Ik kan hem vast slopen in schaak.quote:
Zo is het ook.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:32 schreef Zelfscanner het volgende:
Iedereen denkt opeens de 1e te worden
Ik zou er geen geld op zetten als ik jou was.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het begint met de uiterst pijnlijke opmerking van Baudet. Als dit flink wordt herhaald gaat het 'm véél stemmen kosten, gok ik.
Haten op Bumaquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:33 schreef Joezi het volgende:
Triest die gristenhond verheerlijking hier
waar gaat je voorkeur naar uit?quote:
VVD en CDA ook nietquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wees realistisch, PVV kan wel eens niet de grootste worden...
Ze moeten wel. De PvdA is morsdood, dan maar op een ander paard wedden.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:33 schreef Joezi het volgende:
Triest die gristenhond verheerlijking hier
Jammer dat Thierry geen mogelijkheid kreeg om te reageren.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het begint met de uiterst pijnlijke opmerking van Baudet. Als dit flink wordt herhaald gaat het 'm véél stemmen kosten, gok ik.
Echt he. Heeft goede humor ook.quote:
Dat ontken ik toch nergens... Maar sommige mensen, waaronder jij heb ik het indruk, slaan wel erg door in hun tunnelvisie richting PVVquote:
Ja precies.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ruig doen over moslims, terwijl gristenkots de wortel is
En die hebben zeker ook geen goed argumentquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:34 schreef marcodej het volgende:
Ik hoor echt heel veel mensen van wie ik het niet verwacht, die het CDA serieus overwegen.
sinds het zingen van het wilhelmus voor de klas vallen ze toch wel afquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:34 schreef marcodej het volgende:
Ik hoor echt heel veel mensen van wie ik het niet verwacht, die het CDA serieus overwegen.
De normen en waardenboodschap spreekt serieus enorm aan.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:35 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
En die hebben zeker ook geen goed argument
Dat is gewoon verkeerd in het AD terecht gekomen, hij heeft dat later duidelijk genuanceerd.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
sinds het zingen van het wilhelmus voor de klas vallen ze toch wel af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |