Dat mag uiteraard, maar dan is het ook niet realistisch om te verwachten dat PVV wel even gaat regerenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:37 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Geen tunnelvisie. Het staat gewoon vast dat ik PVV stem. En dat zou geen probleem moeten zijn.
Iedereen verdient een kans en dat is dit jaar de PVV. En lukt het niet, dan valt het weer en stemmen we opnieuw. Maar dan ben ik niet meer voor die partij.
Kans om onze economie te verneuken.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:37 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Geen tunnelvisie. Het staat gewoon vast dat ik PVV stem. En dat zou geen probleem moeten zijn.
Iedereen verdient een kans en dat is dit jaar de PVV. En lukt het niet, dan valt het weer en stemmen we opnieuw. Maar dan ben ik niet meer voor die partij.
Wat een aparte logica, maar goed dat mag ookquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:37 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
en je zusje is the reality bitchquote:
Meer de afwezigheid van Rutte. CDA pakt veel van de VVD.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Meer de afwezigheid van Wilders waardoor Buma zich 2 keer fantastisch heeft kunnen profileren.
Wil je m'n vraag beantwoorden? Ik ben oprecht benieuwd.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:36 schreef Nintex het volgende:
Frits moet bijna huilen. Die weet ook wel dat de PVV eigenlijk het grootste gaat worden en dit allemaal poppenkast is.
Omdat je anders letterlijk gek wordt.quote:
"Het enige foute.." was wellicht niet het best geformuleerd. "Het meeste moeite heb ik met..." was wat beter.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hun economisch beleid zie ik ook allerminst zitten eigenlijk.
zo gaat het de laatste weken alleen maar, één gast uitnodigen om allemaal op te gaan bashen. Beetje zielig formatquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:38 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, mijn stem krijgt hij waarschijnlijk niet. Ik vind het gewoon hinderlijk dat je enkel antwoord te horen krijgt omdat er 4 man vragen blijven stellen door het antwoord heen.
Toch zit zij straks op het gezicht van Baudet.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:38 schreef icloud het volgende:
Mooi dat eva het heeft over: wij stevenen af op een historisch verlies.
Kennen we haar partijvoorkeur ook weer.
De egocentrische opportunist Monasch? Nah...quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
PvdA had Aboutaleb of Monasch naar voren moeten schuiven. Frisse gezicht
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |