Nee, dat weet niet iedereen.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Iedereen weet precies wat daar uiteindelijk onder verstaan wordt: gewoon normaal doen tegen elkaar.
Waarom denkt iedereen dat PVV niet zal regeren? Ik krijg of geen reactie of altijd dezelfde.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard, maar dan is het ook niet realistisch om te verwachten dat PVV wel even gaat regeren
Bij Klaver deden ze dat nietquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
zo gaat het de laatste weken alleen maar, één gast uitnodigen om allemaal op te gaan bashen. Beetje zielig format
Nieuwe wegen?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
PvdA had Aboutaleb of Monasch naar voren moeten schuiven. Frisse gezicht
Omdat ze zo ver van andere partijen staan en heel veel hun al hebben uitgesloten. En meer dan ooit heb ik het idee dat het ook echt gemeend is. Je moet een coalitie vormen met meerdere partijen, er kan dan eentje zijn die het toch wil, maar dan heb je waarschijnlijk nog wel eentje of twee die het absoluut niet willen.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:40 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat PVV niet zal regeren? Ik krijg of geen reactie of altijd dezelfde.
oke, dus je doet eigenlijk maar wat?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:39 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Omdat je anders letterlijk gek wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |