Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Is dit uit polen 1945?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
De Dolf foto die je wist dat zou komen.
[ afbeelding ]
Zou Thierry z'n zaakje scheren?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
De Dolf foto die je wist dat zou komen.
[ afbeelding ]
mwah er is wel wat cultuur, maar mensen zijn anti uitgesproken nationalistisch hierquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:31 schreef hafcfan het volgende:
Het klopt wel dat Nederland geen eigen cultuur meer heeft. Echt een grijs land. We hebben alleen de wallen nog.
Maar wat is jouw positie nou? Ik kan jou nooit zo peilen, ook in die Trump-topics niet. Vind je dit soort ophef nou gewoon prachtig of zie je echt wat in dit soort uitspraken/ideeën?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:30 schreef Nintex het volgende:
Totale paniek in de linkse kerk. Ontdeken dat Baudet nog een graadje erger is dan Wilders.![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Baudet bedient hier prima zijn (potentiële) achterban.
Tja.. als jij PVDATV als enige bron van objectiviteit gebruikt moet je dat zeker denkenquote:
Bosma zit thuis vast met een stijve piemel op de bank.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Baudet bedient hier prima zijn (potentiële) achterban.
Er werd wel overdreven gereageerd op die uitspraak.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar wat is jouw positie nou? Ik kan jou nooit zo peilen, ook in die Trump-topics niet. Vind je dit soort ophef nou gewoon prachtig of zie je echt wat in dit soort uitspraken/ideeën?
Wees realistisch, PVV kan wel eens niet de grootste worden...quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:32 schreef Zelfscanner het volgende:
Iedereen denkt opeens de 1e te worden
haha... draagt dat bij aan je fantasie?quote:
Het begint met de uiterst pijnlijke opmerking van Baudet. Als dit flink wordt herhaald gaat het 'm véél stemmen kosten, gok ik.quote:
Nee, bleef gewoon prima uit zijn woorden komen. Ik vond een paar andere mensen aan tafel er slechter vanaf komen.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:31 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Bodetteket eigenlijk niet zo slecht.
Was vroeger echt veel meer.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah er is wel wat cultuur, maar mensen zijn anti uitgesproken nationalistisch hier
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:32 schreef freeman1 het volgende:
Wat valt Baudet hier door de mand zeg![]()
Frits en Pauw
Ja, want die laten zich omlullen door Frits Wester. De raskaart wordt heel kinderlijk gespeeld en het linkse klapvee krijgt harde tepels.quote:
Het houdt me al dagen bezig.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:33 schreef Onnoman het volgende:
[..]
haha... draagt dat bij aan je fantasie?
Of levert stemmen opquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het begint met de uiterst pijnlijke opmerking van Baudet. Als dit flink wordt herhaald gaat het 'm véél stemmen kosten, gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |