere partijen, er kan dan eentje zijn die het toch wil, maar dan heb je waarschijnlijk nog wel eentje of twee die het absoluut niet willen.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:40 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat PVV niet zal regeren? Ik krijg of geen reactie of altijd dezelfde.
oke, dus je doet eigenlijk maar wat?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:39 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Omdat je anders letterlijk gek wordt.
Je moeder doet een goede job.quote:
En terecht.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:43 schreef vuvuzela het volgende:
Eerst Jan Roos kapot proberen te maken en nu Baudet
Oh vandaar dat niemand zich er aan houdt ?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:24 schreef Buitendam het volgende:
Thierry probeert te scoren met volkomen normale zaken die al sinds jaar en dag in onze grondwet staat.
Laten we iedereen dan ook eens een keer houden aan die wettenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:25 schreef Buitendam het volgende:
"De wet gaat vóór religieuze teksten"
Joh. Da's potverdomme een goed en vernieuwend idee.
Om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:27 schreef Zorro het volgende:
Wet: Pasfoto zonder hoofdbedekking
Religie: Doek op de kop
Praktijk: Pasfoto met doek.
Van wie ?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:27 schreef Szura het volgende:
Kijk dan, wat een enge uitspraken van deze man...
Hij ontplooit zich, allesquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:43 schreef marcodej het volgende:
Buma draait echt een verschroeiende campagne.
Ik vind dit gewoon een prima sneertje.quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:44 schreef Slobeend het volgende:
Oh nee deze Rutte bij de Televizierring
Moest bij allebei lachenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit gewoon een prima sneertje.
Ik vond het gewoon leuk, TUFKALquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:44 schreef Handleiding het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Is VI al afgelopen?
Mee eens. Die van Wilders was ook wel leuk.quote:
Ja. Maar alleen is die wel 15 dagen geleden genomen.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oke, dus je doet eigenlijk maar wat?
Is je keuze nou echt weloverwogen.
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon leuk, TUFKAL
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er was een reden dat ik geen KOEFNOEN meer kijk.
Prachtig programma was dat.quote:
quote:
Zou je haar doen?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:48 schreef Zelfscanner het volgende:
Ze weten wel welke wijk ze langs laten komen elke keer.
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:48 schreef Onnoman het volgende:
ik heb een gifje gemaakt!!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Buiten de randstad, dat is pas leven.
Doe jij even normaal.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:49 schreef marcodej het volgende:
Wat is dit voor accent joh? Beetje Sassems.
Man heeft vast een Franse gezinswagen, interieur is klinisch en uitgesproken middelmatig met een "in dit huis" bord op de muur.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:49 schreef monkyyy het volgende:
Moeder, van drie kinderen, politiek boeit niet en in een VINEX wijk.
Typisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |